atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību miesas augšāmcelšanās
meitene
Iesūtīts: 2011.05.09 23:00:12
Tad nu tā, aizdomājos un sapratu, ka man nav īsti skaidrs, kas īsti pēc kristiešu domām notiek pēc nāves, it īpaši par miesas augšāmcelšanos.

Kad cilvēks, nomirs ir tā saucamā tiesa, un pieņemsim, ka viņš nonāk debesīs.
Kas notiek tālāk?
Kāpēc ir vajadzīga Jēzus otrā atnākšana?
Kāpēc ir miesas augšāmcelšanās?
Kas debesīs notiek ar to cilvēku līdz tam laikam?
Kāpēc ir vajadzīga jauna miesa?
Vai arī pats Jēzus paliks miesā?
Vai tad miesa nesagādā tikai vienas vienīgas problēmas?
Vai ir kādas atšķirības šajos jautājumos konfesiju starpā?

Nezinu kā jums, bet mani ne pārāk iepriecina doma, ka arī pēc nāves būs jāturpina dzīvot miesā, Vai tad jums nekad nav likusies daudz pievilcīgāka doma, ko jūs darītu tad, ja nebūtu jāraizējās par miesīgajām lietām. Cik saprotu, tā miesa nebūs tāda, kādu to saprotam tagad, bet vienalga kāpēc tad ir vajadzīga miesa?

Šie ir kristietības pamatjautājumi, tāpēc lūdzu iecietību no tiem, kuriem jau sen viss ir skaidrs
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:39:33
bet ar ko vīriešu dzimums un sieviešu dzimums atšķirās, ja nebūtu miesas parametru kādus mēs tos šobrīd pazīstam?

Nuvo... taatad jautaajums ir par tavaam biologjijas un psihologjijas (ne)zinaashanaam... izraadaas!

Nu to labaak izpeetiit pie mammas googles...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:42:20
Svētais
Ko nozīmē miesas parametri, kādus tos pazīstam? Kā jau Mulders te minēja, Radīšanas stāstā redzam, ka Dievs rada vīrieti un sievieti. Nav uzreiz minēti nekādi parametri, bet dzimumi gan.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:44:27
Tēmas jautājums bija: kāpēc ir vajadzīga miesa?

Raksti laikam ka tieši neatbild uz šo jautājumu?

Mulders saka, ka miesa ir cilvēka neatņemama sastāvdaļa, un tāpēc tā ir vajadzīga vienkārši kā sastāvdaļa un punkts. Uz ko es iebilstu, ka šī sastāvdaļa nenosaka pašu Apziņu - Būtību, gluži kā Pufaika nenosaka Jāni. Rakstos tas pamatots ar to, ka Būtība iztiek bez miesas - Atklāsmē kur mirušie sarunājas, vai Lācars un bagātnieks. Viņiem visiem vecās miesas vairs nav, bet jaunā nav iedota (tā taču būs tikai pēc augšāmcelšanās, kas visiem kopēja?). Būtība tātad ir Apziņā, nevis miesā. Miesa ir tikpat nesvarīga kā apģērbs.

Varbūt, ka Lācaram, bagātniekam un mirušajiem ir iedota vēl kāda cita miesa, kas nav ne zemes, ne garīgā paradīzes miesa?

Raimonds
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:45:22
Aivars
Savā ziņā, tā ikonoklastija ir arī tajā: vai runājam par mūžīgo dzīvību vai augšāmcelšanos.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2011.05.10 11:49:40
EM...

Cilveeks IR Miesa/Gars/Dveesele...

Tava kljuuda ir taa, ka tu uzskati, ka Cilveeks ir "Dveesele" un paareejais ir addons... Aplami, taa Kristietiiba neuzskata... bet gan maaca, ka Cilveeks ir 3daljiiga buutne...

Tu domaa ka redukconists...

Taapat kaa aamurs ir kaats un aamurgalva, nevis tikai kaats vai tikai galva. Tas ir kaa jautaat... hulji aamuram vajag kaatu... ? Tas ir tikai taapeec, lai tureetu galvu!

Cilveeks ir sho 3 komponenshu apvienojums... ja kaada no taam iztruukst vai ir deformeets, tas vairs nav "patiess cilveeks" bet tikai karikatuura.

