atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu par "Cerību"
Voldemārs
Iesūtīts: 2010.11.05 12:03:11
Nez, kāpēc nevienam nav ienācis prātā parisināt tematu par pašlaik notiekošo festivālu?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:33:51
kur var izlasīt
Paldies! Taču mēs pieņēmām, ka bija ieradies kāds nezināms sludinātājs un tādēļ vēlamies izvērtēt viņa mācību tikai pēc tā ko viš te Latvijā ir teicis.

Tātad, kur ir izlasāms Grehema u.c. runātāju teiktais šovā?
Konfesionāls luterānis
# Labojis Konfesionāls luterānis: 2010.11.08 14:35:08
Aivar Āmen! Tikai kā tas attaisno tavu vienaldzību pret savas baznīcas ticības apliecību, kas taču ir Rakstos balstīta?

Tas, ka tu nevēlies iedziļināties luteriskajās ticības apliecībās, nemaz nerunājot par krusta panešanu to dēļ, nenozīmē, ka tās ir pretrunā ar Bībeli.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:40:04
Konfesionāls luterānis
"There are no human words to express in an adequate manner the mysteries of God and the heights of spiritual life."(Skatīt turpat!) To Vurmbrands laikam arī par TA saka, ne?
Vai Tev nešķiet, ka viņš arī bija herētiķis? "As there are many who believe they are Christians and in reality are not, we found that among the Russians there are many who believe they are atheists, but in reality they are not." (turpat)
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:43:54
Aivar
Kāpēc tu centies radīt iespaidu, ka kristīgās mācības artikulus nav iespējams skaidri noformulēt? Vai tu gribi teikt, ka ticības apliecības, sakot jau ar Apustuļu, ir neskaidri izteikumi?

Vai tiešām Tas Kungs bija muļķis, ka lika kristiešiem vairīties no neidentificējamiem maldu mācītājiem un viltus praviešiem?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:45:20
lēnprātīgais

Patiesība reizēm izklausās skarba, taču tās būtība ir mīlestība. vislabākais draugs ir nevis tas, kurš tevi saldiem glaimiem pielien, bet gan tas, kurš saka patiesību no sirds. Lēnprātība nenozīmē lišķīgu līšanu uz vēdera. es negribu nevienam muti aizbāzt, tikai noskaidrot vai cilvēks reāli zin, ko runā - ja nav nopietnas attiecības ar Dievu, tad arī viss pārējais, kas no cilvēka mutes nāk ārā nav uzskatāms par pilnvērtīgu gudrību, jo patiesa gudrība sākas ar Dieva bijāšanu

jaanis

Nu Tu jau pasniedz un Tavā izvēlē ir cik konfidenciāli to pasniedz. Un tā taču ir liecība, kāpēc to slēpt?Nav jau nepieciešami uzvārdi un PK

Viens cilvēks gājis pie dziednieces un sākās tādas veselības problēmas, ka gandrīz nonāca līdz kāju amputācijai - tagad viss ir kārtībā, Dievs dziedināja

Citam cilvēkam bija atkarība no pornogrāfijas, arī sākās veselības problēmas...šādu piemēru ir daudz

Vēl man šajā sakarā ir jautājums par ekumēnismu. Vai saskaņā ar šī pasākuma realizēšanu tika panākta vienošanās starpkonfesionālā līmenī. Zinu, ka šādās reizēs visu konfesiju vadītāji cenšas atrast kopējo un vienojošo un tad arī iespēju robežās atbalstīt ar savu klātbūtni. Un par to tad pirms tam izziņojot savām draudzēm.

Domāju, ka vienotība starp konfesijām pēc Cerības festivāla noteikti ir lielāka, taču nedomāju, ka to vajadzētu celt uz mākslīga ekumēnisma - ir jālūdz, jāgavē un jāmeklē katram Dieva Vārdā patiesība un pēc Dieva Vārda jāizvērtē tās atšķirības, kas ir katras konfesijas mācībā un praksē atšķirīgs no citām konfesijām, vienotība jāveido Svētajā Garā, nevis jāceļ kārtējais "Bābeles tornis", kas simbolizēja mākslīgu cilvēku vienotību, kad cilvēki bez Dieva līdzdalības cenšas "uzcelt" kaut ko - dajebko.

danar

ai,labi...mes jau runajam par citu temu...
Ja,es gribetu,lai man butu vairak laika Bibeles studijam...bet es zinu,ka lugsana varu pie Dieva versties jebkura bridi..un tur es neskaitu minutes vai stundas.un es ari nenoliegsu,ka man ir ari problemas ticibas dzive,bet kuram tas nav...ari tev tas ir..jo grecinieki esam.


Ok, neizvērsīsim šo oftopiku, tikai pateikšu, ka ir jābūt īpašam, atdalītam, individuālam laikam ar Dievu, kad tu esi viens ar Dievu. Lūgšana dienas ritumā arī ir laba, taču tā neaizvieto šo īpašo nodalīto laiku - tāds bija Jēzum un uz to pašu Jēzus mācīja arī savus mācekļus. Jā mēs visi esam grēcinieki, mums visiem ir problēmas un lielākoties problēmas rodas dēļ šī individuālā laika ar Dievu iztrūkuma. Tev nav jāskaita precīzi uz sekundēm laiks ar Dievu, bet paškontrolei der nolikt minimālo laiku - kad tavas attiecības ar Dievu kļūs dziļākas, tad tev to vairs nevajadzēs, bet sākumā parasti slinkā miesa ir kaut kā jāpiespiež (tas tā no personīgās peiredzes - ja nenolieku minimālo laiku, tad tas man tikpat labi var sarukt līdz 5minūšu lūgšanai, kas gan ir labāk nekā nekas, tomēr tas parāda attieksmei pret Dievu ne visai pievilcīgā gaismā)

