atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Jēzus Kristus aicina: Lai visi ir viens!
armilo
Iesūtīts: 2011.08.27 15:09:24
„Lai visi ir viens, itin kā Tu, Tēvs, Manī un Es Tevī, lai arī viņi ir Mūsos, lai pasaule ticētu, ka Tu Mani esi sūtījis.” (Jņ.17:21)

Paklausot mūsu Kunga un Pestītāja Jēzus Kristus pavēlei, aicinu Arhibīskapu Jāni, bīskapus, prāvestus, mācītājus un visus Latvijas evaņģēliski luteriskās Baznīcas (LELB) lajus uzsākt apvienošanās procesus ar Romas Katolisko Baznīcu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 27 . 28 . >>
AutorsZiņas teksts
Armilo
# Iesūtīts: 2011.08.29 14:50:58
Raimonds
"Citreiz visi šie lielie un skaļie Baznīcu paziņojumi, vien ir deklarācijas, kas tikai samulsina vai pat satracina ticīgo tautu. Nu, ko tas daudz maina, ja kāds Romā pasaka, ka visiem jābūt vienotiem?"

Apbrīnojama tuvredzība ir neredzēt, ka vienotības pavēle izriet no Jēzus lūgšanas Tēvam, nevis ir liels un skaļš baznīcu paziņojums. Jūs neredzat, ka būt katoliskā vienībā ir Kristus griba, gluži kā tādi ēbreji neredzēja, ka ilgi gaidītais mesija ir atnācis Jēzus personā. Skatās, bet neredz. Klausās, bet nedzird.

Ja ar savu katolisko uzsaukumu es kādu samulsinu vai pat satracinu, tad tomēr atļaušos rādīt ar pirkstu uz Kristu - tā ir Viņa griba. Un par satracinātā pūļa reakciju man nebūs jāatbild, bet satrakojušamies pūlim būs par to jāatbild Kristum. Jums tika teikts, bet jūs negribējāt klausīt.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.29 14:55:21
Armilo
Klau, kāds sakars Kristus gribai ar šo romisko ambīciju? Nu ja ir tik liela vēlme sasniegt vienotību, pievienojieties, nevis prasat lai jums pievienojas. Teiksim tāds pats romiešu dominikānis Alberts Nolens apcer, ka vispār nākotnes kristietība varētu būt drīzāk harizmātisks misticisms - nu visas iespējas Racingeram iestāties Benija Hinna vai kāda cita harizmāta draudzē
Būs Kristus griba piepildīta ar to?
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.08.29 14:56:37
armilo , būtu jau labi, ja tas Kungs mums būtu pavēlējis vienotību meklēt zem Romas bīskapa jurisdikcijas...Tas būtu tik viegli.
(Es arī nenoliedzi, ka savs labums Kristus Baznīcai no Romas bīskapa kalpošanas ir, tāpat kā neviens nevar noliegt, piemēram, Jāņa Vanaga kā arhibīskapa kalpošanas pienesumu LELB vai kardināla Vaivoda LRkb.)
Bet kur tu liksi pareizticīgo baznīcu, tie var apvainoties, ka tu pie viņiem nepārgāji, vienotību meklēdams. Sprīdīts jau arī gāja laimīgo zemi meklēt...
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.29 14:59:47
Apbrīnojama tuvredzība ir neredzēt, ka vienotības pavēle izriet no Jēzus lūgšanas Tēvam, nevis ir liels un skaļš baznīcu paziņojums.

Apbriinojama muljiiba ir iedomaaties, ka Kristus ar "Vienotiibu" domaa Cilveeciskaas Bazniicpolitiskaas struktuuras kaada ir RKB.

Jūs neredzat, ka būt katoliskā vienībā ir Kristus griba, gluži kā tādi ēbreji neredzēja, ka ilgi gaidītais mesija ir atnācis Jēzus personā.

Un kad vinjsh atnaaca... ko vinji gribeeja... pareizi... atjaunot Daavida laiku Israeela valsts vareniibu - CILVEECISKO POLITISKO valsts vareniibu, un noveersaas no Kristus, kad izraadiijaas, ka shamais ir Kjeeninjsh ne no shiis pasaules.

