atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kaada Kristiiba netiek atziita par valiidu?
Jošs Mulders
Iesūtīts: 2010.09.15 09:30:43
Jautaajums, protams, teologjisks un aciimredzot targetots uz Kristieshiem.

Kaada ir maaciiba par nevaliidu Kristiibu?

Kad Kristiiba tiek atziita par nenotikushu?

Jautaajums no kaut kur J. Gintera izteiktaas teezes par to, ka, ja LELB sastaptos ar Delpera kristiitiem cilveekiem, buutu jaarisina jautaajums par Kristiibu validitaati.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
AutorsZiņas teksts
Krišjānis
# Labojis Krišjānis: 2010.09.21 13:22:00
-Jona-
Patiešām kā te jau rakstīja brāļi - kāpēc jāaizstāv Delpers? Viņš tāds kaut kāds īpašs pats par sevi?

Pāvils raksta: "Jo Dievs nav nekārtības, bet miera Dievs." un par līdzīgām pašdarbībām šķiet jāpalasa 1.Korintiešiem 14.nodaļa.

Te jau Jošs, Jānis, Indriķis vņatno paskaidroja, kāpēc jebkura pašdarbība (bez vajadzības) ir jāuzskata par nepaklausību, nepakļaušanos vispārpieņemtai kārtībai.
Dievs nav nekārtības Dievs! Proti, jau no apustuļu laikiem ir zināma kārtība, kuru Kristus māckļi ar prieku(!) ievēro.

Vai trūkst kādā konfesijā mācītāju? tie tik dažādi, ka pēc sirds patikas var atrast sev pieņemamāko un kristīties. Vai tiešām mums ir kādi forsmažor apstākļi, ka jākrista kam vien ienāk prātā vai kuru kāds gars paaicina, tā sējot neizpratni un aizdomas starp ticīgajiem? Vienalga vai tas Delpers vai Korālis vai vēl kādi solisti?
Krišjānis
# Labojis Krišjānis: 2010.09.21 13:28:57
Ctulhu
Nē, kārtības Dievs! lai nebūtu anarhijas, ļaudis vienojas par kādiem noteikumiem pašu labā. neielasi to, ko nesaku.

Dievs mīlestībā ir devis kārtību, iepretī anarhijai, postam un nekārtībai, kur katram sava taisnība un patiesība.
vilks
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:37:08
Ctulhu
atgādinu, ka šai diskusijā Jošs Mulders uzdod sekojošu jautājumu: Jautaajums, protams, teologjisks un aciimredzot targetots uz Kristieshiem. Kaada ir maaciiba par nevaliidu Kristiibu?
iesaku neizvērst nerelevantas blakussarunas.
Krišjānis
# Labojis Krišjānis: 2010.09.21 13:41:44
Ctulhu
jautājums vai tā kārtība tiešām ir labāka? kurš to vērtēs?
Kristus pats ir dibinājis Baznīcu, tajā pēc Dieva pavēles notiek kristība, kuru, kā rakstīja Jānis, pavada pareiza, evaņģēliska mācība.

Ja kāds jūtas kustināts radīt jaunu kārtību, tam jāvar uzrādīt Baznīcai novēršanos no Dieva vārda tīras sludināšanas un Sakramentu izdalīšanas.

bet šie dažādie "solisti" to nedara, tikai uz savu roku sāk "kalpot".
Krišjānis
# Labojis Krišjānis: 2010.09.21 13:43:44
vilks
tieši tā, un kā jau teicu, īsos vārdos iepriekšejās lapās tas ir labi paskaidrots.
ja gribas iebilst iebilšanas pēc tad jau var gari un ilgi, līdz kamēr vairs nesaprot par ko
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:47:49
Krišjānis kāpēc jāaizstāv Delpers? Viņš tāds kaut kāds īpašs pats par sevi?

kāpēc jūs aizstāviet pedofilijā aizdomās turēto? kāpēc es nevarētu aizstāvēt cilvēku, kurš ir tikai labu darījis, t.sk. man, t.sk. 2x dziedinājis?? un - jā, ir gan īpašs. es vismaz nezinu nevienu, kam būtu tādas Gara dāvanas. vismaz ne Latvijā.

