atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.19 21:49:45
dafne

Kur es Kristus Baznīcu esmu nodēvējis par Bābeli?
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.19 22:31:32
Ingars
...tu esi teicis,ka mes neesam ista patiesa Kristus baznica,jo dalamies konfesijas,draudzees ,tu visu laiku te par to cepies...ka jaiziet ara no tam draudzem kurās esam,tik tapec ka nav pareiza "adminstrešana".Nu ko tu gribi lai es roku augsa vecās diskusijas..?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.20 08:43:19
dafne

Kas ir Draudze? Tā ir Kristum ticīgo kopums. Es esmu teicis, ka Draudze (kristieši) ir ieslodzīta Bābelē, bet ne to, ka Draudze ir Bābele. Taču es nevēlos, lai kāds vienkārši akli pieņem to, ko rakstu. Salīdziniet paši to situāciju, kāda tā ir šodien ar to, kas aprakstīta Jaunajā Derībā. Pamēģini paskatīties nevis uz Bībeli no kādas konfesijas perspektīvas, bet paskaties uz konfesijām no Bībeles perspektīvas un tu būsi vienkārši šokā.
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.20 10:13:54
Ingars
vienigais kur kristietis var sevi ieslodzit ir nevis babele..bet pasizdomata paradīze..ilūzija,ka seit uz zemes bus viss perfekti.Cilveki staiga no draudzes uz draudzi....pāriet uz citam konfesijam,jo kads viniem ir iestastijis,ka ar Kristu ir par maz..lai dzīvotu.Ka vajag perfektu,gudru,skaistu apburbuļojosu macitaju,kuram vienmer bus laika prieks visiem,ka vajag tur kori..kas dzied ka engelji,ka vajag sv.skolu..kura visi berni ir paklausigi ka jērini...diakoniju,zupas virtuvi,basketbola komandu,tamboretaju pulciņu...uttt.nu,un tad uzliekam pasi sev nastas un citiem..un tad bez prieka tas ari velkam...vai skrienam uz citu draudzi,kura ir "svetaki"cilveki.
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.20 10:25:58
Pamēģini paskatīties nevis uz Bībeli no kādas konfesijas perspektīvas, bet paskaties uz konfesijām no Bībeles perspektīvas un tu būsi vienkārši šokā

bet te tu man liec noversties no Kristus un skatities uz cilvēku.un...ko es tur redzēsu,ko jaunu uzzināsu..tapat visi vien grēka pagales esam
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.11.20 13:04:58
dafne

vienigais kur kristietis var sevi ieslodzit ir nevis babele..bet pasizdomata paradīze..ilūzija,ka seit uz zemes bus viss perfekti.Cilveki staiga no draudzes uz draudzi....pāriet uz citam konfesijam,jo kads viniem ir iestastijis,ka ar Kristu ir par maz..lai dzīvotu.Ka vajag perfektu,gudru,skaistu apburbuļojosu macitaju,kuram vienmer bus laika prieks visiem,ka vajag tur kori..kas dzied ka engelji,ka vajag sv.skolu..kura visi berni ir paklausigi ka jērini...diakoniju,zupas virtuvi,basketbola komandu,tamboretaju pulciņu...uttt.nu,un tad uzliekam pasi sev nastas un citiem..un tad bez prieka tas ari velkam...vai skrienam uz citu draudzi,kura ir "svetaki"cilveki.

