atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu J.Cālītis - katoļiem un luterāņiem jāapvienojas!
Jānis Kalniņš
Iesūtīts: 2007.11.15 13:13:29
Pārdomas par J. Cālīša izteikto http://www.delfi.lv/news/national/politics/article.php?id=19525057

Ko jūs domājat par to daudzo diskusiju fonā, kas par mācības jautājumiem notiek šajā portālā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
shoreiz [81.198.23.170]
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:04:20
Ctulhu No ta aizriet, ka Caaliitis ir ateists, taapat kaa es.
šoreiz Chultu ir trāpijis - tas mazais putninš tiešām ir ateists, ko arī vairāki LU studējošie ir skaidri novērojuši. bet teoloģiski izglītots ateists, kurš māk savirpināt pareizos terminus tā, ka Chultu varētu pamācīties. tā nu sanā, ka putniņš mazs, bet no šīs zemes avju drānu vilkiem zobi šim visasākie.
Katolis
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:05:29
Mulders

Ne Jums protestantiem spriest ko darīt katoļiem!
Katoļu baznīcai ir 2000 gadu vēstrure, kura ir bagata ar dažadām tradīcijām...un tās neiet nekāda salidzinājumā ar Jūsu nabadzīgo un pašizdomāto kultu.


Sheksna
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:08:21
Šeksna, nū veci... aizej uz attieciigo bazniicu tad kad te atbrauc kaada krutā dziedinošā Ikona... vai tā pati Aglona... teikt, ka tur maz ļaužu ir aplami!
Muldersan, runa bija par draudžu locekļiem, ar tiem saprotot ļautiņus, kuri dievklapējumus apmeklē REGULĀRI

Katoļu baznīcai ir 2000 gadu vēstrure, kura ir bagata ar dažadām tradīcijām...un tās neiet nekāda salidzinājumā ar Jūsu nabadzīgo un pašizdomāto kultu.
PPKB?
Hinduistiem un budistiem vai tik nava VĒL senāka vēsture, kas tāpat ir bagāta ar viskaut ko, un neiet nekādā salīdzinājumā ar kristiešu nabadzīgo un pašizdomāto kultu
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:09:12
Katolis, tā viņš i... jūs bagāti ar dažādām tradīcijām.
Mums gan viens vienīgs krustā sistais un viņā svētais Vārds... nekādu tradīciju un pilnīgi nabagi esam! Mums nekā šai pasaulē nepieder!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:24:02
a_masiks, neesi nu tik pārliecināts... attiexme pret bezdievīgiem ateistiem man un katolim ir visai līdzīga!
Briinumsons
# Iesūtīts: 2007.11.16 12:25:54
gribu būt vispareizākākais un vistikumīgākais Kristietis!
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.11.16 13:05:37
Mums gan viens vienīgs krustā sistais un viņā svētais Vārds... nekādu tradīciju un pilnīgi nabagi esam!
Ūja, ūja, nekādu tradīciju... kā tad liturģija, kā tad TRADĪCIJA, kas nosaka, ka evaņģēlijus PATIEŠĀM [patiesībā] sarakstījuši TIE autori, kuriem šamējie piedēvēti utml, tādas tradīcijas arī jums nema?
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.16 13:44:56
Šeksna nu salīdzinot šito "tradīciju" ar RKB TRADĪCIJU mums tradīcijas nav

