atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2013.01.07 16:01:19
Ctulhu, es tak sen jau zinu kur juus esat... tik man slinkums pljaapaat.. shon aiz neko dariit uzjautrinos par vieteejiem pravieshiem :P
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.01.07 16:03:29
aivars lapsans [83.187.154.235] Raimonda uzrakstītais diemžēl neatbilst īstenībai. Tas nav pareizs skatījums uz stāvokli pirmdraudzēs. (sic!) Tu uz Mēness dzīvo, vai, biedri, un JD lasi ar metodi - smotrš v kņigu, viģeš figu, - vai tad nezini ka Pāvils vāca kolekti savas misijas draudzēs priekš Jeruzālemes draudzes? Tik elementārus JD faktus nezini un mēģini par ekspertu uzdoties pirmdraudzes jautājienos? Tā "pirmdraudze" vien tavā galvā...
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.01.07 16:12:37
Confrater
Vai, lūdzu, varētu biblisku pamatojumu, ka tieši DRAUDZĒM
aivars lapsans [83.187.153.150]
# Iesūtīts: 2013.01.07 18:14:12
Confrater

Ne par to bija diskusija. Pašķir atpakaļ komentārus.
Confrater
# Iesūtīts: 2013.01.08 12:36:46
aivars lapsans [83.187.153.150] Un ko Raimonds rakstīja? Pirmās jūdu draudzes nokļuva nabadzībā un Pāvils lūdz palīdzēt tām. Tavs komentārs - Raimonda uzrakstītais diemžēl neatbilst īstenībai. Tas nav pareizs skatījums uz stāvokli pirmdraudzēs
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.08 14:27:47
Auzas, auzas!! Piemēram, biskaps Confraters ar abām rokām un kājām ir par ekumenismu. Laidiet viņu tikai vienos altāros ar Romas katoļiem un pareizticīgajiem, un viņš palēkdamies skries! Bet šeit, viņš Ingaram, kas saka: būsim viens kā Kristus to aicinājis; tad viņš pēkšņi piebalso Aivara teiktajam: atkāpies, Sātan!!

Ingar , būt vienam ar Kristu un kristiešiem, nozīmē būt vienam ar Kristu ticībā un mācībā. Apustuļi bija paša Kristus miesīgi aicināti. Apustuļi tad arī formulēja to mācību, ko apliecina kristīgā ticība. Kristus un kristīgā mācība nav atraujami jēdzieni. Ja kāds noliedz kristīgo mācību kādās tās nozīmīgās daļās, tas ar to zaimo Kristu. Ja tu mēģini būt kristīgā sadraudzībā, ar kādiem, kas apliecina novirzes no kristīgās mācības -- tu kopā ar viņiem zaimo Kristu!

Tu pareizi raksti, ka nav daudz Baznīcu. Ir tikai Viena. Tā, kas apliecina Kristū visā Patiesībā.

Ja šodien būtu dzīvi Kristus apustuļi, tad viņi apklusinātu visus maldu mācību sludinātājus un izraidītu tos no savām sapulcēm-draudzēm. Tad mēs skaidri redzētu, kuras konfesijas sludina maldus un kura ne. Vai domā, ka toreiz maldu (viltus) sludinātāji apstājās, kad apustuļi to noraidīja??? Domāju, ka ne. Viņi turpināja malt savus maldus par spīti tam, ka viņi ar to nostājās pret apustuļiem.

Arī šodien daudzās konfesijas maļ maldus par spīti skaidrajai apustuļu atstātajai mācībai (to daudzo variāciju dēļ gan vairumam nekas vairs nav skaidrs).

Tomēr kamēr vien kādas draudzes/baznīcas (arī maldus mācošās) lieto Rakstus un sakramentus (tos, kurus pats Kristus iestādīja), tikmēr tās ir saucamas par Baznīcu, jo Dievs caur tām (ar Rakstu sludināšanu un sakramentu lietošanu) uztur esošos kristiešus un pievieno jaunus.

