atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Rezultāts
S.R...
Iesūtīts: 2011.07.23 13:52:52
ir tāds jautājums. kā jūs definētu jēdzienu - rezultāts.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
a_masiks
# Iesūtīts: 2011.07.25 14:55:11
Aivars
palabo linku. neveras vaļā.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.07.25 16:21:45
armilo
Vienīgā vērā ņemamā domstarpība, par pestīšanu vienīgi ticībā, ir novērsta. Ir tapis attiecīgs dokuments, gan jau esi informēts. Visi pārējie jautājumi ir tradicionāli izveidojušies un tādējādi ir adiafori.

Nav dzirdēts, ka kaut kas būtu pavirzījies uz reālu Dievgalda kopības pusi.
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.07.27 23:40:01
armilo
Luters savu misiju izpildīja un universālā (katoliskā) Baznīca ir reformējusies (...) Es vēlos parādīt un pierādīt, ka atšķirības šodien starp konfesijām ir nebūtiskas un nav attaisnojums ilgākai palikšanai sašķeltībā.

Nopietns skaidrojums (katram drīkst būt savs viedoklis), bet divi jautājumi.
1. Kur Tu tam rodi pamatojumu un kas Tevi pārliecina? (teologi, autoritātes u.c)
2. Vai šāda pozīcija tomēr nedaudz nelīdzinās savu evaņģēlisko - luterāņu brāļu uzmešanai ? Jo manuprāt teoloģiskās un konfesionālās atšķirības joprojām ir ļoti dziļas un nopietnas. Tevis sacītais līdzinās slepenam plānam konvertēt veselu konfesiju.
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 11:33:28
Mārtiņš
Nav dzirdēts, ka kaut kas būtu pavirzījies uz reālu Dievgalda kopības pusi.”

No RKB puses virzību šajā jautājumā kavē koķetēšana ar apustulisko sukcesiju. Ja neesi saņēmis roku uzlikšanu no pāvesta, tad Tavi sakramenti nav derīgi. Par koķetēšanu to saucu, jo jautājums netiek aplūkots pēc būtības, kā biblisks vai nebiblisks, bet pēc tradīcijas – mums tā laika gaitā iegājies un visiem tā jādara. Ok, kārtībai ir jābūt, taču lietas vispirms ir jāsakārto pēc būtības nevis pēc cilvēku ierašām. Ja RKB luterāņus sauc par brāļiem, tātad ir jāatzīst, ka arī esam Kristus mācekļi. Un ja visi esam mācekļi, tad visi esam tiesīgi sēdēt pie viena galda, un svinēt vienu svēto mielastu. Ja priesteris un mācītājs viens otram liedz dievgalda sakramentu, tad viņi viens otram ir antikristi. Jo Kristus dod abiem, bet tie viens otram rauj no rokām laukā, gluži kā tādi Jūdasi.

No luterāņu puses virzību kavē koķetēšana ar pārprastas mises upurēšanas apkarošanu, ar metafizisku un metaķīmisku trans un subtrans mācības matu skaldīšanu. Kā arī „viesmīlīgais” teksts, kas izskan katrā dievkalpojumā, ka pie vakarēdiena tiek aicināti TIKAI kristīti, iesvētīti luterāņi. Kā redzam katrai pusei savas utis, ar kurām jātiek galā. Dievgalda kopība nevirzīsies uz priekšu, kamēr gaidīsim, kad to pirmie darīs citi. Sāksim ar sevi! Ja saucam Romas katoļus par brāļiem, tad aicinām viņus pie sava galda, un baudām ēdienu ko Kristus mums sataisījis.
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 12:04:08
Raimonds

„1. Kur Tu tam rodi pamatojumu un kas Tevi pārliecina? (teologi, autoritātes u.c)”

Pamatojumu Baznīcas vienībai rodu Svētajos Rakstos, Baznīcas vēsturē un ticības apliecībās. Autoritāšu man nav pārāk daudz, tikai divas: Kungs Kristus debesīs un arhibīskaps virs zemes.

”2. Vai šāda pozīcija tomēr nedaudz nelīdzinās savu evaņģēlisko - luterāņu brāļu uzmešanai ? Jo manuprāt teoloģiskās un konfesionālās atšķirības joprojām ir ļoti dziļas un nopietnas. Tevis sacītais līdzinās slepenam plānam konvertēt veselu konfesiju.”