„Mūsu Tēvs Debesīs, svētīts lai top Tavs Vārds, lai nāk Tava Valstība, Tavs prāts lai notiek kā Debesīs, tā arī virs zemes” – vai ne tā Jēzus mūs mācīja lūgt? Nav runa par to, ka Draudzē ir problēmas, nedz arī par to, ka Tā nav perfekta. Runa ir par to, ka paši kristieši Draudzi ir ieslodzījuši pašizdomātā dievkalpošanā. Nav runa par to, ka kristieši nav perfekti, bet gan par to, ka mēs iedomājamies, ka mūsu pašu izdomātais Draudzes darbības plāns būs labāks par Dieva Gribu. Jēzus neprasa, lai mēs nākam pie Viņa tikai tad, kad būsim kļuvuši pilnīgi. Viņš vēlas, lai mēs nākam pie Viņa tādi, kādi esam, taču lai mēs nākam PIE VIŅA, nevis pie mūsu pašu priekšstata par Viņu, un Viņā kļūstam pilnīgi. Tāpat arī Viņš nepieprasa, lai šeit un tagad Draudze kļūtu pilnīga visos aspektos un tikai tad Viņš to pieņems. Nē, Viņš vēlas, lai Draudze, tāda, kāda tā ir, vispirms un pirmām kārtām, nāktu pie VIŅA, lai tā būtu Viņa Līgava un piederētu tikai un vienīgi Viņam. Kristus Miesā ir daudz un dažādi orgāni, tiem var būt visvisādi funkcionāli traucējumi, taču, pirmkārt, pats galvenais, ka tie atrodas Kristus Miesā, nevis atdalīti no tās. Migrēšana no vienas konfesijas uz otru nav risinājums, tāpat arī jaunas denominācijas dibināšana vēl jo mazāk. Mums vienkārši jāsāk dzīvot Kristus Miesā – garīgi nobriedušie pratīs mīlestībā sadzīvot, bet miesīgie, egoisti, lepnie, ambiciozie acīmredzami „leks ārā” no Kristus Miesas sadraudzības, jo patiesas mīlestības un REĀLU attiecību vidē viņi gluži vienkārši nespēs iekļauties. Bet, kamēr valda auksti formāla sadraudzība, kuru regulē reliģiozā institucionāli-klerikālā sistēma, tur jebkurš vilks avs ādā spēj labi nomaskēties un paslēpties.

bet te tu man liec noversties no Kristus un skatities uz cilvēku.un...ko es tur redzēsu,ko jaunu uzzināsu..tapat visi vien grēka pagales esam

Novēršanās no konfesijas = novēršanās no Kristus? Vai aicinājums interpretēt konfesiju Dieva Vārda gaismā, nevis interpretēt Dieva Vārdu konfesijas kontekstā, ir aicinājums novērsties no Kristus?

Zini, ko tu ieraudzīsi? Tu redzēsi sašķeltu Kristus Miesu un uzzināsi, ka, patiesībā, kristieši paši sevi apzog. Katra Draudzes frakcija ar savām dāvanām un svētībām norobežojas viena no otras. Viens otrā neieklausās, bet, ja ieklausās, tad tik un tā tomēr izvēlas palikt sašķeltībā, reiz pa reizei pasniedzot kaimiņam roku pāri sētai – vai tā ir Draudze, kādu Kristus vēlējās radīt?
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.20 13:42:44
Ingars
Runa ir par to, ka paši kristieši Draudzi ir ieslodzījuši pašizdomātā dievkalpošanā

piekrītu,daži to iesloga

Runa ir par to, ka paši kristieši Draudzi ir ieslodzījuši pašizdomātā dievkalpošanā. Nav runa par to, ka kristieši nav perfekti, bet gan par to, ka mēs iedomājamies, ka mūsu pašu izdomātais Draudzes darbības plāns būs labāks par Dieva Gribu.

bet vel trakak ir,ja mēs(ka nepilnīgi un grēcīgi) savu gribu un saprasanu pasludinam par Dieva gribu

]Jēzus neprasa, lai mēs nākam pie Viņa tikai tad, kad būsim kļuvuši pilnīgi. Viņš vēlas, lai mēs nākam pie Viņa tādi, kādi esam, taču lai mēs nākam PIE VIŅA, nevis pie mūsu pašu priekšstata par Viņu, un Viņā kļūstam pilnīgi.


piekrītu un es to varu darī sava draudzē


dafne
# Iesūtīts: 2012.11.20 13:53:19
Ingars
Kristus Miesā ir daudz un dažādi orgāni, tiem var būt visvisādi funkcionāli traucējumi, taču, pirmkārt, pats galvenais, ka tie atrodas Kristus Miesā, nevis atdalīti no tās.

kas tev liek domat,ka organi ir atšķēlusies no miesas...vvai precizak,kas tad ir ta saite,kas savieno Kristus miesas locekļus?

Novēršanās no konfesijas = novēršanās no Kristus?

ja piederi tadai konfesijai,kura norada tikai un vienigi uz Kristu...tad jā
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.20 13:59:34
Ingar, kas, tavuprāt, ir konfesija?


