atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Klusuma meditācija un dēmoni
Merlins
Iesūtīts: 2010.05.28 19:20:50
Palaikam ir dzirdētas bažas, ka meditēšana rada briesmas nonākt dēmonu varā. Lasīju par to interesantu spriedumu pie Tomasa Kītinga:
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 29 . 30 . >>
AutorsZiņas teksts
dafne
# Iesūtīts: 2012.01.10 11:53:58
Aivars
Taja kas tiek "paķidata" raidijumaa.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.10 11:56:07
dafne
"Krīzes iespējas" ? To gan es vairs neesmu lasījis. Esmu izlasījis tās iepriekšējās.
dafne
# Iesūtīts: 2012.01.10 11:56:24
Jošs Mulders
aij..aij..nu nez cik tu talu tiksi taja garigaja izaugsme..ar savu riepu mainīšanu
bitukas
# Iesūtīts: 2012.01.10 11:56:56
Ps.46:11, 62:2,6 es neesmu pret kristiigu meditaaciju, bet gan pret taadu no kuras aug kaajas celjam uz sazinkurieni, kuru maaca fen shui skolotaaj(Induleens), kura veido galvaa starpreligjiju kjiiseli. Vai meditaacija, taada kaa maaca J.R. gramatele pagodina Kristu-Dievu?
Memekija
# Iesūtīts: 2012.01.10 11:58:47
bitukas
vai vispār lūgšana pagodina Kristu-Dievu?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:00:31
Nav jau nekāds noslēpums, ka esmu Rīgas Lutera draudzē. Iespējams, ka tas ietekmē manu pozīciju arī šajā jautājumā.
Bet cik ar mācītājiem esmu runājis par šo tēmu vai tā viņu pašu pieminēta, tik iespējamās bažas ir kliedētas.

Ar konkrēto raidījumu ir smaga problēma: kādam garam tas seko? Tajā Kristus gan ir piesaukts, bet vai tam seko? dafnes aicināts, noklausījos līdz galam. Kas ir pēdējās 10 minūtes, kuras ievada apsūdzība sātanismā? Pirmkārt, tam visi raidījuma dalībnieki piekrīt, otrkārt tur ir papilnam ieņirgšana par visu ar kristīgo meditāciju saistīto. Tā vien šķiet, ka Aleksandrs, sajusdams, ka kaut kas ar attieksmi nav labi, mēģina to nopamatot ar rakstvietu piesaukšanu.

Gribētu Doveiko pajautāt, ko gauži praktiski nozīmē viņa uzsvērtā rakstu apdomāšana nepārtraukti? Būtu labi, ja viņš pret šiem saviem vārdiem attiektos tik pat nopietni kā pret citas prakses nosodīšanu.

Sekojot Rakstos teiktajam, atliek secināt, ka šo raidījumu nevadīja tas pats gars, kā spēkā darbojās Kristus. Tas bija vienkāršs upurēšanas pasākums "Dieva vārdā".
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:01:50
bitukas
Tad acīmredzot, to der arī tā skaidri nošķirt. Teiksim, minētā raidījuma pēdējā daļa, kur jau panesās sazvērestību teorijas un klausītāju biedināšana `ar CIP specrotām, kas aplenkušas pēdējo kristiešu patvērumu Džonstaunu" (nu labi `burkānistiem` kas ar saviem grābekļiem piebeigs fundamentālos kristiešus), savā veidā pat diskreditēja daudzos labos aizrādījumus, kas izskanēja raidījuma gaitā
dafne
# Labojis dafne: 2012.01.10 12:05:13
Aivars
nu Aleksandrs jau pastastija par ko gramata ir runa..par meditaciju ka Ceļu..nevis ka lugsanas veidu.Ka tautas celju..un ari baznicas celju.Par Dievu iekss cilveka..u.c
Memekija
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:05:30
nenoklausījos līdz beigām. vai būtu vērts?
rainars
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:05:37

Sekojot Rakstos teiktajam, atliek secināt, ka šo raidījumu nevadīja tas pats gars, kā spēkā darbojās Kristus. Tas bija vienkāršs upurēšanas pasākums "Dieva vārdā".

