atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Vīzija par mājas grupiņu draudzēm (kristiešu tēma)
Ingars
Iesūtīts: 2010.05.12 12:41:20
Diskusija par jūsu viedokli par šo vīziju
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
AutorsZiņas teksts
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.05.18 19:48:44
Aivars Lapšāns
tiešām smieklīgi!
Aivars
# Labojis Aivars: 2010.05.18 20:10:01
vilks
Zini, man akurāt prātā ienāca, ka tas neskar tikai Baznīcu klasiskā izpratnē, bet ka tiešām ir zināma cilvēku grupa, kas pēc savas pasaulsizjūtas it kā nespēj rezonēt uz vienas frekvences ar tiem, ko vilina intelektuāla domāšana. Arī Žirinovskiem un Pļumpapā ir sava auditorija. Teorētiski, Baznīcas uzdevums ir uzrunāt visus, vai ne? Bet dažiem Baznīca liekas pārlieku `načitannaja`. Un tam pretī, daudziem Baznīcā derdzas pārlieks prastums. Un tas konflikts arī mājas grupā nepazudīs, jo katrs arī savu `mīlestību` izrādīs pa savam.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.05.18 20:43:41
Aivars

. Un tam pretī, daudziem Baznīcā derdzas pārlieks prastums. Un tas konflikts arī mājas grupā nepazudīs, jo katrs arī savu `mīlestību` izrādīs pa savam.


Konflikti mājas grupās ir ļoti mazsvarīgi. Tas ir retums , kad brāļi un māsas sastrīdas. Es jau rakstīju , ka Dievam pie tām ir labs prāts. Uz mājas , mazajām grupām nāk Dieva alkstoši brāļi un māsas . Viņi mazajās grupās atrod mieru no šīs pasaules , patvērumu, saņemt patiesu sirds mīlestību no brāļiem un māsām...
Tikai mazajā grupā tu vari iepazīt savu brāli un māsu no matu galiņiem līdz papēžiem. Un lūgt par viņu , palīdzēt viņam, kopā darīt labas , misijas lietas attiecīgajā novadā , kur tu dzīvo.
Tie , kuri neiet uz mazajām grupām zaudē ļoti daudz. Arī Luters mūsu baznīcu iestādījis caur mazajām grupām( svētā sadraudze, Bībeles studijas un iešana cilvēkos).

Tu, Aivar, uzrakstīji Pļumpapā ar lielo burtu. Tik dzīves priecīgus mūziķus savu laiku neesmu vairs saticis. Ko tad viņi Tev nodarījuši? Sen gan neesmu saticis.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.05.18 20:51:59
vilks

Ir atrisināma . Ar pareizu kalpošanu (pareiza evaņģēlija izpratne). Pārāk daudz cilvēkiem pa galvu maisās vēsturiski pieminekļi. Vienīgais patiesais piemineklis ir Bībele. Pārējais pakārtots un piekārtots. Bet to piekārtošanu ir jāsalīdzina ar rakstiem. Citādi var sanākt jauna komunistiska partija ar visādiem marksistu darbiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.18 20:53:03
Aivars Lapšāns
Nu man tāda skolas laiku nelaime, ka reizēm vados pēc noteikuma rakstīt nosaukumus ar lielo burtu, lai gan dažkārt pēdiņas atmetu, sekojot jaunāku laiku priekšrakstiem. Tiesa, uzskatu, ka dzīvesprieks nav vienīgā iespējamā mūziķa kvalitāte.
Bet Tavā tekstā jau arī nevājš snobisms - mazajās grupās brāļi un māsas cenšas savus papēžus pasargāt no šīs pasaules kārajiem skatiem. "Iešana cilvēkos` beigu beigās ir tikai paburzīšanās ar sev simpātiskiem ļaudīm.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.05.18 21:09:23
Ivo Pavlovičs