P.S. Ļaudis gan bieži raugās uz konfesijām no ne tik būtiskām lietām -- kā, piemēram, mani senči ir tādi bijuši; vieni ir sirsnīgāki; vieni ekspresīvāki; vieni liturģiskāki. Ļaudis bieži maina konfesiju, draudzi, ja, viņuprāt, tur kādi ir rīkojušies nekristīgi. Taisnība jau viņiem bieži ir.

Tomēr kā jau tu pats, Ingar, saproti draudze nav pulciņš, kas viens pret otru attiecas kristīgi. Tā gan būtu ideāli, tomēr tā "āža kāja" cilvēkos izlien.

Tomēr vārda konfesija jēga ir tā, no kā mūsdienās daudzas baznīcas bēg kā mežazvēri no uguns.

Konfesija (no latīņu val. confessio – ticības apliecība, ticības apliecināšana) ir vienu (vienādu) ticību apliecinošu kristiešu kopums.

Taču ticība ir individuāla lieta. Dievs nepievieno cilvēkus savai Baznīcai uz kolektīvās ticības pamata. Tāpēc katram pašam jāraugās vai tas kristiešu kopums, kuram viņš pieder apliecina patieso kristīgo ticību.

Kristus Baznīca=Kristus Miesa ir viena un vienota. Tā nav sašķelta. Tai pieder VISI tie, kuri tic, ka viņi ir glābti vienīgi no žēlastības Kristus dēļ. Šo ticību redz TIKAI Dievs un tikai Viņš zin un pazīst šos Savus bērnus.

Tāpēc katram pašam ir jāraugās vai viņš stāv šajā ticībā un pašam jāraugās, lai NEVIENS viņu neizšaubītu no šīs ticības. Ticība tiek un tiks pārbaudīta. Jautājums ir vai šis pārbaudījums liecina, ka kaut kas nav kārtībā ar tavas draudzes (baznīcas) ticības apliecību, vai arī tieši otrādi - ka apliecinātā ticība ir pareiza un ka tev jātveras no jauna pie Kristus, ko apliecina tava draudze, t.i., jāpaļaujas uz neredzamajām lietām, nevis - tas otrs grēko, es mūku...

Var gan gadīties, ka visa draudze, visa baznīca vēlāk pēc taviem iebildumiem apliecinās - šī cilvēka grēks nav grēks, mēs viņam atļaujam arī turpmāk tā darīt, neapgrūtinot viņa sirdsapziņu. Tad gan tev jāmūk, ja redzi, ka draudze (baznīca) rīkojas pretēji Rakstiem...

Tomēr arī uzmanoties, lai neieskrien citam vilkam rīklē
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.20 14:12:17
Ingars
Vai aicinājums interpretēt konfesiju Dieva Vārda gaismā, nevis interpretēt Dieva Vārdu konfesijas kontekstā, ir aicinājums novērsties no Kristu
šitais man par sarežģītu šodien

Zini, ko tu ieraudzīsi? Tu redzēsi sašķeltu Kristus Miesu un uzzināsi, ka, patiesībā, kristieši paši sevi apzog. Katra Draudzes frakcija ar savām dāvanām un svētībām norobežojas viena no otras. Viens otrā neieklausās, bet, ja ieklausās, tad tik un tā tomēr izvēlas palikt sašķeltībā, reiz pa reizei pasniedzot kaimiņam roku pāri sētai – vai tā ir Draudze, kādu Kristus vēlējās radīt?

saškeltiba paliek,jo nav vienpratības...daudzos pamatjautajumos...piemeram,par pestīsanu..kristību..Sv.Vakarēdienu
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.20 15:48:47
dafne

piekrītu,daži to iesloga

Tie nu gan nebūs tikai daži…

bet vel trakak ir,ja mēs(ka nepilnīgi un grēcīgi) savu gribu un saprasanu pasludinam par Dieva gribu

Tieši par to arī ir runa, tāpēc mums jāatgriežas no konfesionālajām interpretācijām pie Kristus, apustuļu un praviešu mācības.

piekrītu un es to varu darī sava draudzē

Vēl tikai jānoskaidro, vai mēs protam atšķirt vietējo draudzi no reliģiskas organizācijas, kura sevi dēvē par „draudzi”.

kas tev liek domat,ka organi ir atšķēlusies no miesas...vvai precizak,kas tad ir ta saite,kas savieno Kristus miesas locekļus?

