atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2012.12.26 17:01:01
Vispār, priecīgus Kristus dzimšanas svētkus visiem!
(arī lapsanam nebūt follā! )
dafne
# Iesūtīts: 2012.12.26 18:34:39
AivarsPaldies!

berniem sita ļoti patīkipaši,piedziedajums..
http://www.youtube.com/watch?v=fBBcivfZEuw&list=PLC81671192.. C151A9E

nedaudz aizkavejies sveiciens ar no manis...
Ingars
# Iesūtīts: 2012.12.27 15:47:40
Jēzus māceklis

Bet neviena grupa jau sevī nevar ietvert visus ticīgos ( arī garīgi) . Tāpēc arī tos, kas nepareizu mācību izplatīja ( starp citu pirmkristiešu laikā) nodeva sātanam pārmācīšanai.

Saskaņā ar Dieva Vārdu Draudze ir visu ticīgo kopums, kura vienīgā Dieva atzītā dalīšanās ir tikai un vienīgi ģeogrāfiska rakstura tīri fizisku ierobežojumu dēļ. Garīgi, tieši pretēji tavam apgalvojumam, Draudze ietver VISUS Kristum ticīgos.

Un arī tas, ka šķelšanām jābūt, un tas ir normāli ( ja pareizā garā) .

Pievērs uzmanību tam, kā Pāvils nodala novirzienus no šķelšanās. Viņš nedod zaļo gaismu uz novirziena pamata celt atsevišku sadraudzību. Drīzāk gan, skatoties kontekstā, tie ticībā rūdītie tiek iecelti vietējās draudzēs par vecajiem. Novirziens ir tāda situācija, kad Patiesība tiek paturēta iepretim maldiem, taču tas nekad neizraisa šķelšanos Draudzē. Laika gaitā, ja vien uzticēšanās Dievam ir lielāka, nekā uzticēšanās pasaulīgām metodēm, Patiesības pretinieki vai nu atzīs savu maldīšanus, vai arī pilnībā novērsīsies no Dieva. Arī Luters ir teicis, ka nav iespējams, ka dzīvā un pestījošā ticība paliek cilvēkā, kurš apzināti un konsekventi paliek nepaklausībā un saceļas pret Dievu (citāts nav precīzs, bet doma tā pati).

Aivars

Varu tikai padalīties novērojumā, ka man šķiet, ka Mārtiņš spriež ļoti loģiski. Ingars gan te putrojas un ar visiem kašķi meklē kā tāds piedzēries kombainieris.

Tu vismaz varētu pacensties pamatot savus apgalvojumus, kur konkrēti es putrojos?
Par to kašķa meklēšanu runājot – tev jau gan gribētos, ka neviens netraucētu ar neērtiem jautājumiem.

Mārtiņš

Sākam no sākuma - kur satikt viņus (ticīgos) satikt, kā meklēt sadraudzību, kā to rīkot? Lūdzu precīzi, tieši ko darīt, tieši kur meklēt?

Es jau tev uzrakstīju, bet tu tēlo, ka nesaproti. Varbūt tev derētu vēlreiz izlasīt Jauno Derību no sākuma līdz galam nevis ar miesas prāta loģiku, bet ar lūgšanu pēc Svētā Gara palīga to visu pareizi saprast. Ja tu meklē precīzas instrukcijas, tad viss, ko tu iegūsi būs vēl viena sekta. Pacelies pāri konfesionālajai sašķeltībai un sāc skatīties uz Draudzi Kristus Miesas nevis konfesijas kontekstā.

Tev tiešām derētu iepazīties ar to, ko apustuļi rakstīja. Korintas draudze ne tuvu nebija paraugdraudze ne no viena skatpunkta.

Taču Pāvils jau tāpēc vien netaisīja Korintā vēl vienu draudzi sastāvošu tikai no tiem, kuriem visos punktos ir pareiza izpratne. Arī Luters gribēja tikai reformēt Draudzi, taču viņa kļūda bija tā, ka viņš kaut kā tomēr nespēja atšķirt Draudzi no Romas katoļu baznīcas un centās reformēt šo sektu, kas līdzinās centieniem reanimēt pūstošu līķi.

Tad pārtrauc arī tu savu šķeltniecisko darbību.

Es atvainojos – kādā veidā es nodarbopjos ar šķeltniecību? Aicinot ticīgos pārkāpt konfesionālās barjeras?

