atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.30 20:43:48
konstatācija [213.226.141.82]

Ozolnieku draudze nav ne no viena nošķīrusies. Tā nav no LELB izgājusi un tāpēc nav nekāda sakara runāt par nošķiršanos. Tikpat labi mēs varam teikt, ka LELB ir nošķīrusies no ATA Ozolnieku luterāņu draudzes. Tai arī nav nekāda institucionāla pienākuma attiecībā pret LELB kā institūciju. Kā pret brāļiem - mēs katrā dievkalpojumā lūdzam par visiem kristiešiem īpaši Latvijā. AR to mēs apliecinām savu piederību katoliskajai baznīcai. Mēs to apliecinām gan ar savu ticības apliecību, gan savās lūgšanās, lūdzot par visiem kristiešiem visā pasaulē, bet īpaši par Kristiešiem Latvijā, gan ar mīlestības darbiem. Protams, īpašas lūgšanas mums ir par KLB un Ozolnieku draudzi.

Attiecībā pret vecaucieti, Ozolnieku draudze pat nezin neko par tāda eksistenci, kā vienīgi tas cilvēks, kas ar mani runāja personiski. Tā kā šajā ziņā mēs esam "tīri un pūkaini". Es arī tiešām nenodarbojos ar oponentu izskaušanu. Man ir svarīgākas lietas, ko darīt. Protams, nākas atbildēt uz jautājumiem. Galvenokārt, ar ko jūs atšķiraties no LELB. Atrunājos ar vispārīgām frāzēm. Ja pie mums pārnāk kādi no LELB (tā nav kaut kāda masveida plūsma, bet ir gadījumi), mēs tos nepārkristījam. Ja viņi ir izgājuši iesvētību LELB, otrreizi aprobežojamies ar atsevišķām niansēm, no kurām viena noteikti ir par Sv. Vakarēdienu.

Ir vairāki jēdzieni un formulējumi, kurus tu lieto, bet kas prasa paskaidrojumus, lai uz tiem atbildētu:
- jo parasti pēc cilvēcīgi saprotamās nesaprašanās seko tuvināšanās un izlīgšanas mēģinājumi - cik man zināms, šādi tuvināšanās mēģinājumi ir bijuši no mūsu puses, bet Vanags nepieņēma jeb izturējās ļoti vēsi pret šiem soļiem. Tāpēc kopš tiem laikiem KLB iniciatīvu vairs necenšas izrādīt. Bet ja mēs runājam tieši par Ozolnieku draudzi - tā ne ar vienu nav sastrīdējusies. Tāpēc, lūdzu, paskaidro, ko tu domā ar tuvināšanos un izlīgšanu.

- teoloģiskais un intelektuālais godīgums - šie ir ļoti mīklaini izteikumi. Lūdzu, paskaidro, ko tu ar to domā!

no vecaucieša puses tā nebija nekāda pamācība, bet smaga apsūdzība.

Vai tad ozolnieks vispār drīkst piedalīties kapu svētkos, kur kalpo lelbietis? - No kurienes tev ir zināms par kapu svētkiem? Es, šķiet, par to neesmu ieminējies. Tātad tu esi ar šo vecaucieti komunicējis un vienojies par stratēģiju? Vai šeit izpaužas tavs intelektuālais godīgums? Kas attiecas uz jautājumu, vai ozolnieks jeb kāds cits no KLB (neviens ozolnieks nav šķirts no KLB) drīkst piedalīties kapu svētkos, kur kalpo lelbietis, tad es tev atbildēšu tā: mēs esam evaņģēliski un necenšamies ierobežot cilvēku privāto dzīvi. Kapu svētki - tā ir privātās dzīves garīgā izpausme. Mēs uzticamies saviem draudzes locekļiem.

Nedaudz mēģinot interpretēt tavus vārdus par tuvināšanos un izlīgšanu starp LELB un KLB, ir viens dabisks šķērslis (to ir vairāki), proti, KLB ir izteikti garīga sadraudzība un vienība, ko nevar teikt par LELB, proti, tā ir gan garīga, gan institucionāla. Mēs nesaprotam, ar kuru no šīm sejām mums ir jāmēģina izlīgt un tuvoties.