Aivars
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:47:51
Konfesionāls luterānis
Kāpēc Tu izlocies kā glumjš romiešu zutis un neatbildi skaidri - Vai Vurmbrandam bija vai nebija taisnība, ka nekādi cilvēciski vārdi nespēj adekvāti izteikt Dieva noslēpumus? Vai ka Ticības Apliecību recitēšana nav cilvēka ticības mēraukla?
celtnieks [95.68.15.50]
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:54:42
Jērikas mūri krita ne tādēļ ka Israels savāspēkā kliekdams sešas dienas vazājās ap mūri.....Kad kliegt sadzird tie kas pazemībā un uzticībā gājuši prot saklausīt Tēva balsi un roka rakstīšanai lai ceļas kad Tēvs caur mieru kas mūsu sirdīs pats parādīs to Savā vārdā un Gara spēkā....vēlu lai laba un ļauna azīšanas koka augļi nebūtu jāplūc ar tādu azartu...Kurš cilvēks pats no sevis spēj ko izšķirt ,ja tas nav dots no Tēva..?Un naglas dzīt ar Dieva Vārdu arī neklājas....Miers ar jums ...
Ingars
# Iesūtīts: 2010.11.08 14:56:39
celtnieks [95.68.15.50]

Āmen, atzīstu, ka arī uz mani tas attiecas
jaanis
# Labojis jaanis: 2010.11.08 14:57:50
Ingars Viens cilvēks gājis pie dziednieces un sākās tādas veselības problēmas, ka gandrīz nonāca līdz kāju amputācijai - tagad viss ir kārtībā, Dievs dziedināja

Cik tad tālu tā dziedniece dzīvoja?
Konfesionāls luterānis
# Labojis Konfesionāls luterānis: 2010.11.08 14:59:26
Aivar
"Kad mēs sakām, ka Svētie Raksti ir skaidri, mēs ar to domājam, ka visas pesīšanas mācības tajos ir izteiktas tik vienkāršos vārdos, lai tos saprastu jebkurš ar vidēja līmeņa intelektu apveltīts cilvēks." (Millers, 162)

Es nezinu, ko RV domāja, taču šādā nozīmē viņam būtu taisnība: "Rakstu skaidrību nedrīkst identificēt ar visu ticības noslēpumu izprašanu.. Pat tās mācības, kurām mums ir jātic, lai iemantotu pestīšanu, piemēram, Kristus iemiesošanās, Svētā Trīsvienība, abu Kristus dabu vienotība, izpirkšana, pateicoties Kristus vietnieciskajām ciešanām un nāvei utt., cilvēka saprātam allaž paliks neizprotamas.." (Millers, 164-165)

Vai es kaut kur esmu apgalvojis, ka nav iespējama romiešu vai entuziastu pestīšana par spīti viņu dažādajiem maldiem?

Turklāt tādi jautājumi kā "Kādā varā tu to dari? Vai ir atļauts ķeizaram nodevas dot?" pie laba gala tā uzdevējus nekad nenoved.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:05:32
jaanis

Nav smieklīgi
Aivars
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:07:01
Konfesionāls luterānis
Es nezinu, ko RV domāja, taču
Nu tad, varbūt, necenties arī citiem pierakstīt nodomus, ko Tu nezini, paķerot vienu izteicienu un pārvēršot to par megaherēzi!
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:09:11
Aivars
Vai tu par indriķa un romiešu maldu mācību, ka "svētdarīšana ir neizslēdzams posms taisnošanā"? Pajautā Slenckam vai kādam misūrietim pats.
jaanis
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:10:23
Ingars Iespējams, ka Tu man tik vienkārši uzrakstīji ka es pārpratu. Varēji jau neskopoties ar detaļām.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:10:44
Konfesionāls luterānis

Nav jau runa par to, ka pestīšanai nepieciešami darbi, bet gan par to, ka pestīšana nāk nedalāmā komplektā ar svētdarīšanu - ja koks tiek dziedināts, tad tas nesīs augļus, ja augļus nenes, tātad nav dziedināts
Ingars
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:11:12
jaanis

tu netici, ka šodien Dievs mēdz sodīt par grēku ar slimību?
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:12:38
Un Ingara sirdi redzošā acs ir tas mēraparāts un patiesas ticības un labo augļu noteicējs?
jaanis
# Labojis jaanis: 2010.11.08 15:12:44
Ingars tu netici, ka šodien Dievs mēdz sodīt par grēku ar slimību?
Tam es neticu.
Es ticu, ka Dievs dziedina.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.11.08 15:57:12
Konfesionāls luterānis
Nu un kas Tev būtu sakāms par Vurmbranda maldu mācībām? - http://www.amazon.com/100-Prison-Meditations-Behind-Curtain/dp/0882641808/ref=cm_cr_pr_produ.. ct_top
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.08 16:26:37
Aivar
Vai man ir kāda cerība sagaidīt no foruma lelbiešiem atklātu sarunu par savas baznīcas ticību?
Vai tu uzskati, ka luteriskās ticības apliecības kaut kur tomēr ir pretrunā ar Rakstiem?
Vai LTA nosodītās maldu mācības šodien vairs nav nosodāmas, jo ir ietērptas citos vārdos?
Vai Dievs ir muļķis, kas mūs brīdina sargāties un vairīties no nenosakāmām maldu mācībām un neidentificējamiem viltus praviešiem?

P.S. Avīze Latvijas Luterānis, šķiet, kādreiz publicēja dažas RV pārdomas. So what? Runa taču ir par to, vai tava vienaldzība pret kristīgās mācības skaidrību ir balstīta Rakstos vai kur citur?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 133 , pavisam kopa bijuši: 3802