atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Klusuma meditācija un dēmoni
Merlins
Iesūtīts: 2010.05.28 19:20:50
Palaikam ir dzirdētas bažas, ka meditēšana rada briesmas nonākt dēmonu varā. Lasīju par to interesantu spriedumu pie Tomasa Kītinga:
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 29 . 30 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.04 18:48:58

Tātad tu ar šo ``budistisko meditāciju`` esi nodarbojies un redzējis tās izpausmes formas? Poznal pustotu un saprati, ka tas nav lāb?


Tieshi taa...
Domaa es piedzimu pa kristieti?
***** [95.68.65.80]
# Iesūtīts: 2010.06.04 21:04:26
Ctulhu

Nu salīdzinot ar ateistu sarīkotajiem gulagiem hunveibiniem un sarkanajiem khmeriem inkvizīcija ir svētdienas skolas ekskursija, vot kas.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.04 21:43:41
Raimonds
Var tikai pabrīnīties, no kurienes šīs idejas. Lai gan.. bērnībā jau arī kodēto rakstu un `pupiņvalodas` nodarbes šķiet interesantas.
Jošs Mulders
Nu man jau liekas, ka reizēm šīs meditācijas līdzinās tam `mammūūuu, mammmūū` nopūtu lūgšanai, kad pārguris bērns pats vairs nezina ko grib un ko viņam vajag, bet pēdējām apziņas paliekas koncentrē uz komunikāciju, bez kuras ir bezceris.
***** [95.68.65.80]
# Iesūtīts: 2010.06.04 23:11:47
Gnidrologs

Vai nu saukt to par uzdevumu vai par projektu, kurā dažādu uzskatu piederīgie var atrast kopīgu mērķi un sadarbības iespēju, bet piekrītu.
communitywestlv
# Iesūtīts: 2010.06.04 23:16:09
Merlins
Atslēga pareizai šīs lūgšanas izpratnei slēpjas visas garīgās jeb svētdzīves kontekstā.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.06.11 00:45:07
Te netiek pieminēta Bībelē aprakstītā sarunas forma ar Dievu = runāšana mēlēs.
Memekija
# Iesūtīts: 2010.06.11 14:41:03
Aivars Lapšāns
Te netiek pieminēta Bībelē aprakstītā sarunas forma ar Dievu = runāšana mēlēs.
Un kāpēc lai viņa tiktu pieminēta? Tēma taču ir cita
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.06.11 14:58:15
Te netiek pieminēta Bībelē aprakstītā sarunas forma ar Dievu = runāšana mēlēs.

A kaapee man ar Dievu runaat angliski, spaaniski vai krieviski, ja varu runaat Latviski? Vinjam tak nav probleemas to saprast! Jeb kaapee man ar Dievu runaat pasham nesaprotot, ko es runaaju? Atkal kaareejais gadiijums, kad cilveekiem nu ljoti nepatiik tas "Miili Dievu ... no visa sava praata..." Un tiek glorificeeta smadzenju reflexiivs bzdinks lingvistiskajos centros, ko speej izsaukt jebkursh treneets hipotikjis vai shamanis! Bet paarlieciiba, ka tu runaa Engjelju Valodaa vismaz kaut kaa savu personiigo mazticiibu celj... sak - ar mani briinums ir noticis, par aaxtu esmu palicis!
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.06.11 16:03:59
MemekijaJošs Mulders

Korintiešiem 14 nenoliedzami ziņo , ka Pāvils runā mēlēs = garā sarunājas ar Dievu.
Tas , ka mūslaiku harizmāti publiski runā ihol mahol dehol nenozīmē ka tā notiek runāšana mēlēs. Varbūt arī notiek. Harizmāti pārkāpj rakstus darot to publiskā veidā. Tāpēc vienai daļai veidojas pretestība.
Runāt mēlēs, sarunāties garā nav aizliegts , tāpēc tie , kuri to piesmej pārkāpj rakstu loģiku un Pāvila skaidrojumu par mēlēs runāšanu.
Ja man te kāds pārmet , ka tas nav par tēmu , nu gan tam nav taisnība, jo vārds meditācija mūslaikos Latvijā ir ar vairākām nozīmēm. Tāpēc es neiesaku sarunu ar Dievu skaidrot kā meditāciju.
Meditācijas formas ir ļoti dažādas. Cilvēki, kuri ir mazākā ticības pakāpē var apgrēkoties, nonākt okultās darbībās un spiritismā.

Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.11 16:10:12
Korintiešiem 14 nenoliedzami ziņo , ka Pāvils runā mēlēs = garā sarunājas ar Dievu.

