atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.27 12:09:15
Ēvalds Bērziņš

Tu gribi teikt, ka viņiem nevienam nevar neko pārmest, ja tik ir gribēšana? - vai tad tu neredzi atšķirību starp mācītāju un laju? Es runāju ar daudziem kristiešiem gandrīz vai diendienā, kas nav luterāņi un kas, manuprāt, pieder pie tādiem novirzieniem, kas var kaitēt viņu ticībai. Tomēr es nekad neesmu viņiem uzbrucis ar tādiem vārdiem kā "tu nepiederi pie īstajiem". Esmu vienmēr centies skaidrot lietas līdz pēdējam. Esmu pat pieņēmis savās mājās Jehovas lieciniekus un pacietīgi uzklausījis viņus un skaidrojis tiem Rakstus. Pavisam cita runa notiek tad, kad vienkāršam ticīgajam priekšā nostājas labi bruņots un sutānā tērpies garīdznieks. To vajag saprast. Ja tu neredzi šo atšķirību, tad tev būs vienmēr problēmas.

Kā tad Tu gribi, lai par Tevi runā, ja Tu tā reaģē? - Mani vairāk interesē, ko Kristus par mani domā, kas man ir uzticējis kalpošanas amatu un dvēseles, kurām sludināt Evaņģēliju. Man jādomā par to, kā pasargāt draudzi no sātana uzbrukumiem, kā mācīt Dieva vārdu, kā pasludināt ticīgajiem Kristus Evaņģēliju. Es vienkārši gribēju brīdināt brāļus, ka jūsu vidū ir slepeni ielavījies ļaundaris, kas grib laupīt ticīgajiem Evaņģēliju. Tā vietā jūs viņu aizstāvat, bet mani nosodāt. Ko lai es saku? Skumji. Jūs visi sakāt, ka bauslības un Evaņģēlija pareiza atšķiršana sludinot ir arī jūs pārliecība, bet kad to sāk īstenot praksē, tad tu, piemēram, saki: kā tā drīkst.

Kas attiecas uz Jūdu - nu, tad palasi, kādus vārdus viņš lieto. Palasi arī Pāvilu, kādi ir viņa teksti. Padomā arī par to, kas ir kalpošanas amats un kas ir mācītājs jeb garīdznieks draudzē. Padomā, kādas ir mācītāja pilnvaras draudzē. Ja tu baidies nostāties pret ļauno garu, tad ko tu dari vispār draudzē!
Ingars
# Iesūtīts: 2012.07.27 13:04:51
Uldis
Brāli, tu mani nesaprati pareizi – es nerunāju par to, ka nevajag būt modriem par tīru mācību, vajag un kā vēl vajag, BET itin visam, kas notiek Draudzē, ieskaitot rūpes par pareizu mācību eksistē divu veidu metodes – Dieva un cilvēku. Dieva spēks un autoritāte izpaužas caur Garu un Mīlestību, bet cilvēku autoritāte caur rupju spēku un augstprātību. Šķiet tu esi aizmirsis, kas tad ir tās tīrās mācības, par kuru tu tik ļoti iestājies, pamatā. Tas pamats ir Dieva mīlestība, kas izpaužas caur Kristu. Autoritāte vairīties no šķeltniekiem un ķeceriem ir tikai un vienīgi Draudzei, kuras pamats ir pravieši un apustuļi, kura Stūrakmens ir Jēzus Kristus. Ne luterāņiem, nedz kādiem citiem sektantiem nav tiesību nevienu izslēgt no Draudzes, vēl jo vairāk – katra šī sekta jau paši ir tie šķeltnieki vai ķeceri, vai gan vieni gan otri vienlaicīgi. Patiesībā ir iespējams ar Bībeles mācību nostāties pret Pašu Dievu. Kā? Elementāri – atsakies no Svētā Gara vadības un pakļaujies burta kalpībai, kur galvenā autoritāte ir miesas prāts, kas bāztin piebāzts ar akadēmisko teoloģiju. It kā virspusēji skatoties viss saskan ar Bībeli, taču tur vairs nav Bībeles mācības sirds, bet tikai nedzīva čaumala, kas tikai ārēji līdzinās oriģinālam.

