Ingars
|
Iesūtīts:
2010.04.28 13:42:12
Jau vairāki pravietojumi ir izteikti un tie jau tagad sāk piepildīties, ka kristieši no visām konfesijām, denominācijām, sektām, draudžu apvienībām un brīvdraudzēm būs spiesti iziet ārā un vienoties vienā kopējā eklēzijā - katrā pilsētā, mazpilsētā un ciematā jābūt tikai vienai draudzei. Tā ir nenormāla un nebibliska situācija, kas ir šodien - katoļi, luterāņi, pareizticīgie, baptisti, adventisti, metodisti, anglikāņi, pentakosti, harizmāti utt. utjp. Manā skatījumā kaut kas līdzīgs jau vēsturē ir bijis, piemēram - hernhūtiešu jeb brāļu draudžu kustība Vidzemē 18.gadsimtā. Sašķeltība ir visu kristiešu kopējais grēks un kristīgās misijas zemās efektivitātes iemesls. Nekristieši vienkārši nesaprot, kur tad ir tā mūsu vienotība un mīlestība savā starpā. Bet mazajās mājas grupiņās, kuras regulāri sapulcējas kopā publiskās vietās, cilvēka vajadzības var tikt efektīvāk apmierinātas un šādā veidā kristieši var būt efektīvāki kalpošanā, nekā sēžot katrs savos baznīcu mūros |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 13:44:14
Turklāt šie pravietojumi vēsta, ka oficiālās konfesijas, denominācijas, brīvdraudzes utt. tiks pakļautas spiedienam, kas liks vai nu draudzei noiet pagrīdē vai arī pievienoties mākslīgi ekumeniskajai superdraudzei, kas ir netikle bābele, kura piekops netiklību ar Jaunās Pasaules Kārtības zvēru Cik ilgi mēs turpināsim dalīties, kā tādas amēbas?
|
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 13:48:18
Viens no praviešiem, kas to pravietojuši ir Deivids Vilkersons text |
Jošs Mulders |
# Labojis Jošs Mulders: 2010.04.28 14:06:59
Nesapratu "katrā pilsētā, mazpilsētā un ciematā jābūt tikai vienai draudzei. "
Ko noziimee "Viena Draudze"? KAA VIena? Viena gjeograafiski? Vai Doktrinaali? Vai kaa?
Un kaapeec robezhu tu velc gar pilseetu, nevis... rajonu, shtatu, valsti, kontinentu, planeetu? |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.04.28 14:08:31
Ingars, un citi pravieshi ir - Dhozefs Smits, Russels, Heleena Waita... galu galaa Muhameds |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 15:38:57
Viena draudze vienā administratīvajā iedalījumā, gluži kā tas bija sākumā - Efezā, efeziešu draudze, Krointā korintiešu, bet visas kopā viena baznīca gan doktrināli, gan konfesionāli |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 15:40:53
Jošs Mulders
Ingars, un citi pravieshi ir - Dhozefs Smits, Russels, Heleena Waita... galu galaa Muhameds
Nu ja salīdzinam ar bībeli, tad Vilkersons būs īsts pravietis, bet par Džozefu Smitu, Helēnu Vaitu un Muhamedu esmu pārliecināts, ka tie ir viltus pravieši. Par Russelu gan pirmo reizi dzirdu |
danar |
# Iesūtīts: 2010.04.28 16:29:50
Ingarsko tu piedava vienu baznicu..kur ta atradisies? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 17:05:17
danar
Es neko nepiedāvāju, to piedāvā Dievs. Kur tā atradīsies - tā atradīsies katrā pilsētā, ciematā un vienas draudzes robežas būs tikai ģeogrāfiskas |
danar |
# Iesūtīts: 2010.04.28 17:10:31
Ingarsnesapratu..vari minet apmeram ka tas varetu izskatities. es gan sito Dieva piedavajumu busu palaidusi garam... |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.04.28 17:16:38
Ingars,
Kaut ko tu putro...
