atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu KAUNS
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2010.05.26 14:36:51
pret mācītāju un slimnīcas apsargu ir pierādītas deviņas noziegumu epizodes
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.05.28 10:13:27
***** [95.68.65.80]
Baznīca nosoda homoseksuālismu kā praksi vai netikumu. Tiesa netiesā netikumus, bet cilvēkus.

Tu esi āksts! Es visu laiku tieši jautāju - UN kĀ TAS ATSPOGUĻOJAS ŠAJĀ SITUĀCIJĀ?
A atspoguļojas vienkārši - tiek samesta nauda advokātam! Godprātīgais diskutētājas atradies, bļin! Zini ko nozīmē paruna "roka roku mazgā"? Vot aizej un saviem vecākiem pajautā, ibo tie nav tev to iemācījuši, acīm redzot.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 10:15:08
Diskusijā ir jauns atslēgas vārds "tiesa". Priekš kam vajadzīga tiesa...ja ir žēlastība... Tiesa atjauno taisnīgumu. Upuriem tas ir svarīgi. Pret viņiem nodarīta netaisnība. Ja tiesa nenotiek, tad līdz galam nav skaidrs, vai drīkst vai nedrīkst darīt to atkal un atkal ar viņiem un citi līdzīgiem - nepilngadīgajiem. Kāda jēga apsūdzētajam no tiesas? Arī tiek atjaunots taisnīgums. Ja pierādījumi nepierāda vainu, tad tiek attaisnots. Ja pierāda, tad tas ir labs sākums patiesības atzīšana par sevi. Zināms atvieglojums, ka beidzot var beigt melot sev un citiem.
Ekologs
# Labojis redaktors: 2010.05.28 10:16:22
Jānis Ginters

Nevainīgam cilvēkam advokāts nav vajadzīgs. Un ko tad uz otro jautājumu nav atbildes?

Džonijs
Tak katoļiem ir viena baigi labā štelle-izsūdzi grēkus un neviens tevi nevar apsūdzēt...grēksūdzes noslēpums

Tā gluži nav taisnība. Ja kāds priesteris nāk pie otra priestera uz grēksūdzi un saka: es esmu piemēram, pedofils vai homoseksuālists, tad tas, kurš pieņem grēksūdzi, nedrīkst dot absolūciju, kamēr grēkā kritušais neapsolās rīkoties adekvāti, t.i. iet prom no priesterības. Grēksūdzē nav tikai sūdzēšana, ir arī gandarīšana. T.i., lietu un situācijas labošana. Kā zinām, tad katoļu Baznīcā priesteris nedrīkst būt ne pedofils, ne homītis un pat, ja izsūdz grēkus, viņam ir jāatstāj priesterība. Tas ir maldīgs viedoklis un Baznīcas likumu (Kanonisko tiesību) nezināšana, kas bieži pat priesteriem un pat kardinālam, liek runāt muļķības šajā jautājumā.

Noklausoties Pujāta interviju, rodas tāda dīvaina sajūta...ne tur kāda vainas sajūta, bet vieni vienīgi mājieni.

Kā lai neuztraucas? Pēc jaunajām normām, visiem bīskapiem, kas slēpuši priesterus pedofilus, ir jāatkāpjas no amata.

Red. piezīme: Ekologs ir lietojis aizvainojošus izteicienus.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 10:19:14
Tikai pie tiesas tik ātri mēs netiksim. Šādas lietas vispirms skata apgabala tiesā. Un, ja kādu pusi - prokuratūru vai apsūdzēto spriedums neapmierina, tad lieta var tikt pārsūdzēta Augstākajā tiesā. Un tas ir atkal laiks un nauda. Un apsūdzētajam apcietinājums pirmstiesas izmeklēšanā. Un spriedze saglabājas.
Labs links www.at.gov.lv/files/docs/.../tiesu_prakses_apkopojums_2_2008.doc
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.05.28 10:41:30
Haw-wa [78.84.29.47]
Diskusijā ir jauns atslēgas vārds "tiesa". Priekš kam vajadzīga tiesa...ja ir žēlastība... Tiesa atjauno taisnīgumu. Upuriem tas ir svarīgi. Pret viņiem nodarīta netaisnība. Ja tiesa nenotiek, tad līdz galam nav skaidrs, vai drīkst vai nedrīkst darīt to atkal un atkal ar viņiem un citi līdzīgiem - nepilngadīgajiem. Kāda jēga apsūdzētajam no tiesas? Arī tiek atjaunots taisnīgums. Ja pierādījumi nepierāda vainu, tad tiek attaisnots. Ja pierāda, tad tas ir labs sākums patiesības atzīšana par sevi. Zināms atvieglojums, ka beidzot var beigt melot sev un citiem.