Nesen jautāji = kad es pirmo reizi sāku Bībeli lasīt....Toreiz nespēju atbildēt. Mājās mazliet padomāju.
Tad, nu tā sanāk = tieši tajā gadā, kad Tu piedzimi , kad mācījos Rīgā, man nozaga pirmo lidz ņemto Bībeli uz skolu. Es to slēpu. 100% zinu , ka to izdarīja kāds skolotājs, lai es nenonāktu sarkanpagonnieku rokā. Ja Tu zinātu ko nozīmē šie sarkanpagonnieki !? Vēlāk dienēdams kosmodromā Baikonur es to izjutu par pretpadomju propogandu un reāliem draudiem trīs gadu dizbatā. Salīdzinot ar cietumu tas ir kādi seši gadi. Mani izglāba tēva labā pagātne.
Atnākot no armijas vienmēr esmu lasījis Bībeli. Jā arī pat dzerdams. Atgriežoties mājās no smagiem koncertiem pirms gulētiešanas ar pēdējiem spēkiem palasīju Bībeli un tikai tad iemigu. Tas ar mani notiek visu mūžu. Līdz pat šim laikam man gultā ir Bībele.
Tāpēc man ir aizvainojoši , kad kristieši zākā , ka esmu harizmāts, luterānis, adventists, jūsmotājs, baptists...viss spektrs. Es mīlu Jēzu. Jā , pēdējais draņķis , bet mīlu. Un , ja mīlu Jēzu , tad , protams , ka Viņa inspirēto Vārdu. Bībeli . Tur ir visa skaidrojošā sistēma un vēsture. Un Jēzus tapa miesa.....un mira par mani.....
Reiz atgriežoties mājās no koncertiem , tad vēl nebiju kristietis, spēka nebij nemaz, bet stūre pagriezās uz ....Viļaku. Jā no raiskuma, kur gaida gulta, sāku braukt gaišā rītā uz Viļaku. Zināju, ka svētdienās ir vaļā baznīca. Es braucu autopilotā. Busiņš bij pilns ar aparatūru.....Iegāju baznīcā. Notika Dievkalpojums, es neko nesapratu kas tur notiek, bet ...es biju pie kaut kā cita, pie Tā , kas mani ieejot baznīcā mazam esot tā apbūra , ka es stāvēju mazs pusisītis mēms, līdz mamma mani nepaņēma aiz rokas. Tagad es zinu, kas tas bij . Jēzus. Tikai Viņš spēj uzrunāt, saraudināt , palīdzēt, iepriecināt, evaņģelizēt, teoloģizēt, aizsargāt.....mierināt. Tikai Jēzus ir īstu brīnumu ģēnijs. Saki , Ivao , kas notiek ar Tevi , kad esi uzzinājis , kad nākamais mācītājs ir kādu izvarojis? par saknēm esi domājis? pateikšu priekšā = rokās Bībele , bet aKstprātība pret brāļiem un māsām. Tas ir sākums. Pretim nāk ragainis ar melniem cimdiem. Pie visiem , kas grib paauKstināties. izmantot kristietību par savas dzīves karjeru. Jēzus miesā ir cita hierarhija. Un tie, kuri ar to nesamierināsies = paauKstināsies.
Tas viens. Otrs. es esmu piedzīvojis padomju laiku despotiju. Komunistiskās partijas sātanisko varu, tās bībeles....
Arī tagad redzu un neesmu akls, ja ir runa par kristietības vēsturi, tad teoloģija ļoti daudz slavina noziedzīgo baznīcu , bet Jēzus Baznīcu tikpat kā nemaz. Tāpēc , Ivo , Tev tik maz zināšanas par Jēzus Baznīcu , jo Tev vienkārši tādu informāciju neviens nav devis.
Ja tu nesaproti = kāpēc mācītājs spēj izvarot kroplus bērnus, tad nesapratīsi arī Jēzus īsto baznīcu. Piesaukt Luteru , bet mācīt ļaunās pāvestības atribūtiku , tas ir tas pats , kas šaut cilvēkus komunisma vārdā, kaut kāda elka ļeņina vārdā. Kad Tu sapratīsi ļaunuma sakni kristietībā, sapratīsi arī Jēzus Baznīcu.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.05.18 21:28:00
Aivars

Iešana cilvēkos` beigu beigās ir tikai paburzīšanās ar sev simpātiskiem ļaudīm.
Nē, brāl. Ne tā. Mēs apciemojam kādu cilvēku mājās. Visi brāļi sakāpjam mašīnās un ciemos... vakarējam. Vispirms Bībeles lasīšana, dziedāšana, mielasts....sarunas. lūgšanas. Jā , var pie sveša. Ja cilvēks piekrīt , tad tāpat kā Pēteris ..ciemos un basta. Ko , Tu domā pie Tevis kāds nāks ciemos? Nu ,ir gadījumi , ka atnāk.
Lasi skaidrojumus par Dieva ieročiem. Viens no atslēgas vārdiem ir saorganizēšanās vidē , kur Tu dzīvo. Pamēģini.
Vai Tev , brāl ir mazā grupa?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.18 21:36:21
Aivars Lapšāns
Laikam neuztver. Nu iedomājies tagad, ka aizbrauc nevis vienkārši pie cilvēka, kuru, ja šis nepatiks vairs neapciemosi, bet, ka studiju ietvaros klausies Indriķī vai Ivo, un neliec šiem aizvērties ar visādiem `uzbraucieniem`, kas īstenībā pat uz viņiem neattiecas, ja vien viņi nav seksuāli izmantojuši kādu bērnu. Nereāli vai ne? `Mazās grupas` jau izveidojas pašas par sevi, ar uzsvaru uz vārdu `mazās`, bet kā 50 `mazajiem` spēt par vienu `lielumu` pārtapt, jau ir sarežģītāks jautājums.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.05.18 21:49:44
Aivars

