atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kur ir problēma?
Aivars
Iesūtīts: 2012.02.15 18:52:31
http://www.delfi.lv/news/world/other/kolumbijas-priesteri-pasi-pasutijusi-savu-slepkavibu.d?id=42131798

Lasīts līdzīgs stāsts par kāda katoļa - slepkavas aprēķinu, par nepiedodamās pašnāvības aizstāšanu ar grēksūdzi pirms nāvessoda, cerībā uz ko šis ir izgājis uz slepkavību (neatceros gan vairs kurā no Filipa Jensija grāmatām)
Bet denominācija te nav svarīga. Kā jūs redzat, kur ir problēma, ka Dieva apžēlotie izdara kaut ko tik neprātīgu, un kur ir risinājums; ko jūs kā kristieši, šādā situācijā brīdī sacītu šiem priesteriem?

diskusija vienīgi kristiešiem
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.02.24 23:32:11
Juris Saivars
Jā, kā Kristus ciešanu stāsts var un spēj šādā nelaimē aizsniegt un uzrunāt?... tas jautājums, ko tagad domāju par Pāvila vārdiem "ciešanu sadraudzība" ar Kristu (Fil.3:10). Iespējams, ka atslēga ir ne tik daudz vārdā ciešanas , bet κοινωνίαν - sadraudzība .

