atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Bīskape arī Somijā
Merlins
Iesūtīts: 2010.06.06 21:27:50
Somijas luterāņu baznīcā ievēlēta pirmā bīskape - sieviete, Irja Askola. Kā ziņo mēdiji, viņa atbalsta homoseksuālu pāru laulāšanu un cer, ka arvien vairāk tādu pāru griezīsies baznīcā pēc svētības.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 15 . 16 . >>
AutorsZiņas teksts
Haw-wa [78.84.30.159]
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:23:20
Voldemārs Jā un saskaņā ar godwit citēto un interpretēto Pāvilu abos gadījumos ir pelnījuši nāvi. Fiziska sodīšana ar nāvi nav īsti šobrīd modē, jo to aizsargā sasodīti humānā likumdošana (kuru varētu mainīt, ja vien būtu lielāka teikšana), bet garīgu nāvi gan mēs vēlam, vai ne?
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:24:22
Voldemārs Un ko Tu teiksi, ja cienījami draudzes locekļi kancelē vēlas redzēt , cienījamu, gudru kristieti- cilvēku kurš spēj sakarīgi pasniegt un paskaidrot Dieva vārdu, cilvēku, kurš tic tam ko runā. Bet šis cilvēks izrādās sieviete.
Alfrēds [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:27:53
"2. sieviete kancelē ir grēks, jo Dievs ir sacījis savādāk."

Par šo joprojām tiek lauzti škēpi, un ar katru aizejošo dienu jūsu pulks kļūst mazāks, bet oponentu pieaug. Ka tik beigās nesanāk tā LELB pēc dažiem gadiem paliek vienīgie, kas vēl nevarīgi provinciāli šļupstēs par šo Bībeles anahronismu, kamēr pārējās baznīcas būs sievieti atzinušas par cilvēku.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:30:20
Voldemārs
Redzi, tādēļ jau gudri ļaudis diskutē, ko Sv. Raksti saka par vienu, otro un trešo jautājumu. Un laikam jau tomēr par slepkavošanu izteikumi ir viennozīmīgāki nekā par SO, lai tā uzreiz liktu vienlīdzības zīmi.
Protams, Tu pareizi uzsver, ka grēks ir jāsauc par grēku utt. Es tik tā aizdomājos par to, kas Rakstos teikts, ka Kristus ir tapis par grēku, lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisnība. Nez vai kāds no klātesošajiem teologiem, kas te to homoseksuālismu kabina klāt `liberāļiem`, nenokautrētos draudzei un sabiedrībai uz Dieva Vārda pamata sludināt, ka Jēzus bija homoseksuālis un pedofils utt. Nē tur, pēkšņi visi grēki `nav vienādi`, un patīkamāk ir izvēlēties formu, ka viņš uz krusta mirst kā `grēcinieks`.
Pirtniece
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:34:33
jancis [195.8.115.229] sakarīgi paskaidrot un pasniegt Dieva vārdu var arī mājas grupās, Bībeles stundās, Svētdienas skolā un daudzās citās vietās, piemēram slimnīcās un cietumos kā kapelānes.

ignorējot to kas Bībelē teikt par sieviešu kalpošanu, seko nākamā Bībeles izteikumu ignorēšana arī citos jautājumos. šobrīd spilgtākais piemērs - HS svētīšana un gan jau drīz būs arī laulāšana

Voldemārs runājot par Latvijas situāciju tā sieviešu "raušanās kancelē"jau nu tik viennozīmīga nebija vis. bija sieviešu vēlme kalpot, trūka mācītāju un bija bīskaps kas izvēlējās piešķirt sievietēm šo kalpošanas veidu nevis parādīt citas iespējas
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:40:21
Pirtniece Zini man tas šķiet augstprātīgi. Ar ko Svētdienas skola, mājas grupiņa, kalpošana cietumu, slimnīcu kapellās atšķiras no sludināšanas draudzes priekšā no kanceles?
Pirtniece
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:46:03
jancis [195.8.115.229] pajautā teologiem. mani pilnīgi apmierina minētās kalpošanas
atšķiras ar rezultātiem, ar konsekvencēm kuras mēs te jau apspriežam ilgu laiku. kuras rodas no tā ka katrs Bībeli iztulko kā viņam gribas, pat pilnīgi pretēji Bībelē rakstītajam
Merlins
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:50:03
jancis [195.8.115.229]

Kas Tavā uztverē mācītāja kalpošanā ir galvenais - tas, ka viņš/a ir cienījams, gudrs kristietis un prot pasniegt, vai tas, ka draudze viņu vēlas redzēt kancelē?