Lūdzu esi uzmanīgs – vai tikai kādu nosaucot par Kristus Evaņģēlija ienaidnieku pats tāds nekļūsti. Vai, pirms izlemjat ka tā un tā ir maldu mācība, arī pakonsultējaties ar kādu apustuli vai pravieti, kuriem ir Gara dāvana šajos jautājumos? Vismaz Bībelē aprakstītās draudzes tā darīja. Runa šeit ir par to, kam mēs vairāk uzticamies – caur lūgšanu Svētā Gara vadībai un autoritātei, vai miesīgām metodēm vienkārši nodaloties un uztaisot citu, atsevišķu organizāciju (nav neviena šāda piemēra Bībelē)? Vai tu tici, ka, ja ticīgie paši būs paklausīgi Dievam visās lietās, tad Viņš izpaudīs pārdabisku autoritāti, ka šķeltniekiem un ķeceriem vairs nebūs iespējams noslēpt savu patieso būtību?
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.07.27 14:31:03
Uldis
vai tad tu neredzi atšķirību starp mācītāju un laju
Es saprotu atšķirību. Bet ja Tu neuzskatītu LELB par nepareizo, tad joprojām pacietīgi kalpotu kādā no tās draudzēm. Kādu piemēru Tu pats rādi lajiem? Iznāk, ka Tu sēdi uz tā paša zara, uz kura, kā Tev šķiet, sēž Vecauces mācītājs.

Mani vairāk interesē, ko Kristus par mani domā
Tiešām, vissvarīgākais. Nu un ko Viņš par Tevi domā?

Es vienkārši gribēju brīdināt brāļus, ka jūsu vidū ir slepeni ielavījies ļaundaris, kas grib laupīt ticīgajiem Evaņģēliju.
Ar ko tad mēs esam izpelnījušies, ka Tu mūs sauc par brāļiem, nevis velniem? Es arī labāk nesūtītu nevienu laju uz kādu ATA draudzi.

Tā vietā jūs viņu aizstāvat, bet mani nosodāt
Kāpēc Tu brīnies? Viņš esošajos apstākļos nenošķīrās no mums un turpināja pacietīgi kalpot, bet Tu nošķīries. Ja Tu būtu savu nošķiršanos vismaz nožēlojis, būtu cita runa, būtu Evaņģēlijs. Bet kamēr Tu pats stāvi zem bauslības, ko Tu runā par Evaņģēliju?

Ja tu baidies nostāties pret ļauno garu, tad ko tu dari vispār draudzē!
Atradis varonību, nostāties pret ļauno garu. Kas var būt vieglāks? Un retāks? Bet es baidos stāties pret ļauno garu, viņa paša izprovocēts un pamudināts. Un arī draudzei to mācu.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.07.27 15:43:50
Romiešiem 16:17
Izslēgt kādu ticīgo no sadraudzības ir tiesības vienīgi vietējai draudzei, turklāt jāsaprot, ka maldu mācības un šķeltniecība jau nav pamatiemesls, bet gan sekas – mīlestības un garīguma trūkuma sekas. Ja tu, kristietis būdams, esi patiesi garīgs un mīlestības pilns, tu taču meklēsi Dieva gribu un Draudzes labumu, nevis bīdīsi savas ambīcijas. Savukārt, ja tu esi patiesi garīgs un mīlestības pilns, tad tu arī patiesi meklēsi Dieva Gribu un to atradīsi, un ļausi Viņam sevi pārliecināt par patiesību. Ņemot to vērā – kādas tiesības miesīgiem, nemīļiem un augstprātīgiem ticīgajiem izslēgt citu, kaut vai tādu pašu, no sadraudzības? Tāpēc vispirms mums katram būtu jāpiesit savs vecais miesīgais cilvēks krustā un jāļauj, lai Svētais Gars mūs atjauno. Kad mēs paši būsim kā izliets ūdens pie Viņa kājām, kad mēs būsim pilnīgi padevīgi un paklausīgi Viņam visās lietās, tad jau arī atklāsies tie, kuri izslēdzami no sadraudzības, turklāt nevis ar rupju spēku, bet gan gluži dabīgi, Svētā Gara spēkā tiks izvadīti no Kristus Miesas Organisma, kā atmirušas šūnas. Kad mēs pakļaujamies Dievam, tad visas šīs lietas notiek bez miesīgas piepūles.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.27 17:30:14
Ingars

