Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.22 20:40:42
skolniekss [46.109.229.204] pašam kauns nesametās? |
Mārtiņš |
# Iesūtīts: 2012.02.22 21:05:02
Aivars Man izskatās, ka skolniekss [46.109.229.204] diezgan trāpīgi atreferēja Pater Henricus politiku. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.22 22:30:53
Mārtiņš Man liekas, ka pater henricus pats ir acīmredzamā krīzē, un skolnieks te uzvedas drusku bezkaunīgi Kas arī netieši sasaucas ar diskusijas tēmu |
skolniekss [46.109.229.204] |
# Iesūtīts: 2012.02.23 07:46:21
Aivars Tā ir mana vājība - uzmest ogles ja švaki deg. |
Juris Saivars |
# Iesūtīts: 2012.02.23 08:20:18
Tā ir mana vājība - uzmest ogles ja švaki deg - Сказал кочегар кочегару: Товарищ, я вахты не в силах стоять, В котлах не сдержать мне уж пару… |
Pater Henricus |
# Iesūtīts: 2012.02.23 09:57:52
Nikkija, laikam mums ar Viņu šobrīd ir atšķirīga izpratne par laimi. skolniekss [46.109.229.204]Mārtiņš Ko Dievs mīl, to Viņš pārmāca. Es saprotu, ka populārajā kristietībā šīs atziņas otrā daļa nav populāra.
|
Mārtiņš |
# Iesūtīts: 2012.02.23 10:16:49
Pater Henricus Kāds populārs luterāņu mācītājs visnotaļ spēcīgi uzsver to "nepopulāro" mācības daļu. |
Nikkija |
# Labojis Nikkija: 2012.02.23 14:41:43
Pater Henricus
Laime ir, kad darbojas mīlestība.
Bet skolniekam taisnība. Ja tā darītu kāds mācītājs - iepotētu nelaimību - tad šis mācītājs izplatītu ļaunumu. Viņš nodarītu pāri tiem, kas viņu uzskata par autoritāti un piemēru. Tas būtu kā ārsts, kurš iesaka pacientam iet pasūtīt zārku. |
Raimonds |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:19:14
Mārtiņš Krusta teoloģiju vs Godības? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:36:03
Raimonds bet tas interesantākais jau ir tā Krusta teoloģijas praktiskā aplikācija dzīvē Teorētiski jau pilnām mutēm var par Krusta teoloģiju runāt, kamēr praksē Dieva klātbūtnes pazīmes tiek meklētas saskatīt vienīgi ticības atlētu žilbinošajos rekordos un uzfrizētos varoņstāstos. Iedvesmo taču kristīgās slavenības, nevis tur kaut kādi nebūt salauzti nabadziņi |
dafne |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:43:31
Nikkija Laime ir, kad darbojas mīlestība forssi pateikts
It ka jau milestiba sevi ietver ari pamacisanu un maigu "sadosanu pa ausim",kad vajagbet viss jau atkarigs no ta..ka to pasniedz. Tik nez vai macitajam merkis tads..lai kadi justos nelaimigi...drizak..tas kads parpratums vai paklupiens..kas katram no mums var gadities,tapec skolniekam nepiekriitu.
|
Nikkija |
# Labojis Nikkija: 2012.02.23 15:47:23
dafne
/ It ka jau milestiba sevi ietver ari pamacisanu un maigu "sadosanu pa ausim", /
Var būt, bet kad cilvēks ( Pater Henricus ) raksta:
/ Līdz ar to, šķiet, ka postošas krīzes ir Visuvarenajam tīkamas un Viņš tajās rod patiku. /
Tas laikam nav ne par Kristu, ne par mīlestību.
Vecāki taču nepriecājas, sodot bērnu, pat ja tas ir nepieciešams. |
Raimonds |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:47:24
Aivars Manuprāt ir diezgan daudz samocīti stāsti gan par varoņiem , gan tāpat par nabadziņiem. Nezinu kā nosaukt, varbūt kristīgā popkultūra? Tie paši askētu un tuksnešu tēvu stāsti! Cik tajos patiesība? |
dafne |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:49:29
vispar atcerejos "Dieva āmurs"bij laba grāmata..kka šis temas sakara ienaca prataa |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:52:26
Raimonds Tas pats Bernans Menings kaut kur apraksta situāciju, kad šim uzdots jautājums: `bet jūs, priesteris, Dieva vīrs .bla, bla, bla... kā jūs varējāt kļūt alkoholiķis` . Un ka tā padomā, nu tas ir drausmīgi, bet ja šis nebūtu novēmies, nomīzies renstelē vāļājies.. vai šis maz tā būtu Kristus Evaņģēliju meklējis? Bet tās baznīcas leģendas jau akurāt ir par `atlētiem` un `čempioniem`. |
dafne |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:53:48
Nikkija nu..tas nav par Kristu,piekrītu.. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:56:19
dafne āmurā bija vairāki stāsti. Kurš tieši ienāca prātā? |
Raimonds |
# Iesūtīts: 2012.02.23 15:58:27
Aivars Ja varētu nedaudz papurināt vienu otru varoņstāstu, tad nekas daudz pāri nepaliktu... bet viņu vārdi ir liturģijās un litānijās. Šie ziediņi atkal zaļo un plaukst. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.02.23 16:01:47
Raimonds nu.. 2. vatikāna konsils jau atvadījās ne no viena vien svētā |
Raimonds |
# Iesūtīts: 2012.02.23 16:04:06
Nikkija Vecāki taču nepriecājas, sodot bērnu, pat ja tas ir nepieciešams.
Man šķiet, tas ko Pater Henricus raksta ir par, cik tad gara ir šī audzinošā terapija? No gadījuma uz gadījumu, vai tāds nopietns seanss, kā saka, visa mūža garumā? |