Mani kaut kā māc šaubas, vai tiešām laicīga tiesa atjauno taisnīgumu. Tad jau Dieva tiesa vairs nav vajadzīga?
Ja apsūdzētajam spriedums būs attaisnojošs, zīmogs (apsūdzības un tiesa fakts) tik vai tā paliksies. Pat ja parādās skaidri redzami un uztverami nevainības pierādījumi, daudziem tie vienalga nebūs arguments, jo "nav dūmu bez uguns".
Un vai tu domā, ka upura pieredze (jeb notikums ar konkrētu nospiedumu viņa dzīvē) par nodarījumu viņam būtiski mainīsies pēc tiesas sprieduma?

Tomēr var arī gadīties, ka no tevis rakstītā totāli neuztvēru tavu domu gājienu.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.05.28 11:40:59
Mārtiņš

Dieva tiesa jau nu būs gan, un jau tagad ar lielu pārliecību var teikt, ka visplānāk klāsies tieši šiem mundiera sargiem - nozieguma slēpējiem (sk. Ekologa kom.). līdzzinātajiem, citiem vārdiem.

Ja apsūdzētajam spriedums būs attaisnojošs, zīmogs (apsūdzības un tiesa fakts) tik vai tā paliksies.

ko tad tu iesaki - laicīgajā tiesā garīdznieku lietu izskatīšanu nemaz ij nepieļaut? norakt baznīcas iekšienē un basta, un lai netaisnība vairojas?
mandomāt, tieši otrādi - tas zīmogs tagad jau ir šā vai tā, tikai tagad tas skar bez izšķirības visus. kamēr viss miglā un puspatiesībās tīts, jebkurš puišelis var rādīt ar pirkstu uz jebkuru personu talārā un apsaukāt un apzviegt!
kāpēc jācieš vispār visiem nevainīgajiem??

ja tieišām izrādās nevainīgs un attaisno, tad vnk tas jāizdara pietiekami skaļi un sadzirdami. tā lai no baumām attiecībā uz konkrēto personu nepaliek pāri pat ēna. un viss.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 11:44:42
Mārtiņš Par šo man vieglāk atbildēt, jo pazīstu vairāk upuru pusi. Un vai tu domā, ka upura pieredze (jeb notikums ar konkrētu nospiedumu viņa dzīvē) par nodarījumu viņam būtiski mainīsies pēc tiesas sprieduma? Tas dīvainākais ir, ka lielākajai daļai upuriem tas tiešām ir svarīgi ilgtermiņā. Strādājot ar upuriem, kuri ir izvaroti atkārtoti, piemēram, pirmo reizi 3-4 gadu vecumā un tad atkal tīņu gados, viņu teksts ir "neviens viņu (varmāku) neapturēja, man bija bail..." Viņiem liekas, ka tie varmākas ir visuvareni, kas nosaka lietu kārtību un pasaule veidojas pēc tās attiecību bildes. Ja to bildi nemaina, pasakot kas ir kas un "nesamazinot" to ļaunuma varu, tad upuris turpina dzīvot tādā sagrozītā pasaulē. Un galu galā pēc gadiem sāk pats to ļaunumu producēt. Tāpēc ir vajadzīgs tiesas PROCESS, kam visi iziet cauri. Arī upuris, kuram launums nav apstrakta ideja par vai pret homo vai pedo, bet
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 11:47:16
ar fizisku un garīgu sāpju pieredze ar konkrēta cilvēka seju, rokām, kājām, maržu un visu pārējo. Viņam jātiek no tām bailēm vaļā un jāredz kā tas cilvēks tiek apturēts. Un sabiedrība caur to pasaka savu "nē". Tā nevar. Bildei par dzīvi un attiecībām ir jābūt citādām.
Salutatem [91.87.139.21]
# Iesūtīts: 2010.05.28 11:59:52
Jānis Ginters