Kas par atziņas dziļumiem! Kas par gudrību! Ko nu man, sektantam!
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.27 18:24:47
Ēvalds Bērziņš

ja Tu neuzskatītu LELB par nepareizo, tad joprojām pacietīgi kalpotu kādā no tās draudzēm - pasaki,kur es esmu teicis kaut ar vienu vārdu, ka LELB ir nepareizā? Kur tu to izrāvi! Tur jau ir tas āķis, ka es jums aizrādu, ka jūs ar tādām lietām nodarbojaties.

Kas attiecas uz kalpošanu, pieņemu, ka tu nezini. Ja nezini, pateikšu, ka es ne no viena neesmu nošķīries. Es neaizgāju patvaļīgi no Līvānu draudzes. Mani vienkārši izdzina. Un es arī pacietīgi gaidīju, ka man atsūtīs atstādināšanas iemeslus. Tā arī neesmu līdz šim neko sagaidījis.

Tieši lajiem es rādu labu piemēru, jo viņi pārliecinājās, ka Dieva zaimotāji Sv. Vakarēdienu nesaņems.

Tu gribi zināt, ko Kristus par mani domā? Un tu, mācītājs būdams, to nezini? Ja tu nezini, tad pateikšu - žēlastības un mīlestības pilnas domas Viņam ir uz mani, kā uz jebkuru Dieva bērnu - grēcinieku, kas atgriezies no no saviem grēkiem un uzticas Kristus Evaņģēlija apsolījumam.

Ar ko tad mēs esam izpelnījušies, ka Tu mūs sauc par brāļiem, nevis velniem? - nu, ja tu negribi, ka es tevi saucu par brāli, - labi, neuzbāzīšos. Vai tiešām tu gribi, lai es tevi saucu par velnu? Man šķiet, ka tu ālējies vai arī pāri mēram ieņēmis kaut ko no grādīgā.

Es arī labāk nesūtītu nevienu laju uz kādu ATA draudzi. - tu vispirms atnāci, apskaties un tad runā. Vai arī tu ceri, ka pēc šitādas muldēšanas tev Vanags papildus prēmiju pie kājām nometīs. Ka tik tev kādreiz nenākas nožēlot šos vārdus. Bet vispār žēl, ka tu tā runā. Tu notiesā kristiešus, viņus nepazīdams. Zini, kad nākošo reizi tevi satikušu, roku tev nedošu, kamēr neatvainosies.

Vēlreiz tevi informēju, ka es neesmu ne no viena nošķiries un jo mazāk no Kristus Evaņģēlija. Ja es nevaru kalpot ar tīru un atklātu sirdi, tad es labāk to nedaru. Draudzes, kurās es kalpoju pēc Līvāniem - Jelgavas un Ozolnieku - radās pēc tam. Pēc Plātes "misijas" Jelgavā, tā sašķēlās vairākās drumslās. Viena no šīm drumslām vērsās pie mums ar lūgumu, vai nevar nodrošināt ar mācītāju un regulāriem dievkalpojumiem. Brāļi izlēma sūtīt mani. Pēc kāda laika, brāļu iedrošināts, es sāku misijas darbu Ozolniekos. Tur uz līdzenas vietas ar Dieva svētību tika radīta un izveidota viena kristīga draudze. Sākumā bija divas sievietes. Šodien tajā ir nu jau vairāk kā simts draudzes locekļu. Kā tu domā: vai draudzes radīšana ir Dieva darbs vai cilvēku?

