atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Vai Kristu var uzskatiit arii par Politisku darboni.
Jošs Mulders
Iesūtīts: 2011.09.05 11:22:24
Kristus gan atteicaas par laiciigu priekshnieku uztaisiities, tachu vinja un kristieshu ietekme uz lokaalo politiku tomeer bij.

Vai uz Kristu var skatiities kaa uz sava laika politikji?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.09.05 11:23:44
Kristus gan kritizeeja vadiitaajus laiciigos. Arii Jaanis Kristiitaajs savu galvu pazaudeeja, jo sakasiijaas ar valdnieku. Paavils u.c. frukti regulaari viesojaas tieshi paarvaldnieku namos un ietekmeeja tos.

Jebshu tomeer taa laika pati iekaarta bij ljoti cieshi saistiita ar religjiju, taapeec ir gruuti noshkjirt tiiri politiski laiciigo darboshanos un religjisku darboshanos?
Atvasaras Balss
# Iesūtīts: 2011.09.05 11:27:39
Nē, nu kaut kā neesmu sapratusi, ka Kristus būtu centies ietekmēt valsts politiku, tās iekārtu.
ap. Pāvils jau arī neviesojās visai labprātīgi tajos valdnieku namos...
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.09.05 11:41:12
Tā laika elite noteikti Viņā saskatīja politisku draudu...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.05 11:50:23
Kas ir politika? Kas vairāk veido kaut vai Latvijas demogrāfisko politiku - tur tāds Tabūns, kas kaut ko vārās tribīnē par dekolonizāciju, vai smuka meitene ar zīmīgu puncīti?
Noteikti Jēzus kaut kādā mērā ir arī politiķis. Beigu beigās Viņš proklamē Savu Valstību un ir ķēniņu Ķēninš un kungu Kungs
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2011.09.05 11:55:58
Tad varbuut extendeejam jautaajumu.

Kristiigaa kontextaa... ko iisti noziimee "Valsts/Bazniica" ir shkjirti?

Mulders to vienmeer ir sapratis kaa strukturaali/atbildiigo organizaaciju daliishanu. TI biiskapus neiecelj parlaments, bazniica neizdod un neenforcee likumus un neveic tiesas darbus. Kaut kaa taa...
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.09.05 12:03:57
99. Ikvienam ir tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību. Baznīca ir atdalīta no valsts.

Šis formulējums ir ko vērts! Bet vai kāds šodien maz varētu vairs sakarīgi paskaidrot, ko tas nozīmē?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.05 12:07:32
Mēs no Evaņģēlija apceres esam pie likumu apceres tikuši?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.05 13:51:43
Vai nebūtu prātīgi šo veidot kā konstruktīvu kristiešu diskusiju?
Varbūt, ierosmei var paņemt - http://www.ntwrightpage.com/Wright_Paul_Caesar_Empire.pdf
Papucs
# Labojis Papucs: 2011.09.05 20:19:24
Jošs Mulders
Nē, nevar.
Ir Evaņģēlijā pieļauts skatīties uz Kristu kā uz revolucionāru darboni, tomēr Kristu pārspēj Baraba, kurš izrādās pasaulīgi īsts revolucionārs, tomēr Evaņģēliski nekorekts.

Secinājums ir tikai viens - Kristus ir pagrīdes revolucionārs!
Tb., revolūcijas augļus mēs visi redzam, bet vainīgo atrast nevaram! (lietu piešūt nevaram)
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.09.05 21:15:38
Kristus nāk pilnīgi ar citu taisnīguma izpratni. Ar Dieva taisnību un ticības taisnību. Šajā ziņā Viņš ir revolūcionārs. Tikai traģēdija, ka šī pasaule Viņu negribēja pieņemt. "Viņš nāca pie savējiem, bet tie Viņu neuzņēma. Bet, cik Viņu uzņēma, tiem Viņš deva varu kļūt par Dieva bērniem." (Jņ.1:12)
neielog. [90.130.160.156]
# Iesūtīts: 2011.09.06 04:25:46
Nē, nevar. Jēzus bija provokators. Kā nekā viņam taču vajadzēja kaut kā panākt, lai viņu par kaut ko tiesā un izpilda nāvessodu.

Vienīgais ne-kriminālais ceļš ir disidentisms. Blakus slepkavībam, zādzībām utt. ir pants par pastāvošās varas gāzšanu. Pretošanās pastāvošai varai un būt politieslodzītam nenozīmē būt politiķim.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2011.09.06 11:15:53
Jošs Mulders Jā, pēdējais laiks iebīdīt Kristu saeimā ...

Te daži labi ar Dieva vārdu jau staigā pa saeimu.

Kristus ir nācis primāram mērķim. Sekundārās lietas ir Cilvim
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.06 11:24:23
skolnieks.
Kas ir primārais mērķis un kas sekundārās lietas?
skolnieks.
# Labojis skolnieks.: 2011.09.06 12:08:12
Aivars
primārais mērķis - nokļūšana Mājās

sekundāras lietas - drēbes, vēl kāda māja, sakari, tieksme dzīvot aizvien labāk...
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.09.08 13:50:14
Interesants citāts no Džerija Folvela -
"Domu, ka reliģiju un politiku nevajadzētu jaukt, izteica sātans, lai atturētu kristiešus no savas valsts vadīšanas"
skolnieks.
# Labojis skolnieks.: 2011.09.12 11:15:46
Pater Henricus Interesanti, kas tā par kristiešu valsti Džerija Folvela domu plūdumā.
Vēl nav dzirdēts, ka kāds kristietis teiktu, ka sātans viņu no kaut kā attur... Drīzāk jau sātans ir tas, kurš piedāvā visu izmēģināt.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.12 11:26:04
skolnieks.
Nu varbūt ka tas ir piedāvājums izmēģināt zem atturības maskētu slinkumu un nekalpošanu tam Kungam?
skolnieks.
# Iesūtīts: 2011.09.12 11:33:41
Aivars
Reiz J. Rubenis teica zīmīgus vārdus par iešanu politikā.
Manas domas, ka mācītājam ir fantastiska iespēja būt Īstam politiķim, bet tikai kancelē. Kamēr viņš ir tur tikmēr viņš ir īstajā vietā. Tiklīdz viņš ir deputātu burziņā, ar to ir un būs cauri. Ja nu vienīgi gribas ieņemt Ļeņina vietu...
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.09.12 11:45:04
skolnieks.
Kā Tu domā, vai mācītāja kalpošana ir savienojama vēl ar kādu citu profesiju?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.09.12 11:46:36
skolnieks.
Nu Rubeni var saprast. Bet viņš jau nesaka, ka kristietis nedrīkst būt politiķis
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 29 , pavisam kopa bijuši: 1959