atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Par sevis maaniishanu
Jošs Mulders
Iesūtīts: 2011.06.29 11:46:11
Lai pasargaatu gnostikja teemu!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 33 . 34 . >>
AutorsZiņas teksts
muga34
# Labojis muga34: 2011.06.29 21:13:30
pich_

Dievs ir dievība. - dievība ir viens dievs no vairāku dievību, elku pielūgsmes kulta... ja tev slinkums noskaidrot kas ir kas...
muga34
# Iesūtīts: 2011.06.29 21:19:43
παλαιό ανόητος

Interesanti, vai Mugas pielūgtā dievība ir tā pati - es nevienu dievību nepielūdzu, un piemēram ja mēs abi ejam peldēt un kopā stāvot vienā upē tev ūdens liekas auksts, bet man silts tas nenozīmē ka mēs stāvam dažādās upēs...
pich_
# Iesūtīts: 2011.06.29 21:56:04
žēl, ka izdzēsa manu komentu, bet ceru, ka paspēji izlasīt... ja tev slinkums noskaidrot, kas ir kas...
παλαιό ανόητος
# Labojis παλαιό ανόητος: 2011.06.29 21:58:30
muga34
es nevienu dievību nepielūdzu - tu, līdzīgi Pēterim, atsakies no Jēzus?

piemēram ja mēs abi ejam peldēt un kopā stāvot vienā upē tev ūdens liekas auksts, bet man silts tas nenozīmē ka mēs stāvam dažādās upēs...
bet ja mēs abi pa logu redzam koku, tas vēl nenozīmē, ka mēs skatāmies pa vienu un to pašu logu.
muga34
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:04:32
pich_ - izlasīju... padomā kur esi...

παλαιό ανόητος - tu, līdzīgi Pēterim, atsakies no Jēzus?
- Jēzum ar dievībām nav nekāda sakara... aber kapēc noskaidro pats...

bet ja mēs abi pa logu redzam koku - nav jau tā ka es lasu citu atšķirīgu bībeli kā Mulders vai Aivars, vai citi...
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:06:19
muga34
Nu, vecīt, ja tu noliedz Jēzus dievišķumu, tad toč nelasi to pašu Bībeli, ko Mulders vai Aivars.
pich_
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:10:06
muga34

laikam jau tomēr nepaspēji izlasīt. komentārs paskaidroja, kāpēc tavs dievs neatšķirās no citām seno cilšu dievībām
muga34
# Labojis muga34: 2011.06.29 22:21:00
pich_ - tas tik pateica ka tev nav nekādas izpratnes par ko tu runā...

aizej pie kāda mācītāja parunā vai palasi kaut ko - nu tā zināšanas pēc... un nemels niekus...
biča
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:23:23
pich_
israēlam ir dievs Jahve, tā pat kā musulmaņiem ir Allāhs
Vispār Tu kļūdies. Allāh kā reiz nozīmē neko citu kā "dievs". Tātad, arābu kristieši arī savu dievu dēvē "Allāh". Tāpat abās reliģijās tiek pielūgts tas dievs, kurš atklājies Ābrahāmam. Tad nu jādomā - vai nu kāds pravietis (varbūt ne viens vien) ir saputrojies, vai varbūt interpretētāji ir sapinušies vai arī Ābrahāmam ir atklājušies vismaz divi dievi, kas tiek vienkārši saukti par Dievu Es pieļauju, ka Muhameds varētu būt Dieva pravietis pie Ismaēla pēctečiem, kam viņš nolēmis atklāties savādāk sev vien zināmu iemeslu dēļ.
παλαιό ανόητος
# Labojis παλαιό ανόητος: 2011.06.29 22:24:16
pich_
Muga jau laikam nemaz nav kristietis, bet gan adventists.
biča
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:26:07
παλαιό ανόητος
tas bija ļauni
pich_
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:26:14
biča