Atradis varonību, nostāties pret ļauno garu. Kas var būt vieglāks? Vai tu arī varētu doties tuksnesī, 40 dienas gavēt un beigās pastāvēt tajās neizturamajās kārdināšanās, kā to darīja Kristus? Tu tiešām nesaproti, ko tu runā. Kaut apdomā mazliet savus vārdus, pirms raksti!

es baidos stāties pret ļauno garu - no ļaunā gara tu baidies, bet no Dieva nebaidies jeb tu badies no abiem. Kā tad tu vari sludināt un ko tu savai draudzei dodi ēst? Ā! Tu dziedi. Pareizi. Biju piemirsis. Cilvēkiem patīk dziedāšana. Vēlu sekmes. Varbūt kāds disks drīzumā iznāks. Bet vai tu esi lasījis Pāvila vārdus no efeziešiem par cīņu pret ļaunajiem gariem: "Beidzot - topiet stipri savā Kungā un Viņa varenajā spēkā. Bruņojieties ar visiem Dieva ieročiem, lai jūs varētu pretī stāties velna viltībām." Piedod, bet tavi vārdi kaut kā nesaskan ar to, ko saka Dieva vārds. Varbūt sen neesi Bībeli rokā turējis. Tik ģitāru vien no kanceles.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.07.27 20:15:12
kapusvētkos .. velns sutānā no Auces kādam kristīgam cilvēkam raksturoja ATA Ozolnieku luterāņu draudzi kā nepareizo? PS jeb neīsto?
Es tagad pārbaudīja un pārliecinājos, ka informācija ir citādāka. Šis "velns sutānā" izrādās nāk no Vecauces

=============
Uzziņai – ģeogrāfiski Auces pilsēta atrodas Vecauces luterāņu draudzes teritorijā, jo tika uzbūvēta uz Vecauces draudzes patrona grāfa fon Mēdema zemes. Līdz ar ko Vecauces draudzes mācītājs ir tas pats Auces mācītājs – ja runa ir par luterāņu garīdznieku.

Protams, - valkāt sutanu kapusvētkos ir briesmīgi …

Uzziņai - talārs (lat. vestis talaris) jau tā pati sutana (vec. fr. casaque/soutane) vien ir, tikai noteikta garuma – līdz potītēm. Ja gribas ļoti precīzi, tad par soutane dēvēja casaque (garu mēteli), kam pogas no augšas līdz apakšai, atšķirībā no chenille, kam pogas no augšas līdz jostas vietai.

Kādā kontekstā ATA Ozolnieku draudze tika raksturota kā „nepareiza/neīsta”?

Vai tā nav -
a) „pareiza/īsta” kristīga?
b) „pareiza/īsta” evaņģēliska?
c) „pareiza/īsta” luteriska?
d) „pareiza/īsta” LELB-iska?
e) „pareiza/īsta” KLB-iska?
f) „pareiza/īsta” ATA-iska?
g) „pareiza/īsta” bākuliski-plūmiska?
- jeb kāds cita (H-Z) iespēja?
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.07.27 21:25:39
Uldis
kur es esmu teicis kaut ar vienu vārdu, ka LELB ir nepareizā?
Kāpēc tad tu neesi LELB?

tu vispirms atnāci, apskaties un tad runā
Ko tad es tur ieraudzīšu? Ka LELB jums nav vajadzīga? Tu ap to vari vākt ļaudis un priecāties, bet man tik un tā būs skumji. Un nemēģini man skaidrot, ka Tu taču ļaudis vāc ap Vārdu un Sakramentiem. Viņiem Tu to varbūt vari iestāstīt.

Vai arī tu ceri, ka pēc šitādas muldēšanas tev Vanags papildus prēmiju pie kājām nometīs
Tu laikam iedomājies, ka viņam cita nav ko darīt

Kā tu domā: vai draudzes radīšana ir Dieva darbs vai cilvēku?
Kā kuro reizi. Skatoties, kas domāts ar draudzi.

Ka tik tev kādreiz nenākas nožēlot šos vārdus. Bet vispār žēl, ka tu tā runā. Tu notiesā kristiešus, viņus nepazīdams. Zini, kad nākošo reizi tevi satikušu, roku tev nedošu, kamēr neatvainosies.
Es labprāt gribētu nožēlot, bet mana nožēla jau nav atkarīga pati no sevis, bet no šķelšanās apstākļa, kuru nevaru attaisnot. Es nenotiesāju kristiešus, es tikai saku, ka kristiešiem labāk tādu draudzi netaisīt. Pat ja es visus šos kristiešus pazītu un tie būtu kā eņģeļi, es viņus neatbalstītu situācijā, kad viņi grib būt paši sev Baznīca.
Bet Tev personīgi es atvainojos, ja esmu kaut ko šķērsām izrunājies, nezinādams vai nesaprazdams. Ko man darīt ar manu roku, kad nākošreiz Tevi satikšu?