Cik tagad skatos komentos par Gavēņa laiku, tur Kungs vairāk tiek pataisīts par tādu Azazēla āzi козел отпущения nevis Pestītāju.
rainars
# Iesūtīts: 2012.02.25 08:41:16
Mēs te runājam kas ir kristīgi un nekristīgi. Ir tak tā? Tad atbildiet vai ir kristīga paruna : labākā aizsardzība ir pretuzbrukums.
Jānis vēstulēs aicina uz šādu darbību Bērniņi, nemīlēsim vārdiem, nedz ar mēli, bet ar darbiem un ar patiesību!
Redzi Aivars ,ja es, tāds necienīgs izteikties, kaut ko izsakos ne pēc tavas erudīcijas , tad kā tu varēsi saprast ka esi cienīgāks runāt par nopietniem jautājumiem.
Juris Saivars, brāli, vai ir vajadzīgs izaicināt . Domājams ka katrā situācijā jāiedziļinās un jālūdz Dievam gudrība.
Iedrošināšu ar Jēkaba sacīto: Bet, ja kādam no jums trūkst gudrības, tas lai to lūdz no Dieva, kas visiem dod devīgi un nepārmezdams, un viņam taps dots. Bet lai viņš lūdz ticībā, nemaz nešaubīdamies, jo, kas šaubās, līdzinās vēja dzītam un mētātam jūras vilnim.
Man domāt, ko teikt un neteikt, katrs pats kalpojot cilvēkiem viņu vajadzībās iemācās ko teikt un neteikt, vienā vārdā praksē.
Kad pēc pateiktā ir bijuši rezūltāti un kad pēc pateiktā esam sasituši garīgi gan to kam kalpojam gan sevi.
Nu atcerēsimies ar ka neesam Dievs, bet tikkai Dieva radība un varam visādi kļūdīties, tamdēl pateiksim Dievam paldies par iespēju no kļūdām atgriezties tās nožēlojot.
dafne
# Labojis dafne: 2012.02.25 09:10:48
Lasot te tas situacijas atceros vienu no savām masām,kad biju nonakusi kaut kādos mēslos,tad viņa bija no tiem..kura mierinosi neteica"viss būs labi",bet teica.."šie s*** paies,naks nakamie un vel lielaki" un tad ir šoks,gribas sviest ar kko...bet tas atkal kka liek savakties un beigt sevi žēlot.
ko ar to gribēju teikt..ka dažreiz tada līdzjusana,žēlosana padara situāciju vēl smagaku un nepanesamaku..bet nu..ir dazadi cilveki un dazādas situacijas dzīvē.cilvēkam,kurs zaudējis tuvinieku,protams,ta neteiksi...
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.25 10:40:15
rainars
Nav runa par Tavu necienību. Bet ja iedziļināsies diskusijas būtībā, pamanīsi, ka tā grozās ap to, ka Evaņģēlija pasludināšana un mētāšanās ar skanīgām frāzēm nebūs viens un tas pats. Gan jau ka šie priesteri, un daudzi citi savās krīzēs nonākuši kristieši, un arī sarunu biedri šeit, Rakstus māk citēt ne sliktāk par Tevi (vai mani) Bet atceries, kā izvērsās stāsts Ījaba grāmatā? Vai paskaties, kā mūsu Kungs un Pestītājs pasludina evaņģēliju tai maucīgajai, necienīgajai sievai viņas krīzes situācijā(Jāņa 8.nod), kura laikam taču nepakārās savā negodā. Nu kaut kā neredzu, ka Jēzus tur diži kladzinātu par tuvākmīlestības nozīmi kristīgā vidē. Bet šajā epizodē atradīsi atbildi uz savu jautājumu par pretuzbrukumu gan!
rainars
# Iesūtīts: 2012.02.25 20:26:17
man domāt ka nav vajadzīgs otram ko ieborēt personīgi, kā jau mēs ko saprotam ka pretreakcija ir kāda ir . .... katram no mums ir dots savādāks ieskats par kādām lietām nu un par cik dzīvojam demokrātiskā vidē tad arī paužam un dalamies kas nu karam no mums nāk ārā, protams saglabājot cieņu, kas ir arī mīlēt .
Tie kas esat vāji nesat to nastas kas vēl tādi nav un lai zemais brālis lepojas ar savu augstumu un augstais ar savu zemumu.
Uz to aicina raksti un domāt šī foruma organizatori ,kuri to izteikuši ieteikumam diskutantiem. Svētības vēlot bračka rAinars.
krusttēvs [212.93.105.6]
# Iesūtīts: 2012.02.25 22:53:48
Aivars, nedomāju ka Paters Henrikuss nepārzina vai ir pārpratis krusta teoloģiju. Forums ir draudzīgām sarunām, pareizās definīcijas ir dogmatikas grāmatās.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.25 23:04:13
krusttēvs [212.93.105.6]
Diskusijas tēma nav jautājums, ko tu domā par Henriku vai forumu, bet gan drusku cita
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.27 10:47:15
Juris Saivars interesanti – ko tu teiktu šim cilvēkam? Nu , pēc Nikkijas man būtu jāsaka - tu ciet pats savas aplamības, nepilnības, trūkumu dēļ. Mācies no ciešanām, pārvarot tās. Topi labāks, kā saka - viss, kas nesalauž, padara stiprāku.
Bet es tomēr šādā gadījumā paklusētu - tāpat kā tas Kungs tādos gadījumos klusē.
Ja jau reiz pieļāva, lai uzrunā dvēseli.
Jo man ir tikai evaņģēlijs, nevis skaidrojums.
Atbildes it kā ir, bet nešķiet apmierinošas, jo vairāk piemērotas veselajiem.
Jā, savas zemes dzīves laikā Viņš dziedināja, arī tagad ir dzirdēts par atsevišķiem brīnumiem un pat šis tas pieredzēts, tomēr mēs vairāk esam norūpējušies kā savā lūgšanā pareizi uzrunāt Dievu, zinot ka dziedināt, Viņš , visticamāk, tomēr nedziedinās.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.02.27 11:21:45
Pater Henricus
Jā, savas zemes dzīves laikā Viņš dziedināja, arī tagad ir dzirdēts par atsevišķiem brīnumiem un pat šis tas pieredzēts, tomēr mēs vairāk esam norūpējušies kā savā lūgšanā pareizi uzrunāt Dievu, zinot ka dziedināt, Viņš , visticamāk, tomēr nedziedinās.