Confrater

Ingars , kā redzam no JD, Dieva vārda kalpotāju iecelšanu Dievs uzticējis draudzei,
kas savu autoritāti realizē caur citiem Dieva vārda kalpotājiem.
Savas pretenzijas uz apustuļa amatu pa tiešo no Dieva parasti izvirza visai apšaubāmu novirzienu pārstāvji.


Visai apšaubāmu novirzienu pārstāvji apgalvo, ka cilvēkiem ir tiesības iecelt Dieva Vārda kalpotājus. Tas ir jau vecais, zināmais čūskas kārdinājums - jūs būsit kā Dievs. Bībelē gan rakstīts, ka Svētais Gars Draudzē ieceļ apustuļus, praviešus un mācītājus. Jā, Viņš to dara caur cilvēkiem, taču tas notiek kā ir rakstīts – pravietošana neceļas no cilvēka gribas, bet gan no Dieva. Nez kāpēc tad Jānis liek pāraudīt garus (1.Jāņa 4:1), nevis vienkārši iecelt kalpotājus? Arī Pāvils tika Svētā Gara aicināts, ne cilvēku. Šeit nodrošinājums ir dubults – atklāsme caur citiem un atklāsme pašam aicinātajam. Vēl bez tā, Dieva Vārds skaidri norāda, uzmanīgi pārbaudīt tos, kas nāk kā apustuļi. Visur šeit darbojas Svētais Gars un bez Viņa nekāda pašdarbība nav atļauta.

Taču jautājums paliek atklāts – vai tu esi apustuļa iecelts viens no kādas vietējās draudzes bīskapiem, vai arī tu pārstāvi kādu konfesiju?


„Galvenās atziņas ko es saku - Dievs atzīst tikai vienu Draudzi un tā sevī ietver visus Kristum ticīgos, „
Tas būtu pareizi, ja tie visi arī būtu Kristum ticīgie, nevis uz savu puņķiku pasistie.

Pāvils savās vēstulēs arī iestājas pret it kā kristiešiem, bet kuri dedzīgi grib pagānu kristiešiem uzspiest jūdu lietas,
uzskatot to bez maz par savu "apustulisko"sūtību.

Līdz ar to, pēc apustuļa priekšzīmes, draudžu kalpotājiem (blakus jaukākām lietām) jāsargā draudze no svešām mācībām.


Pāvils runā par bīskapiem, ka viņiem ir jāsargā vietējās draudzes, kurus katrā vietējā draudzē ieceļ apustuļi Svētā Gara vadībā, nevis par sektu līderiem, kuri cenšas uzspiest ticīgajiem savu Bībele interpretāciju. Viņš ari norāda, ka pēc viņa aiziešanas draudzēs iebruks plēsīgi vilki, kuri nesaudzēs ganāmo pulku. To mēs arī redzam - pēc pāris gadsimtiem rodas Romas katoļu baznīca.

Ja tevi iztrauc savi piedzīvojumi ar kritiku,
no savas pieredzes varu teikt, ka tā ir normāla kristīga parādība, kas pieder pie kristīgas jaunības.
Kad pats kalpo Kunga lietās, sāc saprast cik maza jēga ir šādai kritikai un cik pa tukšo enerģijas ar to tiek iztērēts.
Protams, tas nenozīmē klusēt par visu, bet noteikti - neizšaut pulveri pa niekiem.
Un, protams, ir fakts, ka šādās sektās parasti valda nekristīgs totalitārisms, salīdzinājumā ar kuru tevis nosodītā luterāņu hierarhija ir demokrātijas spožā zvaigzne.


Tad nu, kā reiz, šī kritika nav nedz jaunības maksimālisms (to pašu saka arī veci, rūdīti ticīgie, no kuriem daudzi jau miruši), nedz arī pa tukšo izšauts pulveris (tas ir brīdinājums par lielo atkrišanu, kuras rezultātā dzims netiklā Bābele).

dafne

Jēzus māceklisvarbūt Ingars ir apustulis?

Es neesmu apustulis, jo Dievs mani nav, vismaz šobrīd, aicinājis šādā kalpošanā.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.12.27 16:12:43
Mārtiņš

Es te lasu kā Ingars praktiski par sātaniskām nolād visas LELB draudzes. Lasu, ka viņaprāt visi mācītāji, kas ievēro LELB kārtību, it kā noziedzas pret Dievu.