Aciimredzot Vilkersons nav pabijis taadaas pilseetaas kaa RioDezhanero... ja draudze ir viena gjeograafiski, tad nabaga tie, kas otraa pilseetas galaa dziivo |
rainars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 17:51:25
ko tu piedava vienu baznicu..kur ta atradisies? tai jāatrodas visur kur ir ticīgie |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.04.28 17:54:31
katrā ziņā, tas ir Rakstu modelis. |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.04.28 19:21:19
Viena draudze vienā administratīvajā iedalījumā, gluži kā tas bija sākumā - Efezā, efeziešu draudze, Krointā korintiešu, bet visas kopā viena baznīca gan doktrināli, gan konfesionāli Man tas šķiet absurdi - katram ir savs aicinājums un uzdevums nevis visiem jāapvienojas vienā. |
vilks |
# Iesūtīts: 2010.04.28 20:45:26
Viena draudze vienā administratīvajā iedalījumā, gluži kā tas bija sākumā - Efezā, efeziešu draudze, Krointā korintiešu
he he, šī teikuma autors diez vai ir iedomājies, ka mūsdienu apdzīvotās vietas lielākoties ir neaprakstāmi daudz reižu lielākas par tālaika apdzīvotajām vietām
visi patiesi ticīgie jau tagad pieder Vienai Kristus Draudzei, tikai piederību tai īsti var redzēt un noteikt tikai Kristus, nevis cilvēki. Man šķiet, tāda kristiešu dalīšana "īstajos" un "neīstajos" ir nevis "īsto" kristiešu apvienošana vienā draudzē, bet gan Kristus Miesas tālāka šķelšana, kas Viņam sāp ne mazāk kā konfesionālā dažādība.
Tā, starp citu, bija viena no brāļu draudžu lielākajām problēmām un viņu kā kustības krišanas sākums - ka viņi sevi iedomājās esam par labākiem kristiešiem kā tie, kas gāja uz parastajām luterāņu draudzēm, jā, arī labākiem kā mācītāji - un, kur sākas iedomība, tur Sv. Gara vietā sāk darboties cits gars.
Sv. Gars cilvēku nepamudina uz pašpaaugstināšanos un iedomību. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.04.28 21:52:11
vilks kas Viņam sāp ne mazāk kā konfesionālā dažādība Vai Tu domā, ka Kristum sāp konfesionālā dažādība? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.04.29 08:46:40
Jošs Mulders
Nu tu saprati, kā es to domāju. Lielas pilsētas taču sadalītas sīkākos administratīvajos reģionos un tas ir domāts tā, ka vienā placdarmā viena draudze, cik nu tā skaitliski spēj uzņemt un blakus esošā ir doktrināli, konfesionāli identiska, ir tikai ģeogrāfiskas robežas, nevis konfesionālas tā ka tepat ir luterāņu, tur blakus katoļu, bet otrā pusē baptistu, tad mazliek tālāk vēl harizmātu un vēl un vēl...
Adonika
Man tas šķiet absurdi - katram ir savs aicinājums un uzdevums nevis visiem jāapvienojas vienā.
Tieši tur jau tā vaina, ka mēs tā domājam, bet nedz Kristus, nedz apustuļi neko tādu nemācīja. Katram savs aicinājums savā kalpošanā ar savām dāvanām, bet visi kopā esam viena miesa. Katram savs aicinājums nenozīmē šķelšanos, bet gan kalpošanu daudzpusību vienā draudzē
vilks
he he, šī teikuma autors diez vai ir iedomājies, ka mūsdienu apdzīvotās vietas lielākoties ir neaprakstāmi daudz reižu lielākas par tālaika apdzīvotajām vietām
Kā jau teicu Mulderam - tā nav nekāda problēma, jebkuru apgabalu var iedalīt vēl mazākos apgabalos
visi patiesi ticīgie jau tagad pieder Vienai Kristus Draudzei, tikai piederību tai īsti var redzēt un noteikt tikai Kristus, nevis cilvēki. Man šķiet, tāda kristiešu dalīšana "īstajos" un "neīstajos" ir nevis "īsto" kristiešu apvienošana vienā draudzē, bet gan Kristus Miesas tālāka šķelšana, kas Viņam sāp ne mazāk kā konfesionālā dažādība.