Tad vēl par tevis minēto Euharistisko nošķiršanos. Šāda problēm KLB nepastāv.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.07.30 21:22:23
Uldis
No kurienes tev ir zināms par kapu svētkiem? Es, šķiet, par to neesmu ieminējies. Tātad tu esi ar šo vecaucieti komunicējis un vienojies par stratēģiju? Vai šeit izpaužas tavs intelektuālais godīgums?
nūū, vecīt, man gan kaut kā šķiet, ka šitais gan bija nepārprotams no tava teksta. Man arī uzreiz bija skaidrs, ka runa ir par kapusvētkiem. Slinkums atpakaļ tīt, bet vai nu tu pats to pateici, vai no konteksta tas bija nojaušams. Bet nu sazvērestības teorijas gan nevajag attīstīt. Vēl jo vairāk, ka tiešām joprojām nav skaidrs, ko konkrētais brālis `tik briesmīgi` nepareizu ir pasacījis, kas attaisnotu tekstiņus par velniem sutanā. Tagad man kļūst skaidrāk par kuru no brāļiem varētu būt runa, un zini, lai nu kā, bet par velnu viņu dēvēt man šķiet ir vismaz sātaniski
pa fikso [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.07.30 21:23:31
Uldis
Saki, lūdzu, pie kā attiecināms šis gadījums aigājušajā nedēļā kapusvētkos, kad kāds velns sutānā no Auces kādam kristīgam cilvēkam raksturoja ATA Ozolnieku luterāņu draudzi kā nepareizo?

PS
jeb neīsto?

Tu jau pats nerubī, ko runā?
rainars
# Iesūtīts: 2012.07.30 21:24:58
Tamdēļ ir atkal un atkal jāatgriežas pie krusta, līdz kamēr viss miesīgums tiek nonāvēts.
Nu ta katrs pats pēc tā ticības mēra savaldīties kāds tam ir no Dieva dots .

Iztiksim bez skabargu vilkšanas un pacietīsim tos kuri velk un tad arī parādīsies tas brālīgums.
rainars
# Iesūtīts: 2012.07.30 21:26:07
Kas ko dara tas to dara sev par labu vai ļaunu. pašam tad vai nu priecāties vai bēdāties.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.30 22:14:21
Aivars

Redzi, pa fikso [87.246.165.252] mani atmaskoja. Piedotiet! Perfekts neesmu. Varu kļūdīties. Es tik brīnos, ka tagad tev pēkšņi ir nākusi apskaidrība, par kuru no brāļiem varētu būt runa. Un kurš tad tas varētu būt?
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.30 22:15:33
rainars

Neesi tik fikss, tiesādams.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.30 22:17:58
rainars

kamēr viss miesīgums tiek nonāvēts - skat, ka tik, tā nāvējot, kauli vien nepaliek.
rainars
# Iesūtīts: 2012.07.30 22:34:17
Tas jau tika izdarīts. Ps.22:15 Es esmu kā izliets ūdens, visi mani kauli ir kā salauzti, mana sirds manās miesās ir kā izkusis vasks. Manas smaganas izkaltušas kā māla trauks, un mana mēle līp pie manām aukslējām, nāves pīšļos Tu mani esi guldījis. Ap mani sastājušies suņi, ļaundaru bars mani ielenc, manas rokas un kājas ir caururbtas. Es varu saskaitīt visus savus kaulus, bet viņi lūkojas manī ar prieku.

Jēzus to jau ir paveicis.


Lai par To Kungu stāsta nākamajām paaudzēm un par Viņa taisnību, ko Viņš darījis, lai sludina radu radiem. Viņi nāks un sludinās Viņa taisnību tiem ļaudīm, kas vēl dzims, ka Viņš to ir darījis. Ps.22.