Domāt par šādām izpausmēm vajadzētu piedomāt arī diskusiju dalībniekiem.
bitukas
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:09:15
Memekija
Luugshsana pagodina, konkreetaa graamatele ne. Bet kaa jau noskaidrojaam Tu to neesi kaartiigi lasiijusi, taapeec meditaacijas sakaaraa ar Tevi nerunaashu.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:09:27
dafne
Par Dievu iekss cilveka.

1.Moz. 2:7 Un Dievs Tas Kungs radīja cilvēku no zemes pīšļiem un iedvesa viņa nāsīs dzīvības dvašu; tā cilvēks tapa par dzīvu dvēseli.
dafne
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:09:41
Mārtiņš
par to,ka kads tiktu apsudzets satanisma nemaz nemaniju..pie tam nelikas ka viri par ko ipassi ieņirgtu,ne vairak vai mazak ka mes te brīžam...viens par otru
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:12:06
dafne
Nu arī Aleksandrs ir vārdu meistars un arī viņam ir savs dialogs ar Juri, kas pārsniedz šo grāmatu, vai meditācijas tēmu vispār. Bet, ja runā par tiem citātiem, tad ļoti līdzīgus esmu lasījis daudzās citās grāmatās, kas nerunā par kristīgo meditāciju, bet kādiem citiem kristīgas dzīves aspektiem. Protams, var jautāt, kas seko šīm programmējošām frāzēm tālāk. Kādu piedāvājumu tās ievada?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:13:15
dafne
Nu tad vēlreiz paklausies 10-15 min. pirms beigām. Tur Tālbergs to izklāsta un neviens neiebilst, bet turpina sarunu.
Bet kā lai nosauc visādas replikas, kad viens ko sāk teikt, otrs iemet ironisku piezīmi, visi pasmejas. Ja šīs vietas izrautu no konteksta (kā šie paši to brīžiem dara), varētu uztaisīt riktīgu kristīgās zaimošanas skandālu.
bitukas
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:14:53
Aivars
Aleksandra vaardi izskaneeja skarbi, bet dazreiz vilciens jaanosit jau teejkannas liimenii( tas no vienas anekdotes). Luters arii runaaja ljoti skarbi, pat rupji par lietaam, kuras it kaa vareetu risinaat maigaak(bet tad ne suuda neatrisinaatu)
dafne
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:15:36
Mārtiņš
Tev Rubenis ir macītajs?
vilks
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:16:19
dafne
nelikas ka viri par ko ipassi ieņirgtu,ne vairak vai mazak ka mes te brīžam...viens par otru
vispār tieši tās ieņirgšanas dēļ es arī nespēju klausīties Tālberga raidījumus, jo nespēju izturēt viņa attieksmi.. mani tā apgrēcina.

tāda tipa attieksmi šai forumā es savulaik mēdzu cenzēt, tagad pēdējā laikā vienkārši nelasu un eju darīt ko citu, nedomāju, ka Kristus gars vada šāda tipa sarunas.
un tas nav tas pats, kas draudzīga savstarpēja pavilkšana uz zoba vai pajokošanās.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.10 12:16:20
dafne
Vispār, jau tieši tas bija tas vērtīgākais moments diskusijā, proti kristīgā antropoloģija. Tai pašā laikā, runājot par Pāvilu, viens ir tas, ka viņš paziņo: `manī (miesā) nav nekā laba`, tā pārvelkot svītru visiem pašatpestīšanās darbiem caur Toras praktizēšanu. Tai pat laikā, neaizmirsīsim, ka viņš uzsver, ka DIEVA GARS mīt jūsos, jūs esat KRISTŪ jauns radījums, KRISTUS GARS jūsu sirdīs sauc Aba - Tēvs, utt...
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2012.01.10 12:17:15
Memekija
Atkārtotā lūgšana, šī meditācija, savā būtībā vairāk ir kā autogēnais, apziņas trenniņš. Tas grāmatās tiek arī uzsvērts. Tas nav slikti! Bet tas automātiski nenozīmē iemantot Dieva Garu, iemantot pestīšanu. Arī vislabā lūgšana nav Žēlastības līdzeklis, caur kuru Dievs dāvina savas dāvanas. Cilvēki var būt draugi un kopā praktizēt meditāciju, bet pestīšana ir tikai ticībā Kristum. Tas jau kristiešiem rūp.

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 29 . 30 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 181 , pavisam kopa bijuši: 8721