atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību jauna atklāsme = jauns Evaņģēlijs?
-Jona-
Iesūtīts: 2010.09.02 13:43:29
vai patiesi?

19 Neapslāpējiet Garu,
20 nenicinait pravietošanu;
21 pārbaudait visu; kas labs, to paturiet!
22 Atraujaties no visa, kas ļauns.
/1.Tes.5/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.09.10 15:48:16
Jona , kas nu Delpers par pravieti?
Viens no tiem para reliģioziem darboņiem , ar ko pilni Rietumi un Austrumi un nu pie mums arī viens otrs parādās.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:18:24
indriķis (labs)

ar kvēlošām oglēm spēlējaties, kungi... ja tik viegli no jūsu mēlēm noslīd pārsteidzīga tiesāšana, tad kāpēc vēl brīnaties ka Kunga svētības jūs atstājušas?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:23:11
kuri nekādi nevar samierinaties ar bibliskā Dieva netaisnībām - kāpēc ir ciešanas, kāpēc cieš/mirst nevainīgi, kāpēc cieš/mirst bērni... tas ļoti daudziem ir traucējis pienemt Jēzu par savu Glābēju.

mirst, jo tika bridinati, ka mirs un tas ari notiek. Bibliskais Dievs ir taisnigs. Ciešanas, jo cilveks pats tas uzkrava sev, un pasaule krizdama greekaa taas sanjeema.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:30:53
Svētais

ja vēl neko sagrēkot nepaspējis zīdainītis mirst, pie tam lielās mokās, tas kaut kā vis nepārliecinās auditoriju par tava Dieva taisnīgumu. tas būtu sods par iedzimto grēku? tad kāpēc tie sodi tik atšķirīgi?
ai, labi, negribas pat turpināt.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:35:21
-Jona-
zidainitis nemirst tapec, ka Dievs nav taisnigs. pasaule krita greka un mes ciesam/plaujam si greka sekas visa cilvece un tapec kaa Dievspateica , ka mirsim mirstam. un tas notiek miljons iemeslu delj, bet ne tapec, ka Dievs butu netaisns un nonavetu so zidaini. tas nav Dievs , kas panem zidaini.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:41:53
Svētais tas nav Dievs , kas panem zidaini.

ak tā? kurš gan ja ne Tas, kuram visi mūsu galvas mati skaitīti? zini, labāk neattīstām šo tēmu tālāk, ka viens no mums nesarunā vēl trakākas blēņas
Svētais
# Iesūtīts: 2010.09.10 16:49:49
Bleenas ir taas, ka tiek vienaa katla iejaukts Dievs, velns, cilveks, un ka par visam lietam uzgruz atbildibu uz Dievu, kas nav patiesiba, jo katram ir sava ietekme uz lietam un notikumiem. Katrs izpilda savu lomu pie dazaadiem nosaciijumiem. un daudz kas jau notiek vienkarsi tapec, ka psaule ir kritusi grekaa. DIevs nav pie tā vainojams.
Drupie
# Iesūtīts: 2010.09.11 11:30:20
-Jona-

Cilvēki ir dažādi, mani, piemēram, tieši tā reinkarnācijas pieminēšana atgrūž un daru aizdomīgu, citiem vārdiem, manu ticību tā varētu krietni mazināt, jo rada dažādus citus jautājumus. Piemēram: tā kā slimu un briesmīgos apstākļos dzimstošu bērnu ir tūkstošu tūkstošiem, tad tas nozīmē, ka reinkarnācija ir ikdienišķa parādība un principā ikviens savas lielās bērnības ciešanas, ja tādas bijušas, var norakstīt uz iepriekšējā dzīvē notikušo. Nu tas tā, ja mēs runājam par stiprināšanu tieši kristīgajā ticībā.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.13 12:25:50
Drupie

ja tev vieglāk ticēt, ka (pie visiem vienāda iedzimtā grēka) viens jau piedzimst kā invalīds, kamēr cits - visu iespējamo Žēlastību ieskauts, nu tici tā. manu sākotnējo bērnišķo uzticību Visutaisnīgajam piem. šis teikums gan pamatīgi aizvainoja:
20 Cilvēka bērns! Kas tu tāds esi, ka gribi ar Dievu tiesāties? Vai gan veidojums drīkst teikt savam veidotājam: kāpēc tu mani tādu esi radījis?
21 Jeb vai podniekam nav vara no tā paša māla darināt vienu trauku godam un otru negodam?
/Rom.9/

tapat Ījaba gadījums, jo kas tad nu iznāk - esi nepaklausīgs - tevi sitīs, nu labi, skaidrs... bet - esi taisns un Dievam no visas sirds paklausīgs - tevi sitīs tik un tā? par ko?
Drupie
# Iesūtīts: 2010.09.13 23:14:40
-Jona-