Runāsim un centīsimies paust to . "Viss piepildīts"

Ne tas ko mēs redzam sauksim vārdā bet to kas vēl nav it ka tas jau būtu un būsim ctipri apliecinādami cerību par jau izdarīto.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.07.30 22:35:45
Uldis
nu, kad Juris paskaidroja auci, vecauci utt., un saliku visu kopā, tad sāku nojaust (ja vien nav bijis aizvietotājs)
Tikai man ir klusas aizdomas, ka ja brālis Uldis gulētu uz nāves cisām, nez vai viņš spļaudītos par brāļa Jāņa pasniegtu Vakarēdienu un ar apses mietu `velnu` nabā durtu
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.07.30 23:19:21
Aivars
Uz naves cisām brāli Uldi guldīt ir pāragri … viņš, kā ceru, ir vēl tikai tuvu pusmūžam, un pie labas veselības. Tā ka ar apses mietu par ribām no viņa var dabūt ka nemetas …

Bet Tēvareizi viņš ar mums kopā neskaitīs …
Aivars
# Iesūtīts: 2012.07.30 23:26:42
Juris Saivars
da neguldu uz nāves cisām viņu, pat ja pēc letiņu mužiku mūža garuma, pusmūžam nu jau ir krietni pāri
Stāsts vairāk par to, ka ja Uldis man prasa paskaidrot `ļaunprātību` no `velna sutanā`, tad atzīstos, ka neredzu fundamentālus argumentus tik iznīcinošam naidam
Ingars
# Iesūtīts: 2012.07.31 08:57:35
rainars
Skabargas no otra vilkt tiešām nevajag, vismaz, kamēr baļķi katrs no savas nav izvilcis, tomēr, kā lai brāļi un māsas, kas ieslodzīti dažādās konfesijās tavā apkārtnē uzzinātu, ka viņi var brīvi pulcēties kopā ar visiem vietējās apkārtnes ticīgajiem, brīvi kalpot ar Gara dāvanām un reāli mīlēt visus kristiešus, nevis tikai tos, kurus ļauj mīlēt mācītājs, ja tu vai kāds cits viņiem šo labo vēsti nepaziņotu? Tu arī esi līdzatbildīgs par to, kas notiek tavas dzīvesvietas vietējā draudzē. Paskaties apkārt – vienā vietā blakus dzīvo ticīgie no dažādām konfesijām, bet viņi labākajā gadījumā viens otru pasveicina, vai augstākais reizēm piedalās kādos ekumēniskos sadraduzības pasākumos, taču ikdienā viens par otru neliekas ne zinis, tāpat arī pulcējas kopā ik svētdienas tikai ar „savējiem”. Vai tev nesāp sirds, skatoties, ka brāļi un māsas vietējā apkārtnē nespēj palīdzēt viens otram un mācītāji šajā lietā nedara neko, tik turpina vadīt savus iestudētos dievkalpojumus.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.31 10:56:20
rainars

Ja jau Jēzus visu ir izdarījis, tad kāpēc tu aicini vēlreiz "nāvēt miesu uz krusta"? Es tiešām nesaprotu, ko tu ar to gribēji teikt.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.31 11:02:22
Aivars

nez vai viņš spļaudītos par brāļa Jāņa pasniegtu Vakarēdienu un ar apses mietu `velnu` nabā durtu

Uz šit tavu muļķību es atbildēšu tā:

"Lai gan baznīca īstā nozīmē ir svēto un patiesi ticīgo draudze, tomēr, tā kā šajā pasaulē baznīcā ir iejaukušies daudz liekuļu un ļauno, ir pieļaujams sakramentus saņemt pat no ļauniem cilvēkiem, kā saka Kristus: "Uz Mozus krēsla ir nosēdušies rakstu mācītāji un farizeji.." (Mt. 23:2). Gan sakramenti, gan Dieva vārds ir iedarbīgi Kristus pavēles un iestādījuma dēļ, pat ja tos pasniedz un sludina ļauni cilvēki."

Pats uzprasījies.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.31 11:03:19
Juris Saivars

Tēvreizi es gan skaitīšu visur.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.31 11:11:57
Aivars

neredzu fundamentālus argumentus tik iznīcinošam naidam - nekāda naida. Dusmas gan. Bet naida nekāda.