Tas, ka Kristus Miesas locekļi norobežojas viens no otra, sadalās atsevišķos grupējumos, kuri katrs sevi uzskata par draudzi, liecina par to, ka viņi ir atšķēlušies no Kristus Miesas. Saite, kas vieno Kristus Miesas locekļus, ir piederība Kristum caur Svēto Garu un dievišķa mīlestība vienam pret otru.

ja piederi tadai konfesijai,kura norada tikai un vienigi uz Kristu...tad jā

Konfesijas būtība pati par sevi ir norādīt nevis uz Kristu, bet gan uz cilvēku pašu radīto priekšstatu par Kristu. Neviena konfesija nenorāda tikai un vienīgi uz Kristu jau pēc būtības, jo konfesija pati par sevi ir no Kristus Miesas atšķelta sekta, kas par sadraudzības pamatu uzskata nevis piederību Kristus Miesai, bet gan piekrišanu attiecīgās konfesijas interpretācijai un tradīcijām. Pāvils šādu „piederēšanu konfesijai” nosauc par miesīgumu. Garīgi cilvēki uzticas Dievam, ka Viņš Pats norādīs kurš pieder un kurš nepieder Kristus Miesai. Kas Dievam neuzticas, tas vienmēr cenšas organizēt Draudzi ar pasaulīgām un miesīgām metodēm, tā vietā, lai pakļautos Svētā Gara vadībai.

Tā, lūk, piederēšana konfesijai vien jau nozīmē, ka tu nepieņem visu Kristus Miesu pilnībā. Pievērsties Kristum nozīmē piederēt Kristus Miesai un pieņemt visus, kurus Kristus ir pieņēmis, nevis tikai tos, kurus konfesija pieņēmusi. Ja tu novērsies no Konfesijas, tad tu novērsies tikai no cilvēku radītas sektas. Savukārt, ja tu novērsies no Kristus Miesas, tad tu novērsies no Kristus.

saškeltiba paliek,jo nav vienpratības...daudzos pamatjautajumos...piemeram,par pestīsanu..kristību..Sv.Vakarēdienu

Un, turpinot – vienprātības nav, jo ir atmests vienotības pamats, kas ir neviens cits, kā tikai un vienīgi Jēzus Kristus. Kad ticīgie atkal iemācīsies balstīties uz apustuļu un praviešu pamata, kura Stūrakmens ir Kristus, tad automātiski atrisināsies arī visas ar nevienprātību mācībā saistītās problēmas. Kamēr Draudze bija viena Kristus Miesa un tika respektētas apustuļu un praviešu funkcijas, maldu mācību problēmas tika atrisinātas ātri un efektīvi – apustulim un pravietim pietika ar dievišķu autoritāti norādīt uz ačgārnībām un Svētais Gars parūpējās, lai šī autoritāte izpaustos ar reālu spēku. Vēlāk, kad bīskapi sāka ignorēt apustuļus un praviešus, radās problēmas pārliecināt nepaklausīgos maldu sludinātājus. Bija gan centieni atspēkot herēzes un ķecerības nebeidzamos konsilos, bezgalīgās diskusijās. Tomēr, tā kā apustuļu un praviešu kalpošanas tika ignorētas no bīskapu puses, Draudzei vairs nebija šo spēcīgo dāvanu miesīgu pļāpu apklusināšanai, vairs nebija iespējams efektīvi atklāt melus un netaisnību, lai maldu apkarošanas rezultātā neceltos šķelšanās.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:06:38
Tā, lūk, piederēšana konfesijai vien jau nozīmē, ka tu nepieņem visu Kristus Miesu pilnībā. Pievērsties Kristum nozīmē piederēt Kristus Miesai un pieņemt visus, kurus Kristus ir pieņēmi s, nevis tikai tos, kurus konfesija pieņēmusi. Ja tu novērsies no Konfesijas, tad tu novērsies tikai no cilvēku radītas sektas. Savukārt, ja tu novērsies no Kristus Miesas, tad tu novērsies no Kristus.
tipiski ingariska liekulības `pērle`
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:21:59
+jean

