atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kur ir Jaunavas Marijas kapa vieta?
indriķis (labs)
Iesūtīts: 2010.09.09 17:39:03
Patiesi, kur ir Jaunavas Marijas kapa vieta? Un, vai pastāvot relikviju kultam, ir ar Marijas miesu saistītas relikvijas? Protams, zinu, ka daudzi bij vnk viltojumi, bet tas varētu parādīt tādu kā vispārējo sava laika tendenci.
Jo, ja noskaidrojas , ka nav nedz Marijas kapa vietas, nedz ar viņas miesu saistīti priekšmeti, Romas katoļu ideja, ka Viņa varētu būt uzņemta debesīs, nav nemaz tik bezjēdzīga. Pie Kristus Augšāmcelšanās daudzi svētie tapa uzcelti. Un 100% noliegt, ka Viņu Dievs kā pirmo Augšāmcelšanās augli nevarētu paņemt debesīs, it kā nebūtu korekti.
Līdz ar to šīs idejas izpalikšana JD kanonā varētu būt saistīta ar notikuma vēlīno hronoloģiju. Tas protams nepadara leģitīmas daudzas Marijas kulta iezīmes.Un ar šo es nekādā veidā negribu apliecināt, ka turos pie Marijas debesīs uzņemšanas braukšanas idejas, bet to pārdomāt, zinot, ka tai tic miljoniem kristiešu, un tai pat laikā tā daudziem miljoniem ir par klupšanas akmeni, nebūtu nekas nosodāms. Un vai, pareizi saprasta, šī ideja ir par būtisku šķērsli kristiešu lielākai vienotībai vai aizēno Mūsu Kungu Jēzu Kristu? Nepiedalīties Latvju luterānim un ateistiem.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Starecs
# Iesūtīts: 2010.09.11 22:55:44
Uldis

Pujats nav Maģistērijs. Un vispār šaubos, ka viņš ko tādu teicis.
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.09.12 11:34:54
Uldis
Pamatjautājums, kā jau teici, ir, vai Raksti ir pašsaprotami, vai tie ir jāskaidro?

Ja pašsaprotami, tad LTA nav nepieciešamas un var tikt traktētas ne vairāk kā atsevišķi Lutera izvilkumi, kas viņam šķituši svarīgi, bet nekādā gadījumā ne vienīgie izvilkumi Bībeles izpratnei.

Ja jāskaidro, tad nu gan Luters ir aizgājis daudz tālāk par romiešiem.
Pāvesti mēdz mainīties, bet Luters sevi ar saviem skaidrojumiem sanāk iecēlis kā vienīgo iespējamo pāvestu visā baznīcas vēsturē no sākuma līdz Laiku beigām
Nevāji!!!
Pretējā gadījumā Lutera skaidrojumi nevar tikt uztverti par nemaldīgiem.

Starecs
Vispār atceros gan, vienā raidījumā teica, tikai doma bija drusku cita - ja nu gadījumā Raksti nebūtu saglabājušies, tad paliek Tradīcija, kas to vēsti nes.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.13 12:28:25
Drupie "Nu labi, bet kas tas ir, kas tur parādās? Pats velns?"
godwit Visur, kur neparādās Dieva eņģeļi (vēstneši), tur parādās pats velns vai viņa sūtņi. Kristietim ir jāmācās pazīt garus un attiecīgi tos nošķirt.

kur tad Dievs tā nu klapējis pie vestes, ka parādīties drīkstētu tikai eņģeļi?

3 Un redzi, tiem parādījās Mozus un Ēlija un runāja ar Viņu.
/Mt.17/
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.09.13 12:30:25
godwit

ja nu jūties tāds garu nošķīrējs, nu saki skaidru vārdu - kāds Medžugorjē (kur JMarija aicina ticīgos tikai uz mieru/saticību, tikai uz lūgšanos/sakramentiem, tikai uz Jēzus pieņemšanu/atgriešanos) tad ir tas gars?