Jaa un Ap.D. un taa pati Korintieshu 14 nenoleidzami zinjo, ka taas ir dazahadas sveshas valodas, kuras pats Paavils nav maaciijies, bet Dievs devis tajaas vinjam sludinaat... starp griekju vaardu "valoda" un "meele" nav nekaadas atshkjiriibas... taakaa kontextuaali runa iet par sveshvalodaam... Ap.D. arii paraada ka tieshi taa arii bija, kad daudzi viiri apkaart dzirdeeja Apustuljus savaa ddzimtajaa meelee runaajam... luuk taa ir meelju daavana - sludinaat sveshzemniekiem Dieva Vaardu vinju valodaa, pat ja tu to nezini!

Runāt mēlēs, sarunāties garā nav aizliegts , tāpēc tie , kuri to piesmej pārkāpj rakstu loģiku un Pāvila skaidrojumu par mēlēs runāšanu.
Priotams ka nav aizliegts. Tikai man nav skairs, kaapeec runaat Garaa krieviski, ja var runaat Garaa latviski... tas taa, ja pienjem, ka esi latvietis... Krievam dabiigi buus runaat Krieviski... un Garaa!

Pirtniece
# Iesūtīts: 2010.06.12 00:50:18
tēma tā kā būtu klususma meditācija nevis runāšana mēles. tā jau taisni skaļa ir , ne klusa
bitukas
# Labojis bitukas: 2010.06.12 01:31:53
varbūt, īsti ne pa tēmu, tomēr. Tāda sajūta, ka mēs pēdējā laikā sludinām evaņģēliju tā kā preces TV šopā. Jaunais brīnumlīdzeklis meditācija - viens divi un dēmoni laukā, utt. Mazās grupas - draudzes pieaugums garantēts. Cerības festivāls - atmoda visā Latvijā. Kas tam nepiekrīt ir riktīgs atpakaļrāpulis. It kā dievs būtu kaut kur pazudis un MĒS ar savām darbībām viņu atrodam. Neticu...
Domāju vislabākā meditācija būtu priecāties par dzīvi un vienkārši mīlēt Dievu par to, ka varam dzīvot! Ja ļoti gribas kaut ko īpašu, varbūt, būt kristietim tajā vietā, kur esam. Tas ir simtreiz krutāk par visām meditācijām. Man Dievs mīt nevis manas bezapziņas dzīlēs, bet gan mana mazā puikas smaidā.
Es izlasīju abas grāmatas par meditāciju, izlasīju rakstu Teoloģijas žurnālā, biju uz vienu tikšanos Torņkalna baznīcā. Tas nav priekš manis. Netaisos iztirzāt pareizos punktus sprīdi zem nabas, Jēzus nokāpšanas ellē īpatnējo interpretāciju, cilvēkus ar pareizajiem vēderiem, reliģiju tolerances jautājumus, Ind***na personību. Nav priekš manis. Tikpat labi var sākt stabos kāpt un dzīvot, vai nepārtraukti klanīties(Tvens rakstīja - ja šiem pieliek kādu ierīci, tad klanīšanos var pārvērst lietderīgā enerģijā). Jo tā taču darīja tuksneša tēvi! Ja man kārojas kaut ko īpašu, es varu darīt to, ko ieteica kāds, kuram tuksneša tēvi, īpašie mūki, dižie teologi, utt., nav pat cienīgi kurpju auklas aiztaisīt, proti, sacīt Tēvreizi!
Memekija
# Iesūtīts: 2010.06.12 09:00:42
bitukasJaunais brīnumlīdzeklis meditācija - viens divi un dēmoni laukā,

Ja ļoti gribas kaut ko īpašu, varbūt, būt kristietim tajā vietā, kur esam. meditācija jau tieši to māca- būt tajā vietā un tajā brīdī, kur esam
Tas nav priekš manis. Ok! visi jau nav vienādi, tev taču neviens neliek to darīt!
bitukas
# Labojis bitukas: 2010.06.12 11:15:52
Darīt, jau neliek, bet tiek pasniegts kā panaceja. Un tad rodas sajūta, ka tie, kas nemeditē nav pilnvērtīgi, tobiš ir ar lielām galvām un gāžas apkārt. Es saprotu meditāciju, kā intensīvas pārdomas vai koncentrētu iztēlošanos(kaut kā). Bet tāpēc es nesaku, ka jezuītisms ir iespēja mūsdienu krīzes apstākļos, un Ignāciju Lojolu nesaucu par sadha guru. Vēl mani atgrūž slavas dziesmas Džonam Meinam. Paši sakam, ka tikai totalitāras sektas nekritiski izturas pret saviem vadoņiem., bet slavas dziesma DM teoloģijas žurnālā... Lasot rodas ķecerīga doma, ja Kristus būt zinājis, ka būs tāds DM, varbūt nemaz nebūtu nācis - DM visu izdarīs.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.06.12 11:55:47
Jošs Mulders