Un mees JAU Esam vienaa katoliskaa Kristus Bazniicaa... ar to vien, ka ticam uz Kristu... mums tamdeeljl nav jaapierakstaas zem Paavesta ibo Paavests ir perifeera detalja un apsoluuti nav nepiecieshams nedz pestiishanai nedz dziivei Kristuu...

Ja ar savu katolisko uzsaukumu es kādu samulsinu vai pat satracinu, tad tomēr atļaušos rādīt ar pirkstu uz Kristu - tā ir Viņa griba.

BS... Vinja Griba buut vienotiem Ticiibaa uz Deelu un Teevu, nevis uniformiskaa pakljautiibaa laiciigam CILVEEKU ieceltam vietvaldim... ar visaam vinja teologjiskajaam prichudaam, iedomaam un iegribaam...

Un par satracinātā pūļa reakciju man nebūs jāatbild, bet satrakojušamies pūlim būs par to jāatbild Kristum.

Briivi... es apsoluuti zinu, ko es varu atbildeet Kristum, kaapeec es neklausu Paavestam...

Jums tika teikts, bet jūs negribējāt klausīt.

Jo staav rakstiits:
11 ES ESMU labais gans. Labais gans atdod savu dzīvību par savām avīm.
12 Derētais gans, kas nav īstais, kam avis nepieder, redzēdams vilku nākam, atstāj avis un bēg, - un vilks tās nolaupa un izklīdina,
13 jo viņš ir derēts gans un avis viņam nerūp.
14 ES ESMU labais gans; Es pazīstu Savas avis, un Manas avis Mani pazīst.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:02:40
Pater Henricus
Nu redzi, par to arī runa. Vienīgi brālis Juris sevi neiedomājas par Kristus vietnieku un neprasa, lai visas pasaules kristieši viņa draudzē iestājas. Tai ziņā ļoti daudzi varētu no brāļa Jura pamācīties kā sarunāties bez ultimātiem
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.08.29 15:10:55
Aivar, visi, uzkāpjot kancelē, tādi kā Kristus vietnieki top, kas Viņa Vārdā māca.
A` mož` arī viņa - t.i. Romas bīskapa sadraudzē varētu iestāties, ja tas nozīmētu draudzību ar Romas bīskapu.
Aizbrauc uz Romu, aizej pie kristīga drauga, Vatikāna muzeju bez maksas apskaties lai. Bet , atkal, kāpēc apvainot Konstantinopoles un Antiophijas patriarhus, ar viņiem nedraudzējoties.
Armilo
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:13:56
Pater Henricus "būtu jau labi, ja tas Kungs mums būtu pavēlējis vienotību meklēt zem Romas bīskapa jurisdikcijas...Tas būtu tik viegli."

Mt.16:18 ļauj domāt, ka tas tieši tā arī ir. Romas bīskaps ir pirmais starp līdzīgajiem.

"Bet kur tu liksi pareizticīgo baznīcu, tie var apvainoties, ka tu pie viņiem nepārgāji, vienotību meklēdams."

Pareizticīgajai Baznīcai tā pat kā visiem protestantu sektoriem ir jāseko Kristus gribai: lai visi ir viens. Un jānāk kopā redzamā un garīgā vienībā ar vēsturiski vadīto Pētera amata autoritātē vadīto katolisko Baznīcu. Mans uzdevums nav iet pie pravoslāvu brāļiem, jo Dievs izraudzīs savus vienotības vēstnešus no viņu pašu vidus. Arī pravoslāviem tiek sludināta šīs pati katoliskās vienotības vēsts, par kuru tik dedzīgi ir lūdzis mūsu Pestītājs.

Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:18:02
Armilo
Kāds sakars Mateja 16 ar Romas bīskapu, cilvēk mīļais? Pēteris pat Jeruzālemes bīskaps nebija. Kāpēc uz romiešu leģendām Tu būvē eklesioloģiju?
Armilo
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:21:31
Aivars