indriķis
# Iesūtīts: 2007.11.16 14:26:16
Katolis - jūsu baznīcai ir aptuveni tikpat gadu, cik luterāņu baznīcai. Senā katoliskā baznīca un pāvesta RKB nav viens un tas pats. Jūsējā pēcreformācijas Tridentas koncilā tapuse. Es pat teikšu, ka pravoslavi ir autentiskāki par jūsējiem. Vismaz ar eminemu vieglāk ir sarunāties nekā ar jums.
Cūkasdziesma
# Iesūtīts: 2007.11.17 00:12:53
Calitis ir ziida zekjes, pilditas ar meesliem, nekas cits. Kursh saka, ka vinjam savaa zinjaa ir taisniba. ir ziida zekjes. Vai arii meesli. Nekas vairaak.
Balss
# Labojis Balss: 2007.11.17 12:09:37
Cālītis pats sevi noteikti uzskata par kristieti, ne ateistu. Viņš savos mīlīgajos, skaistajos sprediķos tomēr - apzināti vai neapzināti - iepako New Age domu: ej pa kuru ceļu gribi, visi novedīs pie mērķa. Dari ko gribi, tikai sauc par labu to, ka arī visi citi dara, ko grib, un tā būs tā īstā cilvēkmīlestība. Par Dievu un Viņs svētumu gan Cālītis laikam nē... Ja Dievs saka: Esiet svēti, kā Es esmu svēts , tad tas laikam, cālīšaprāt, vairs nav mūsdienīgi...
Par to luterānu un katoļu apvienošanos taču bija tīrais sarkasms, vai tad to tik grūti pamanīt?
Mirga
# Iesūtīts: 2007.11.17 15:24:10
Varbūt tomēr labāk pārāk nenonievāt Juri Cālīti.
Man šķiet, viņš ir ļoti nelaimīgs cilvēks, kas pazaudējis pamatu, uz kura reiz stāvēja.
Pārdomātājs
# Iesūtīts: 2007.11.17 16:01:25
Jocīgi, ka PPLB - KLB notur savus dievkalpojumus Cālīša izīrētajā Anglikāņu baznīcā pie geju nolietotā altāra!
Ar citiem luterāņiem pie dievgalda ni un ni - tas nešķīsti, var apgānīties.
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.11.17 16:08:14
Smiekls nāk - Cālīša ironiskie izteicieni par LELB un LRKB līdzību un tāpēc "iespējamo" apvienošanos vakar tika atreferēti ASV bāzētajā RTVi televīzijā kā kaut kāds nopietns uzstādījums.
Pārdomātāj , bet tie jau bija LELB līderi, kas vismazāko luterāņu baznīciņu pat tik cik dievkalpojumam vajadzīgs KLB Rīgas draudzei un citām izīrēt neatvēlēja. Nākas iztikt ar šādu notes risinājumu - īrēt no pretīmnākošiem anglikāņiem, metodistiem un baptistiem līdz uzcelsim savas.
neielogojies juzis [78.84.123.72]
# Iesūtīts: 2007.11.17 16:20:38
Man no tā raksta precizējumus prasa vieta par teoloģijas fakultātes studentu skaitu, sastāvu un rezultātu, kas manuprāt, nesastāda 65% no LELB mācītājiem. Man vienmēr ir licies dīvaini, ka TF mācās kaut kādi cilvēki, kam nav un nebūs nekāda sakara ar baznīcu, ka no dažiem beidzējiem puišiem, vispār neviens netaisās kalpot baznīcā.
Kam ir info - kā tur ir ar tiem %
Pārdomātājs
# Labojis Pārdomātājs: 2007.11.17 16:22:30
indriķis Bet kā tad ar to jūsu šķīstību, ko? Kāpēc tad neejat zaļā pļavā, ja jau gribat būt ik pareizi mocekļi? Ja vajag, tad pat ar gejiem varat zem viena jumta un ar mūnistiem?
Tā iet, kad spļauj akā, no kuras pašam gribas dzert. Varēji palikt savā baznīcā un vest to uz gaišo nākotni nevis dezertēt kā visvispareizākais.
эminэm
# Labojis эminэm: 2007.11.17 17:55:13
chickenology tēvs iesprucis ne tikai latvju delfos. rau, arī newsru.com: http://newsru.com/religy/16nov2007/zeltis.html
эminэm
# Labojis эminэm: 2007.11.17 17:57:26
kāds koments pie cāļa domas delfos :
«KD, Cāīša gānītājiem, 17.11.2007 04:14
man ar viņu ir viskonkrētākās attiecības. tās bija labas līdz geju mesai anglikāņos. kad tur, izmainot tradicionālās grēksūdzes tekstu, sants formāli biktēja orientāciju zaudējušo seksuālo invalīdu baru, bija skaidrs, ka spontāni tiek izperēta sketa. cālītis to atbalstīja. iespējams,ka pēc kanādas labdarības tradīciju inerces. līdzīgi, kā labdarīgā roenkreiceriete vvf mūs visus kā sev upurētās puķes sakrāva dainu kalnā, ar uzburto referendumu notestējot savu nākotnes politisko mērķu labad elektorātam derīgos.
un tomēr, pat neskatoties, ka par savu atkāpšanos no bibliski noteiktās attieksmes pret sodomiju cālītis & co dabūja uz savas ādas izjust Malachija grāmtā paredzēto putnu mēslu devu, nevaru piekrist viņa vienveidīgai aplikšanai ar komentu mēsliem.