"Es pateicos Dievmātei no Medjugorjes. Es pateicos Dievam par to, ka Viņš mūs vada tieši tādā veidā šajos laikos."
/Māte Terēze/

"Medjugorjē notiek daudz vairāk atgriešanās faktu, nekā jebkurā citā pasaules vietā. Es nespēju atcerēties vēsturē kaut ko tādu, kas līdzinātos notikumiem Medjugorjē!"
/bīskaps N. d`Antonio/

"Medjugorje nes svētīgus garīgās dzīves augļus ...
It īpaši esmu pārliecināts par to, ka Medjugorje ir Lurdas un Fatimas turpinājums."
/kardināls Tomašeks/

"Kā gan es varu šaubīties par to, ka Medjugorje ir Dieva roku darbs? Vai tu maz zini, ka pusmiljons jauniešu ir upurējuši sevi Kristum?! Dievs atdzīvina šo zemi! Ik sestdienu un svētdienu ir nepieciešami 50-60 priesteri tikai tamdēļ, lai uzklausītu grēksūdzes un sniegtu padomus šiem jaunajiem cilvēkiem! Un tas viss notiek, pateicoties parādīšanām."
/kardināls F. Kuharičs/

"Medjugorjes teoloģija ir caurstrāvota ar patiesību. Esmu pilnīgi pārliecināts par tās patiesumu. No katoliskā redzes viedokļa viss, kas attiecas uz Medjugorji, ir autentisks. Viss, kas tur norisinās, ir tik neapšaubāms, tik pārliecinošs!"
/kardināls H.U. fon Baltazars/

"Kad es apmeklēju parādīšanās vietas, tad ne jau tāpēc, lai apbrīnotu baznīcas vai monumentus. Tādās reizēs es sēžu konfesionālā un caur grēksūdzēm nosaku parādīšanās vietas patieso vērtību. Es biju arī Medjugorjē. Es nemeklēju tikšanās nedz ar vizionāriem, nedz ar priesteriem. Es divas dienas vienkārši uzklausīju grēksūdzes un ar to pietika, lai manī rastos pārliecība, ka mūsu Tēvs ir klātesošs Medjugorjē, vienlīdz, kā arī mūsu Dievmāte!"
/itāļu bīskaps J.Karboni/

"Bez mazāko šaubu ēnas šī parādīšanās ir pilnīgi reāla un nenoliedzama."
/bīskaps Džons Magī, bij. Jāņa Pāvila II sekretārs/

"Medjugorje ir apbrīnojams garīgais centrs!"
/pāvests Jānis Pāvils II/

- kā mums ir jāreaģē uz to, ka tik daudz cilvēku dodas uz Medjugorji?
- "Ļaujiet viņiem braukt. Viņi dodas turp, lai lūgtos. Kad arī Tu turp dosies, palūdzies arī par mani. Bieži vien ticīgie seko bīskapiem viņu pēdās. Nereti arī bīskapi seko ticīgajiem."
/pāvests Jānis Pāvils II, atbildot vienam arhibīskapam/

"Es dodu tev savu svētību. Esi drošsirdīgs - es esmu ar tevi. Pasaki Medjugorjei, ka es esmu ar tevi.
SARGĀ MEDJUGORJI!"
/pāvests Jānis Pāvils II, atbildot Jozo Zovko/

"Medjugorje ir Fatimas piepildījums un turpinājums."
/pāvests Jānis Pāvils II, 1984. gadā/



Spriežot pēc pieņemto Svēto Komūniju skaita Medjugorje ir viena no vislielākajām svētceļojumu vietām pasaulē. Līdz 1991.gadam Medjugorjē bija ieradušies 18 miljoni svētceļnieku. Šobrīd svētceļnieku skaits pārsniedz jau 25 miljonus. Laikā no 1981. līdz 1991.gadam, t.i. 10 gadu laikā Medjugorji apmeklē vairāk nekā 35 tūkstoši priesteru un bīskapu. ...

http://katolis.eks.lv/Dokumenti/autor_par_medjug.htm
bitukas
# Labojis bitukas: 2010.09.13 12:38:09
"katolis, kurš nav revolucionārs, dzīvo nāves grēkā"
/priesteris K. Toress/
un?
Uldis
# Iesūtīts: 2010.09.13 13:09:35
Papucs

Vai tad es teicu, ka Raskti ir pašsaprotai? Es teicu, ka skaidri saprotami, nevis pašsaprotami. Luteriskais princips ir tāds: Raksti skaidropaši sevi. Tas nozīmē, ka Rakstiem pašiem piemīt sava teologīskā struktūra, kas Svēto Rakstu pamācībām dod teoloģisku saturu. Šī teoloģiskā struktūra pēc sava rasktura ir ticības apliecības struktūra. "Ticības apliecība kalpo kā Rakstu patiesības lieciniece, kā piemērota baznīcas mācības norma un vadonis un kā autoritatīvs paziņojums, kas noraida un nosoda sektas un ķecerīgas mācības." Līdz ar to, Svēto Rakstu studijas ir tādas studijas, kurās tiek meklētas šī Rakstiem pašiem piemītošā teoloģiskā struktūra, kas piešķir šo pašiem Rakstiem piederošo teoloģisko nozīmi un jēgu. Kā jau teicu, šai teoloģiskajai struktūrai ir ticības apliecības raksturs, kurai piemīt divējādas funkcijas: apliecināt patieso Rakstu mācību un noraidīt maldu mācību.