Tāpēc nosodi maldus, ko šīs baznīcas piekopj, bet netēlo Dievu, ka tu redzi cilvēku sirdis un proti izšķirt, kurš ir ticīgs un kurš atkritis. Vienīgā ārējā zīme ir tā, ka cilvēks apliecina Kristu patiesībā. Šī zīme nav pilnīga, jo tā neatklāj sirds patieso stāvokli. Ticība ir pilnīga, bet tā nav acīm redzama.

Tas ir paradokss. Kristietis ir 100 % pārliecināts par savu ticību, bet viņš nekādi nevar būt 100 % pārliecināts par otra ticību. Jo īpaši, ja redzi, ka kāds, kas pats ir 100 % pārliecināts, ka ir kristietis, apliecina maldus..

Apliecināt maldus var ikviens, tomēr, ja viņš pamācīts turpina spītīgi turēties pie maldiem, tad tu vairs nevari viņu uzskatīt par brāli Kristū, kamēr vien viņš neatgriežas no saviem maldiem pie patiesības.
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.08 23:27:46
Confrater

Šķir vēl atpakaļ. Tas arī nav tas.
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.01.08 23:28:10
+jean , vai tu man mēģini glaimot?
Pareizticīgo altārī vis neietu - viņiem Austrumu liturģija, kas prasa zināmas iemaņas,
bet katoļu tik tad, ja varētu lajiem izdalīt Sakramentu abos veidos.

Bet Ingara problēma ir līdzīga tavējai - radikāla abstrakta teorētiska kritika no subjektīvi vērtējoša indivīda skatu punkta,
kas piesaistes trūkuma dievkalpošanā sapulcētas draudzes ( un Baznīcas ) īstenībai dēļ ir kā bļaušana uz Mēnesi pilnmēness naktī...

aivars lapsans [83.187.152.123] Raimonds objektīvi atspoguļo pirmdraudzes problēmas.
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.08 23:49:34
Confrater

Tā kā pirmdraudzē ne tikai sadzīviskās, bet arī ticības lietās viss mutuļo un vārās. Pirmo draudžu komunisms drīz vien noved tās pie nabadzības. Vēstulēs lasām, vēlāk Pāvils lūdz pagānu dradzes ziedot jūdu draudzēm


aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.08 23:51:38
Confrater

To pie tam rakstīja Raimonds Tev. - ,, Tā kā pirmdraudzē ne tikai sadzīviskās, bet arī ticības lietās viss mutuļo un vārās. Pirmo draudžu komunisms drīz vien noved tās pie nabadzības. Vēstulēs lasām, vēlāk Pāvils lūdz pagānu dradzes ziedot jūdu draudzēm,,
par šo ir mans koments .
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.09 00:09:56
komunisms, ne komunisms (žīdiem joprojām tēvzemē ir kibuci jeb kolhozi), bet lai kāda nebūtu arī kura katra sociālā, ekonomiskā, politiskā pārliecība, vai tiešām kāds ir tik apdauzīti stulbs, ka apustuļu Pāvila, Pētera, Jēkaba, Jāņa vēstulēs neredz, ka vīri akurāt `pirmdraudzei` aizrāda uz veselu rindu problēmu?
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.09 00:37:32
Aivars

Runa iet par līdzekļu vākšanu. Tas nenozīmē , ka jūdi kaut ko darīja ne tā. Arī Apustuļu pamācības ir par citām lietām un arī ,,koncils,,.
Raimonds izvirza jaunu maldu mācību par to , ka jūdi taisīja komunismu un tāpēc viņiem bija jāvāc līdzekļi. Šī izpratne pašos pamatos ir maldīga. Jūdu stavoklis bija ļoti smags. Simtiem ģimeņu tika represētas, tās dabūja bēguļot, saimniecības pajuka . tas viens. Otrs. Ne tikai apustuļi , bet tūkstošiem mācekļu iesaistījās sludināšanā, veidojās jaunas kopienas, daudzās vietās bija bada saimnieciskie apstākļi. Dievs viņiem apsolīja caur rakstiem, ka viņi tiks pabaroti līdz pat mūsu dienām šis apsolījums ir spēkā. Man arī bieži vien Dievs liek kādam palīdzēt ar pārtiku. Tas jau nenozīmē tūdaļ, ka tas cilvēks ir nonācis uz maldu ceļa.
Tad jau iznāk , ka visi mācītāji ir uz maldu ceļa , jo viņiem vāc līdzekļus. Absurds. Tāda mācība ir nor
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.09 00:39:51
aidāma
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.09 01:02:22
+jean

