atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.14 13:12:41
Aivars

Cilvēk, tev ir grūtības ar tēlainas valodas uztveršanu. Tēlaini izsakoties – Bābeles netikļi jau arī nemaz neprot novētēt skaistās Ciānas dziesmas, jo netiklības netīrību vīns ir abstulbinājis viņu prātus tā, ka viņi visu uztver ačgārni.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.14 14:02:49
Ingars
Teikšu Tev tēlainā valodā - vepra rukšķēšana nav nekāda lakstīgalas dziesma ne Bābeles netikļa, ne Ciānas meitas ausīm. Trakas hiēnas dziesmai vien maitu ērgļu draudzē būs piekrišana

Un tagad ne tik tēlainā: sātan, atkāpies un beidz Kristus Baznīcu par Bābeles netikli lamāt!
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.14 14:44:08
Aivars

Kā jau teicu – netiklības netīrumu vīna samaitātam prātam ir ačgārna uztvere, visskaistākās Ciānas dziesmas tam liksies kā vepra rukšķēšana, Ciānas meitas dziesma tam izliksies kā trakas hiēnas dziesma un Kristus Baznīca kā maitu ērgļu draudze. Toties netiklo Bābeli tāds dēvēs par Kristus Baznīcu un maitu ērgļu draudze viņam rādīsies kā Ciāna. Tāds apstulbots prāts arī antikristu pielūgs kā Kristu un pieņems zvēra zīmi ne tikai uz rokas vai pieres, bet arī savā sirdī, kura jau tā arīdzan noskaņota pieņemt un pievilkt visu nešķīstību un netīrību sevī, bet visu dievišķo, patieso un svēto nolamāt un nozākāt.

Un tagad ne tik tēlainā valodā – kur es Kristus Baznīcu par Bābeli netikli esmu lamājis? Tev varbūt pašam prātā radušās kādas greizas asociācijas un nepareiza uztvere.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2012.11.14 15:25:11
Baac... vot tagad ziepes... kur lai es piemetos, jo liidzko kaadas Ciaanas paveeniitii piemetiishos stuuriitii, ta automaatiski taa buus apgaaniita... Ko nu
Pater
# Iesūtīts: 2012.11.14 16:40:24
Un Ingars būtu tas nemaldīgais Ciānas eksperts cianologs, kurš noteiks robežlīniju, kur beidzas Bābeles netikle/nešķīstība/netīrība un sākas Kristus Baznīca/dievišķais/patiesais un svētais ?????
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.14 16:51:49
Pater
Nu, nav jau nemaz tik grūti noteikt.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.14 17:20:35
Ēvalds Bērziņš
Nez vai Tev kā `Bābeles bordeļa` uzturētājam ar `Ciānas lakstugaili` ingaru izdotos panākt vienprātību šajā jautājumā
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.14 18:33:43
Ingarspats tu esi tādā "netīrā bordelī"kristīts un svētīts....tik fig zin kas ar tevi pēc tam ir noticis.Pārāk tīrs laikam sajuties...kam negadās,bet nu šis ir par traku...
+jean
# Labojis +jean: 2012.11.14 20:05:30
interesanta attīstība diskusijai. Ingars līdz ar Rakstiem raudāja par Baznīcas likteni šai pasaulē.

Kā gan tik uzticīga pilsēta kļuvusi par netikli, Ciāna, kas bija agrāk pilna taisnības! Tur mājoja patiesība, bet tagad slepkavas!
Tavs sudrabs ir kļuvis par sārņiem, tavs vīns ir atšķaidīts ar ūdeni.
Tavi pārvaldnieki ir atkritēji un zagļu biedri, tie ņem uzpirkšanas dāvanas un dzenas pēc peļņas; bāriņiem tie neizdod tiesas; atraitņu sūdzības nenonāk viņu priekšā.
Tādēļ saka tas Visuaugstākais, Tas Kungs Cebaots, Israēla Varenais: "Es remdēšu Savas dusmas Savu pretinieku ciešanās un Savu atriebību izgāzīšu pār Saviem ienaidniekiem!
Es vērsīšu Savu roku pret tevi un tīrīšu tavus sārņus kā ar sārmu un aizmetīšu projām visu mazvērtīgo, kas tev piemaisīts.
Un Es tev došu atkal tiesnešus kā citkārt un padomdevējus kā sākumā. Tad tevi sauks atkal par taisnības pili, par uzticīgo pilsētu."
(Jesajas 1)