Vēlmē aizstāvēt savējos (par visu varīti), nevajadzētu pazaudēt apziņu par A.Lēvaldam inkriminētā nozieguma morālo smagumu. Viens ir nevainības prezumcija un pavisam kas cits vēlme attaisnot sevi un to faktu, ka pats droši vien arī klapatāji Lēvaldam šo silto vietiņu pie luterāņiem. Ja tiktu apsūdzēts kāds katoļu priesteris, kas vēl aizvien kalpo pie katoļiem, diez vai šāda aizstāvoša šūmēšanās maz notiktu. Tātad, redzi Jāni, viss ir subjektīvi, lai kāda nebūtu publiskā izkārtne. Un varbūt, ka mācītājam būtu vairāk jāuztraucas par upuru ciešanām, bet upuri jau šajā gadījumā nav baznīcas kalpotāju "čomi".
godwit
# Iesūtīts: 2010.05.28 12:03:48
Ekologam laikam bans. Manuprāt viņš bija sakarīgs forumietis. Žēl.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 12:04:06
Mārtiņš Vai laicīgajai tiesai un Dieva tiesai ir kāda līdzība? Nezinu, bet man liekas, ka laicīgās tiesas viens no evaņģēliskākajiem aspektiem ir tiekšanās pēc soda taisnīgumu, soda individualizācija, atbildību mīkstinošo apstākļu ņemšana vērā -Krimināllikums nesniedz skaidru atbildi par to, kāda ir atbildību mīkstinošo apstākļu daba – KL 47. panta 1. daļā uzskaitīti apstākļi, kas attiecas gan uz vainīgā personību (1); gan uz vainīgā attieksmi pret nodarījumu, cietušo likumpārkāpuma izdarīšanas brīdī (2), gan uz vainīgā attieksmi pret izdarīto nodarījumu pēc tā atklāšanas (3), gan apstākļi, kas raksturo noziedzīga nodarījuma raksturu (4) un tā sekas (5) u.c. Citāds no norādītā dokumenta.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 12:06:41
Tiesas bieži vien neievēro, ka KL 47. panta 1. daļas 1. punktā norādītais apstāklis ir formulēts plašāk, proti: „ noziedzīgā nodarījuma izdarītājs pieteicies par vainīgu, vaļsirdīgi atzinies un nožēlojis izdarīto,” tādējādi norādot uz trim personas darbībām, kas tikai kopumā veido šo atbildību mīkstinošo apstākli. Tas nostiprināts arī judikatūrā. Augstākās tiesas Senāta Krimināllietu departaments 2007. gada 18. janvāra lēmumā lietā Nr. SKK-35 norādījis, ka KL 47. panta 1. daļas 1. punktā paredzēto atbildību mīkstinošo apstākli veido „visu triju likumā norādīto darbību kopums,” uz ko vairākkārt vērsta tiesu vērība arī pēdējo gadu prakses apkopojumos.
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 12:31:58
Tas bija citāts no tā paša Augstākās tiesas dokumenta 23.lpp.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.05.28 12:57:36
Starp citu, arii pasaules dazhaadu pedofiilijas skandaalu ieksh RKB kontextaa, varbuut beidzot pasaule ir gatava uzdot jautaajumu un mekleet patiesu un taisniigu atbildi - vai ir korelaacija starp sho noziegumu un uzspiestu celibaatu?

Nu grozies kaa gribi, bet tie pedofiilijas veeji visvairaak kaareiz puush no taas konfesijas puses, kuraa celibaats ir prasiiab pret priesteriem... Visur citur shie noziegumu nezashkaljivajet paari videejajam sabiedriibaa, bet RKB videe tas ir buutiski paari statistiskajam videejam!

Kaapeec baidiities shaadu jautaajumu uzdot? Ja RKB adepti un vinjiem piekriitoshaa dalja ir tik paarliecinaata, ka korelaacija nav, tad nav jaabaidaas... jo neko tachu neatradiis.
Savukaart, ja korelaacija ir, vai RKB nebuutu pirmajiem par to jaaciinaas... jo Bazniica tachu ir patiesiibas balsts... ?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:17:02
Justitia, vareetu to autoritataiivo peetiijumu, kas pieraada, ka shaadas korelaacijas nav?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:18:16
Ctulhu nezinu... tu domaa, ka, ja tev liegtu sexu n-tos gadus, tev psihe saglabaatos "stright"?
vilks
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:23:35
Jošs Mulders
ja tev liegtu sexu n-tos gadus, tev psihe saglabaatos "stright"?
tas tāds slidens arguments
tūkstošiem cilvēku dzīvo celibātā, jo ir vai nu šķīrušies vai neprecēti un viņiem nekas nenotiek, kāpēc tieši priesteriem vajadzētu kaut kam noiet greizi?

man ir drusku cita versija, bet nu nav vērts to pārrunāt.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:26:49
vilks, es saprotu, ka daudziem tas ir ok...

Nu es jau spriezhu peec sevis... manupraat... man saietu psihe tuutaa, ja man liktu celibaataa dziivot. Bet nezinu... mosh tas ir kaa ar kaadu piradumu... saakumaa lomkas, a peec tam izraadaas, ka var iztikt arii bez... Tik taa... modeleeju... jo, ja ilgaak atturaas... nu baigi gribaas...
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:39:10
Justitia Man jau liktos tā dvēselkopšanas augstākā pilotāža, ja izdodas panākt vaļsirdīgu atzīšanos un nožēlu, ja patiešām policijas stāsts ir patiess...Tas ietaupa laiku, līdzekļus un nervus...
Haw-wa [78.84.29.47]
# Iesūtīts: 2010.05.28 13:44:27
Un kristīga cilvēka cienīgi. Ja cilvēks spēj uzņemties risku un atbildību par savu nodarījumu, tad tas ir cerīgi viņam pašam. Pestīšanai.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 131 , pavisam kopa bijuši: 2198