Tev labas lietas sarakstītas. Esi Dieva svētīts. Ne jau liturģija ir noteicošais draudzes attīstībā un kurš pareizāk izprot vakarēdienu utt. Spēcīgākās, lielākās Dieva draudzes mūslaikos ir tās , kuras nopietni uztver Dieva norādījumus - mācītāji-skolotāji apmāca svētos evaņģēlija pasludināšanas darbam. Tad arī Dievs tādas konfesijas svētī un muļķīgas hipotēzes izpaliek.
Noteicošais ir draudzes stāvoklis vai tā nodarbojas ar misiju, vai tikai ar liturģiju. Tie kuri nodarbojas tikai ar liturģiju ir tie kuri histerizē liturģijas nozīmi, vakarēdienu , paši nesaprazdami ko formulē uttt.
Ne apustuļi ne Luters neliek pirmajā vietā Dievkalpojumu. Pirmais ir nopietns darbs savā vidē pie sludināšanas. Viss paŗējais pēc tam. Un lai sagatavotu sludinātājus ar Svētā gara spēku un ar labām bībeles zināšanām tur jau vajag daudz vairāk , nekā dirnēt pie datora , vai kašķēties ar savas drau
aivars lapsans [83.187.152.123]
# Iesūtīts: 2013.01.09 01:04:13
dzi
dafne
# Labojis dafne: 2013.01.09 07:58:58
aivars lapsans [83.187.152.123]
Ne apustuļi ne Luters neliek pirmajā vietā Dievkalpojumu. Pirmais ir nopietns darbs savā vidē pie sludināšanas
nē,nu dievkalpojuma jau nesludina..kur nu..Kas tad ir dievkalpojums....izrade,koncerts..kas?Kas ir Vakarēdiens?Kas liturgija?No kurienes tad ņem Svētā gara spēk ,lai varētu kadus sagatavot kalposanai...?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2013.01.09 10:18:00
Ne apustuļi ne Luters neliek pirmajā vietā Dievkalpojumu. Pirmais ir nopietns darbs savā vidē pie sludināšanas.

Izksataas, ka kaads te pat nav sapratis ko pats vaards "dievkalpojums" noziimee :P

Izklausaas ka breec, ka medus nav salds bet gan dzeltens. :P
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.01.09 10:25:10
Tad jau iznāk , ka visi mācītāji ir uz maldu ceļa , jo viņiem vāc līdzekļus.
Reāli izsmējos, spēcīgi teikts. Loģiskāk gan būtu - Tad jau iznāk , ka visi mācītāji par daudz dalās mantā , jo viņiem vāc līdzekļus.
Es nenostājos neviena pusē, man vienkārši jādomā, kur ir rauts, ka mantas kopība ir iemesls svēto nabadzībai. Protams tas ir iespējams, bet zināt to nevar.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.01.09 10:32:47
Jošs Mulders
Viena lieta ir vēlamais, cita lieta - realitāte. Ja cilvēks ganās vidē, kur dievkalpojums un baznīcēni atbaida cilvēkus, tad saprotams, ka viņš ir pret šādu dievkalpojumu. Jo tāds drīzāk ir cilvēkkalpojums.
aivars lapsans [83.187.153.201]
# Iesūtīts: 2013.01.09 11:49:55
dafne

Vai tad es rakstīju , ka Dievkalpojumā nesludina? s rakstīju , ka Dievkalpojumu ne apustuļi , ne Luters nelika pirmajā vietā.

No kurienes tad ņem Svētā gara spēk ,lai varētu kadus sagatavot kalposanai...?


Svētā gara spēku dod Dievs katram individuāli. Ja esi nopietni nolēmusi apmācīt svētos evaņģēlija pasludināšanai , tad dodu garantiju , ka Svētais Gars būs ar Tevi šajā kalpošanā.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 89 , pavisam kopa bijuši: 4288