A ko jūs pārējie?? Nezinu, kāpēc jums šķita, ka viņš to par jums? Aivar, tavs uzbrukums bija pavisam neadekvāts. Bet pārējie (izņemot Mulderu un šķiet arī Ēvaldu) sāka līdzi riet! Nesmuki
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.11.14 20:15:54
+jean
Tu laikam neesi lasījis iepriekšējos Ingara tekstiņus, tādēļ arī fišku nerubī, uz ko tas viss ir tēmēts
Šis apmātais Kristus Baznīcas pēlējs raksta: diemžēl, sanāk jau tā, ka institucionālajā Baznīcā ir ieslodzīta Kristus Draudze, tādēļ visi dubļi, kas pienākas Bābeliskajai Baznīcai, diemžēl ķer arī Kristus Draudzi. Tāpēc skan aicinājums Draudzei – izeita ārā no Bābeles, lai jums nebūtu dalības viņas grēkos un jūs neķertu viņas mocības. un līdzīgi.
Šoreiz, nez ar ko `sastiprinājies` spēra solīti tālāk vemstīdamies par `Bābeles bordeļiem` tur, kur Kristus saka, ka Dieva eņģeļi līksmojas par katru atgriešanos.

Nu bet Tu jau drīksti gaudot līdzi hiēnām un neriet līdz ar sunīšiem
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.14 20:26:23
pārskatīju šo diskusiju, lai saprastu, kāpēc tāds pēkšņs uzbrukums. Neieraudzīju. Šīs diskusijas Ingara vārdos neatradu, kur piedauzīties.
Tāpēc atļāvos izteikt savas domas. Piedodiet, ja nekorekti!
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.14 20:31:39
+jeantad tev jalasa vel citas diskusijas,bet musu Ingars ir parliecināts,ka mēs neesam īstā KRISTUS baznīca,jo neesam zem viena jumta ar ingaru...viņš jau gadiem mūs aicina apvienoties,bet mēs ni un ni...tā nu sanāk,ka ir jārājas.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.14 20:38:51
+jean
Tev top piedots. Bet negrēko vairs
Pater
# Labojis Pater : 2012.11.14 20:46:19
+jeans diemžēl jau ir iz tā paša ingariskā domāšanas un attieksmes pret Baznīcu, veida, kas pamatā balstās
pretnostatījumos,
vispārinājumos,
vienkāršojumos
un pārspīlējumos...
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.14 20:51:06
dafne
Nez ar ko apvienoties šis aicina, ja pats `esot izgājis no visām sektām` (pats pārliecināts ka Dievs viņu `izvedis`) un nekur īsti neesot piederīgs?
Šajā pašā diskusijā uzskatāms piemērs ir teksti par dievnamu torņu sasiešanu
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.14 22:54:18
Aivars
Nez ar ko apvienoties šis aicina, ja pats `esot izgājis no visām sektām` (pats pārliecināts ka Dievs viņu `izvedis`) un nekur īsti neesot piederīgs?

tad jau laikam ar Pašu..citu variantu nav
+jean
# Labojis +jean: 2012.11.15 14:10:18
Aivar, tu centies būt tik evaņģēlisks, tad esi tāds arī pret Ingaru. Kamēr viņš nenoraida Kristu, tikmēr nenosodi viņu. Savādāk sanāk, ka vienā diskusijā tu kurnētājus aizstāvi - viņi tiks glābti tik un tā, jo tic. Šeit Ingars - kurnētājs - pasludināts par ārpusē esošu.