Kas attiecas uz tavu izteikumu par Luteru, tad redzu, ka tu viņu gribi padarīt par otru pāvestu. Acīmredzot tu esi slikti pazīstams vai vispār neesi lasījis kaut vienu Lutera sprediķi. Īsumā Lutera homilētiskais princips ir visos Rakstu notikumos redzēt Kristu un Viņa darbu, nevis cilvēku ar viņa labajiem darbiem. Tā ir būtiska atšķirība pieejā Rasktu skaidrojumiem.

Kas attiecas uz Pujāta izteikumiem Rakstu un tradīcijas sakarā, tieši tā arī viņš teica, ka Baznīcai Raksti nav vajadzīgi, jo tai ir tradīcija.
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.09.13 16:08:00
Vispār jau šī diskusija ir par šo - 100% noliegt, ka jaunavu Mariju Dievs kā pirmo Augšāmcelšanās augli nevarētu paņemt debesīs, it kā nebūtu korekti.
Tas protams nepadara leģitīmas daudzas Marijas kulta iezīmes.


Principā, ticēšana vai neticēšana Marijas debesīs uzņemšanai kā tādai ( bez dažādu apšaubāmu secinājumu no tā izdarīšanas) nav pretrunā ar LTA.
Starp citu, vai kādam nav pieejams senāku laiku luterāņu baznīcas svētku dienu kalendārs un kas tajā minēts attiecībā uz 15.augustu?
godwit
# Iesūtīts: 2010.09.13 22:11:56
-Jona-
"ja nu jūties tāds garu nošķīrējs, nu saki skaidru vārdu - kāds Medžugorjē (kur JMarija aicina ticīgos tikai uz mieru/saticību, tikai uz lūgšanos/sakramentiem, tikai uz Jēzus pieņemšanu/atgriešanos) tad ir tas gars?"

Nezinu, neesmu tur bijis. Man pašam J.Marija nav parādījusies ne Medžugorjē ne Aglonā. Tādēļ nevaru minēto cilvēku liecības ne apstiprināt ne noliegt.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.14 11:00:02
godwit

un vai tad Jēzus tev ir parādījies?
es atkal domāju, te runa par pašu principu - ka JMarija drīkst gan parādīties. bet priekš atšķiršanas mums doti Raksti, plus pašu veselais saprāts
17 Tā katrs labs koks nes labus augļus, bet nelabs koks nevar nest labus augļus./Mt.7/
interesanti, cik gadus tad tev vajadzētu, lai pārbaudītu Medžugorjes augļus?
Kristofers
# Labojis Kristofers: 2010.09.14 13:07:03
-Jona- Vai Tu esi no Romas katoļu Baznīcas?
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.14 13:30:37
Kristofers

nea, no Jēzus Kristus Baznīcas.
godwit
# Iesūtīts: 2010.09.14 20:48:43
-Jona-
"un vai tad Jēzus tev ir parādījies?"

Spriežot pēc formas, kādā Tu uzdevi šo jautājumu, mana atbilde Tevi nemaz neinteresē.

"es atkal domāju, te runa par pašu principu - ka JMarija drīkst gan parādīties. bet priekš atšķiršanas mums doti Raksti, plus pašu veselais saprāts"

Piekrītu! Ja Dievs ļauj (sūta), tad drīkst parādīties. Atšķiršanai - Raksti. Āmen.

"interesanti, cik gadus tad tev vajadzētu, lai pārbaudītu Medžugorjes augļus?"

Mm.. nemaz neesmu gribējis pārbaudīt Medžugorjes augļus. Es tikai teicu, ka nevaru dot objektīvu vērtējumu Medžugorjes norisēm neko par tām nezinot.
godwit
# Iesūtīts: 2010.09.14 20:50:33
Kristofers
"-Jona- Vai Tu esi no Romas katoļu Baznīcas?"