Proti, jau no apustuļu laikiem ir zināma kārtība, kuru Kristus māckļi ar prieku(!) ievēro.

tieši tā - mācekļi. un Delpers ir tieši tāds. (tikai atšķirībā no daža laba kam tik vien ir kā attiecīgais papīrītis kabatā, viņš ir Māceklis ar lielo burtu) un nekur Bībelē nav aizliegts tādiem iet un kristīt Jēzus Kristus vārdā. turklāt ar prieku.
pat ja visi ordinētie kajafas pretī brēc, pat ja vienotā korī un nebalsī.
Krišjānis
# Labojis Krišjānis: 2010.09.21 13:48:42
Ctulhu
Tad lai tie biedri to nesauc par kristību, bet par apmazgāšanu dzintara ūdenī saules kalnā pērkonam par godu.
kas to grib saņemt, tam lai Dievs ir žēlīgs.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:49:39
ja nopietni - neviens vēl to nav pat apstiprinājis ne sūdzējies, to J.Ginters te atļāvās pēc baumām vien piefiksēt. pēc baumām piefiksēt, pēc baumām notiesāt, ņeothodja ot kassi, tā teikt...
nu skaisti, nu uzrādiet jūs gan te "klasi"...
Krišjānis
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:51:48
-Jona-
Neaizskarot Jūs personiski, - sakiet kaut ar visiem lielajiem burtiem kas viņš esot, bet herāetiķis arī Āfrikā ir herētiķis, vienalga cik tam piekritēju.

Neņemiet ļaunā..
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:55:12
Krišjānis

meļi un nepatiesi liecinātāji arī Āfrikā ir meļi un nepatiesi liecinātāji- to es par Svētā Gara zaimotājiem šajā forumā.
vilks
# Labojis vilks: 2010.09.21 14:03:06
Ctulhu
atgādinu vēlreiz - šai diskusijā tiek jautāts kristiešiem, kādu kristību viņi uzskata par derīgu. Citi pasaules uzskati šeit nav relevanti.

-Jona- Krišjānis
Jūs principā varētu izbeigt bezjēdzīgu strīdu, nav vērts to izvērst vēl uz vairākām lapām.
Krišjānis
# Iesūtīts: 2010.09.21 14:03:56
-Jona-
Jums, protams, ir visas tiesības uz savu viedokli.
Vienīgi Kristus izšķirs, kurš pa plato, kurš pa šauro ceļu gājis.

Ctulhu
jautājums jautājuma pēc, kā man šķiet, vai ne?
Krišjānis
# Iesūtīts: 2010.09.21 14:04:32
vilks

ĀMEN!
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 14:06:11
Krišjānis

k.a.b.j.
Jānis Ginters
# Iesūtīts: 2010.09.21 21:50:23
-Jona- kāpēc es nevarētu aizstāvēt cilvēku, kurš ir tikai labu darījis, t.sk. man, t.sk. 2x dziedinājis??
Ne tikai varētu aizstāvēt, bet ir labi aizstāvēt cilvēku, kurš jums labu darījis. Nedomāju, ka šeit ir runa šādā aspektā. Ja labu darītājs kaut ko dara nepareizi, tad tajā nebūtu viņam jāseko, bet varbūt tieši jāmēģina cilvēku, kurš daudz laba darījis no kādiem nepareiziem ceļiem atturēt? Piemēram, ja cilvēks izpilda kristības, ko viņam darīt Baznīca nav uzdevusi?
garām ejot [85.115.107.21]
# Iesūtīts: 2010.09.21 23:53:19
nevaliida kristiiba

http://newsru.com/arch/religy/20sep2010/priesterinnen.html

Ķepa
# Iesūtīts: 2010.09.22 07:03:35
Krišjānis Vienīgi Kristus izšķirs, kurš pa plato, kurš pa šauro ceļu gājis.
Loti pareizi. Tik nesaprotu, kāpēc tik tendenciozi uzbrūkat tam Deiplerim "solistam".
Ja ir švaks koris, tad nav jābrīnas, ka ir solisti, kas aizstāj rūcošo kori. Korim ir jāmācas dziedāt, nevis nolinčot "solistus".
devonas reksis
# Iesūtīts: 2010.09.22 07:09:41
A kā ar Marka 9:38-40?