Aivar, šoreiz es ne par Ingaru, bet par principu

P.S. tā līdzība par centieniem sasiet baznīcu torņus man patika. Es to saskatīju, kā baznīcu vadītāju centienu "tusēt" kopā, kaut arī viņu baznīcu ticības apliecības ir dažādas un kaut arī viņu baznīcu baznīcēnus patiesībā šķir biezi "mūri". Nojauciet "mūrus" (ja tas ir pareizi un labi) un tad nevajadzēs mēģināt izdarīt neiespējamo - sasiet kopā baznīcu torņus, jo būs kopīgs tornis!!! Iespējams, ka Ingars gan domāja ko citu.
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.15 14:17:52
Bīskap Pater, mans skatījums uz Baznīcu tiešām ir ļoti vienkāršots, jo katrs septiņgadīgs bērns, paldies Dievam, zina, kas ir Baznīca: proti, svēti ticīgie - avis, kuras dzird Gana balsi...
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2012.11.15 14:42:26
+jean...

Fiicha jau ir taada, ka tu taads cilveeks dziivo un tev ir licies, ka tu dzirdi Gana balsi... un centies tajaa staigaat vinja zheelastiibaa... a te atnaak "pareizs" frukts, un pasludina, ka tev uz ausiim zilons uzkaapis un hernea tu nedzirdi un ja gribi dzirdeet, tad vot dziedi kaa vinjsh... ibo vinjsh to balsi atklausiijies... un kad ko paluudz tajaa balsii nodziedaat, tad kaa tai teicienaa - kjeceriigas domas ienaak praataa - Dievu miilu, bet vinja fanu klubu necieshu.
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.15 19:19:40
Jošs, šai pasaulē ir ļoti, ļoti, ļoti daudz smilšu kastītes, kur dzīvojas kristieši. To jau tu pats labi zini. Un, protams, ka katrā kastītē dzīvojošajam šķiet, ka viņa kastīte tā labākā (pareizākā). Tas ir normāli, savādāk pat īsti nevar būt. Kad nu satiekas (piemēram, interneta forumā) kristieši no dažādām smilšukastītēm, tad katrs aizstāv savējo, runājot par vispārkristīgām lietām.

Dīvaini, bet nereti izrādas, ka pat vienkāršās kristīgās mācības pamatlietās "izpeld" atšķirības. Kā, piemēram, man blakus diskusijā par līdzību par vīnadārza saimnieku un strādniekiem. Man tiešām NEBIJA ienācis prātā, ka var sākt skaidrot to tik dīvaini (no mana skata punkta, kas, manuprāt, balstās M. Lutera skaidrojumā).

Jošs, interesantākais, ka, jo dziļāk roc, jo tās atšķirības kļūst milzīgākas. No malas kādam nekristietim tas var likties dīvaini: par ko viņi tur ņemas?

Tomēr tas pozitīvais šajos strīdos ir tas, ka diskutantiem ir jādomā līdzi, jācenšas otram paskaidrot savu viedokli. Bet tā nelaime (ja tā ir nelaime), ka domājot līdzi, tu roc aizvien dziļāk un sekas ir tādas, kā iepriekšminēju.

Jautājums: vai Dievs vēlas, lai cilvēks domātu par kristīgo mācību, censtos saprast, kas pareizi, kas ne, dzīvo un domā par kristīgo mācību ne tikai svētdienās, bet arī citās dienās? Vai arī Dievs drīzāk vēlas, lai cilvēks atnāk svētdien uz baznīcu, noklausās sprediķi, saņem Vakarēdienu un pa nedēļu mierīgi dzīvo savu dzīvi, necenšoties izprast dziļāk (vai vispār izprast), kas tad tur svētdienās baznīcā notiek?

Daudzās smilšukastes ir jāpieņem kā realitāte. Kam taisnība, kam ne - tas jāatstāj Dieva ziņā. Tomēr, ja kādam šķiet, ka tu kļūdies, tad ļauj viņam to pateikt. Ja esi pārliecināts, ka nekļūdies, tad apliecini savu ticību... Tev jābūt nešaubīgam par savu ticību un savu pestīšanu!!!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 39 , pavisam kopa bijuši: 375