atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kur ir problēma?
Aivars
Iesūtīts: 2012.02.15 18:52:31
http://www.delfi.lv/news/world/other/kolumbijas-priesteri-pasi-pasutijusi-savu-slepkavibu.d?id=42131798

Lasīts līdzīgs stāsts par kāda katoļa - slepkavas aprēķinu, par nepiedodamās pašnāvības aizstāšanu ar grēksūdzi pirms nāvessoda, cerībā uz ko šis ir izgājis uz slepkavību (neatceros gan vairs kurā no Filipa Jensija grāmatām)
Bet denominācija te nav svarīga. Kā jūs redzat, kur ir problēma, ka Dieva apžēlotie izdara kaut ko tik neprātīgu, un kur ir risinājums; ko jūs kā kristieši, šādā situācijā brīdī sacītu šiem priesteriem?

diskusija vienīgi kristiešiem
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.20 20:22:27
rainars
un ko ar to visu gribēji pateikt? Jeb vienkārši niezēja kaut ko uzrakstīt vienalga vai tas ir par tēmu, vai nav?
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.02.20 21:04:14
Aivars
ļoti labu rakstu esi atradis...
tas skar ne tikai pastorus, bet arī nopietnus kristiešus...
ir krīzes, kas mūs katru piemeklē kaut vai tā saucamās attīstības krīzes, bez tām neiztiek neviens cilvēks kurš garīgi aug, veidojas, bet ko Tavuprāt labākais ir pasākt Baznīcai, lai šīs krīzes nav tik postošas?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.20 21:07:01
Raimonds
hm, tas ir labs jautājums. Domāju, ka Mārtiņš jau to būtību pasaka pirmajā komentārā. Jautājums tikai, kā tas izpaužas praksē, un cik ir rasts moralizēt, demonizēt un idealizēt, un cik evaņģelizēt ikdienā
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.02.20 21:21:57
Aivars
Labs, ko šodien teici, jamācās savā starpā runāt. Oi, cik tas nav viegli!
rainars
# Iesūtīts: 2012.02.20 21:30:32
Labs, ko šodien teici, jamācās savā starpā runāt. Oi, cik tas nav viegli!

Tas jau ir viens no svēto darbiem kurš jādara.

Piedodiet par manu nepilnību saprast diskusu un tēmu.
Izteicos vadoties no brāļa Pater Henricus teiktā:# Labojis Pater Henricus : 2012.02.20 10:40:47 un brāļaskolnieks. teiktā :Iesūtīts: 2012.02.20 11:09:37

Katrs kā mēs redzam ka katram ir dots redzēt lioetas no sava skatu punkta un līdz ar to neesam ne sliktāki ne labāki , lai vajadzētu vienam par otru paaugstināties.
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.21 09:29:47
Aivars `protestantiskā darba ētika` kā idealizējošs mīts, šķiet, ir noiets etaps protestantismā tā pat kā protestantiska valsts un sabiedrība.
Raimonds bet ko Tavuprāt labākais ir pasākt Baznīcai, lai šīs krīzes nav tik postošas?
Kā tad, tavuprāt, Baznīca varētu iejaukties un mīkstināt Dieva vēlmi pārmācīt? Un Baznīca jau sastāv no tādiem pašiem permanentu krīžu nomocītiem ļaudīm.
Mēģināja jau vienu un būtisku daļu pastoru krīžu atrisināt ar GASN,
bet atkal ārējie faktori, kurus kontrolējot Visuvarenais, šo labo domu izjauca.
Līdz ar to, šķiet, ka postošas krīzes ir Visuvarenajam tīkamas un Viņš tajās rod patiku.
Mans padoms - nekad nesaki Viņa vaiga priekšā - nu jūtos labi.
Jo tad gaidi nepatikšanas.
skolniekss [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2012.02.21 10:04:18
Pater Henricus Mēģināja jau vienu un būtisku daļu pastoru krīžu atrisināt ar GASN

Ļaudis, kuri saprata kā nauda rodas gan nekādas cerības uz šo projektu nelika. Tā bija vīzija, kuru kāds līdz galam nebija izsapņojis.
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2012.02.21 10:17:25
Pater Henricus
Gasns nebūt nav viena no Baznīcas pazīmēm.
Bet otrs, jo ātrāk to pieņemsim, jo labāk, ka pastori ir tādi paši vienkārši cilvēki un kristieši, jo labāk. Viņi nav kaut kāda īpaša suga, kura ir visu nelaimju avots, ar kuru tagad kādam jāmēģina tikt galā. savukārt, ja viņus par tādiem iztaisa, vai paši sev to uzliek un uzprasās, tad arī notiek Tevis pieminētie pārbaudījumi .

Bet tas ko saki, "gaidi nepatikšanas", nu, mūsu Kungs, manuprāt, vismazāk vēlas kādu pazemot. Kā Dāvids saka, labāk vēlos krist Dieva rokās, nekā cilvēku.