Nē, viņa ir luterāne. Luterāņi bez šaubām ir Jēzus Kristus Baznīca!
Jana_Svarovska
# Iesūtīts: 2010.09.15 00:37:04
Kādas briesmas draud man kā luterānei, ja es ticu, ka Jaunava Marija ir debesīs ar visu miesu? Un? Es nepamanu, ka man tas kā mainītu manu attieksmi pret Dievu un Jēzu Kristu. Saprotu, ka esu radīta, ka esu atpestīta. Piesaucu viņu lūgšanās kā palīgu. Par mani daudzi lūdzas. Rožukroni neskaitu. Rītā un vakarā lūdzos pēc katehisma lūgšanām un brīvi. Beigās piesaucu Dievmāti, lai lūdzas par mani. Normāli. Domāju, ka viņas kapa vietas nav. Ēlijam no Vecās Derības arī nav.
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.09.15 09:05:33
Jana Svarovska, Jaunava Marija ir debesīs ar visu miesu
Interesanti, kā tad debesīs ir visi citi kristieši, ja ne apskaidrotā miesā?
Dievmāti par palīgu? Vispār jau luterāņu attieksme pret šo jautājumu ir sekojošā -
Jaunava Marija gan debesīs gandrīz noteikti aizlūdz par mums,
bet Mariju piesaukt mums nav pavēlēts.
Jo nevilšus sanāk, ka mums ar to Kungu, kuru mums par Palīgu atvēlēts piesaukt, nepietiek.
Drīzāk jau mēs varam piesaukt to Kungu, lai viņš mūs uzlūko tikpat labvēlīgi, kā viņš labvēlīgi uzlūkoja Dievmāti.
Bet svarīgākais ir - Tu lūdz!
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.15 10:51:47
godwit Spriežot pēc formas, kādā Tu uzdevi šo jautājumu, mana atbilde Tevi nemaz neinteresē.

kāpēc gan, es nenoniecinu citu liecības. ja šoreiz jautājums vairāk retorisks, tad tapēc, ka tml. faktu tavos komentos es nez vai būtu garām palaidusi.
esmu kristīta/iesvētīta kā luterāne, jā, bet (pēc Tā Kunga pavēles!) savus brāļus un māsas Kristū jau kur tas laiks, kad nešķiroju/netiesāju. (un kad tā padomāju - nekad neesmu šķirojusi, vnk prātā nav nācis)
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.09.15 10:58:48
Jona, pret brāļiem un māsām Kristū ( arī atšķirtajiem ) tiešām var un vajag būt iecietīgiem.
Bet vai, piemēram, Sīmanis Mags un viņa gara radinieki ir mums brāļi un māsas?
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.15 11:06:30
indriķis (labs)

nu te jau dažam labam arī visi katoļi ir elles kandidāti... es tad nu vados pēc Vārda. gan bibliskā, gan šodien.
man grūti spriest par Sīmaņa Maga tālākām kristieša gaitām, bet, kā labi zini, meļus slepkavas utml. es par brāļiem Kristū neuzskatu - tā... gluži bibliski.
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.09.15 11:15:36
Jona , saskaņā ar baznīcas tradīcijas ieskatu, Sīmanis Mags novēlās no sava levitācijas stāvokļa, ar kuru mēģināja demonstrēt savas spējas, pēc apustuļa Pētera dedzīgas lūgšanas.
meļus slepkavas utml. es par brāļiem Kristū neuzskatu - tā... gluži bibliski Gluži manas domas.
Betānija [213.102.151.125]
# Iesūtīts: 2012.09.08 19:10:39
Esmu lasījusi Medžugorjes vizionāru liecības. Paradoksāli, ka viena no vizionārēm Pavloviča stāsta, ka Medžugorjes prādība viņai ieteikusi lasīt Marijas Valtortas grāmatu "Poēma par Cilvēku - Dievu", kas pēc parādības domām esot laba kristīgā literatūra. Paradoksāli ir tas, ka šo grāmatu ar pāvesta Jāņa XXIII pavēli 1959. gadā tika minēta Vatikāna aizliegto grāmatu sarakstā, bet 1985. gadā šo aizliegumu baznīca apstiprināja oficiāli. Šo aizliegumu apstiprināja pats tagadējais pāvests Benedikts XVI. Toreizējais Ticības doktrīnas Svētās Kongregācijas galva. Kas tad iznāk? Vai Medžugorjes iet pret oficiālo, kā katoļi saka, Dieva iestādīto baznīcu un tās lēmumiem/?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 47 , pavisam kopa bijuši: 2789