Vispār man liekas, ka prāta līmenī ticēt reinkarnācijai noteikti ir vieglāk nekā tam, ka ir tikai viena dzīve. Cilvēka prāts ir tā iekārtots, ka vēlas saņemt saprotamas atbildes.
Vai, tavuprāt, ir tā, ka ja Dievam paklausīgu cilvēku piemeklē nelaimes, tās ir sekas iepriekšējo dzīvju nodarījumiem? (piemēram, pieminētais gadījums ar Ījabu)
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.09.13 23:44:51
Reinkārnācija principā ir murgs, jo ko gan man, nabaga konkrētajai dvēselei dotu, ja to izdzēstu un Dieva klātbūtni iemantotu pavisam cita dvēsele, kas būtu ierakstīta manā bijušajā matricā.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.09.14 09:11:19
-Jona-
ja tev vieglāk ticēt, ka (pie visiem vienāda iedzimtā grēka) viens jau piedzimst kā invalīds, kamēr cits - visu iespējamo Žēlastību ieskauts, nu tici tā. manu sākotnējo bērnišķo uzticību Visutaisnīgajam piem. šis teikums gan pamatīgi aizvainoja:
20 Cilvēka bērns! Kas tu tāds esi, ka gribi ar Dievu tiesāties? Vai gan veidojums drīkst teikt savam veidotājam: kāpēc tu mani tādu esi radījis?
21 Jeb vai podniekam nav vara no tā paša māla darināt vienu trauku godam un otru negodam?
/Rom.9/


Saskaņā ar ticību (Bībeles Dievam) mūsu patreizējā dzīve nav mūsu galējais piepildījums un mērķis, bet gan tāda būs Debesu valstībā kopība ar Dievu. Līdz ar to dzīve (kāda tā tagad ir) nav analizējama izejot no tādām absolūtisma kategorijām kā tu uzstādi, jo zemes dzīve ir ceļš pie Dieva nevis mērķis.
Ja to saprot, tad, manuprāt, ir jāpazūd visiem aizvainojumiem. Iesaku pārlasīt un pārdomāt visu Rom.9 nodaļu (un arī Rom.8) - tur par to ir rakstīts, t.sk. rezultātu tiem, kas tic un paļaujas.

tapat Ījaba gadījums, jo kas tad nu iznāk - esi nepaklausīgs - tevi sitīs, nu labi, skaidrs... bet - esi taisns un Dievam no visas sirds paklausīgs - tevi sitīs tik un tā? par ko?

Acīmredzot ir jāmācās saprast kas tur teikts.
ex-Kombulis [209.119.116.24]
# Iesūtīts: 2010.09.14 09:21:47
Visnopietnākā pēdējo gadsimtu jaunā atklāsme - kura var pretendēt uz Evānģēlija lomu - ir slavenā krievu rakstnieka Daņi-ila Andrejeva mūža darbs ROZA MIRA, tam līdzīgs bet stipri ierobežotāks ir Dantes elles, šķīstītavas apraksts
Protams - krievu pravoslāvi neiesaka šo grāmatu, jo tur ir gan reinkarnācija, gan pasaules metafiziskā uzbūve, gan izsekota laika ritējumā metafiziskā vēsture, gan kritizēta kristietība, norādot tās vājās vietas, viena no tām, ka Apustulis Pāvils, kurš organizēja kristietību - bija vienīgais Apustulis, kurš nesaskārās ar Svētā Gara dvašu un šis iztrūkums atstāja milzu negatīvu iespaidu uz turpmāko kristietības attīstību pasaulē
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.09.14 10:25:29
Drupie

es jau iepriekš te teicu, ka tik vienkāršoti nelaimes un slimības nav iaskaidrojamas. nepavisam ne vienmēr tas ir sods par nodarījumiem , piem., Svētie visi kā viens izjūt ciešanas, bet - jo ir ar Jēzu Viens.
bet protams, pilnīgi visos gadījumos tās jau ir sekas kaut kam. nu neesam mēs neaprakstītas baltas lapas, neesam:
http://forums.delfi.lv/read.php?f=97&i=177192&t=177090

par mocartiem neizmāca, par mocartiem piedzimst.


indriķis (labs)

īsteni mūžīga komponente ir mūsu gars, bet arī dvēseles netiek tā vnk izdzēstas, kur tu to rāvi. bieži abus (dvēsele un gars)gan apzīmē vienā vārdā - dvēsele, kas tomēr nav īsti pareizi, jo rada zināmu sajukumu.