to, ku Tu sauc par leģendām, es saucu par Baznīcas tradīciju, kura izveidojās stipri pirms Tevis sludinātās leģendas tradīcijas.
Aivars
# Labojis Aivars: 2011.08.29 15:25:05
Armilo
Nu palasi kaut vai romas katoļu priesteri Hansu Kingu "Katoļu Baznīca. Īsa vēsture` Viņš ar to pašu Racingeru savulaik kopā lietas bīdījuši
Izlasīsi, ko paši katoļi saka, tad arī parunāsim par tevis piesauktās `tradīcijas` uzticamību
http://www.atena.lv/index.php?zoomid=163
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.08.29 15:27:31
Armilo , nu labi, pamodelēsim situāciju.
Aizbraukšu, teiksim , uz Romu un kā luterānis prasīšu, ūniju ar Romas bīskapu. Kristietības vienotības vārdā. Apnicis un vispār ir garām būt nevienotiem. Un ja reiz ar Romas bīskapu, kas esot šādas vienotības nesējs, tad tik ar viņu, nevis, teiksim, Zbigņevu. Un arhibīskaps mums pašiem arī ir savs.
A` vai mani nepasūtīs trīs mājas tālāk? Jo tas neesot tā un šis šitā...
Un vai neizrādīsies, ka Rkb kā organizācija tāda pati denominācija kā citas, kas grib vien citus pārtaisīt pēc sava ģīmja un līdzības. Kā, piemēram, Jon Gi Čo pentakostāļu megadraudze Dienvidkorejā? Vai Vočmena Nī un Vitnesa Lī "vietējās" draudzes, kas arī pretendē uz īsteno visu apvienošanu?
Un tās runas par vienotību tik vien par tik par cik, augšminētajam nolūkam.
Armilo
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:49:53
Pater Henricus "Un ja reiz ar Romas bīskapu, kas esot šādas vienotības nesējs, tad tik ar viņu, nevis, teiksim, Zbigņevu. Un arhibīskaps mums pašiem arī ir savs."

Nu gan Tev bērnišķīga modelēšana sanāca. Pāvests un Zbigņevs ir viens , gan ticībā, gan ārējā liecībā. LELB arhibīskaps gan nav vienībā, un viņam uz to ir pienākums tiekties, gan pašam, gan vest uz katolisko vienotību visu LELB.

"Un vai neizrādīsies, ka Rkb kā organizācija tāda pati denominācija kā citas, kas grib vien citus pārtaisīt pēc sava ģīmja un līdzības. Kā, piemēram, Jon Gi Čo..."

Šādi runādams, Tu liec man domāt par sevi, kā par cilvēku bez ekleziālas izpratnes par vēsturisko Una Sancta Catholica et Apostolica Ecclesia . Bet es zinu, ka Tu tāds neesi. Beidz runāt muļķības.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.29 15:52:55
mjā, pēc kārtējā šāda paziņojuma, te vairs nav iespējams nopietni uztvert šo tēmu
Armilo
# Iesūtīts: 2011.08.29 16:09:34
Mīļie brāļi, es patiesi vēlētos izbēgt no pārpratuma, ka savu katolisko uzsaukumu uzspiestu ar varu. Pilnīgi un noteikti tā tas nav, jo tā es tikai sabojātu Kristus katoliskās vienotības darbu. Dievs ir mīlestība. Viņš ciena mūsu izvēli, lai arī kāda tā būtu. Jūs drīkstat būt paši, ar savām domām un savām izvēlēm. Vēlreiz lūdzu, izvairīsimies šajā tēmā no klasiskajiem RKB vs LELB strīdiem. Manu aicinājumu lūdzu uztveriet, kā ieteikumu, nevis likumu. Es ticu, ka Kristus, vēloties lai visi ir viens, to ir teicis dziļā mīlestībā uz savu Baznīcu, un par to lūdz arī vēl šodien, un lūgs arī rīt. Mēs visi esam ceļā, mēs augam, un visiem nav vienāds augšanas ātrums, un ticības augļu daudzums. Lūdzu, atcerieties par šo aicinājumu, pārdomājiet to arī vēlāk savās dzīvēs, ja arī šodien man nepiekrītat. Ar šo es atvados no jums, jo savu uzdevumu esmu veicis. Labprāt būtu redzējis god. Merlina, Noasveidīgā, kā arī katoļu un ortodoksu priesteru komentārus par tēmu. Tāpēc tēma paliks atklāta, un no manas puses netiks slēgta. Lūgums to nedarīt arī foruma administratoriem.