Katrs kurš saceļas pret Dievu, Viņa gribu un iedibināto kārtību, pats sev uzkrauj lāstu. Iesaku pārfrāzēt "mācītāji, kas ievēro LELB kārtību" uz "mācītāji, kuri savas kārtības dēļ saceļas pret Dieva kārtību". Nu nevaru es tev pa spalvai paglaudīt - Dieva Vārds saka, to, ko Viņš saka un tur neko nevar padarīt.

Bet Ingars tā arī neatbild, kur un kā tie īstenticīgie ir atrodami.

Es neesmu teicis, ka institucionālajās draudzēs nav īstenticīgo. Esmu pārliecināts, ka tu pazīsti daudzus.

Uz jautājumu - kura tad ir tā patiesā Draudze - es atbildu - Tā saka Tas Kungs Jēzus Kristus ES ESMU Ceļš, PATIESĪBA un Dzīvība, neviens netiek pie Tēva, kā vien caur MANI.

Un vēl

Jāņa 18:37 Tad Pilāts Viņam sacīja: "Tad Tu tomēr esi Ķēniņš?" Jēzus atbildēja: "Tu pareizi saki, Es esmu Ķēniņš. Tāpēc Es esmu dzimis un pasaulē nācis, lai apliecinātu patiesību. Ikviens, kas ir no patiesības, dzird Manu balsi."
38 Pilāts Viņam saka: "Kas ir patiesība?" Un, to sacījis, viņš atkal izgāja ārā pie jūdiem un saka viņiem: "Es nekādas vainas pie Viņa neatrodu.

Patiesība ir Jēzū Kristū un Jēzus Kristus ir Patiesība.

dafne
# Iesūtīts: 2012.12.27 16:15:48
Ingars
Es neesmu apustulis, jo Dievs mani nav, vismaz šobrīd, aicinājis šādā kalpošanā.
ok..bet kur tadus var satikt?
Confrater
# Labojis Confrater: 2012.12.27 16:44:16
aivars lapsans [83.187.153.166]
Vajag Tavos gados jau iemācīties atšķirt draudzes dzīves realitāti no izfantazētām abstraktām idejām par to kā visu ar draudzi saistīto samudžināt.
Ingaram novēlu to pašu.

Aivars
# Iesūtīts: 2012.12.27 19:55:33
Mjā, Ingaru nemaz nav Ziemsvētku Gars skāris. Šim joprojām mūžīgais Helovīns ar pūstošiem līķiem un plēsīgiem vilkiem un paša nelabā cienīgu naidu pret Baznīcu. Laikam jau katram mērglim savi svētki svinami šai pasaulītē
Ingars
# Iesūtīts: 2012.12.28 11:37:24
dafne

„Es neesmu apustulis, jo Dievs mani nav, vismaz šobrīd, aicinājis šādā kalpošanā.”
ok..bet kur tadus var satikt?


Bībelē rakstīts, ka apustuļi bieži ceļo, dibinādami vietējās draudzes, kur to vēl nav un stiprinādami jau esošās.

Confrater

„Vajag Tavos gados jau iemācīties atšķirt draudzes dzīves realitāti no izfantazētām abstraktām idejām par to kā visu ar draudzi saistīto samudžināt.”
Ingaram novēlu to pašu.