Šajā sakarā, tepat SvR labs rakstiņš.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2012.02.21 10:29:08
Raimonds Labs rakstiņš...
Nikkija
# Iesūtīts: 2012.02.21 13:56:05
Pater Henricus

/ Līdz ar to, šķiet, ka postošas krīzes ir Visuvarenajam tīkamas un Viņš tajās rod patiku.
Mans padoms - nekad nesaki Viņa vaiga priekšā - nu jūtos labi.
Jo tad gaidi nepatikšanas.
/

Tu zīmē kaut kādu atriebīgu nenovīdīgu dievību. Tā senie grieķi iztēlojās savas dievības, kur Olimpa dievi skauda cilvēku laimi un sasniegumus, piemēram stāsti par Arahnu un Marsiju.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 20:05:22
šī diskusija iesākās ar piemēru, kad klēriķis, papildus sifilisam noķēris HIV, izdarīja pašnāvību kopā ar savu seksa partneri – citu klēriķi;
bet nu tā pariet uz klēriķiem, kas pašnāvības izdara depresijas nomākti …

protams: depresija, HIV un sifiliss – tās visas ir slimības, bet IMHO, ne visas no tām var iegūt mēģinot piemēroties Augstām Morāles Normām.

Все болезни от нервов, только триппер от удовольствия .

Negribas jau būt bargajam tiesātājam, bet tomēr palieku pie ieskata, ka nevajag dadžus ar labību jaukt kopā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 20:10:25
Juris Saivars
protams, var parunāt arī par izkropļotiem goda kodeksiem un pavāru sepukām - http://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Vatel
Bet te tiešām jautājums ir vairāk par Evaņģēliju (kas sludina Dieva žēlastības caurstrāvotu mūžīgu dzīvi Kristū) un kristiešiem, kas it kā taču to ir apliecinājuši
skolniekss [46.109.229.204]
# Iesūtīts: 2012.02.21 20:14:17
Juris Saivars Protams, nevajag. Bet šķiet te ir grūtāk, jo pēc čaulas visi ir vienādi, bet iekšā redzēt nav lemts visiem- Tik Vienam.
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.02.21 20:35:08
Tātad – vai iespējams atšķirt:
a) klēriķi, kurš mēdz uzdzīvot pa meitu mājām un uztur homoseksuālus kontaktus, no
b) klēriķa, kuru nomāc vientulība, līdzcilvēku neizpratne un nespēja sasniegt idealizētu moralitāti?

Vai tiešām noliekot tos divus blakus nebūs nekādas acīm redzamas atšķirības?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 20:40:54
Juris Saivars
nu arī acedia savulaik ir pasludināta par nāves grēku
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 21:07:20
Aivars acedia savulaik ir pasludināta par nāves grēku

kurā no minētajiem piemēriem saskati acedia?

Если водку пить печально,
Можно тихо ошизеть,
Но всё не так суицидально,
Если в корень посмотреть:
Денег нет – так и не будет,
Что ж печалиться о том.
Ты дыши, брат, полной грудью,
Жуй морковку полным ртом.

Занимайся сексом, спортом,
Плавай, рыбок разводи,
Дай хоть раз начальству в морду,
Делай что-то, не сиди.
Подними с дивана мощи,
Встань, занятие найди.
Соблазни соседку, тёщу,
Тестя – только не сиди!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 21:10:29
Juris Saivars
nu zem tās taču var pabāzt dajebko!
ja kāds ar kaut ko nav ticis galā un izeju neredz, tad tās ir pasaulīgās skumjas, un zīme, ka ne visai tuvu Kristum bijis, ne tā?
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 21:24:39
Aivars

tiešām?

IMHO acedia ir stāvoklis, kad zubjekts krīt pilnīgā bezdarbībā un apātijā - ne vairs lūdz, ne strādā ...

На священнике Кирилле третий год как нет лица,
Но зато есть ощущение вселенского конца.
Что вокруг? Секуляризм, содомия и психоз.
У него развился эсхатологический невроз.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 21:32:10
Juris Saivars
hm, interesanti, ka tu sodomiju zem šī pavilki
Vienmēr jau ir forši, ka pa rokai ir kāda preteklība, par ko kāds nāvi pelnījis, vai ne?
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.21 21:59:51
Aivars

nop`ersss ... neko nekur pavilkt nevajadzēja ...

tas jau bija ar ugunīgiem burtiem uz šīs tēmas uzrakstīts pašā pirmsākumā: Garīdznieki, kuriem esot bijuši seksuāli kontakti
tādēļ jau prasīju - vai tu tos rakstus ko šeit publicē, vispirms izlasi arī?

Vai tas, ka cilvēks spēj izdarīt ko tādu, ka "tam būtu labāk, ja tam dzirnu akmeni pie kakla piekārtu un to iemestu jūrā" - ir forši? Nepiekrītu, bet ja tā gribi sacīt, lai tā arī paliek.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 127 , pavisam kopa bijuši: 1894