Tas drīzāk ir no šīs sērijas: "ja tavs brālis grēko, tad noej un pamāci viņu zem četrām acīm; kad viņš tev klausa, tad tu savu brāli esi mantojis. Un, ja viņš neklausa, tad pieaicini vēl vienu vai divus, lai no divu vai triju liecinieku mutes katrs vārds tiek apstiprināts. Bet, ja viņš tiem neklausa, tad saki to draudzei; bet, ja viņš neklausa arī draudzei, tad turi viņu par pagānu un muitnieku." (Mt. 18:15-17)
Aivars
# Iesūtīts: 2012.07.31 11:29:22
Uldis
Nu, tad varēji jau arī aiz auss likt to,ko nupat citēji, un zem četrām acīm noskaidrot, ka bijis, kas nebijis ar konkrēto brāli. Bet te tu man vaicā pēc sprieduma, viņu ne vien par pagānu un muitnieku, bet par pašu velnu pasludinādams. Nu nav taču pa smuko tā darīt, ne?
Un vēl kā garnējumu izspiedi, ka ļauns būtu tas, kas Tev Vakarēdienu pasniedz. Nez vai pie šitik atklāta grēka Tu pats būtu pie Vakarēdiena pielaižams?
Un saki vēl, ka pats neuzprasījies
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.31 11:48:10
Aivars

Pirmkārt, šī nav pirmā saruna ar šo cilvēku. Otrkārt, pēc manas ticības pārliecības, tas, ko viņš izdarīja, nav vis pamācība (kā tu mēģināji labot situācija), bet liels ļaunums. Un es zinu, ka pie jums, LELB, ir vēl dažs labs, kas slimo ar šo slimību. Vēlreiz tev saku, tas ir ļaunums. Treškārt, uzbrukums bija publisks, nevis nezināms un neredzams. Šķiet, ka tu pats esi pieradis pie tāda veida grēkiem, ja jau tev tas nav nekāds "fundamentāls arguments". Šī žultainā frāze ļauns būtu tas, kas Tev Vakarēdienu pasniedz uz to norāda. Vai tad es teicu,ka ļauns ir tas, kas Sv. Vakarēdienu pasniedz? Tas, ko es teicu, ir citāts no ATA VIII artikula, kas bija atbilde uz tavu indīgo nez vai viņš spļaudītos par brāļa Jāņa pasniegtu Vakarēdienu un ar apses mietu `velnu` nabā durtu.

PS
Bez tam es tāpēc arī nesaucu šo cilvēku vārdā.
rainars
# Iesūtīts: 2012.07.31 11:51:13
Ingars mans mācītājs neierobežo mīlēt brāļus un māsas no citām kā saka draudzēm. Satiekos un komunicēju ar dažādiem savas ticības apliecinātājiem. Cenšos arī es neapcietināt savu sirdi, kaut gan visādi ir bijis. Mīlestībai jau nav robežu, tās robežas novelk cilvēk....... .
Nu ir kas nepiņem mani . Cenšos nepierādīt ka esmu cienījams.
Domāju ka ar lozungiem un transporentiem, nu tas ir uzbāzīgi nevaram neviena sirdi atvērt, to var cilvēks pats no iekšienes.
Rakstos kur ir minēts ka brālis brāli nodos unka dažus pat izslēgs no draudzēm domājam ar to kalpojot Dievam. Jā ir netaisnības , bet raksti saka ka ja ciešam taisni par netaisnību(1.Pēt314-18) ka tās ir Dievkalpojums. Jēzus tak ar cieta taisns par daudzu mūsu netaisnībām.

Kas jūsu starpā ir gudrs un sapratīgs, tas lai, pareizi dzīvodams, uzrāda savus darbus, darītus gudrā lēnprātībā. Bet, ja jums sirdī ir rūgta skaudība un ķildas, tad nelielieties un nemelojiet pret patiesību. Tā gudrība nav no debesīm, bet no zemes nākoša, no dabas, no sātana; jo, kur ir skaudība un ķildas, tur ir juceklis un visāda nelietība. Tā gudrība, kas nāk no augšienes, vispirms ir šķīsta, tad miermīlīga, lēnīga, paklausīga, pilna žēlastības un labu augļu, taisnīga, bez liekulības. Bet taisnības auglis mierā top sēts tiem, kas mieru tur.
(Pēt)[b
P.S. ]Uldis atbildi tavai nesaprašanai uzrakstīju uz e-pastu .
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 39 , pavisam kopa bijuši: 3789