Neveinojama konfesionālisma apoloģija…ja skatās caur konfesionālas teoloģijas brillēm. Taču viss šis trauslais kāršu namiņš sajūk tiklīdz sākam vērtēt tā atbilstību Svētajiem Rakstiem. Vienmēr esmu sastapies ar to, ka katras konfesijas garīdzniecība spēj pamatot savas konfesijas eksistenci, kamēr viņš pats stāv uz attiecīgās konfesijas interpretācijas platformas. No šīs platformas viņi prot veikli atspēkot jebkuru pretrunu ar Svētajiem Rakstiem, jo pašus Svētos Rakstus tie filtrē caur savu konfesionālo prizmu. Pielietot Svētos Rakstus tīrā, nefiltrētā veidā viņi atsakās ar visdažādākajiem argumentiem, tādējādi atbruņojot jebkuru, kurš viegli pakļaujas demagoģiskai manipulācijai. Paši skaļākie konteksta ievērošanas aizstāvji „vieglu roku” izrauj pantus no konteksta ikreiz, kad nepieciešams pamatot tādu vai citādu savas konfesijas specifisko doktrīnu vai tradīciju.

Tā, lūk, ja tomēr kāds stingri pastāv uz Svēto Rakstu autoritāti, kuras priekšā sabrūk jebkuras konfesijas interpretācija, tad tāds tiek pasludināts par Kristus Baznīcas pretinieku bez jebkādiem Bībeliski pamatotiem argumentiem.

Paanalizēsim tevis sniegto konfesijas definīciju.
Konfesija (no latīņu val. confessio – ticības apliecība, ticības apliecināšana) ir vienu (vienādu) ticību apliecinošu kristiešu kopums.
Pāvils gan teica, ka novirzieniem jābūt, bet viņš neko neminēja par atsevišķas sadraudzības vai pat draudzes dibināšanu uz novirziena pamata. Ņem, kuru piemēru gribi Jaunajā Derībā attiecībā uz nepaklausīgajiem – vienmēr ir kategoriska nostāja, ka vai nu viņi pakļaujas Draudzes autoritātei, vai arī tiek izslēgti no Draudzes. Apustuļi pat nepieļauj domu, ka kāda pareizi ticoša grupa atšķeltos no nepareizi ticošajiem. Nē – Draudze ir viena un ir tikai tādi, kas pieder un tādi, kas nepieder Draudzei. Tātad, pēc pirmā gadsimta Draudzes izpratnes – tas, kurš tiek izslēgts no Draudzes, tas arī vairs nepieder Kristus Miesai un uzskatāms par neticīgu. Citiem vārdiem – Jaunā Derība atklāj skaidri, ka Universālā Draudze lokāli tiek pārstāvēta kā apdzīvotās vietas vietējā draudze, kurai pieder visi kristieši vietējā apkārtnē, bet visi nekristieši tai nepieder. Līdz ar to rodas jautājums – kurai konfesijai ir tiesības nosaukt sevi par Draudzi vai vietējo draudzi? Kura konfesija drīkst sevi uzskatīt par kristiešiem, bet pārējos par nekristiešiem? Tāda var būt tikai Universālā Draudze vai vietējā draudze. Tātad kāds pamats ir konfesiju eksistencei, vēl jo vairāk – neviens apustulis Jaunajā Derībā nekad nedibināja kofesiju, bet gan tikai vietējās draudzes.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:23:10
Kamēr Draudze bija viena Kristus Miesa un tika respektētas apustuļu un praviešu funkcijas, maldu mācību problēmas tika atrisinātas ātri un efektīvi – apustulim un pravietim pietika ar dievišķu autoritāti norādīt uz ačgārnībām un Svētais Gars parūpējās, lai šī autoritāte izpaustos ar reālu spēku.
No kādas līmes ostīšanas nāk šitādas `atklāsmes`, orākul? Vismaz Sv. Rakstos neko tādu neatrast. Ainiņa ar Sv. Gara rīkošanos, izejot no apustuļu norādījumiem, vispār ir Dievu noniecinoša
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:42:25
Aivars