Neuzminēji. Tieši pie Ivo biju biežs viesis Bībeles stundās, kad mācīju tajā pilsētā mūzikas skolā ģitāru . Un labāku Bībeles studiju mācītāju neesmu redzējis. Es viņu pazīstu sen un viņa , kā mācītāja fanošana , kalpošana dažādās nozarēs ir fenomenāla. Bet tas , ka viņš nespēl saprast protestantisma jēgu ir piedodami. Kas gan viņam to varētu dot, kā vien pašizglītošanās , vai iešana pie gudriem vīriem. Nu , atnāca te viens reiz Agards, viņam pazīstams. Nepieņēma Ivo . Es jau uz viņu neškrobējos. kristīgas virtuves sarunas ir bij un būs. Bet ir robeža, kad konfesija acīmredzami pagriežas prom no Lutera iekarojumiem. Tad sākas kaut kas lielāks. Un tie , kuri šķeļ, pievieno... kam ? Tad nu analizējam. Pie kā mūs grib pievienot? ES nekad neesmu netaktiski viņa Bībeles stundās uzvedies. Es parasti klusībā pie sevis lūdzu par cilvēkiem , kurus Ivo uzrunā , arī piepalīdzu ar kādu teikumu , lai stunda būtu augstākās proves. Paņemu ģitāru padziedāšanai. Es zinu savu vietu tādās reizēs. Un zinu taktu . Mums pat ir kopēja kristīgi etnogrāfiska grupa Balga. Uzliec draugos un noklausies.
Tas pats notiks ar Indriķi , ja būs jākalpo , tad bez pamācībām , bet par kopēju mērķi - pievienot jaunus svētos sev klāt. Tas ir mūsu uzdevums. Kristīgas sarunas un vemšana pēc tam.
Šeit, šajā forumā mēs runājam dziļākās formās. Par problēmu izcelsmēm un kā tās novērts caur Vārdu. Es nekad nepievienošos visu teoloģiju verdzībai , bet ļoti labi saprotu konfesijas. Kādēļ viņas ir tādas. Bet šo, 20 gadu LELB es nespēju saprast. Laikā , kad atbrivotas no darba 5000 sievietes skolotājas...tieši tajā laikā baznīca izvirza jautājumu par sieviešu mācītāju pazemošanas legalizāciju. Tas ir gala punkts kaut kam. Un pastāvīga mācītāju homoseksualitātes problēma , kas mani pazemo līdz sirds dziļumiem. Tie nav cilvēki , bet sistēma, kur vajadzīgs ārsts Lūka...
tagatne [87.110.240.34]
# Iesūtīts: 2010.05.19 00:33:38
Aivars Lapšāns Jā arī pat dzerdams. Atgriežoties mājās no smagiem koncertiem pirms gulētiešanas ar pēdējiem spēkiem palasīju Bībeli un tikai tad iemigu. Tas ar mani notiek visu mūžu.

Vismaz šajā ziņā A.L.neliekuļo....
Līgatne [95.68.2.82]
# Iesūtīts: 2010.05.19 08:52:40
tagatne [87.110.240.34]

Kur tad Lapšāns liekuļo?
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.05.19 09:15:21
-Jona-