nu tajā teikumā "tā pat kā" arī bija domāts, ka tas ir viens un tas pats
bet muga (un visi kristieši) to noliedz
biča
# Iesūtīts: 2011.06.29 22:41:06
παλαιό ανόητος
Jap, pat Bībelē Baāla un Mamona vārdi rakstīti ar lielo burtu. Tie tomēr ir personvārdi.
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.06.30 09:16:06
Tas ir stāsts par cilvēkiem, kurus Kristus sauc par „muļķa jaunavām”, bet apustulis Pāvils „par visnožēlojamākajiem no visiem cilvēkiem”. Pāvils šādus cilvēkus raksturo kā tādus, kuri tic uz Kristu tikai šajā dzīvē vien. Varbūt pat būtu bijis labāk, ja viņi nodotos uzdzīvei un neprātam kopā ar pasauli. Tomēr šos cilvēkus tas, kas notiek uz pasaules skatuves drusku garlaiko vai arī viņiem ir citi iemesli, kas liek tiem būt baznīcā. Jā, viņiem patīk morāle, viņiem patīk runāt par to, kas labs un pareizs. Viņiem ļoti patīk arī vārds mīlestība, kas, to dzirdot vien, liek tiem justies sapņaini sentimentāliem, pat nobirdināt kādu asaru. Viņi uzskata, ka visiem cilvēkiem jādzīvo draudzīgi un brālīgi, ir jābūt vienotiem. Savus ideālus tie vislabāk cer redzēt piepildāmies tieši baznīcā. Viņiem patīk Jēzus skaistais mīlestības piemērs, pašaizliedzība un sirsnība. Daudz ko no tā viņi saskata arī sevī un ar to pamatoti lepojas. Vairāk par visu viņus biedē ķildas un nesaskaņas, un no visas sirds viņi cer, ka baznīca palīdzēs cilvēkiem kļūt labākiem, godīgākiem, skaistākiem un gudrākiem. Šķiet vairāk par visu baznīcā viņiem patīk svinīgā noskaņa, greznie tērpi, rituāli, mīļas, skanīgas dziesmas un ceremonijas cilvēkiem nozīmīgos brīžos, piemēram, piedzimstot, kļūstot pilngadīgiem, stājoties laulībā. Baznīcai viņu dzīvē ir ļoti nozīmīga loma. Dievnams viņiem saistās ar jaukākajiem dzīves mirkļiem, pārdomām, iepriecu bēdu brīžos. Tas viss viņiem patīk, tos saista un pievelk. Pat ja Dieva nebūtu, baznīca tiem būtu vajadzīga un nepieciešama. Tā ir viņu loma – reliģiska cilvēka loma, kuru viņi spēlē uz dzīves skatuves, tā viņus aizrauj un saista. Daži no viņiem pat kļūst par mācītājiem, baznīcas darbiniekiem un kalpotājiem. Tomēr Bībeles vēstī ar visiem tās grūtumiem un sarežģītajām vietām un lietām, tie īsti iedziļināties negrib. Kaut kur klusībā, dziļi sevī, bieži vien pat sev neatzīstot, viņi tomēr apzinās, kā tā jau tāda spēle vien varbūt tikai ir. Tomēr tā kā viņiem šis dzīves lugas cēliens patīk labāk par citiem, tad viņi pēc labākās sirdsapziņas, protams, cenšoties darīt ikvienam labu, spēlē šo savādo spēli. Bībelē viņi atrod daudz kā laba, tāda, kas atbilst viņu pašu uzskatiem un pārliecībai, bet to, kas tiem nepatīk vai šķiet neatbilstoši viņu izpratnei, tie vienkārši ignorē.

(...)

Tomēr kādu dienu par lielu pārsteigumu pasaulei, varbūt pat ne mazāku pārsteigumu reliģiskajiem ļaudīm – nāks Kristus. Tas būs patiesi satraucošs notikums, kas visai pasaulei beidzot liks aptvert, ka dzīve tomēr nav teātris, ka tajā ir bijis noteikts mērķis un uzdevums katram cilvēkam. Sarosīsies jaukie un cienījamie pasaules kungi, gan arī mūsu labais, kārtīgais, cienīgais, reliģiozais kundziņš. Abiem, īpaši pēdējam, par lielu izbrīnu Kristus nevis sveicinās un cildinās viņus, bet uzgriezīs tiem muguru un atstās tos aiz durvīm, sacīdams: „Es jūs nepazīstu.” Cik gan baismīgs būs šis brīdis!

(No I.Plūmes "Dzīves metamorfozes", citēts pēc www.luteranis.lv)
dafne
# Labojis dafne: 2011.06.30 09:31:51
παλαιό ανόητος
nu,ko tu ar to gribi teikt?

Interesanti ka cilveks var ielist citu dveseles un spriest..pat ja ta ir un noteikti ir ari tadi cilveki,vini ir tadi pasi grecinieki ka ikviens no mums,pat ja vini aiziet uz baznicu ka uz teatri,neviens nezin ka Dieva Gars vinus skar un kas notiek sajos cilvekos.
Vel tada interesanta lieta,vismaz pie sevis esmu noverojusi..tikko tu kadas lietas redzi un sac ko tiesat...nepaiet ilgs laiks,ka Dievs uzrada pasaa tas lietas,kuras pie citiem redzi un nosodi
dafne
# Iesūtīts: 2011.06.30 11:28:24
παλαιό ανόητος
uz ko attiecina..uz savejiem attiecina,ticiba vajakiem ljaudim attiecina.Man nekas nav pret Ilaru Plumi,bet sitais teksts man neliekas simpatisks..tomert tie ljaudis kas ienak baznica ir ari Dieva ipasums,Dieva berni,lai kadi ari vini nebutu.
Gnidro [90.130.168.189]
# Iesūtīts: 2011.06.30 14:35:14
Pats sevi jams, protams, no šīs grupas paaugstināti distancē, va ne? Sak, es tik tā, skatos no augsta kōk.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.06.30 14:52:46
pich_ Redzi reku paprasiiju Trilai

Ko tu redzi, kad skaties uz akmeni... profesionaali?

Nu es jau sen neesmu skatījusies
Es pirmkārt skatos, cik tā īpašības atbilst `ideālam`, ja tā var teikt, vai arī skaitos, kādas ir īpatnības, kas šo akmeni padara interesantu. Tpa, ja skaties uz kalnu kristāku, tad vari ievērtēt, kāda ir tā tīrības pakāpe utml, bet var arī skatīties, kādi ninteresanti iekļāvumi, piem hlorīta `eglītes` vai senais ūdens vai kāds skaists dvīņkristāls...nu tā.


Luuk taa vot ir ar to redzeeshanu!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.06.30 15:38:34
Ctulhu, pareizi... Taapeec, tas ka pich neredz Dievu tur kur to redz Kristieshi noziimee, ka pich vienkaarshi "gjeologjiju" nav vai sapratis, vai apguvis vai neuzskata par nopietnu lietu...

Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.06.30 15:39:35
reksis, bet gjeologs redz objektiivus aspektus, ko neredz cits, skatoties tieshi uz to pashu lietu...

Taatad "redzeeshana" un "saprashana" rezultaats ir atkariigs arii no subjekta, un tai pat laikaa tas nav subjektiivs.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 33 . 34 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 88 , pavisam kopa bijuši: 34080