Kad cilvēks zaudē ticību Dieva spējai īstenot Savu gribu šajā samaitātajā pasaulē, viņš kļūst par ciniķi un Dieva pilnīgo gribu sāk uzskatīt par utopisku fantāziju, jo tā neiekļaujas cilvēka izpratnes rāmjos. Tā vietā tad šāds cilvēks sāk radīt pats savas imitācijas pēc sava miesas prāta interpretācijas. Padomā labi – apustuļu darbos un vēstulēs ir skaidra liecība par Draudzi pirmajā gadsimtā, bet šodien daudzi tā saucamie „garīdznieki” uzskata, ka tas nav iespējams, ka tās ir utopiskas fantāzijas, lai gan tā bija realitāte tajā laikā. Tad tiek izvērsta plaša demagoģija, lai attaisnotu savu maldīšanos un atkrišanu, klaji ignorējot faktu, ka Bībelē aprakstītā Draudzes dzīve kaut kad pagātnē ir reāli bijusi un tāpēc neviens nevar sacīt:”tas nav iespējams”, jo ir reāls piemērs, par to, kas reāli praksē kaut kad ir bijis un darbojies. Vēlāko gadsimtu gaitā Draudzes dzīve izmainījās līdz nepazīšanai – negatīvā nozīmē. Reālas svēto sadraudzības vietā ienāca formāla dievkalpošana, Svētā Gara vadītas sapulces pāvērtās par teatrāliem uzvedumiem greznās katedrālēs. Redzi – nu mēs vairs nevaram sacīt tizlajam „zelta un sudraba man nav”, toties mēs arī vairs nevaram sacīt „celies un staigā”, jo Svētais Gars ir atstumts un sarūgtināts. Svētajam Garam gan ir Sava kārtība, kā Viņš darbojas, taču tā ir daudz pārāka, daudzveidīgāka, komplicētāka pār visām liturģiskajām formām. Liturģiska forma var būt laba liecība par mazu daļiņu no tā kā Svētais Gars mēdz darboties, taču tā nekad nevar ietvert visu Dieva pilnību, jo tā ir tikai liecība PAR Dieva Valstību, nevis pati Dieva Valstība, gluži kā Saiešanas Telts ar visu Levītisko liturģiju. Tomēr Jēzus nenomainīja vienu ārēju liecības formu pret citu, bet gan Vecās Derības liecības formas vietā deva Oriģinālu, par ko tā liecināja. Tas ir – Jēzus Bauslību neatmeta, bet gan piepildīja. Ja nu mums ir Oriģināls, ko tad vēl tveramies pie kādām formām, kuras tikai liecina PAR Dieva Valstību, nevis dzenamies pēc pašas Valstības?

Aivars

Mjā, Ingaru nemaz nav Ziemsvētku Gars skāris.

Nezinu, kas tev tas par ziemassvētku garu – es Bībelē atrodu ka mums jātop pilniem vienīgi ar Svēto Garu.

Šim joprojām mūžīgais Helovīns ar pūstošiem līķiem un plēsīgiem vilkiem un paša nelabā cienīgu naidu pret Baznīcu.

Vēlreiz teikšu – nemelo, jo man nav naida pret Baznīcu. Esmu gan izrādījis naidu pret sektām, bet ne pret Kristus Baznīcu.
Par plēsīgiem vilkiem Dieva Vārds mūs brīdina – vai tu gribi šo brīdinājumu apslāpēt?

Laikam jau katram mērglim savi svētki svinami šai pasaulītē

No sirds pilnības mute runā.

Romiešiem 14: 5 Dažs ievēro vienu dienu vairāk par otru, dažs turpretim visas dienas tur vienādas: ikviens lai pilnīgi turas savā pārliecībā!
6 Tas, kas kādu dienu sevišķi ievēro, to ievēro Tam Kungam par godu un, kas ko ēd, ēd to Tam Kungam par godu, jo viņš par to pateicas Dievam. Bet arī tas, kas neēd, to dara Tam Kungam par godu, jo arī viņš pateicas Dievam.
7 Jo neviens mūsu starpā nedzīvo sev pašam, un neviens nemirst sev pašam.
8 Jo, ja dzīvojam, dzīvojam savam Kungam un, ja mirstam, mirstam savam Kungam. Tātad, vai dzīvojam, vai mirstam, mēs piederam savam Kungam.
9 Jo tādēļ Kristus ir miris un dzīvs tapis, lai būtu Kungs pār mirušiem un dzīviem.
10 Bet kā tad tu tiesā savu brāli? Jeb arī: kāpēc tu nicini savu brāli? Mēs taču reiz visi stāvēsim Dieva soģa krēsla priekšā!

Nesaprotu, kāpēc tu man pārmet un nosauc par mērgli, ka nesvinu kādus svētkus pēc tava prāta?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.12.28 11:58:33
Ingars
Klau, pietiks tev piespamot arī šo tēmu. Ej labāk ar sava vecuma bērniem sniegavīrus celt, un nevajadzēs dzīvot ar tādu zaņķi dvēselē, ka nav par ko parunāt, kā vien cik reālie kristieši tev ir derdzīgi, un kā tu mīli apustuļus, kas (kā Bībelē rakstīts) vienās sandalītēs un svārkos bez kulītes pa sniegotajām Latvijas nomalēm klejo neviena nesatikti
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.12.28 14:22:15
Aivars