Drīzāk jau VIlkersons cenšas būt pazemīgs, tāpēc arī neņemas pats sevi celt pravieša godā, tāpēc nav ko matus skaldīt, lai vai kā - kā tad nodefinēt to vēsti, ja ne par pravietojumu? Ok, varbūt gudrības vārds, varbūt atklāsme, turklāt tāpat kā tu atradi, kur Vilkersonam piesieties, tāpat arī Vassulai var piesieties, ka viņa ceļ Mariju līdzās Jēzum, padarot viņu par elku, noliedz Jēzus pilnīgo nopelnu, kā arī maca par šķīstītavu, kura ir kliedzošā pretrunā ar to, ko māca Svētie Raksti - domāju, ka šie maldi ir pietiekoši nopietna apsūdzība - kā var tik rupji sagrozīt rakstus, tas ne par ko labu neliecina par Vassulu, lai vai kā, atgriežoties pie sākuma, kā jau teicu - ir patiesi kristieši ar praviešu un citām dāvanām (nejau tikai Vilkersons vienīgais), kuri noliedz šķīstītavas esamību, kā arī Marijas pārspīlēto statusu debesīs, turklāt viņu pusē ir Svētie Raksti - Dieva Vārds. Es nesaku, ka viss, ko Vassula saka ir blēņas, nebūt ne, bet tikai tiktāl, cik tas ir pretrunā ar Raksiem. Arī citiem ir svēta dzīve un lieli augļi, pavadošas zīmes un brīnumi, ne mazāk kā Vassulai - viens pret vienu, ko nu? Ko tad, ja tiem, kuri noliedz šīs konkrētās lietas (par Mariju un šķīstītavu), bet viņu dzīves augļi un pavadošās zīmes ir ne mazāk, ne sliktākā kvalitātē kā Vassulai? Kā redzi, kanoniskie Raksti mums paliek vienīgā mēraukla - Kristus, praviešu un apustuļu mācība. Teikšu tā - man ir vienaldzīgi visi pierādījumiem, visi "krustu šķērsu pārbaudīta", ja tie pārbaudītāji ir bijuši tik akli, ka viņiem Vassula izrādījusies lielāka autoritāte par Jēzu, praviešiem un apustuļiem. Es vēlreiz uzsveru - nenoliedzu, ka viņas dzīve, viņas darbi un mācība, ko viņa sludina ir no Dieva, cik tas ir saskaņā ar to mācību, ko mācīja apustuļi. Arī Mārtiņš Luters netiek ņemts nopietni 100% ar visiem saviem izteikumiem, ir jāšķiro cau Dieva Vārda filtru.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.05.19 11:04:12
Ingars

nē, tas nav pazemības jautājums, tas ir jautājums par Avotu, un proti - vai nu es atkārtoju vārds vārdā, ko Kungs man Savā Autoritātē pavēlējis, vai arī klāstu savas iedvesmas. (privātas iedvesmas citiem nav saistošas - pasaule pilna, kur katrs klapē pie vestes ka tieši viņu, lūk, apdvesis Gars. tak katram sevi daudzmaz cienošam tirānam kā piem. Adolfam H. bija "Gott mit uns", arī Dž.Bušs nepaslinkoja, ka Pats Dievs šim esot inspirējis Irākas slaktiņu)

ja D.V. sevi kā pravieti noliedz, acīmredzot nav bijusi ne šī Pavēle, nedz arī to apstiprinoša Zīme (nu bet loģiski, jo nav jau ko apstiprināt). pretējā gadījumā viņš smagi apgrēkotos, jo būtu piesavinājies Vārdu, uzdodams to kā no sevis paša nākošu.

par dzīvi un augļiem - kāpēc lai evanģēlistam jau krietni gados tādi nebūtu. jebkuram mūspašu mācītajam tadi ir, tikia katrs to varbūt tik daiļi neapraksta grāmatās. nu varbūt D.V. augļu ir vairāk, kas arī saprotami - viņa rīcībā arī nesalīdzināmi plašāka auditorija kā nekā.

mani kritēriji jau vienkārši, un mani nemulsina, ka praviešus tēvzemē neciena un vai no Nācaretes var nākt kas labs. tieši aizokeāna stāri būs pēdējie, kam uzticēšos, īpaši ja liecības tik pretrunīgas.
savukārt no galma muzikantiem (tb., šīspasaules varenos apdziedošiem) es no laika gala uzmanos īpaši. bet nu dari tak kā gribi, tava brīva izvēle.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.19 12:17:47
-Jona-

nē, tas nav pazemības jautājums, tas ir jautājums par Avotu, un proti - vai nu es atkārtoju vārds vārdā, ko Kungs man Savā Autoritātē pavēlējis, vai arī klāstu savas iedvesmas. (privātas iedvesmas citiem nav saistošas - pasaule pilna, kur katrs klapē pie vestes ka tieši viņu, lūk, apdvesis Gars. tak katram sevi daudzmaz cienošam tirānam kā piem. Adolfam H. bija "Gott mit uns", arī Dž.Bušs nepaslinkoja, ka Pats Dievs šim esot inspirējis Irākas slaktiņu)

Nu bet viņš taču teica, ka tā ir atklāsme no Dieva

ja D.V. sevi kā pravieti noliedz, acīmredzot nav bijusi ne šī Pavēle, nedz arī to apstiprinoša Zīme (nu bet loģiski, jo nav jau ko apstiprināt). pretējā gadījumā viņš smagi apgrēkotos, jo būtu piesavinājies Vārdu, uzdodams to kā no sevis paša nākošu.