"Jānis Viņam sacīja: "Mācītāj, mēs kādu redzējām Tavā Vārdā izdzenam ļaunus garus. Tas neturas pie mums, un mēs tam to esam lieguši, tāpēc ka tas neturas pie mums."
Bet Jēzus sacīja: "Neliedziet viņam, jo neviens nedara brīnumu Manā Vārdā, kas tūdaļ par Mani varētu runāt ļaunu. Jo, kas nav pret mums, tas ir ar mums."
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2010.09.22 08:38:55
Es te tā bisku pasekoju komentāriem, un man radās iespaids, ka galvenais iekš kristības ir pareiza tehnoloģija un autorizēts izpildītājs. Respektīvi kristība tiek uztverta kā bezmaz vai maģiska procedūra. Tā rezultātā notiek tādi kuriozi, ka pajautājot vecākiem, kādēļ viņi grib kristīt bērnu, dzirdam atbildi - tā dziednece esot teikusi!

Bet vai nav tomēr tā, ka kristības būtība ir uzņemšana Baznīcā caur konkrēto draudzi? Tehnoloģiskais process kā ūdens kvalitāte un kristītāja autorizācijas pakāpe tad nu tomēr ir tādas sekundāras lietas, kuras vispār nenāk ne prātā, ja tā būtība ir ievērota. Tieši tādēļ es konsekventi veicu kristības tikai un vienīgi dievkalpojumā.

Runājot par t.s. "notes kristībām", nu man te ir varbūt arī ķecerīgs viedoklis. Nedomāju, ka kāda pusnemanā esoša vēža vai citas kaites pārņemta slimnieka kristīšanai ir kāda jēga pēc definīcijas. Ne jau tās tehnoloģiski pareizās darbības nodrošina to faktu, ka viņš nu tiks debesīs. "Un notiks, ka IKVIENS, kas tā Kunga vārdu piesauks, tiks izglābts". Mana stingrā pārliecība ir tā, ka kristībai tās sekas ir uz zemes - tā ir mazgāšana uz atdzimšanu un atjaunošanos Svētajā Garā, kā raksta Pāvils. Protams, man var inkriminēt tagad sakramenta spēka noliegšanu un vēl kaut ko tamlīdzīgu, bet es to tā uzrakstu, lai pievērstu jūsu uzmanību faktam, ka jebkura kristība, lai cikt pareizi tā arī nebūtu izdarīta, ja tā nav notikusi draudzē un kristāmajam (vecākiem, krustvecākiem) skaidri nav norādīts, ka kristība ir uzņemšana Baznīcā, tad tai vienkārši nav jēgas. Ventspils pusē mums te bija vienu laiku problēmas. Kāds visnotaļ cienījams eksīla latviešu luterāņu mācītājs privātā kārtā visai daudzus cilvēkus nokristīja bez saistības ar kādu draudzi. Tāpat Kurzemē joprojām ir šo četru neatkarīgo luterāņu draudžu faktors, kur veiktas kristības un iesvētības ne no viena vien LELB mācītāja ir apšaubītas! KO tad lai nu darām tādos gadījumos, ko a?
godwit
# Iesūtīts: 2010.09.22 09:21:48
Jānis Kalniņš
"Bet vai nav tomēr tā, ka kristības būtība ir uzņemšana Baznīcā caur konkrēto draudzi?"

Paldies par šo svarīgo piezīmi! Tu pateici to pašu, ko pārējie tikai no citas puses. Es uzskatu, ka sakramentus pārvaldīt var vienīgi Baznīcas pilnvarots garīdznieks, un Tu uzsver pašu uzņemšanu Baznīcā, kas var notikt tikai caur Baznīcas aicinātu pārstāvi.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 146 , pavisam kopa bijuši: 399