Nav nekāda spamošana, bet gan tēmai ļoti atbilstoša diskusija.
Un, varbūt, pietiks melot – es nerunāju par to, cik reālie kristieši ir derdzīgi, drīzāk gan runāju par to, ka man sāp, ka reālie kristieši sašķēlušies sektās un bieži vien ticīgos no citas sektas uzskata par derdzīgiem, tā vietā, lai vienkārši mīlētu brāļus un panestu viņu vājības. Varbūt tev pašam derdzās Patiesība, jo tā norāda uz tavām kļūdām.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.12.28 15:24:57
Kopš kura laika `baltās pelītes` sauc par sāpēm?
dafne
# Iesūtīts: 2012.12.28 23:25:45
Ingars
Bībelē rakstīts, ka apustuļi bieži ceļo, dibinādami vietējās draudzes, kur to vēl nav un stiprinādami jau esošās.

nosauc konkrētas draudzes Latvijā ,kuras ir dibinājuši apustuļi
dafne
# Iesūtīts: 2012.12.31 10:40:21
Lai svētīgs Jaunais gads jums visiem!
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.12.31 11:19:20
Tas gan vairāk par starpreliģiju attiecībām, bet nu tā kā Vatikānam tas ir tuvs lauciņš, tad skar arī ekumēnismu - Israēlas kristieši sūdzas par jūdaistu huligānismu
dafne
# Iesūtīts: 2013.01.01 13:30:15
Aivars
mani izmet uz lelb sakumlapu uzspiežot uz to saiti
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.01 14:32:48
dafne
salaboju
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2013.01.02 11:38:02
Ingars

Šim piekrītu.

Pievērs uzmanību tam, kā Pāvils nodala novirzienus no šķelšanās. Viņš nedod zaļo gaismu uz novirziena pamata celt atsevišku sadraudzību. Drīzāk gan, skatoties kontekstā, tie ticībā rūdītie tiek iecelti vietējās draudzēs par vecajiem. Novirziens ir tāda situācija, kad Patiesība tiek paturēta iepretim maldiem, taču tas nekad neizraisa šķelšanos Draudzē. Laika gaitā, ja vien uzticēšanās Dievam ir lielāka, nekā uzticēšanās pasaulīgām metodēm, Patiesības pretinieki vai nu atzīs savu maldīšanus, vai arī pilnībā novērsīsies no Dieva. Arī Luters ir teicis, ka nav iespējams, ka dzīvā un pestījošā ticība paliek cilvēkā, kurš apzināti un konsekventi paliek nepaklausībā un saceļas pret Dievu (citāts nav precīzs, bet doma tā pati).

Šim arī piekrītu, jo es kad rakstīju biju domājis nedaudz savādākā aspektā.

Saskaņā ar Dieva Vārdu Draudze ir visu ticīgo kopums, kura vienīgā Dieva atzītā dalīšanās ir tikai un vienīgi ģeogrāfiska rakstura tīri fizisku ierobežojumu dēļ. Garīgi, tieši pretēji tavam apgalvojumam, Draudze ietver VISUS Kristum ticīgos.


Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2013.01.03 10:57:05
Chau diikdienji jaunajaa gadaa... Jauns gads bet "pravieshi" tie pashi :P
Ingars
# Iesūtīts: 2013.01.04 13:37:55
Aivars

Kopš kura laika `baltās pelītes` sauc par sāpēm?

Kas tev liek domāt, ka tās ir „baltās pelītes”? Vai visi, kas nepiekrīt tavai interpretācijai uzreiz ir dzērāji?

dafne

nosauc konkrētas draudzes Latvijā ,kuras ir dibinājuši apustuļi

Nezinu nevienu tādu.

Jēzus māceklis

Acīmredzot, es tevi nepareizi sapratu, piedod, brāl.

Jošs Mulders

Chau diikdienji jaunajaa gadaa... Jauns gads bet "pravieshi" tie pashi :P

Ja tu to par mani, tad kļūdies, jo vismaz pagaidām es neesmu pravietis. Tomēr Dieva Vārds mūs aicina lūgt pēc pravietošanas dāvanas.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.04 13:58:28
Ingars
Tāpēc, ka neviens cits, izņemot tevi tos murgus par bābeles bordeļiem, trūdošiem līķiem utt., neredz. Tas nozīmē, ka esi halucināciju varā. Vai no dzeršanas, vai no kā cita, tas tev pašam zināms. Bet nu tautas valodā to sauc par `baltām pelītēm`
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 14 , pavisam kopa bijuši: 4213