Mārtiņš Līdz ar to dzīve (kāda tā tagad ir) nav analizējama izejot no tādām absolūtisma kategorijām kā tu uzstādi,

kad tu reiz sapratīsi, ka es vispar neko no sevis neuzstādu, vien sekoju Rakstu norādēm. tb nenonicinu Pravietošanas Dāvanu kā te dažs labs, neizsmeju Svētos, bet pārbaudu visu pēc Augļiem/Zīmēm, un attiecīgi akceptēju. vai - noraidu.
p.s.
nepārprotami mājieni uz šo pirmeksistenci ir arī katoļu atklāsmēs (Valtorta, Lašanss). par ko tad es visu laiku te "cepos" - viss kas nāk no Svētā Gara, nešaubīgi saskan. atšķiras tikai pakāpe, līdz kurai kas atklāts, un uzsvari/akcenti.
bitukas
# Labojis bitukas: 2010.09.14 10:56:10
Jona - a ko tavs mācītājs saka par šo visu? Neba nu Tu draudzē klusē kā partizāns un šeit rauj vaļā: Delpers, Vassula.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.14 11:07:19
bitukas

es klusēju gan ka partizāns un vispar pēdējās rindās vien sēžu gan baznīcā gan Delpera lekcijās

ko saka mans mācītājs:

No J.Rubeņa 2004. gada intervijas:
Kurbads:
Vai ticat reinkarnaacijai? kaapeec?
Juris Rubenis:
Dievs atroda dazadus celjus pie cilveka. Bibelee par to nav nekas teikts. ir divi varianti — 1. ja Bibele neruna par reankarnaciju, tad tas nav. Otrs — ja ta ir, tad iespejams, par to nav jaruna un jadomaa.

un - ko saka mācītājs, kurš atkal ir liela autoritāte manam mācītajam...

"Ko tas nozīmē, ja, it kā nejauši sastopot otru cilvēku (vīrieti/sievieti), rodas negaidītas savstarpējas simpātijas... ?
Tas nozīmē, ka mums ir bijusi kāda iepriekšēja saikne ar šo cilvēku ‘citā pasaulē’. Mūsu būtnes eksistence taču nesākas no piedzimšanas brīža!"
/Modris Plāte/


bitukas
# Labojis bitukas: 2010.09.14 11:30:06
Hm... Tad paši tiekat galā. Es cēli atvados!
P.S. Man te daži brālīši jautāja kāpēc es neesmu luterānis. Iespējams tāpēc.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.09.14 11:49:05
bitukas
Pievērs tikai uzmanību tam, ka Rubenis nekur nepauž atbalstu reinkarnācijas mācībai!
M. Plāte, lai gan viņam ir mīļš dažs neortodokss mistiķis, būtībā arī (nav pat zināms kādā kontekstā) nekur šeit nemāca kādu reinkarnāciju, kā vien izsakās par iespējamu dvēseļu saikni acīmredzot ne vien pirms piedzimšanas, bet arī pirms ieņemšanas. Neko vairāk. 139 psalma poētiskie vārdi pat ļauj iztēloties, ka ir kāds brīdis, kad DIEVS cilvēku redz jau kā `bezmiesas iedīgli` vēl pirms noticis liktenīgais dzimumakts, kas beidzas ar ieņemšanu. Bet šāda iespējama preeksistence (iespējams Dieva nodomā), gan ļauj domāt par kādām saiknēm (piem. Jānis Kristītājs jau mātes miesās, un Jēzus), bet nedod pamatu spekulācijām, par dvēseles jau pastāvīgi uzkrāto bagāžu pie piedzimšanas.

Šajā gadījumā ir vērts izšķirt, ko tieši kāds ir teicis, un kā teikto mēģina kāds cits interpretēt. Protams, jebkura rakstīta intervija jau vispirms ir vēl žurnālista interpretācija.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.09.14 11:51:08
-Jona-
Mūsu draudzē (pieņemot, ka tu piederi / vēl arvien piederi pie Rīgas Lutera draudzes) nedz sprediķos, nedz Bībeles studijās, nedz draudzes nometnē, nedz citos pasākumos, nedz personīgās sarunās ne no viena mācītāja (kas nu jau labu laiku mums ir četri) nekad neesmu manījis reinkarnācijas idejas, nedz citu klaji maldīgu vai šaubīgu mācību sludināšanu. Protams, es neesmu apmeklējis droši vien pat desmito daļu visu dievkalpojumu un citu draudzes pasākumu, kuru, kā droši vien zini, šajā draudzē ir ļoti daudz.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.14 12:09:15
Aivars nedod pamatu spekulācijām, par dvēseles jau pastāvīgi uzkrāto bagāžu pie piedzimšanas.

kādas spekulācijas, par ko tu runā? kur es saku, ka pārdzimst dvēsele? gars ir tas galvenais un noteicošais, kurš ilgi dzīvojis Debesu pasaulēs, tb tie esam mēs paši - gari no Gara. garā un tikai garā tad arī uzkrājas mūsu bagāža - gara augļi.


Mārtiņš

rk patiešām ir, ja tā var izteikties, klasificēta infa. plaši izbazūnēta tā nestu vairāk ļaunuma kā labuma (iedomājies vien tantuku pūļus kas paralēli nākotnes zīlēšanai panestos vēl arī pa pagātni rakāties!).

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 158 , pavisam kopa bijuši: 6415