atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Arhib.-metr. Z. Stankeviča sprediķis Aglonā 15.aug.
Raimonds
Iesūtīts: 2011.08.16 18:20:24
Kristieši parasti seko līdzi, kas notiek pašmājās vai pie citiem. Katoļiem tādi svētki ir 15.augusts Aglonā. "Sprediķis." Jūsu pārdomas! (Tēma kristiešiem!)
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
AutorsZiņas teksts
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:11:58
armilo

slēgtā dievgalda kroplību - vai RKB nav slēgtais dievgalds? Vajag arī nedaudz baznīcas vēsturi pamācīties. It īpaši tās sākotnību.

Kā tu mani vari uzaicināt pie viena dievgalda, ka tu mani nupat nolādēji? Tā kā tu nupat mani nolādēji, mēs nevaram iet pie viena dievgalda.

Tas, ka es tevi neaicinātu pie Dievgalda nav manas gribēšanas vai negribēšanas jautājums. Svētais Vakarēdiens nav nekāds draudzības apliecinātājs vai ekumenisma zīme.
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:12:27
Aivars
Kā es zinu? Tāda ir manas ticības atziņa un pieredze. bet no kategorisma slimības iesaku izārstēties jo ātrāk.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:13:20
armilo
Tu domā, ka Jēzus koķetēja kā tā `Jāņunakts` preilene: "Fui, tik maziņš un jau samaitāts"? Man gan liekas, ka Jēzus vārdi apliecina, ka konkrētie frukti Viņam nelikās neko mīļi un pūkaini
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:16:30
Aivars

Skaidra lieta, ja Jēzus bija dusmīgs uz farizejeim. Tomēr, ja šīs dusmas būtu bezcerīgas, tad Jēzus ar tiem vispār nesarunātos.
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:17:42
Uldis
"vai RKB nav slēgtais dievgalds?"

vispirms uzaicini savi brāli luterāni uz Dieva mielastu, tad parunāsim par RKB
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:20:42
armilo

Tas, ko atbildēsi, būs arī mana atbilde Tev. - tā nav atbilde. Nedz tu vari runāt ar manu muti, nedz es ar tavu. Kristus priekšā tu tā nevarēsi locīties kā zutis.

Kristus lūdza Dievu arī par saviem nāvētājiem. Bet tu jau neesi Kristus. Vai tu spēji šos vārdus pateikt tādā mīlestībā kā Kristus?
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:25:13
Uldi, ja es Tevi nemīlētu, tad es ar Tevi nesarunātos.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:26:09
armilo
klau, pirms jūs ar Uldi neesat galīgi sakāvušies, man no malas izskatās, ka šoreiz tiešām aktuāls ir Ulda jautājums, kāpēc lādoties pie Dievgalda jāiet. Beigu beigās, kas tur tik traks, ja lai viens otru neapgrēcinātu katrs novirziens svin Dievgaldu savā kompānijā. Pats tu te visai asi esi izteicies arī par LELB brāļiem, kas mēģinājuši būt pretimnākoši tiem pašiem homiķiem
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:36:02
armilo

Vēl pirms mirklīša es tev biju farizejs, bet tagad - jau brālis. Kad tad tu runā patiesību?

RKB ar Eku priekšgalā apsūdzēja augsburgiešus, ka tie ir atcēluši Absolūciju. Uz šo apsūdzību ir sniegta atbilde ATA 25. artikulā:

Tā Kunga miesu mēs nemēdzam pasniegt tiem, kas iepriekš nav sagatavoti un saņēmuši Absolūciju. Turklāt ļaudis tiek ļoti rūpīgi mācīti par ticības nozīmi absolūcijā, kas līdz šim tika pilnīgi noklusēta. Mūsu ļaudis tiek mācīti augstu vērtēt absolūciju, kas ir Dieva balss un tiek pasludināta Dieva uzdevumā. Atslēgu vara tiek parādīta visā krāšņumā un tiek atgādināts, kādu mierinājumu Tā nes izbiedētām sirdsapziņām; kā arī tas, ka Dievs prasa ticību šādai absolūcijai, kā balsij, kas atskan no debesīm, un ka šāda ticība Kristum patiesi iegūst un saņem grēku piedošanu.
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:42:49
Aivars"Beigu beigās, kas tur tik traks, ja lai viens otru neapgrēcinātu katrs novirziens svin Dievgaldu savā kompānijā."

