atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību miesas augšāmcelšanās
meitene
Iesūtīts: 2011.05.09 23:00:12
Tad nu tā, aizdomājos un sapratu, ka man nav īsti skaidrs, kas īsti pēc kristiešu domām notiek pēc nāves, it īpaši par miesas augšāmcelšanos.

Kad cilvēks, nomirs ir tā saucamā tiesa, un pieņemsim, ka viņš nonāk debesīs.
Kas notiek tālāk?
Kāpēc ir vajadzīga Jēzus otrā atnākšana?
Kāpēc ir miesas augšāmcelšanās?
Kas debesīs notiek ar to cilvēku līdz tam laikam?
Kāpēc ir vajadzīga jauna miesa?
Vai arī pats Jēzus paliks miesā?
Vai tad miesa nesagādā tikai vienas vienīgas problēmas?
Vai ir kādas atšķirības šajos jautājumos konfesiju starpā?

Nezinu kā jums, bet mani ne pārāk iepriecina doma, ka arī pēc nāves būs jāturpina dzīvot miesā, Vai tad jums nekad nav likusies daudz pievilcīgāka doma, ko jūs darītu tad, ja nebūtu jāraizējās par miesīgajām lietām. Cik saprotu, tā miesa nebūs tāda, kādu to saprotam tagad, bet vienalga kāpēc tad ir vajadzīga miesa?

Šie ir kristietības pamatjautājumi, tāpēc lūdzu iecietību no tiem, kuriem jau sen viss ir skaidrs
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:34:35
Aivars
Nekādā ziņā - ne dzimuma zaudēšana, ne attiecību t.sk.laulāto un bērnu. Tikai te var redzēt tēmas, kur forumisti uzkaras .
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:36:09
EzītisMiglā
Jā, protams, ka trīsdaļīgs! Bībelē daudzkārt norāda uz to, ka ir gars un dvēsele!

Ja kāds saka, ka "Jānis, Pufaika un MobilaisTelefons lai paliek nesabojāti", tad tas nozīmē, ka viņi visi līdzvērtīgi?



Nē, katra daļa caurvijas viena ar otru, un nevar pilnvērtīgi funkcionēt , ja kāda iztrūkst.


Jēk. 2:26 Līdzīgi kā miesa bez gara ir nedzīva, tāpat arī nedzīva ir ticība bez darbiem.


Un ko tu saki par Atklāsmes mirušajiem, Lācaru un bagātnieku? Kas tur viņiem ar miesām?

Nav pilnīgas atklāsmes par to. ( par Atkl.gr. mirušie). Arī var būt, ar laika novirzi jeb ierobežojumu. Piemēram, pēc kristus augš`macelšanās daudzi svētie parādījās un cēlās no kapiem. Jautājums kādā miesā? vai bez miesas? man arī nav pilnīgas atklāsmes par to. Domāju, ka tie bija cilvēku gari nevis miesas.(Mat.27:52 un kapi atdarījās, un daudzu svēto miesas, kas dusēja, cēlās augšām.
53 Un tie izgāja no kapiem pēc Viņa augšāmcelšanās, nāca svētajā pilsētā un parādījās daudziem.) Lācars un bagātnieks minēts kā piemērs, un tas notiks pēc tiesas.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:36:30
Aivars
labs joks
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:40:59
Svētais
nevar pilnvērtīgi funkcionēt , ja kāda iztrūkst
Nuja, cilvēks aukstumā bez Pufaikas funkcionē slikti, taču tas nav pamats teikt, ka Pufaika ir neatņemama cilvēka sastāvdaļa.

Lācars un bagātnieks minēts kā piemērs, un tas notiks pēc tiesas.
Nē. Tur ir pagātnes forma lietota. Un bagātais taču gribēja iet un brīdināt savus radus - kā tas būtu iespējams pēc tiesas?
EzītisMiglā
# Labojis EzītisMiglā: 2011.05.10 12:42:46
Svētais
Bībelē daudzkārt norāda uz to, ka ir gars un dvēsele!
Jā, bet mēs te par miesu runājam. Un tas, ka kaut kas IR, jau uzreiz nenosaka, kādas ir to sastāvdaļu hierarhijas un attiecības.
Pufaika nav Jānis.

Līdzīgi kā miesa bez gara ir nedzīva, tāpat arī nedzīva ir ticība bez darbiem.
Te nav nekas par to, ka miesa būtu tik svarīga. Teksts taisni ļoti labi paskaidro, kur ir miesas īstā vieta. Pufaika bez Jāņa nekas nav. Vajag citātu, kur būtu teikts, ka Jānis nav nekas bez Pufaikas. tad būtu āmura kāts un dzelzis.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:45:09
EzītisMiglā
par Lācaru tā ir kā līdzība. Saskaņojot ar Jēzus glābšanas vēsti, glābjas tikai tie, kam Jēzus ir glābējs.