Kristietiiba cilveeku apluuko no Dieva radiishanas viedoklja, nevis no cilveeku pashizdomaatas gnosticisma vai pagaanisma konstrukcijas.
Svētais
# Labojis Svētais : 2011.05.10 11:50:07
Aivars
bet radīšanas stāstā Dievs min sākotnēji cilvēka radīšanu, un tikai tad dzimumu sadalīšanu.Cilveks iekšējais garīgais nav apzīmēts ar dzimumu.

1.Moz.1.nod.

26 Tad Dievs sacīja: "Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un pēc mūsu līdzības; tie lai valda pār zivīm jūrā un pār putniem gaisā, un pār lopiem, un pār visu zemi un visiem rāpuļiem, kas rāpo zemes virsū."
27 Un Dievs radīja cilvēku pēc Sava tēla, pēc Dieva tēla Viņš to radīja, vīrieti un sievieti Viņš radīja. ( Šeit Dievs nosauc sieviešu un vīriešu dzimti jau iekš cilvēka, bet tikai pēc tam rada šīs dzimtes atšķirības)

1.Moz.2.nod.

7 Un Dievs Tas Kungs radīja cilvēku no zemes pīšļiem un iedvesa viņa nāsīs dzīvības dvašu; tā cilvēks tapa par dzīvu dvēseli.
8 Un Dievs Tas Kungs dēstīja dārzu Ēdenē, austrumos, tur Viņš ielika cilvēku, ko bija veidojis

( vēl sieivete nemaz nav radīta! , vīrietis ar nebija, kad jau tika nosaukts tas par cilvēku ar vienlīdzības zīmi bez dzimumu atšķirības!)

Tālāk rada sievieti.
18 Un Dievs Tas Kungs sacīja: "Nav labi cilvēkam būt vienam; Es tam darīšu palīgu, kas atbilstu viņam." 21 Un Dievs Tas Kungs lika cietam miegam nākt pār cilvēku; un tas aizmiga, un Viņš izņēma vienu no viņa ribām, aizpildīdams vietu ar miesu.
22 Šo ribu, ko Viņš no cilvēka bija ņēmis, Dievs Tas Kungs izveidoja par sievu un pieveda to pie cilvēka.
23 Tad cilvēks sacīja: "Šī tiešām ir kauls no mana kaula un miesa no manas miesas! Un viņa sauksies par sievu, jo tā ir no vīra ņemta

No viena cilvēka un viena dzimuma , Dievs rada sievieti! Tātad kā sākumā Dievs teica cilvēks, viņš ar to domāja iekšējo cilvēku, kas ir vīrieša dzimumā un sievietes dzimumā bez atšķirības.

Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:51:57
Jošs Mulders
Kristietiiba ...... maaca, ka Cilveeks ir 3daljiiga buutne...
well, well, well - par to ir bijušas diskusijas un dažādi viedokļi pašā Kristietībā. Tā kā tas trejādais dalījums nevarētu tikt uzskatīts par absolūtu Kristietības aksiomu
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2011.05.10 11:53:22
Aivars...

Labi... katraa gadiijumaa... neesmu dzirdeejis versiju, kas apluukotu Kristietiibaa jeedzienu "Cilveeks" atrauti no miesas! Striids var buut par gars/dveesele vieniigi...

Nu tas taapat kaa nav jau taa ka kvadraats ir divdaljiigs, prosto kad runaa par kvadraatu, tad to pilniibaa var izprast runaajot par platumu un augstumu... Nu Kristietiiba runaajot par Cilveeku lieto jeedzienus gars, dveesele, miesa...
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:53:28
Tā kā tas trejādais dalījums nevarētu tikt uzskatīts par absolūtu Kristietības aksiomu

Dievs skaidri par to pasaka, tur nav divu domu!

1.tes.5:23 Bet pats miera Dievs lai jūs svētī caurcaurim, un jūsu gars, dvēsele un miesa visā pilnībā lai paliek bezvainīgi līdz mūsu Kunga Jēzus Kristus atnākšanai.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:53:30
Svētais
Bet nav teikts, ka pestīšana iespe`jama tikai pa pāriem (apvienojot vīrišķo un sievišķo pusīti nesadalītā cilvēka veselumā)
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:56:41
Aivars
Nu tieši tāpat nav teikts, ka pastāv atšķirības starp šiem dzimumiem ar to domājot iekšējo garīgo cilvēku! tas, ka viens dzīvo ar sievietes ķermeni , otrs ar vīrieša, nemaina tā būtību Jēzū Kristū! Tāpēc es neticu šīm dzimuma atšķirībām debesīs.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:57:02
Svētais
Ir veselas diskusijas bijušas par to, kā tulkot un kā izprast to, kas te tulkots kā cilvēka gars un dvēsele.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:57:52
Svētais
Kā Tu skaties uz dzimuma maiņas operāciju no kristieša perspektīvas?
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:57:57
Aivars
bet ir daudzas rakstu vietas, kas skaidri norāda uz šīm atšķirībām un ka cilvēks ir trīsdaļīgs!
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:58:24
Jošs Mulders
Cilveeks IR Miesa/Gars/Dveesele... Kristietiiba neuzskata... bet gan maaca, ka Cilveeks ir 3daljiiga buutne...
Pamatojums Rakstos?

