Ingars
|
Iesūtīts:
2010.05.06 14:07:26
Vai tā ir tikai katoļiem? |
+Jean [89.207.243.23] |
# Iesūtīts: 2010.05.08 22:01:10
Varbūt, ka Indriķis ir piemirsis, ka Luteru ne jau apustuliskā baznīca, bet Romas katoļu baznīca ir izslēgusi jeb ekskomunicējusi kā pēdīgo ķeceri... Un ja būtu noķēruši, tad droši vien būtu sadedzinājuši uz sārta... Krutie draugi, tie tavi katolīši... |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.09 13:40:03
es vienkārši nevienā puslīdz autoritatīvā avotā neesmu redzējusi, ka apustuliskā pēctecība ir tikai roku uzlikšana.
Sorī, māsiņ, mūsīši šito pauž ar putām uz lūpām un cīnās par šo dogmu. To vīri docētāji pieprasījuši apstiprināt ar labām atzīmēm. Dodgmu verdzība. Bet gala produkts= viltus mācība draudzē, ka viens viņš te ir automātiski svētāks par pārējiem, nezinādams , ka automātiski viņš pats tiek atmests līdz pat bērnu izvarotāja līmenim. |
Pavasara balss |
# Iesūtīts: 2010.05.09 13:50:55
Ui, cik vareni un dzildomigi vardi!!! Un kadi talejoshi secinajumi! |
godwit |
# Iesūtīts: 2010.05.09 19:17:53
Ingars"Vai tā ir tikai katoļiem?" Jā, tā ir tikai katoļiem (tajā skaitā Romas katoļiem). |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.05.09 19:40:29
godwit A kas Romka tāds? |
godwit |
# Iesūtīts: 2010.05.09 19:46:43
Aivars, nu Tu gan kā no mēness nokritis! Visi zin Romku. |
vilks |
# Iesūtīts: 2010.05.09 21:57:35
Aivars Lapšāns nu bet no kura mācītāja tu tādu esi dzirdējis? es ne no viena. |
indriķis |
# Labojis indriķis: 2010.05.10 09:16:39
jean ,aplūkosim lietas tev pierastākos mērogos, vai atceries, Evaņģēliju Māras zemē pirmais pasludināja Sv. Meinards un Rīgu dibināja bīskaps Alberts etc. Kam Doms ir katedrāle tagad ? Vai tā nav vēsturiska kontinuitāte? Pirmais mūspuses pazīstamākais kristietis Kaupo devās uz Romu, lai satiktu - ko? Bet tu visu laiku ņemies gar to grēcīgo romieti , kas brūķēja muti pret svētīgo Luteru . Nu nevar , Jean , baznīcas vēsturi rakstīt melnbaltās krāsās un domāt primitīvi.
|
incognito |
# Iesūtīts: 2010.05.10 09:28:55
Sarežģīti pie jums... Bet taisnība, ja ņem vērā, ka Kristus dibināja vienu Baznīcu, ko "elles vārtiem nebūs uzvarēt", tad ir visai no svara saprast, kura no pašreiz eksistējošajām baznīcām ir īstā Baznīca un kuras ir viltus organizācijas, radītas, lai, ja iespējams, pieviltu arī izredzētos. Nepārrauta mācības un svētības pēctecības ķēde varētu būt visai nozīmīgs faktors. |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.10 09:40:11
vilks
Visiem zināmais DZ.L , veicot represijas pret kādu draudzi savā ierastajā stilā. Ja jau paprasīji..... |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.10 09:46:58
indriķis
Nedrīkst arī kristietības vēsturi apiet un to zīmēt rožainās krāsās. patiesais evaņģēliskais protestantisms Latvijā ir bijis tikai brāļu draudžu laikā, viss pārējais laiks = katoliskiluteriskipāvestiks izkropļojums. Kaut kādā ziņā arī tagad , ja skatāmies kā tiek ,,uzmesta,, draudžu institūcija = netiek presīts draudžu viedoklis par mācītāja līgumu+kalpošanu attiecīgajā draudzē. Vēl viens piemērs = sieviešu diskriminācija un pielīdzināšana p.edara.stijas mērim . |
Pavasara balss |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:12:26
Aivars Lapšāns Tu bezgaligi atkarto pats savus maldigos secinajumus. Sievieshu ordinacija netiek pielidzinata HS prakses atzisanai Baznica. Lidzigs ir tikai veids, kadaa nonak pie siem secinajumiem. Ja Bibelee visai skaidri rakstito aizinterpretee prom ka tikai tam laikam un tai sabiedribai saistoshu, tad tieshi tada pasha veida, ka nonak pie secinajuma par siev.ordinacijas pareizibu, ari izsecina, ka HS prakse (pie zinamiem nosacijumiem) musdienas ir akceptejama un laba. |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:15:43
indriķis