Tieši otrādi – konfesija ir liekulība, jo tā apliecina Kristus Miesu tikai formāli, bet reāli praksē to noliedz un pat reizēm nostājas pret to. Redzi, ir radikāla atšķirība starp Kristus Miesu un nekonfesionālisma konfesiju. Esmu novērsies no konfesijām, taču tas man netraucē apmeklēt šo konfesiju dievkalpojumus un citus pasākumus, lai tikai nepazaudētu saikni ar brāļiem un māsām. Man Kristus Miesa nav Frankenšteina zombijs, kura ķermeņa daļas mākslīgi savienotas kopā, taču bez bioloģiskas vienotības. Liekulīgs ir apgalvojums, ka Kristus Miesa funkcionē tās dažādībā dažādajās konfesijās/denominācijās, jo Miesas locekļu dažādība nav tas pats, kas Miesas iedalījums konfesijās/denominācijās. Miesas locekļu dažādībai ir viens iemesls, bet iedalījumam konfesijās/denominācijās –cits. Miesas locekļu dažādība ir Dieva pilnīgā Griba, Viņa bezgalīgās gudrības un radošā saprāta izpausme, kad daudzveidība pastāv vienībā un vienība daudzveidībā. Iedalījums konfesijās un denominācijās, savukārt, pastāv nejau dēļ dažādības, bet gan dēļ nepaklausības un mīlestības trūkuma. Kur dažādie Miesas locekļi visi kopā labi sader un sadarbojas, tur dažādās konfesijas un denominācijas ir viens no otra neatkarīgi grupējumi, kuri katrs darbojas pats par sevi un bieži vien karo viens ar otru. Kristus Miesas locekļu dažādība pastāv harmonijā un vienotībā, bet konfesiju un denomināciju dažādība pastāv uz nesaskaņu, nevienprātības, nepaklausības, ambīciju, egoisma, lepnības un savstarpējas konkurences pamata.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:47:08
Ingars
nu ja tu vienkārši iegriezies Baznīcā, bet bez ticības pārliecības - Konfesijas, distancējoties no pārējiem, tad esi tikai tāda blusa Kristus bārdā, un Kristus miesa tavā uztverē tiešām ir tikai gaļas blāķis, kurā nekas nav skaidri izšķirams un acij jādublē papēdis
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.20 17:07:45
Aivars

Dieva Vārds saka skaidri – viena ticība, viena kristība, viens Kungs. Kur te vietas kādai atsevišķas konfesijas īpašai interpretācijai? Tā es arī skatos uz brāļiem un māsām – neievērojot konfesionālo piederību, pieņemot viņus kā piederīgus Kristus Miesai, esot vienībā ar viņiem ticībā uz Kungu Jēzu Kristu.
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.20 17:45:43
Ingarsre kā,ja jau uz dk ej,tad jau VAKARĒDIENU ar noteikti saņem?
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.11.20 18:02:58
Ingars
Tevis sacītais tik ļoti atgādina jau pasen Latvijā notikušo, kad teica konfesijas nevajag, baznīcas nevajag, svētdarbības nevajag, jo cilvēki no tā ir izauguši un pieauguši. To visu var aizstāt ar Bērnības, Pilngadības svētkiem, tāpat arī laulības var noslēgt un ja vajag arī izvadīt aizgājēju šodienai atbilstoši. Konfesionālās atšķirības sašķel sabiedrību un kavē sabiedrībai veselīgi attīstīties. Pietiks, ja kāds grib, tad lai privāti dara, bet lai nejaucas sabiedriskajā dzīvē un jaunās paaudzes audzināšanā.

Vai zini, par ko tas ir?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.20 18:09:59
Ingars
Kāda gan vienība, ja tu tikai sasildies un barojies pie Kristus miesas, bet liec tai izbaudīt vien dzēlienus un kasīšanos? Tos, kas apliecina ticību un turās pie draudzes tu gāni un lamā burkšķēdams par Bābeles bordeļiem.

Grūti tevī saskatīt Kristus miesas locekli.

Bet par to unifikāciju runājot, paskaties ka nu pats, ko Dieva vārds SKAIDRI saka: kā tur ir ar tiem, kas neturas `pie mums`, kā tur ir ar tiem jūdiem, samariešiem un grieķiem utt..., un atšķirībām kaut vai attieksmē pret diētas un apgraizīšanās mācības jautājumiem
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 48 , pavisam kopa bijuši: 384