Kāpēc Kristus iestādīja svēto sakramentu visiem mācekļiem klātesot? kādēļ viņš nebija tik smalkjūtīgs un neiedomājās, kad kādu brāli, cita brāļa uzskati varētu apgrēcināt? Kā sauktu kāzu viesības, kur viesi būtu izmētāti pa vairākiem kultūras namiem tikai dēļ tā, lai čangaļi ar haholiem nesakautos? Tā protams var darīt, tikai tā ir visai skumja svētku svinēšana.

armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:45:58
Uldis
"Vēl pirms mirklīša es tev biju farizejs, bet tagad - jau brālis. Kad tad tu runā patiesību?"

Kristus dēļ Tu esi mans brālis, bet savas attieksmes dēļ farizejs.
Uldis
# Labojis Uldis: 2011.08.23 15:51:45
Aivars

Man nav ne mazākā nolūka vaigu sviedros cīkstēties ar armilo. Tikai nedaudz parunāties. Žēl, ka oponents spēj pieņemt tikai savas domas līdz pat otra nolīdzināšanai līdz ar zemi. Bet interesanti, ka sarunas gaitā maz pamazām atklājas, uz kādiem pamatiem katrs mēs stāvam. Tāpēc šāda saruna ir visai svētīga.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:53:17
Labi, tātad, atgriežoties pie tēmas - Zbigņevam nav taisnība un nekāda vienošanās ap mariānismu nespīd!
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 15:56:00
Uldis
vaigu sviedros daudzskaitlī tas izklausās īpaši!
Bet kopumā, domāju, ka tieši tā, ir lietas, ko nepieciešamas izrunāt bez izlikšanās
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.23 16:01:48
Aivars

Esam vienojušies!
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.23 16:36:14
Par Sv. Marijas godināšanas kultu var rasties tikai trīs jautājumi:
1. Vai kults ir pareizs un Dievu pagodinošs?
2. Vai kults ir pārspīlēts, un aizēno Dieva godu?
3. Vai kults ir nepareizs, un Dievam godu nedod?

Domāju, ka nekļūdīšos, ja teikšu, ka lielai daļai luterāņu domas grozīsies ap 2. jautājumu. Luterāņi mīl Rakstus un nevar neatzīt, ka kaut kāda goda izrādīšana Marijai tomēr pamatoti pienākas. Cik esmu dzirdējis, tad RKB ticīgie atrodas kaut kur pa vidu starp pirmo un otro jautājumu. Vieni uzskata, ka Marijas kults ir OK, kamēr citi ievēro vienu otru pārspīlējumu. Arī es esmu to skaitā, kas nav vēl līdz galam izpētījuši visu par Marijas kulta praksi. Piemēram, Marijas debesīs uzņemšanas svētki 15. augustā man ir saprotami un es varu tajos piedalīties ar visu sirdi. Bet diskutabls ir pāvesta pasaules novēlējums Marijai. Zinot to, ka RKB Marija ir Baznīcas simbols, tad es to tulkoju, kā pasaules novēlēšanu Baznīcai. Bet ja man kāds priesteris uzstās, ka pasaules novēlēšana ir jāsaprot kā novēlēšana Marijas personai, tad tam man būs grūti piekrist.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 17:03:53
armilo
Īsti nesapratu atšķirības starp punktu 1 un 3
Bet ok, šitā vismaz Tevi pašu var labāk saprast
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.23 18:34:31
1. Vai kults ir pareizs un Dievu pagodinošs?
Nē... tas ir nepareizs un Dievam godu laupošs.

2. Vai kults ir pārspīlēts, un aizēno Dieva godu?
Jā.

3. Vai kults ir nepareizs, un Dievam godu nedod?
Ne tikai nedod, bet pat to laupa... ceļot Radību par Debesu ķēņinieni, par kuru jau Jeremijas grāmatā Dievs savas domas izteica Izraēlim... žēl ka RKB vēl daudzus tūkštošus gadus pēc vecajām Israēla kļūdām kāpj uz tā paša grābekļa...

dafne
# Labojis dafne: 2011.08.23 19:47:06
Trilobīte
Vai vari paskaidrot siikaak ka "Marija raada sso celju",kaa ved cilvekus pie Sv.Triisvienibas?Kaa tas notiek?
tie ir ssie sveetki,svc vai kaadas iipassas luugssanas?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.23 20:16:15
Trilobīte
Paga, paga - tas ir gleznas sižets. Bet kopš kura laika uz mākslinieka fantāzijām top teoloģija balstīta?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 122 , pavisam kopa bijuši: 33146