Varbūt sen neesi Bībeli rokā turējis. Tik ģitāru vien no kanceles.
Ģitāra kancelē , goda vārds, lai nu kur, bet tur to gan neesmu turējis, pat prātā nebija kas tāds ienācis Un pēdējos gados ļoti reti to ģitāru sanāk paturēt. Bet Bībeli jau, mazākais, pirms katra dievkalpojuma jāpatur rokā, lai ļaunais gars baidītos, ne? Es atkal atminos, kā Tu Līvānu laikos ļoti ticēji Vienprātības grāmatai. Tas Tev diemžēl gan nepalīdzēja palu laikā tikt pāri Daugavai novadīt dievkalpojumu. Bet tā vien likās no Tavas uzstāšanās, ka Tu varētu no viena ledus gabala uz otru, Vienprātības grāmatu padusē, ticībā aizcilpot līdz Dignājas baznīcai. Nemaz nebūtu jābrauc uz Jēkabpili pāri tiltam Tā nu pienācās man braukt kādu laiku uz Dignāju, pēc tam arī uz Līvāniem 10 gadus. Līdz pat šai dienai Tevi tur piemin kā mērķtiecīgu, bet nu strauju gan, pat neiecietīgu.
pa fikso [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.07.27 23:39:23
g) „pareiza/īsta” bākuliski-plūmiska?
konstatācija [82.145.210.145]
# Iesūtīts: 2012.07.28 11:26:42
Uldi, nekādā veidā negribu nosodīt tevi par misiju Ozolniekos u.t, tomēr norādu uz to, ka nošķiršanās Eiharistijā mācību esat uzņēmušies patvaļīgi.
To, kas būtu galējs līdzeklis pret herētiķiem, esat saviem ticīgajiem padarījuši par ticības normu.
Un tad jāsabiezina krāsas un jāsauc brāļi Latvijas luterāņi par viltusbrāļiem, lai tikai tos klasificētu par sliktajiem un attaisnotu grēcīgajam cilvēkam sevī savu nepareizo mācību.
konstatācija [213.226.141.85]
# Iesūtīts: 2012.07.28 12:58:40
Ēvalds Bērziņš, nevajag dikti uzbraukt Uldim par visu, ko viņš reiz darījis vai runājis un kādos notikumos ir bijis iesaistīts. Ne viņš īpaši vainīgs pie tā, ka Plūmem sakārojās dzīvot pārticīgi un to varēja nodrošināt vienīgi nošķiroties,
ne ka notikumi veidojās tā, ka tie deva pajumti Ulda kalpošanai.

Viss ir pavisam vienkārši -
ir teoloģiska problēma - viņu nepamatotā nošķiršanās Eiharistijā ( viņa paša vārdiem - kur es esmu teicis kaut ar vienu vārdu, ka LELB ir nepareizā? , tātad , ja nav nepareizā , kamdēļ nošķirties? - teoloģiska un loģiska dilemma ), un
psiholoģiska problēma - ja reiz ir nošķīrušies, tātad ir jārada mīti un jāuztur spēkā šī nepamatotā nošķiršanās pret tiem, no kuriem nošķīrušies. Tas nozīmē kultivēt nosodošu attieksmi pret LELB, sak, nepareizie tie nav , bet tomēr tādi un šitādi... Uldim atliek būt teoloģiski un intelektuāli godīgam u
konstatācija [213.226.141.85]
# Iesūtīts: 2012.07.28 12:59:37
-n atjaunot sadraudzību Eiharistiju ar LELB, pat ja Ozolniekos viņš vēlētos kalpot kā neatkarīgs mācītājs.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.28 15:21:14
konstatācija [82.145.210.145]

To, kas būtu galējs līdzeklis pret herētiķiem, esat saviem ticīgajiem padarījuši par ticības normu. - kāpēc nu tik skarbi līdzeklis pret herētiķiem. Vai tad mums ortodoksie, romieši, reformāti, harizmāti uc. ir jānosauc par herētiķiem? Vai arī šeit pastāv teoloģiska un intelektuāla dilemma?