Tavs apraksts par mēlēs runāšanu ir no adventistu ,,taktikas,,.
Svešvalodu kontekstu Tu un viņi salaiž kopā ar vasarsvētku notikumu , kur daudzi tur bij no dažādām ciltīm ar savu valodu. Tur tad arī to var saprast, ka viņi slavēja Dievu katrs savā mēlē, svešvalodā.....teica Dievu mēlēs.
Diemžēl Korintiešu nodaļa nes sev līdz citu skaidrojumu.

Te no Korintiešiem = ,, Jo, kas runā mēlēs, tas nerunā cilvēkiem, bet Dievam; jo neviens to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus,,
Te ir skaidrojums par ,,meditatīvo aktualitāti no šīs diskusijas,, , kāpēc Merlins nepiedāvā atļauto ,,meditācijas formu,, ? Rodas taču jautājums. Vai tādēļ, ka tas ir harizmātu ,,lauciņš,, ?!

KOr. ,, Kas runā mēlēs, tas ceļ pats sevi; bet, kas pravieto, tas ceļ draudzi ,,
,, Tātad, brāļi, tiecieties pravietot, neliedziet arī runāšanu mēlēs.
--------------------------------------------------
,,Jo, kad es, mēlēs runādams, lūdzu Dievu, tad mans gars gan lūdz, bet mans prāts paliek neauglīgs,,

Kā tad tas patiesībā ir? Es taču gribu Dievu lūgt garā, bet gribu lūgt arī ar prātu; es gribu dziedāt garā, bet gribu dziedāt arī ar prātu.




Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.06.12 12:10:56
Te tad ir tā Pāvila atslēga par mūsu mērķi. Es jau to sākumā rakstīju , ka mums Dievs dod dienu kopā ar viņu . Un kristīgās meditācijas , kas tagad nāk modē ir tas pats , ko saka Pāvils , ka primārais ir pravietošana.
Tāpēc es piedāvāju Merlina vietā sistēmu kā sagatavot sevi , teiksim rītā, lai tu visu dienu būtu par svētību un ja vajag arī ar pravietisku vārdu pie kāda.
Merlin, palasi Korintiešiem ....un Pāvila taktiku , kas ir primārais?
Tad jau jāiet uz klosteri un tad arī nošķirtībā varam meditēt un runāt mēlēs sev .....Bet latviešu tauta lai pa to laiku nonāk sātana verdzībā.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.06.12 12:11:31
bitukas

Ļoti skaisti vārdi ! Šis ikdienas prieks caur dzīvi , Viņu slavējot, tad ir tā augstākā ,, meditatīvā forma,,.
Mani satrieca kādas mūsu draudzes līderes stāsts , kur viņa stās`tīja , ...kad iepazinusi Jēzu , gājusi divas nedēļas pa Rīgu ar asarām acīs.
Vēl viena augstākās klases ,,meditatīvā ,,forma.
indriķis
# Iesūtīts: 2010.06.12 18:36:26
Jošs Mulders , glosolālijas ( runāšanu mēlēs) apkarot nav prātīgi, zinu no pieredzes.
Lai nu tagad reti pats tās praktizēju,
savā laikā - "runājot sev un Dievam", kā Pāvils māca, tās man deva nopietnu garīgu stiprinājumu.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.06.12 18:55:24
indriķis

Pārsvarā labas lietas ,,sačakarē,, tēlotāji. Tāpat kā no Svētā Gara krīt retais, tāpat ir ar mēlēs runāšanu.
Bij gadījums Limbažu LELBaznīcā, iesvētībās, pie vakarēdiena divi jaunekļi krita Svētā Gara spēkā.
Pirtniece
# Iesūtīts: 2010.06.12 20:07:52
divi jaunekļi krita Svētā Gara spēkā.
kā var atšķirt krišanu Svētā Gara spēkā no vienkāršas noģībšanas?
tādas mēdz gadīties šad un tad cilvēkiem saviļņojuma brīžos - kāzās piemēram vai kādreiz no satraukuma vai paguruma uzstājoties ar kori uz skatuves
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 29 . 30 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 47 , pavisam kopa bijuši: 1409