atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Mirdams mirsi
pich_
Iesūtīts: 2010.09.14 10:13:34
Dievs sacīja Ādamam: "Bet no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi"

Ticīgajiem nāvi varētu iedalīt divos veidos- laicīgā un garīgā. Laicīgā nāve tad būtu cilvēka nomiršana mūža nogalē (vai ātrāk), savukārt garīgā nāve- nošķirtība no Dieva. Nošķirtība no Dieva uz zemes nav iespējama- tā var būt tikai ellē.

Jautājums- ko Dievs gribēja pateikt ar šo "mirdams mirsi", ja Ādams nepiedzīvoja ne laicīgo nāvi, ne garīgo (Ādams nenokļuva ellē, turklāt viņa bērni nesa upurus, un Dievs bija tur pat, starp viņiem)?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 .
AutorsZiņas teksts
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.09.16 17:47:52
Mārtiņš

cik esmu domājis un lasījis - gan filozofiski, gan bioloģiski nāve (attiecīgi arī miršana) ir dzīvības neatņemama sastāvdaļa. Ja tu nevari nomirt - tu nevari teikt ka dzīvo. Tb - mūžigā dzīvošana ir tēlains oximorons, kaukas līdzīgs "cietas debesis", kas cilvēkiem būtu instinktīvi iekārojams, bet pat teorētiski neiespējams.
pich_
# Iesūtīts: 2010.09.16 17:48:21
Mārtiņš
Par to nekas nav teikts

kā- nav?
Un Dievs Tas Kungs sacīja: "Redzi, cilvēks ir kļuvis kā kāds no mums, zinādams labu un ļaunu! Bet ka tas tagad neizstiepj savu roku un neņem arī no dzīvības koka, un neēd, un nedzīvo mūžīgi!" 1.Gen 3:22
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.09.16 18:00:00
pich_
netikai:

9 Un Dievs Tas Kungs lika izaugt no zemes ikvienam kokam, kuru bija patīkami uzlūkot un kas bija labs, lai no tā ēstu, bet dārza vidū dzīvības kokam un laba un ļauna atzīšanas kokam.

dīvaini. visi koki kā koi - patīkami uzlūkot un labi augļi, izņemot to vienu... kas tad tur tāds misējās? Jeb tomēr tāds bija GenerālPlāns, kura izpildei bija vajadzīgs šis nolāpītais kociņš?
pich_
# Iesūtīts: 2010.09.16 18:02:59
masiks [212.93.96.2]

un vēl- kas notika tad, kad, piemēram, žirafe paēda no tā koka?
pich_
# Labojis pich_: 2010.09.27 22:54:09
Jošs Mulders

laikam sapratu, kāpēc tu padevies, un vairs neuzstāji turpināt diskusiju par "dienas" garumu. droši vien tāpēc, ka pašu kristiešu resursos "diena" radīšanas nedēļā patiešām ir domāta 24h, un nevis tik, cik Mulders labprāt būtu gribējis:

# The Bible clearly teaches that God created in six literal, 24-hour days a few thousand years ago. The Hebrew word for day in Genesis 1 is yom. In the vast majority of its uses in the Old Testament it means a literal day; and where it doesn’t, the context makes this clear.

# The context of Genesis 1 clearly shows that the days of creation were literal days. First, yom is defined the first time it is used in the Bible (Genesis 1:4–5) in its two literal senses: the light portion of the light/dark cycle and the whole light/dark cycle. Second, yom is used with “evening” and “morning.” Everywhere these two words are used in the Old Testament, either together or separately and with or without yom in the context, they always mean a literal evening or morning of a literal day. Third, yom is modified with a number: one day, second day, third day, etc., which everywhere else in the Old Testament indicates literal days. Fourth, yom is defined literally in Genesis 1:14 in relation to the heavenly bodies.

pats šo atradi, un tāpēc padevies, jo saprati, ka esi iebraucis auzās?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.09.29 13:23:58
Dievs cilvēku uzreiz nenosūtīja uz elli, jo bija paredzējis Upuri (Savu Dēlu), Kurš tiek pieņemts kā samaksa par cilvēku grēkiem. Nāve kā zināms bibliskajā izpratnē ir nekas cits kā vienīgi grēka alga
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 78 , pavisam kopa bijuši: 34305