Par trim neatņemamām sastāvdaļām runā Bībele. Tas, ka būs atjaunota miesa, par to arī runā. vecā miesa pārvērtīsies. Tiem , kas miruši tiks dota jauna.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:55:16
Svētais
par Lācaru tā ir kā līdzība.

Līdzība kam? Kas ir tas, ko ar šo līdzību ilustrē?

Par trim neatņemamām sastāvdaļām runā Bībele.
Bet es tev no Bībeles dodu piemērus, kur vienu sastāvdaļu mierīgi atņem, bet vienalga Būtība paliek.
Tagad Lācars jau līdzība, nevis raāls gadījums no dzīves, vai arī vismaz gadījums, kurš būtu varējis notikt dzīvē?
Atklāsmē, kur mirušie sarunājas un pārdzīvo, bez miesas, tur arī ir līdzība?

Par trim neatņemamām sastāvdaļām runā Bībele.
Kur ir teikts, ka miesa ir neatņemama sastāvdaļa?

Tiem , kas miruši tiks dota jauna.
Tagad padomā - āmura līdzībā tas nozīmētu jaunu āmuru, jo kāts un dzelzis ir vienlīdz svarīgi. Pufaikas līdzībā nav jauns Jānis, bet gan Jānis ar Superpufaiku.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:01:28
Svētais
Par līdzību - ja Lācars un bagātais ir līdzība, vai tas nozīmē, ka reāli tā nevarētu notikt?
Pazudušais dēls arī ir līdzība, un tas nozīmē, ka reāli dēls nevar atgriezties mājās? Tikai tāpēc, ka tā ir līdzība?

Jā, ir tādas līdzības, kurās, piem, lācis runā utml, tas ir visādi notikumi, kas reāli nav iespējami. Taču ir līdzības, kurās notikumi ir iespējami, piem, par pazudušo dēlu.

Kāpēc par Lācaru lai būtu neiespējami notikumi?

Svētais
# Labojis Svētais : 2011.05.10 13:02:55
EzītisMiglā
Līdzība kam? Kas ir tas, ko ar šo līdzību ilustrē?

Līdzība par labo un ļauno. Vēlāk Jēzus min Mozu, kam jāpaklausa. Sasaistot to ar Jēzus glābsaņas vēsti, glābjas tikai tie, kas ir Jēzū Kristū.

Bet es tev no Bībeles dodu piemērus, kur vienu sastāvdaļu mierīgi atņem, bet vienalga Būtība paliek.
Tagad Lācars jau līdzība, nevis raāls gadījums no dzīves, vai arī vismaz gadījums, kurš būtu varējis notikt dzīvē?
Atklāsmē, kur mirušie sarunājas un pārdzīvo, bez miesas, tur arī ir līdzība?


Protams, ka būtība paliek arī bez miesas, jo miesa un asinis nemantos Dieva valstību! Bet nevar pilnasiņigi un pilnvērtīgi funkcionēt, jo tā nav paredzēts, tāpēc dod jaunu miesu!

Kur ir teikts, ka miesa ir neatņemama sastāvdaļa?

Jau devu piemēru no Jēkaba, Kā miesa bez gara ir nedzīva. Vēl ir piemēri psalmos.(Ps. 146:4 Kad gars iziet no miesas, tad viņi atgriežas pīšļos, un tai pašā brīdī viņu nodomi aiziet bojā. )
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:03:42
Lācars, bagātais, mirušie. Viena integrālā daļa vispār iztrūkst, bet viss notiekās. Kā tu to saproti?

Vai teishaam "viss" notiekaas?
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:06:20
EzītisMiglā
Tagad padomā - āmura līdzībā tas nozīmētu jaunu āmuru, jo kāts un dzelzis ir vienlīdz svarīgi. Pufaikas līdzībā nav jauns Jānis, bet gan Jānis ar Superpufaiku.

Jauns Jānis (Gars) + vecais Jānis ( dvēsele) + jauna miesa ( superpufaika.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:06:54
Jošs Mulders
A kas nenotiekās? Būtiskais?
Komunikācija, apziņa, sajūtas. Pie kam tieši bagātais ir ellē, nevis viņa kopija vai puse (kā tas būtu iespējams?).
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:07:45
EzītisMiglā
par Lācaru līdzība tamdēļ, ka nebija notikusi vēl glābšanas darbs JēzūProtms, ka tā var notikt un tā arī notiks tiesas dienā.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:10:22
A kas nenotiekās? Būtiskais?
Komunikācija, apziņa, sajūtas. Pie kam tieši bagātais ir ellē, nevis viņa kopija vai puse (kā tas būtu iespējams?).