Alfrēds [85.15.232.34]

"Ka tik beigās nesanāk tā LELB pēc dažiem gadiem paliek vienīgie, kas vēl nevarīgi provinciāli šļupstēs par šo Bībeles anahronismu"

Tavs komentārs prasīt prasās pēc Lk.18:8 citēšanas: "Bet vai Cilvēka Dēls, kad Tas nāks, atradīs ticību virs zemes?"
Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:52:15
Alfrēd! [85.15.232.34]
"ar katru aizejošo dienu jūsu pulks kļūst mazāks, bet oponentu pieaug"
Tā jau arī Raksti saka, ticība ies mazumā

janci! [195.8.115.229]
"draudzes locekļi kancelē vēlas redzēt , cienījamu, gudru kristieti- cilvēku kurš spēj sakarīgi pasniegt un paskaidrot Dieva vārdu, cilvēku, kurš tic tam ko runā. Bet šis cilvēks izrādās sieviete."
Protams, jautājums ir par to, kas draudzei ir primārs - Rakstu Vārds vai cilvēciski kritēriji. Domāju, šajā diskusijā Merlins to arī sākumā sacīja.
Lai būtu skaidrs, es nekādā ziņā nesaku, ka mācītāja vienīgais kritērijs ir dzimums. To arī Raksti nesaka (iesaku, I Tim. 3 kā labu aprakstu, kādam ir jābūt mācītājam). Tāpēc aprobežotu plenci kancelē nekad neesmu advocējis. Tomēr, ja vien draudze grib būt bibliska, viņa meklēs biblisku risinājumu.
Jā, un kur gan būtu teikts Rakstos, ka sieviete mācītāja būtu jāgalē nost? Es tādu vietu neesmu manījis, dosi atsauci?

Aivar!
ceru, Tu vārdus "Jēzus bija homoseksuālis un pedofils" lieto salīdzinoši, nevis apstiprini kā patiesus, jo liela atšķirība ir starp to kā Kristus ir kļuvis par grēku manis dēļ un par mani kā grēcinieku. Tur darbojās tā svētīgā apmaiņa, kurā svētais Kristus uzņem manus un arī var uzņemt grēknožēlojoša pedofīla grēkus, bet Viņš no sava svētuma nezaudē ne mata tiesu.

Pirtniece!
Par to LV situāciju. Nemaz jau nu nebija tik nevainīga daudzu kundžu kļūšana par mācīājām. Ja tā būtu bijis, tad nebūtu tādu "krustu karu" no šo dāmu puses, nedz arī ordinēšanās emigrācijas, utt.
Un vēl, diez vai ir korekti pretstatīt nepieciešamības noteiktu nepareizu praksi un Rakstu liecību
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:56:13
Merlins Kas Tavā uztverē mācītāja kalpošanā ir galvenais

Tas, ka viņš/ viņa tic, ko runā...


Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:58:47
janci! [195.8.115.229]
"Kas Tavā uztverē mācītāja kalpošanā ir galvenais
Tas, ka viņš/ viņa tic, ko runā..."
nez kā var būt bibliski ticoša mācītāja, ja Raksti saka, ka sievietei nebūs būt mācītājai. Vai nesanāk savstarpēja pretruniņa? Un ja Tavs kritērijs ir "selektīvi" ticošs cilvēks kancelē, kas, ko esi gatavs uzupurēt?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.07 15:58:57
Voldemārs
ceru, Tu vārdus "Jēzus bija homoseksuālis un pedofils" lieto salīdzinoši, nevis apstiprini kā patiesus,

2. Korintiešiem 5:21 To, kas grēka nepazina, Viņš mūsu labā ir darījis par grēku, lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisnība.