Ar dievpalīgu, visi Kristū mīļotie!
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.08.29 16:42:09
Armilo, , bet es atkal, teiksim, objektivitātes labad - neesmu gluži viens ar +Jāni, bet vienībā ar viņu.
Tātad, ja es gribētu būt vienībā ar pāvestu&Zbigņevu,
grozies kā gribi, man vairs nav vienība ar +Jāni.
Bet šo vienādojumu atrināt, lai es paliktu vienībā gan ar +Jāni, gan pāvestu, kurš esot viens ar Zbigņevu, var vienīgi pāvests.
Tātad, ģela za ņim un man nekur nav jāiet, bet jāgaida, kamēr pāvests nodemonstrēs patiesu Pētera pēcteča garu un atslēgs durvis ar svētā Pētera atslēgu.
Un vispār - varēja viens otrs īpatnis pieņemt savā laikā visfantastiskākās bullas par pāvesta varu, tagad lai pēctecībā esošais brālis risina kristiešu vienotības jautājumu pēc būtības.
Bumba ir Benedikta laukuma pusē...

Un - LELB un citi ortodoksie luterāņi ir katoliskas baznīcas locekļi, tāpēc ka sludina katolisko - vispārējo ticību, kurā mums dāvāta pestīšana, proti,- Jēzus Kristus, patiess Dievs un cilvēks par mums cietis, miris un Augšāmcēlies...
Uldis
# Labojis Uldis: 2011.08.29 20:51:30
Armilo

Apbrīnojama tuvredzība ir neredzēt, ka vienotības pavēle izriet no Jēzus lūgšanas Tēvam

apbrīnojama tuvredzība ir kaut kas cits. Jēzus lūgšana Tēvam izrādās ir pavēle cilvēkam. Pilnīgi nekādas loģikas. Lūgšana pēkšņi pārtop par pavēli. Un tas, ko Jēzus lūdz Tēvam, mums ir jāuztver kā pavēli. Tikai kam tā pavēle ir jāpilda. Par to nekas nav teikts. Nelaime ir tāda, ka pāvesta piekritēji nav raduši lasīt Rakstus.

Kā lai tad mēs uztveram Jēzus vārdus, kurus Viņš teica saviem mācekļiem Debesbraukšanas dienā: "Jūs saņemsietSvēto Garu un.. būsiet Mani liecinieki.." Vai tā, tādā gadījumā, būs pavēle Tēvam?

PS
Pavēles, cik es saprotu, tiek dotas aci pret aci, nevis pastarpinātā veidā.
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.29 20:59:49
Armilo

Mīļie brāļi, es patiesi vēlētos izbēgt no pārpratuma, ka.. - divsejainais Jānuss. Vienu brīdi tu lamā šos pašus brāļus, otrajā brīdī - apliecini savu mīlestību. Kuram Armilo lai vairāk tic: pirmajam vai pēdējam?
Terpsihora [94.23.0.46]
# Iesūtīts: 2011.08.29 21:04:21
Uldis

Vai pareizi nav tā - ja Jēzus lūdz Tēvam, lai visi ir viens, tad viņš to grib? Un vai Jēzus griba mums nav likums un pavēle?

Ar to mīlestību ir tā, ka mēs par to daudz runājam, bet veids, kādā cits ar citu par mīlestību runājam, liecina par to, ka nepazīstam, neizjūtam mīlestību un neesam tai gatavi. Tas ir ļoti žēl.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.29 21:06:24
Terpsihora [94.23.0.46]
Ko Tu gribēji ar šo vaimanu tekstu īsti pateikt?
Terpsihora [80.62.217.19]
# Iesūtīts: 2011.08.29 21:14:52
Aivars

Pirmajā teikumā mēģināju atbildēt Uldim, kurš teica, ka ir neloģiski Jēzus lūgšanu Tēvam saprast kā pavēli mums. Man tas liekas gan pamatoti, gan arī loģiski. Otrajā teikumā mēģināju kaut ko pateikt par Ulda aizrādījumu Armilo. Uldis pārmet Armilo mīlestības vārda veltu valkāšanu un pats tiešām pat nemēģina simulēt mīlestības noskaņojumu savā sirdī un valodā. Uldis ir konsekvents un godīgs. Bet vai tāda konsekvence ir tas, ko Jēzus lūdz no Tēva priekš mums?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 27 . 28 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 171 , pavisam kopa bijuši: 1013