Kā jau teicu - ir pravieša dāvana, kas ir pastāvīga, bet ir arī pravietiskas atklāsmes, ko saņemt var ikviens kristietis, turklāt Vilkresons vēl piepbilda, ka viņš nav vienīgais, kam šādas lietas atklātas, tā ka...

par dzīvi un augļiem - kāpēc lai evanģēlistam jau krietni gados tādi nebūtu. jebkuram mūspašu mācītajam tadi ir, tikia katrs to varbūt tik daiļi neapraksta grāmatās. nu varbūt D.V. augļu ir vairāk, kas arī saprotami - viņa rīcībā arī nesalīdzināmi plašāka auditorija kā nekā.

Nu re, bet tu taču pirms tam sacīji, ka augļi un svēta dzīve ir vērā ņemams faktors, lai atšķirtu patiesu pravieti no viltus pravieša

mani kritēriji jau vienkārši, un mani nemulsina, ka praviešus tēvzemē neciena un vai no Nācaretes var nākt kas labs. tieši aizokeāna stāri būs pēdējie, kam uzticēšos, īpaši ja liecības tik pretrunīgas.
savukārt no galma muzikantiem (tb., šīspasaules varenos apdziedošiem) es no laika gala uzmanos īpaši. bet nu dari tak kā gribi, tava brīva izvēle.


Nu Vassula šķiet ar nav tepat Latvijā. Bet man nav problēmas arī ar pašmāju praviešiem, kaut tā būtu tu, ja vien tā mācība ir bibliska - tas ir viens no galvenajiem faktoriem.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.05.21 19:52:45
Ingars

kā jau teicu - tava brīva izvēle. es netērēju un netērēšu savu laiku atklāsmēm (arī D.V.), kur tik vien kā atvieglota dvēsele, no kuras pravietojumiem šis tas tomēr piepildījies un kur atļauts ar šo vēsti rīkoties, kā katram tīk.
kad patiešām runā Dievs, viss ir pavisam savādāk - pravietis neparprotami atsaucas uz Kunga pavēli, piepildās itin viss praveitotais, un vēsts jāņem vērā obligāti un pilnībā. un ticamībai Jēzus šim nolūkam izrauga nevis mācītos, bet visbiežāk bērnus vai līdzīgi nezinošos:

"Man bija jāatrod kāds balts audums, uz kura ar Savu Roku uzzīmēt rožu rakstu, kuru biju izdomājis..."

"Es izvēlos tīru, neapgleznotu audeklu, lai būtu pilnīgi skaidrs, ka šo materiālu pārklāj tikai Mans Vārds un lai jūs ticētu, ka tas esmu Es, Jēzus, Dieva Mīļotais Dēls, kas pašreiz ar jums runā..."
http://www.tlig.lv/content/view/459/116/
Šerpais Ancis
# Iesūtīts: 2010.05.21 20:24:58
Aivars Lapšāns
"Dievam pie tām (t.i., mazajām grupiņām) ir labs prāts." Šo tu uzsver divreiz.

Kā tad Tu to zini?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.25 09:13:00
-Jona-

Ai, kā tev patīk visu sagrozīt un tekstu izraušana no konteksta tev īpaši labi padodas. Deivids arī saka, ka tas ir no Dieva un viņa mācība atšķirībā no Vassulas ir pilnībā pamatota bībelē. Atļauts rīkoties kā tīk - nevienam nekas netiek uzspiests, tā tas jāsaprot - kam ausis, tas lai dzird, bet kas spītīgs un nepaklausīgs, pats vainīgs
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.05.25 20:43:26
Šerpais Ancis

Kā zinu ? ....nu , zinu. Visi zin. nav jau citu variantu.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.26 09:03:23
Šerpais Ancis

Kad mazās grupiņas tiek pareizi organizētas, tās nes Dievam tīkamus augļus
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.05.26 12:57:25
Ingars

ja viņš skaidrā tekstā (un, cerams, tikpat skaidrā prātā) pauž es neesmu pravietis, tad kāds nez, varētum būt tas norautais konteksts...?
vai kā tai aņukā: es esmu ļoti neizlēmīgs cilvēks ... mhm, bet varbūt tomēr neesmu...?

lai gan viena cilvja kā pravieša noraidīšanai pietiktu jau ar to vien, ka ne tuvu nepiepildās visi pravietojumi, - tas, ciktāl par to pilnīgo bibliskumu...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 158 , pavisam kopa bijuši: 889