Piekrītu. Tā tas ir. Šī pieredze palīdz saskatīt Kristus Krustā citu cerību nekā tagadējas labklājības izlūgšanos. Un, kā sekas tam - arī jaunu (pārveidotu?) mērķi savai dzīvei.
Mācītājs Linards Rozentāls pievērš uzmanību šādām `bezcerīgām` situācijām un cerību, kas mums tomēr ir.
Nikkija
# Iesūtīts: 2012.02.27 11:27:26
Mārtiņš Pater Henricus

Es tikai īsti nesapratu to Pater Henricus izteikumu par eksperimentēšanu. Kādēļ visu zinošai personai eksperimentēt?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.02.27 11:32:15
Nikkija
Dieva personas "visa zināšanas" atribūts diez vai būs pareizais šajā diskusijā. Atbilde jāmeklē Kristus Krustā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.28 10:45:26
Pater Henricus
tomēr mēs vairāk esam norūpējušies kā savā lūgšanā pareizi uzrunāt Dievu
Šito īsti nesapratu. Kā tu biji to domājis?
Pater Henricus
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:11:36
Aivars, tas ir par lūgšanas saturu. Piemēram, aizlūdzam par kāda cilvēka dziedināšanu viņam klātesot. Gribas , lai viņu dziedina, jo ja ne - neuzklausīta lūgšana. Nākas tekstu tā virzīt, lai cilvēks nesaceras nezin ko.
Nikkija
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:14:31
Pater Henricus

/ lai cilvēks nesaceras nezin ko ./

Tu lūdz Dievam, neticot, ka lūgšana tiks uzklausīta?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:25:18
Pater Henricus
nu nez, nez vai tas būs evaņģēlijs
Cita lieta lūgt, lai Dievs atbild kā atzīst to par labu esam.
Bet vispār, Tevis teiktais atgādināja vienu Moltmaņa (šķiet) domu, kas arī labi sasaucas ar diskusiju. Proti, runa ir par to, kā slimnieks, cietējs šodien no veselajiem piedzīvot automātisku teroru, jo nemitīgi tiek viņam atgādināts ka šis ir nepilnvērtīgs, viņa dzīve nav pilnvērtīga, līdz viņš nekļūs vesels (normāls). Viņš pēkšņi vairs nav cilvēks, bet slimnieks, izstumtais, nepieskaitāmais

... kā rādās līdz pat pakāpei, kad aizbildnieciski piedomājam `lai tikai šis nabadiņš ko nesaceras`
Nikkija
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:28:44
Aivars

Par kādu teroru Tu runā? Es zinu šo lietu - slimnieku aprūpi - neviens nedrīkst slimnieku pazemot, atgādināt, ka viņš ir nepilnvērtīgs, par ko tādu pie mums met no darba ārā bez garām runām.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:33:35
Nikkija
Ko nu muldies!
Daudzi labi domāti `uzmundrinājumi` un `žēlošanas` mēdz nest sevī šo defektivitātes un nepilnvērtības lādiņu
Nikkija
# Labojis Nikkija: 2012.02.28 12:36:09
Aivars

Atgādinu, es nevis muldos, bet sarunājos. Kas tā jums te par vienkāršrunu?

Par tēmu - varbūt tā gadās, bet uzraudzība man zināmajās aprūpes vietās ir diezgan stingra un arī netiešus pazemojumus pamanītu, būtu darīšana ar MADEKKI.

Tas nozīmētu profesionālu neatbilstību un mēs tādus cenšamies neturēt.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:47:24
Nikkija
Kāds sakars tam ar profesionalitāti?
Ok, tas laikam bija Filips Jensijs
palasies nodaļu - Loosing sense of place
- http://books.google.lv/books?id=7JWba-kKTQEC&pg=PA190&lpg=PA190&dq=yancey++sic.. k+party&source=bl&ots=wvBYln_dNZ&sig=XKF.. YMqTfTz4yF0Yc23TB__OhsGs&hl=lv&sa=X&ei=M.. 7BMT6fTNOre4QTa4MXUAg&ved=0CCUQ6AEwAg#v=.. onepage&q&f=false
Nikkija
# Iesūtīts: 2012.02.28 12:52:20
Aivars

Paldies, palasīšu.

Ar profesionalitāti tikai tāds sakars, ka slimnieka vai invalīda pazemošana viņa stāvokļa dēļ - tas ir kaut kas ārkārtējs, ko nedrīkst pieļaut.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 196 , pavisam kopa bijuši: 10528