Pavēro kā tiek mācīta kristietības vēsture mūsdienās. Būtībā pēc apustuļu laika , it sevišķi sākot ar Konstantīna laiku vēsturi māca no ļaunās pāvestības skatpunkta, ne apustuliskās sukcesijas pamatprincipiem. Visur dominē maigā attieksme pret vājprātību, kura sākās pēc Konstantīna . Nesen runāju ar kādu vīru , kurš ir mācītājies . Jautāju = nu , pastāsti vēsturi....apustuļu laiks, kas tālāk? tālāk viņa atbilde = baznīctēvi...nu , tālāk? nekā . Izvairamies , ka dažu desmitu gadu laikā pēc Konstantīna ,,baznīca,, sāka plūkties veidojot teoloģiskās dogmas , paliekot malā evaņģēliju ..un vēl mazs laiks un kristietība pārvērtās par agresīvu veidojumu pret tautām. Mēs pat šodien nespējam apjēgt Dieva inspirētās Luteriskās baznīcas nozīmi. Mēs piesmejam šo Dieva inspirāciju. |
Kristofers |
# Labojis Kristofers: 2010.05.10 10:16:27
+Jean [89.207.243.23] luterāņi apustulisko sukcesiju saista TIKAI saistībā ar apustulisko, tas ir, apustuļu mācību. Tie, kas saista apustulisko sukcesiju ar vēsturisko kontinuitāti, tie TIKAI vairs saucas par luterāņiem... Tad jau sanāk, ka Zviedrijas luterāņu Baznīca kopš Reformācijas ir tikai saukusies par luterisku, jo Zviedrijā luterismā pārgāja faktiski visi katoļu bīskapi, un vēsturiskā kontinuitāte netika pārtraukta? |
Kristofers |
# Labojis Kristofers: 2010.05.10 10:23:53
Aivars Lapšāns Cienu tavu evaņģēlisko dedzību, un tāpēc Tev silti iesaku izlasīt kādu labu Baznīcas vēstures grāmatu (piem. luterāņu izdoto Heglunda Teoloģijas vēsturi )un beigt padarīt sevi smieklīgu, nepārtraukti atkārtojot kaut kur jauno reliģisko kustību bukletiņos izlasītus lozungus. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:26:27
Iespējams, ka daļēji šeit arī sakņojas mācība par šķīstītavu. Sanāk tā, ka tikai katoļu konfesijā esošie var nonākt debesīs, tomēr problēma ir ar tiem, kas nav katoļu konfesijā, bet tic uz Jēzu Kristu - lūk tad nu tos nosūta uz šķīstītavu |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:29:58
Pavasara balss
Kā vīrieša , tā sievietes mācītāja nominācija , tas ir dažu pasaules konfesiju hierarhijas sitēma. Šo sistēmu nevar atrast rakstos, ja meklējam vārdu = mācītājs. Evaģēliskā draudzes uzbūve ir citāda. Mācītājam - skolotājam(pareizais tulkojums) ir jānodarbojas ar evaņģēlija mācīšanu. Draudzes vadītājs pēc evaņģēlija mācības ir draudzes taisnākais, svētākais, Dieva ieinspirētais cilvēks. Homoseksuālismu kristīgajās baznīcās ir ievazājusi šī te pretevaņģēliskā hierarhijas sapratne, ka kāds var vienkārši kristietību izmantot kā karjeru. Pats nonākdams mācītāja amatā , nesaprazdams , kur viņš nokļuvis. Tāpēc tie , kuri pielīdzina sieviešu mācītāju kalpošanu HS fenomenam jau pašā būtībā kļūdās , jo viņi skatās ne caur evaņģēliju, bet caur hierarhijas teoloģiskajām histērijām. |
Kristofers |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:32:24
Ingars Pēc tradicionālās katoļu doktrīnas tiem, kas nav katoļi, t.i., tie, kuri nepieder pie katoliskās Baznīcas, ir tikai viens ceļš ejams - uz elli! Šķīstītava ir paredzēta katoliskās Baznīcas locekļiem, kuri nav pietiekami gandarījuši par saviem grēkiem. Tā ir Cietēja Baznīca. Tiem, kas nepieder pie katoliskās Baznīcas, tiem šķīstītavā vietas nav! Sorry! |
Ingars |
# Labojis Ingars: 2010.05.10 10:33:44
Kristofers
Nu nezinu, vai tā gluži būs, ir kādas atsauces uz kādiem informācijas avotiem? Ja jau pēc Vassulas vēstījumiem var secināt, ka pat musulmaņi un hinduisti tiks pestīti, tad kāpēc ne protestanti? |
Aivars Lapšāns |
# Iesūtīts: 2010.05.10 10:35:11
Kristofers
Cienu tavu evaņģēlisko dedzību, un tāpēc Tev silti iesaku izlasīt kādu labu Baznīcas vēstures grāmatu (piem. luterāņu izdoto Heglunda Teoloģijas vēsturi )un beigt padarīt sevi smieklīgu, nepārtraukti atkārtojot kaut kur jauno reliģisko kustību bukletiņos izlasītus lozungus. Cienu Tavu muļķību , jo ne jau katram Dievs dod globālu skatījumu uz grēku baznīcā.
jau tas vien , ka Tu man piedāvā kristietības vēstures vietā atvērt teoloģijas vēsturi ziņo par Tavu šauro skatījumu uz kristietības vēsturi, nostādot teoloģiju , nevis Kristu draudzes priekšā. |
:: Pievienot komentāru
|