Par kādu uzmešanu Tu runā, brāl? Ja es teiktu, ka man uz luterāņiem ir nospļauties, ja jau tādi aunapieres, tad lai iet savu taciņu laimīgi, bet es to nesaku. Es saku, ka luterāņi ir katoļi un mums ir viens ceļš ejams – Jēzus Kristus, kas ir patiesība un dzīvība! Mums ir dziļa un nopietna matu skaldīšanas slimība, un ļoti sekla un nenopietna sirds mīlestība uz Kunga pavēli būt vienotiem. Kādēļ būtu jābūt slepenam plānam konvertēt vienu konfesiju kādā citā konfesijā? Vai ir lietderīgi tērēt spēkus konvertējot latus lirās un rubļos, ja mums ir pieejams tīrs zelts – viena svēta katoliska un apustuliska Kristus dibināta Baznīca?!

Laika gaitā ir veidojušās dažādas idejas par Baznīcas vienību. Un kā pēdējā no tām ir ideja, ka apvienošanās ir iespējama visām konfesijām izsūdzot šķelšanās grēku, un atgriežoties atpakaļ Kristus Baznīcā, nevis RKB, PB vai LELB. Iekopēšu šīs idejas no kasmusvieno.lv

IV VIENOTĪBA CAUR “BAZNĪCU ATGRIEŠANOS”
(Metanoia – no grieķu val. atgriešanās; grēku nožēla)
Tā vietā, lai prasītu, lai citi atgriežas, mēs paši ejam šo atgriešanās jeb –metanoia– ceļu. Ja esmu katolis, protestants vai pareizticīgais, tad es vēlos kļūt par arvien patiesāku kristieti. Augt pretī Kristum, mainīt sevi tur, kur tas nepieciešams, un ne tikai individuāli, bet arī kā Baznīcai. Lūgt piedošanu un piedot.
Ja Baznīcas tuvojas Kristum, tās tuvojas arī cita citai.
dafne
# Iesūtīts: 2011.07.28 12:28:23
armilo
a to vienu celu(luterani un Rkatoli) mes nevaram iet esot katrs sava konfesija?kapec?
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 12:42:40
dafne
"a to vienu celu(luterani un Rkatoli) mes nevaram iet esot katrs sava konfesija?kapec?"

Varam iet arī katrs savu ceļu, un tikai debesīs sēsties pie viena galda, taču šis modelis nav pilnīgs, jo nepagodina Kristus gribu un apsolījumu. Kristus griba ir lai ejam kopā, un apsolījums, lai pasaule ticētu ka debesu Tēvs Viņu sūtījis. Saproti, ja iesim kopā, tā būs pavisam cita veida liecība!

Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.28 12:51:15
armilo
Nu kāda gan tā liecība būs, ja luterāņi leģitimizēs nekromantiju , vai vēl kādu citu bezdievību, tādēļ vien, lai izdabātu kaut kādiem kompleksiem par nepilnīgu Baznīcas modeli, un klibās pēdās mītu?
Lūdzu, meklējam Kristu, dzenamies pēc Viņa Valstības un Viņa taisnības, bet nepadaram par savu elku un dzīves jēgu vienas grēcīgas institūcijas iedomātas `vienības` uzturēšanu! Nav taču obligāti Sinedrija Lielās Piektdienas sēdes pēdās jāiet, ne?
dafne
# Labojis dafne: 2011.07.28 13:01:56
armilo
Ka es to saredzu..varbut primitivs un galigi garam piemers,bet nu ta es to saredzu...konfesijas ir ka dazadi autobusi,kuri brauc par vienu celu..dodas uz kopigu Gala merki,ja kads no tiem ieripo gravi..vai noplist,tad citi palidz tikt atpakal uz cela(ja protams vini neatsakas no sis palidzibas)..tad var veidoties ekumeniskas attiecibas.Meginat sabazt visus viena autobusa..saktos bardaks.Pie tam,cilveks izvelas kura autobusa kapt un sasniegt galamerki...nevis sesties viena...Kartibas del jau vien, es uzskatu,ka nav iespejams apvienoties..katrai konfesijai ir sava bagaza,savs mantojums...sbazt to visu viena autobusa..cilvekam vairs nepaliktu vietas.
dafne
# Iesūtīts: 2011.07.28 13:14:26
armilo
Saproti, ja iesim kopā, tā būs pavisam cita veida liecība
nesaprotu..tapec,ka liecibu sniedz katrs kristietis taja vieta,kura vins atrodas.
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 13:34:22
Aivars
"Nu kāda gan tā liecība būs, ja luterāņi leģitimizēs nekromantiju , vai vēl kādu citu bezdievību"

tā būs liecība, ka luterāņi ir tērēti. Tajā skaitā, luterāņi īpašas prāta spējas nedemonstrēs sludinot Saintofobiju, kuras uzskatāms pārstāvis ir Surikātc
Aivars
# Labojis Aivars: 2011.07.28 13:36:35
armilo
Palasi, ka nu vēlreiz, kā tur tam ķēniņam Saulam ar to svētā Samuēla piesaukšanu izgāja!
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 13:38:36
dafne