Es arī neesmu nosaucis Latvijas luterāņus par viltusbrāļiem. Runa ir par vienu atsevišķu gadījumu.
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.28 15:30:43
konstatācija [213.226.141.85]

Redzi, šī problēma - nepamatotā nošķiršanās Eiharistijā - pastāv jau kopš 1530. Un tai, kā zinām, ir tendence atkārtoties katru reizi savdabīgā veidā. Tādējādi šī problēma pamatojas citos faktoros un to nevar atrisināt tik vienkārši, kā ar teoloģisko un intelektuālo godīgumu.

Kas attiecas uz teoloģisko un intelektuālo godīgumu, tad tur jau ir tā sāls, ka esmu centies būt teoloģiski un intelektuāli godīgs.
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.07.28 15:38:15
konstatācija [213.226.141.85]

Bet vienā es tev piekrītu. Nav ko cilāt senus notikumus. Tas tik un tā nevienu nepārliecinās. Tādas atmiņas tikai veicina nosodījumu un apsūdzības, tiesāšanu un pazudināšanu, ko nu es noteikti negribu darīt. Es atzīstu, ka pieredzes trūkuma dēļ ir bijušas kļūdas arī manā kalpošanā, ko arī esmu nožēlojis. Var jau būt, ka es esmu vienīgais tāds nemākulis bijis. Atceros, kā viens brālis Kristū, uzzinājis par manu kalpošanu Līvānos Plātes pārraudzībā, līdzjūtīgi man uzlika roku uz pleca. Ko viņš ar to gribēja teikt, sapratu vēlāk.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.07.28 17:29:07
konstatācija [213.226.141.85]
nevajag dikti uzbraukt Uldim par visu, ko viņš reiz darījis vai runājis un kādos notikumos ir bijis iesaistīts
Jā? Un kā ar velnu sutanā?
Es esmu gatavs atvainoties par katru nepamatotu uzbraucienu no savas puses. Taču tas viss tā velna dēļ, pret kuru, Uldaprāt, man ir bail nostāties. Un, ja Uldi kāds nosauktu par velnu, teiksim, lutersvārkos, reakcija būtu līdzīga. Tad es paceltu visu man zināmo, lai viņu aizstāvētu. Bet tagad uzbrucējs bija viņš pats, tāpēc dabūja mazliet.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.07.28 17:48:05
Uldis
Redzi, šī problēma - nepamatotā nošķiršanās Eiharistijā - pastāv jau kopš 1530. Un tai, kā zinām, ir tendence atkārtoties katru reizi savdabīgā veidā.
Tu pateici to, par ko es vairākas reizes šeit iedomājos. Šis ir naglai uz galvas. Bet vai to vajag kultivēt, aizbildinoties, ka mēs jau to nevaram atrisināt, nav mūsu līmenis? Es domāju, ja katrs savu līmeni neuzstādītu par vienu un visu, mēs vismaz tuvotos 1530.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.28 18:27:42
Ēvalds Bērziņš

Tu esi man sadevis?! Nu gan nobijos. Rimsties taču vienu reizi. Vai tad es esmu pienācis pie kāda no tavas draudzes locekļiem un apšaubījis viņa piederību pie īstās baznīcas? Vai tiešām tu nesaproti, ka tā mācītājam neklājas rīkoties. Vai tiešām tu nesaproti, kāds ļaunums ir nodarīts šā cilvēka sirdij? Tev nevajadzēja viņu uzklausīt. Tev nevajadzēja redzēt šā cilvēka acis. Tev nevajadzēja pielikt pūles, lai viņu nomierinātu. Toties tu bez sirdsapziņas pārmetumiem aizstāvi to, kas gandrīz nogalināja šo ticīgo, bet mani nosodi, ka uzdrošinos skaļi nosaukt vārdā viņa nelietību.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.28 18:30:38
Ēvalds Bērziņš

Šis ir naglai uz galvas. - neko tu neesi sapratis, Ēvald. Neko. Tu arī pilnīgi nesaproti to, kas notika 1530. gadā. Ja tu saprastu, tu klusētu.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.07.28 18:50:15
Uldis
mani nosodi, ka uzdrošinos skaļi nosaukt vārdā viņa nelietību
Nu tad nosauc beidzot(!)
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 36 , pavisam kopa bijuši: 210