«Un tagad, priesteri, šis aizrādījums ar pamācību domāts tieši jums: ja jūs negribat klausīt, nedz arī paši uz to raudzīties, lai jūs godātu Manu Vārdu, saka Tas Kungs Cebaots, tad Es raidīšu Savu lāstu pār jums un pārvērtīšu par lāstiem jūsu pašu svētības vārdus, jo jūs nemaz neņemat pie sirds un neliekat vērā Manus vārdus. Redzi, Es norāšu visu jūsu sēklu un sviedīšu mēslus jums sejā, jūsu svētku ziedojumu mēslus, un jūs kopā ar tiem tapsit aizslaucīti!» (Maleachija 2:1,2,3)

luterāņi tiešām nezina, ko dara. viņiem nav priesteru, nav sukcesētu bīskapu. tie visi pēc viņu mācības ir tikai amati un amatā ievešanas procedūras. arī tērpu, kvēpu un litānīju atgriešana vairāk līdzinās parodijai. ja tās būtu slāpes pēc 7 sakramentu baznīcas sakralitātes un tradīcijas, tad nevajag imitēt, bet mainīt konfesiju.
man kā pravoslāvam zināms, ka savulaik tieši ortodoksi bija tie, kas daudzos punktos piekrita lutera tēzēm. ir kāds fakts, kas liecina, ka bijuši pat mēģinājumi runāt ar m.luteru par viņa pievienošanos pareizticībai. bet, iespējams, ka tas ir mīts.
tas, ka luterāņi tēmē uz katolisma atribūtikas un rituāla detaļu ieviešanu, liecina tikai par reformācijas bāzes atziņu dekonstrukciju. vai var piedot katoļiem to, kas pat orotdoksiem šķiet hairēze rietumu atšķēlušos brāļu pēc shizmas galīgi aplamus ceļus aizstūrējušajā mācībā?

ieklausieties dziļāk cālīša brīdinājumā. tas, ko dara luterāņi pie neizmanītas dogmatikas un citiem viņu ticības rakstu atzinumiem, ir tikai eksterjera un interjera dekorēšana, tātad, ārišķība. saturs, garīgās prakses mācība, sakramentu lietas - tas viss taču paliek nemainīts.

cālīša sacītais ir provokācija domāt, jo katram skaidrs, ka luterāņi ar katoļiem var apvienoties tikai tad, kad pirmie kļūs par otrajiem. jo otrādi taču nebūs nekad. pāvests kā bijis, tā būs katoļu debesu direktors, kamēr luterāņu bīskapi - vien savu brīvā režīma zemes zonu pārvaldnieki.

bet tā vājība cālītim pušķot ar savu tēlu kā slēgtos būra praidus, tā specdienestu apsragātos anglikāņu sodomītu sektas pasākumus, nāk no audzināšanas. paši zinām, cik daudz «labuma» mums nācis no «brīvās» pasaules grēka vergiem. juris skolojies cieši tajā atmosfērā un jāsaprot, ka attiecībās ar mums, aborigēniem, darbojas armēņu teiciens: «aizej nomirsti, tad atnāc un mēs tevi mīlēsim».
эminэm
# Labojis эminэm: 2007.11.17 18:34:33
kur tas katolis palika? gribēju viņam pajautāt, kas ir visas katoļu baznīca (vismaz latvijas mērogā) vokālais pedagogs? ja to atrastu, izsūtītu uz taigu pie zvanošo ciedru sektas - anastāsijiešiem, lai pārprogrammē par kosmonautu.
bet īsāk - kas piestrādā pie tā, ka katoļu priesteri kā likums sāk runāt starpdzimuma balsīs? aizver acis un nepateiksi - vīrietis vai sieviete.