Kristus Baznīcu ar autobusu salīdzināt ir smaidīgi Nu ko Tu nesaproti? Uzprasi šejienes ateistiem un filozofiem kā tur ir. Tas ir viens no pirmajiem argumentiem ko min: Ja Dievs ir viens un jūs vada svētais Gars, tad kādēļ ir simtiem un pat tūkstošiem denomināciju, kuras viena otrai runā pretī? Jautājums ir retorisks (uz to nav jāatbild).
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 13:55:27
Aivars

Varbūt pats izlasi. Sauls izmantoja raganas pakalpojumus, kura informāciju ņem no sātana. Un tur neparādījās nekāds Samuēls, bet tas pats spalvainais, kurš prot parādīties tūkstoš veidos un runāt tūkstoš mēles, lai pieviltu lētticīgos. Tu teiksi, bet tur tā rakstīts, svētie raksti nemelo. Tad izlasi turpat dažas rindas augstāk, kur teikts, ka pat Dievs Saulam neatbildēja, tad atbildētājs arī nebija Samuēls. Lasi Garā nevis pa burtiem.
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 13:57:03
Ctulhu

Labs jautājums. Par to arī šobrīd mēģinām runāt.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.28 14:12:02
armilo
Lasi pats! Sauls gribēja Samuēla palīdzību meklēt, ne jau spalvainā ..
armilo
# Iesūtīts: 2011.07.28 14:40:52
Aivars
"Sauls gribēja Samuēla palīdzību meklēt, ne jau spalvainā .."

Jā, es zinu, ko viņš gribēja, taču Sauls izsauca velnu. Jebšu, Tu naivais cilvēk, domā ka spiritismā to ko izsauc, tas arī atnāk? Spiritisma seansos vecmāmiņu, vectētiņu vai mirušo kaķīšu vietā vienmēr atnāk dēmoni. Tas ir jāzin katram, kas neatradis atbildi pie Dieva, steidz meklēt atbildi pie ekstrasensiem.

Vēlreiz - lūdzu neputro Baznīcas atzītus svētos un viņu aizlūgšanas par mums ar spiritismu, kas ir elles garu izsaukšanas tehnika.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.07.28 14:48:36
armilo
No RKB puses virzību šajā jautājumā kavē koķetēšana ar apustulisko sukcesiju. (..)

Un? Tas neko nemaina tajā, ka RKB "svešos kristiešus" tur pa gabalu, un pat savējos noteiktos gadījumos nelaiž pie sakramentu saņemšanas.

No luterāņu puses virzību kavē koķetēšana ar pārprastas mises upurēšanas apkarošanu, ar metafizisku un metaķīmisku trans un subtrans mācības matu skaldīšanu. Kā arī „viesmīlīgais” teksts, kas izskan katrā dievkalpojumā, ka pie vakarēdiena tiek aicināti TIKAI kristīti, iesvētīti luterāņi.

LELB draudzes ir dažādas. Manējā šāds uzsvērums vai bažīgs `disklaimeris` netiek teikts. Tāpēc mani jo vairāk izbrīnīja reiz kāda cilvēka jautājums, vai uz Vakarēdiena saņemšanu nav iepriekš jāpiesakās.

Bet rezumējot, tu pateici apaļu NEKO, jo izpratne par situācijas vēsturi bez rīcības tās labošanai nedod neko. Mēs esam tur kur esam, jeb atlkāti šķirti centrālajā Kristus pavēlē:
19 Un, maizi ņēmis, Viņš pateicās, pārlauza to un tiem to deva, sacīdams: "Tā ir Mana miesa, kas par jums top dota. To darait Mani pieminēdami!"
20 Tāpat arī biķeri pēc vakarēdiena, sacīdams: "Šis biķeris ir jaunā derība Manās asinīs, kas par jums top izlietas.

Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.07.28 14:50:34
armilo
Jā, es zinu, ko viņš gribēja, taču Sauls izsauca velnu. Jebšu, Tu naivais cilvēk, domā ka spiritismā to ko izsauc, tas arī atnāk?

Un kā tu zini, kas atsaucas, tev lūdzot kādu mirušo ar cilvēku dotu svētā statusu?
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.07.28 14:52:33
Mārtiņš
LELB draudzes ir dažādas. ....
bet vai tā tam ir jābūt? Un tā drīkst būt? Ritiem taču būtu jābūt vienādiem? Jeb tomēr nē - katrs danco savu svistopļasku?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 115 , pavisam kopa bijuši: 8223