Te jau taa probleema ir... ka tu ar savu "buutisko" meegjin uzmaukt zekji Kristietiibai... taapat kaa meegjini nomainiit terminus un jeedzienus. Taapeec esmu teicis, seezhot krustcelees ar saviem terminiem, uzskatiem un pasaules ksatiijuma raami, tu nespeesi apgremot garaamejoshus uzskatus.

Tu centies izprast Krsitietiibu ar Kristietiibai sveshu freimworku, un logjiski, sanaak neuvjazochkas... un mees tev labpraatiigi censhamies noraadiit uz tiem jeedzieniem un terminiem un uzskatiem, kas nav pareizi, bet tu stuurgalviigi saki, ka Kristietiiba nav pareiza, jo nepienjem gnosticisma vai Hinduisma maaciibas kaut kaadus aspektus.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:12:03
Svētais
Jau devu piemēru no Jēkaba, Kā miesa bez gara ir nedzīva.
Bet tas taču nenozīmē, ka miesa ir neatņemama sastāvdaļa! Es saku "Pufaika bez Jāņa nekustās". Ta es to Pufaiku varu izmest ārā un sdedzināt, Jānis no tā nemainīsies ne par mata tiesu!

Protams, ka būtība paliek arī bez miesas
Tieši tā! Tas ir, par ko es te visu laiku borēju! Būtība ir Dvēselē, nevis miesā. To vienkārši var pārbaudīt: ja paņem nost miesu, tad Būtība paliek. Ja paņem nost Dvēseli, tad paliek beigta miesa, gaļas gabals.
Vēl tāds moments - miesu var mainīt, var pat mākslīgos orgānus tajā likt. Teorētiski var tikai smadzenes atstāt, un vienalga cilvēks būs tas pats, kaut arī miesa pavisam cita.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:12:59
EzītisMiglā
Jēzus Kristus izpirkuma upuris attiecās uz visām trim cilvēka sast`vdaļām garu, dvēseli un miesu.

jauns gars ( nomainits vecais) tika dots pie jaunpiedzimšanas.
dvesele vecā ir jāatajuno pēc Dieva Vārda savā prātā. Tai ir atjaunošanās funkcija.
miesa tiks nomainita ar jaunu apskaidrotu kermeni.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:14:53
EzītisMiglā
Miesa ir neatnemama sastāvdaļa tamdēļ, ka viņ tā ri paredzēta oriģinālizpildījumā! Tāpēc jaunajā pasaulē cilvēki būs miesā ēdīs un pārvietosies un iespejams daris daudz ko citu, ko nezinām vēl.

par to , ka būtība nav miesa tas ir skaidrs! MIesā mēs tikai eksistējam un dzīvojam, bet bez tās nevar. Tāpat nevares jaunaja pasaulee!
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:17:36
Jošs Mulders
Nu tās tādas otgovorkas no tavas puses, bez konkrēta paskaidrojuma. Ezītis to un Ezītis šo.
Ezītis šoreiz no Rakstiem, par Lācaru, bagāto un mirušajiem. Svētajam Lācars jau ir tikai līdzība, un tāpēc (nezkāpēc?) nav tālāk apskatāma.

Kur tev ir pamatojumi Rakstos par to, ka miesa ir tik ūbernozīmīga, kā āmura kāts un dzelzis? Nevis kā Pufaika?

Pufaika loģiski seko no Lācara, bagātā un mirušajiem - personība paliek, kaut arī miesas nav. Iedos citu miesu, bet vienalga personība paliks. Tas tev pēc āmura izskatās?

Mainam vienu sastāvdaļu, bet Būtība nemainās. Secinājums - maināmā sastāvdaļa nav nozīmīga.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:20:35
Ctulhu
Priekš tevis derēs piemērs, kur Dvēsele ir kaut kas ārpus ķermeņa un pat smadzenēm eksistējošs. Nu, kā attālināts pieslēgums.
Tas tā rupji materiāli.

A par gnostismu un hinduismu šoreiz nē - es cenšos tikai uz kristiešu Rakstiem balstīties. Un pēc Lācara u.c. man sanāk, ka Pufaika ir labāk saprasts nekā Āmurs.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 13:21:22
EzītisMiglā
es tev saku, ka miesa nav nozīmīga tai aspektā kā dvēsele un gars. Tāpēc Dievs saka, nebīstaties no tiem, kas nokauj miesu, bet dvēselei neko0 nevar padarīt. un vēl miesa un asinis neiemantos Dieva valstību. Bet tas, ka miesa mums būs pēc augšāmcelšanās tas ir skaidrs, jo Jēzus nāca pie mācekļiem apskaidrotā miesā un ēda ar viņiem.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 108 , pavisam kopa bijuši: 5497