Paga, pestīšana bija salīdzinoša, vai patiesa?
Redzu, ka uztvēri mazo provokāciju, kā augsta teoloģija reizēm mēdz izklausīties visai ačgārni. Tomēr ir jādomā ko cits varētu saklausīt sacītajā
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:02:38
Voldemārs es piederēšu pie tiem, kuri pēc Bībelē rakstītā saprot, ka sieviete drīkst būt kancelē šodien un rīt ....
Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:12:39
Aivar!
Pestīšana ir patiesa, nav šaubu. Kristus ir uzņēmies grēkus mūsu vietā, tāpēc viņu tik tiešām var patiesi saukt par vislielāko grēcinieku. Tomēr, Viņš šos grēkus nav darījis, bet uzņēmies. Tā arī ir atšķirība, jo mēs esam visus grēkus darījuši.

janci! [195.8.115.229]
"es piederēšu pie tiem, kuri pēc Bībelē rakstītā saprot, ka sieviete drīkst būt kancelē šodien un rīt"
Atliek secināt, ka Tu piederi pie tiem, kas tic ne vien tādiem maldiem. Protams, pastāv iespēja, ka cilvēks kļūdās tikai vienā mācību artikulā, bet pārējos visus tur ortodoxi un katoliski, bet lielajā vairumā gadījumu, tās lietas nāk kompleksā.
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:15:25
Voldemārs Es piederu pie tādiem, kas daudz maldās. Un tomēr uzskatu, ka esmu daudz atradis...
Merlins
# Labojis Merlins: 2010.06.07 16:21:21
Aivars

Piebilstot pie Voldemāra jau paskaidrotā, tad pēc 2.Kor.5:21 mūsu Kungs pie krusta bija padarīts tik patiesi pedofīls un homoseksuālists, laulības pārkāpējs, Dieva zaimotājs, zaglis un slepkava utt., cik patiesi tādi ir bijuši cilvēki, kuru dēļ viņš mira. Jo viņš tika padarīts par grēku tikpat patiesi, cik cilvēki no grēka atpestīti.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:32:27
Merlins
Āmen! Tas ir tas, ko Raksti saka. Bet, kad Tu sludini, centies būt taktisks un tomēr šādus grēkus tāpat vien kā pirmos nepiemini.
Bet kaut kā forumā `muitnieku un grēcinieku` termina vietā ir ieviesies gana specifisks salikums `mācītājas un homoseksuālisti`.
Merlins
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:36:46
Aivars

Nu tie jau arī nav visikdienišķākie grēki, ko dara visi cilvēki. Tādēļ droši vien sāk ar tipiskākajiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:43:42
Merlins
Nu ja! Man jau arī liekas, ka nav visa uzmanība jākoncentrē tikai uz ļoti specifiskiem grēkiem, tos vietā un nevietā piesaucot.
Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.06.07 16:45:22
janci! [195.8.115.229]
Neviens, kas arvien meklēs Rakstos nevar teikt, ka viņš/a ir nemaldīgs ikviena jautājumā. Arī mans uzstādijums še runājot nav sevi pozicionēt kā nemaldīgu. Arī es kļūdos un meklēju. Par tik es varu Tev piekrist, kad saki: "Es piederu pie tādiem, kas daudz maldās. Un tomēr uzskatu, ka esmu daudz atradis"
Problēma sākās tad, kad satiekamies mēs tādi divi, un viens saka, ka ordinēt var arī sievietes, kamēr otrs tam nepiekrīt. Abi itkā izmanto Rakstus. Nu jā, ja Tu zini tos argumentus, kuru dēļ es uzskatu, ka sieviešu ordinēšanas prakse nav bibliska, bet tomēr paliec pie saviem ieskatiem, man nav vairs ko piebilst. Jo arī Tu tik pat pārliecinoši vari apgalvot, ka Rakstu patiesība ir Tavā pusē.
Atliek sacīt, ka redzēsim, ko sacīs Kristus, kad nāks.
Viena lieta gan, pie visa kas sacīts par sieviešū ordināciju. Kaut kā ir sanācis tā, ka tās baznīcas, kuras ordinē sievietes atzīst arī lielāko tiesu citas, manuprāt, nebibliskas mācības. Piemēram, tie, kas ir "par" sieviešu ordināciju un "pret" viendzimuma izdarībām ir reta parādība salīdzinot ar to lielo massu, kas apliecina abus. Man tas kalpo par papildus, ārpusRakstu argumentu un nedaudz saskan ar Merlina teoriju. Nez kā tas iet kopā Tev?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 15 . 16 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 135 , pavisam kopa bijuši: 5159