Vai arī te būs tāpat kā ar JāniPufaikā? Jā, JānisPufaikā IR Jānis un Pufaika, piekrītu! Bet kas ir Būtiskākais? Vai notiek kāda traģēdija, ka Jānis uzvelk Mēteli? Kas būtisks pazūd?

Taapat kaa aamurs ir kaats un aamurgalva,
Nē, tas nav tāpat! Ir tā, kā Jānim un Pufaikai, nevis kā Kātam un Galvai.
Rakstos - mirušie, Lācars, bagātais - viņiem ir pavisam citas Pufaikas, vai vispār bez apģērba, bet tie ir un paliek viņi paši!


Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.10 11:59:48
tas, ka viens dzīvo ar sievietes ķermeni , otrs ar vīrieša, nemaina tā būtību Jēzū Kristū!

Luuk arii Gnosticisma aazha kaaja izliida... Uzskats, ka Kjermenis ir tikai taa... chaula, nebuutisks "pat trauceejoshs" fufels cilveekam. Un Sveetais... shkjiet, tu uzskati, ka "Cilveeks" ir "Gars/Dveesele" bet "Miesa" ir Cilveeka Chaula!

Taatad... jautaajums... vai Kristus IR Patiess Cilveeks (tas no Niikajas Ticiibas aplieciibas) buus jau 3ais artikuls, kuraa tava ticiiba atshkjiras no Bazniicas sludinaataa kaa tas ir ticeets visur un no iesaakuma.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:00:01
Aivars
Kā Tu skaties uz dzimuma maiņas operāciju no kristieša perspektīvas?

Negatīvi. ļoti negatīvi. Uzskatu to par Dieva nicināšanu.

Bet es runāju par to, ka cilvēks, iekšējais Jēzū Kristū ir bez dzimuma starpības! Tāpēc nav vīrietis savādāks kā sieviete Jēzū! (1. Kor. 11:11 Tomēr ne vīrs ir kas bez sievas, ne sieva bez vīra mūsu Kungā. )
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2011.05.10 12:00:34
Nē, tas nav tāpat! Ir tā, kā Jānim un Pufaikai, nevis kā Kātam un Galvai.

Es ticu, ka taa ir kaadaa tevis paarstaaveetaa Religjiaa.

Kristietiibaa ir aamurs!

Pamatojums - skat Genesis pirmaas divas nodaljas... kaa radaas cilveeks.

Un... skat Paavila veestules, (konkreetaak 1 Kor 15 nodalju) kur runaats par galiigo beigu pestiishanu un cilveeka pilniigu atjaunoshanos Kristuu... nepushpleesta vaarda par pufaikaam. Cilveeka muuzhiigaa dziivoshana ir paredzeeta miesaa... un pat beigu tiesaa vispirms notiek augshaamcelshanaas miesaa un tikai tad sods... tobish cilveeki sanjems elli vai paradiizi visaa savaa pilniibaa... nevis pa daljaam.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:01:38
Svētais
Kāpēc uzskati to par Dieva nicināšanu? Tad tomēr kristieša dzimumam ir kaut kāda nozīme?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2011.05.10 12:02:19
Svētais
gars, dvēsele un miesa visā pilnībā lai paliek bezvainīgi
vai no tā seko, ka cilvēks ir trīsdaļīgs?

Ja kāds saka, ka "Jānis, Pufaika un MobilaisTelefons lai paliek nesabojāti", tad tas nozīmē, ka viņi visi līdzvērtīgi?

Un ko tu saki par Atklāsmes mirušajiem, Lācaru un bagātnieku? Kas tur viņiem ar miesām?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 70 , pavisam kopa bijuši: 34439