Tā, starp citu, bija viena no brāļu draudžu lielākajām problēmām un viņu kā kustības krišanas sākums - ka viņi sevi iedomājās esam par labākiem kristiešiem kā tie, kas gāja uz parastajām luterāņu draudzēm, jā, arī labākiem kā mācītāji - un, kur sākas iedomība, tur Sv. Gara vietā sāk darboties cits gars.
Problēma ir tad, ja šāda kustība ir vienkārši kārtējā jaunā denominācija vai konfesija, bet te ir domāts pavisam kas cits - visām konfesijām nāksies likvidēties un visiem kristiešiem vienoties. Tas nebūs tas mākslīgais ekumēnisms, ko cenšas bīdīt katoļu baznīca, bet Dieva vadīta draudze.
Sv. Gars cilvēku nepamudina uz pašpaaugstināšanos un iedomību.
Protams, tāpēc katram ir jāskatās uz sevi, lai mēs neviens nepaaugstinātos, starp citu viens no šīs mājas draudžu kustības dalībniekiem arī par to runā, ka izgājis pats cauri un ka pats bijis paaugstinājies pret tiem, kuri ir tradicionālajās draudzēs, taču tagad viņa nostāja ir mainījusies. Bet vai konfesionālā sašķeltība nav tāda pat paaugstināšanās starp citiem? Jā mums tjipa ekumēnisms, tjipa kopīgi pasākumi, bet principā tas, ka katram grupējumam savs stūris, tas parāda reālo situāciju - nav nekāda ekumēnisma un nav nekādas vienotības, ir tikai kristīgas "organizācijas" nevis kristīgas draudzes. Es neesmu pret organizēšanos, jo apustuļi arī organizēja, bet viņi visi bija vienoti, dažādās kalpošanās, bet vienoti mācībā. Es to saprotu tā, ka tie, kas ir tradicionālajās konfesijās tāpat ir pestīti, kristieši, ticīgie, Dieva bērni, kā tie, kas ir mājas draudzēs, bet runa ir par vienotību un efektivitāti kalpošanā |
vilks |
# Iesūtīts: 2010.04.29 10:30:40
Aivars ok, varbūt ne tieši dažādība, bet kristiešu sašķeltība, kas lielā mērā izriet no konfesionālās dažādības un pie tās noved - gan. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.04.29 10:34:12
Ingars Vienotība var būt arī pie dažādu veidu atziņām, reliģiskajām doktrīnām, konceptiem, ja ir mīlestība. jo ir teikts, ka novirzieniem jābūt, lai redz ticībā rūdītākos, un netiesā to, kas ēd dārzeņus, un to , kas ēd visu, jo viņš savam kungam stāv vai krīt, un kungs viņu spēs stiprināt. Netiesā cita kalpu . |
vilks |
# Iesūtīts: 2010.04.29 10:37:21
Ingars visām konfesijām nāksies likvidēties un visiem kristiešiem vienoties. Tas nebūs tas mākslīgais ekumēnisms, ko cenšas bīdīt katoļu baznīca, bet Dieva vadīta draudze.
Nekas tāds sevišķi Bībelē nav norādīts kā īpaša zīme pirms Kristus nākšanas. Bet, ja tā notiks, ar to dzīvosim. Kur ir jēga par to iepriekš sevišķi satraukties? Ja jau Dievs to vadīs, tad jau nevienam Kristum ticīgajam tas tāpat garām nepaies.
Pieredze no Baznīcas vēstures gan rāda, ka šādi saukļi parasti beidzas ar kārtējo jauno denomināciju.
runa ir par vienotību un efektivitāti kalpošanā Nu un no kā tu secini, ka tie, kas ir mājas draudzēs, ir vienotāki kā tie, kas iet uz dažādām baznīcām? Mākslīga novienādošana no sērijas "Vakarēdiena izpratne mūs šķir, davai par to nerunājam un esam vienoti" nerada garīgu vienotību. |
danar |
# Iesūtīts: 2010.04.29 10:42:22
Ingars Nu,tad atliek tik panakt vienu...but vienotiem macibaa...
|
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus
|