misionārs diakons a.kurajevs sacīja, ka katolicisms pēc shizmas pamazām kļuvis par citu reliģiju. eksaltācija, vizionālisms, svētās, kas pielūgsmes laikā izjutušas orgasmu, ekstāze, harismātisks transs... tas viss pēc austrumu krisitetības tēvu mācības ir garīgais pievīlums - прелесть. par to skaidri un spēcīgi rakstījis 19.g.s. tēvs ignātijs brjančaņinovs. iesaku izlasīt. arhib.vanags toč ir izlasījis. reiz viņš man teica, ja būtu jākonvertējas, tad tikai uz pareizticību. tas gan bija pirms gadiem 11, 12. arī krustu doma altāra piekšā viņš meta pa austrumnieciskam. mož tagad debesu pušu orientāciju mainījis.

par cālīša absurdo domu. no ārišķībām, protams, jāuzmanās. sevišķi, ja tās pievišas speciāli, kā no muzeja palienēts mamuta ilknis. ortodoksiem tas viss plaucis un veidojies dabiski. ir bijušu ikonu grautiņu laikmeti, taču galvenās lietas no baznīcas nav mestas laukā un atkal vāktas atpakaļ. dogmātika brieda, veidojās un palika nemainīga, kamēr katoļi visu «progresionēja» tā, ka jelkāda vienība nu ir neiespējama. medžugorjes marijas ziņojumi nr tādi un nr tādi... godāju Krisus Māti, jo nebija Jēzus bārenis, bet šitāds teletaips mani dara uzmanīgu, jo drāts tai galā pie keyboard var tupēt gaismas eņģelis un driķēt, ka šķeltnagi kūp.

vispār jau visur ienākas putra, ķīselis, haoss. par savējiem nerunāšu, mums te vispār kā alkapones laikos. bet lelb jau nu arī laiž. kalifornijas putns irbe saldū un latvijā vispār pierdinājis savus ķīseļainos harismātisma daimonus (man ir spēcīga liecība un pieredze šīs viņa prakses sakarā). rituālajā plānā notiek pakaļdarīšanās katoļiem. teoloģiskajā - it kā turēšanās pie konservatīvisma... kaut kā nelīmējas. arī tas, ka 1) sievietes par mācītājām nē, ka 2) afedrona deldētājus pastoros arī nē, uz kopējā luTirānu fona liekas ekskluzīvi, ne vairāk.
1) pat kāds ortodokss man teica: kālab luterāņiem nevar būt mācītājas sievietes? viņiem taču priesterības nav, tikai amats, kas paredz sludināšanu un simbolisku piemiņas mielasta turēšanu. turklāt kristīt pat pareizticībā drīkst laji.
2) luterāņi, kā jebkāda protestantisma teoloģija jebkurā šā laika izpildījumā, ir tā saplosīti un sašķelti, ka agri vai vēlu būs arī latvijā kāds antiaugsburgeru prostokholmistu plaģiāts, kura paspārnē būt par zilo nozīmēs moceklību, bet par zilo mācītāju - jau automātisku «svētuma» dienesta pakāpi eirouniātu sātaniskajā armijā.

beigšu, jo sāk izskatīties pēc nesaturēšanas.
Kristofers
# Iesūtīts: 2007.11.17 18:48:28
Nez ko uz šito atbildēs LELB augstbaznīciskie episkopāļi-sukcesionisti
Savā ziņā es eminemam piekrītu. Lietojot vecos labos sholastu terminus - substance un akcidence, varam teikt, ka dogmatika un garīgā prakse ir substance, bet satversme, liturģija, tērpi un vīrāka kūpināšana ir akcidence. LELB līdzība ar RKB ir akcidentāla. Vienība ir iespējama tikai substanciālas līdzības gadījumā.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 131 , pavisam kopa bijuši: 4035