atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi par seksuālajām attiecībām laulībā
viesturs
Iesūtīts: 2007.07.11 19:29:11
Man nesen viens draugs mēģināja iestāstīt, ka seksuālas attiecības laulībā ir paredzētas tikai bērnu radīšanai! Ja seksuālās attiecības notiekot apmierinājuma gūšanai, tas neesot labi un tas esot grēks (Bībelē neesmu neko tādu atradis). Piemēram ja vīram sēžot virtuvē pie galda rodas iekāre skatot savu sievu, tas arī esot grēks! Secinājums - sekss paris reizes mūžā, ja negribas daudz bērnu! tāpēc lūdzu jūs izteikties par šo tēmu!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
S.R...
# Iesūtīts: 2008.11.10 16:45:36
Trilobīte
neko daudz. bet tas nekas - es jau arī nezinu.
S.R...
# Iesūtīts: 2008.11.10 16:46:22
jēpis
jēpīti - kiļikiļi - nezināju ka tu masiks.
lamby
# Iesūtīts: 2008.11.10 16:50:23
Sieviete kopš kura laika katoļi šitik liberāli kļuvuši?
no tā laika, kad lukturi Latvijā kļuva izteikti konservatīvi
S.R...
# Labojis S.R...: 2008.11.10 16:50:59
jēpis
vot! man arī tas ir aktuāli! baznīca saka ka nevar, a ja dikti gribās bet vīrs lubraks, ko tad? tas par tiem ārlaulības mīlas sakariem!
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 16:51:29
jēpis ira, ira Bībelē. jau senāk tepat laikam šinā diskusijā izrunāts krustām šķērsām, palasi vien.
kaut vai tas pats bauslis - tev nebūs laulību pārkāpt, nedz iekārot cita otro pusi. un par pirmslaulības sehu - t`ds vārds kā sapratīsi - nemaz tur neparādās - ir runāts kā par nešķīstību un VD pat ar nāvessodu piedraudēts.
jeb džekam meiča jāaprec, ja ir šo ieguvis ar varu.
S.R...
# Labojis S.R...: 2008.11.10 16:53:35
Ctulhu
a es gribu iet baznīča! un gribu būt tai uzticīga. to es gribu vairāk nekā ārlaulības seksu.
nu, šeit baznīcas vietā varētu likt vārdu Dievs.
S.R...
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:01:35
Ctulhu
pilnīgi pareizi.
atšķirībā no jēpīša es neuzskatu ka dzimumakts būtu līdzvērtīgs masturbācijai - ka tik kādā šķirbiņā trāpīt. man vispirms tas saistās ar garīgu, emocionālu tuvību. pēc tam viss pārējais. bet `tāda laikam ir tā atšķirība starp tēviņu un sievieti.
S.R...
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:03:10
jēpis
labi,labi - katrs lai dzīvo kā saprot par pareizu esam.
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:03:53
S.R... te ir tas apšaubāmais apgalvojumus: šeit baznīcas vietā varētu likt vārdu Dievs.
ja tikai par šo tēmu, labi bet katoļi mēdz šīs divas lietas kādreiz jaukt svarīgākos jautājumos.
jēpis bībele saka pavisam ko citu - vīrs un sieva kļūst par vienu miesu, tātad arī emocionāli un garīgi. tā nav tikai daikta un šķirbiņas kopība.
izlog. Esere [78.84.71.221]
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:05:08
Trilobīte
nee, vienkārši man nav bijis sekss ar kārtīgu vīrieti.
kaut kā nesanāca. eh, bet tās jau tiešām ir manas problēmas.
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:20:50
jēpis bībele`nav arī citi termini - homoseksualitāte u.tml.- bet par to kaut citos terminos, runāts ir.
starpība tāda, ka ja tu vai tava sieva salaiž ar daiudziem citiem, tad kas tā ir par kopibu, uzticību viens otram, kā jūtas bērni šitik vaļīgā organizācijā? kur tiem ir patvērums, stabilitāte, drošība, uzticība?

Trilobīte nē, mūsdienās šis termins m... a ir izmiris, jo mau...jas gandrīz visi. tikai daži atpalikušie naivie, t.sk. daži kristieši, to nedara.
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 17:21:28
Trilobīte
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 20:20:33
jēpisLīdz ar to visas runas - tīra ūdens interpretācija pēc tā brīža un indivīda ieskatiem, kurš interpretē

nebūs vis! vienalga vai to sauc par mau..u vai brīvo sehu, lieta apmēram tā pati. vai sauc par prostitūtu vai pērkamu sievieti - vai tad būtība no termina mainās? ka kristieši ar saviem uzskatiem tevis pēc var iet uz vienu vietu, to jau mēs zinām.

kāpēc ģimens kopība, drošība, uzticība ir bajāns? tas ka ir nenormālas situācijas neatceļ normālo, vēlamo, ideālo.
Sieviete
# Iesūtīts: 2008.11.10 22:05:00
jēpis zini, tu muldi pa ķešu! kur tu ņēmi, ka sievietēm Jēzus fanu pulciņā bija pavisam citas funkcijas nekā tās kas rakstītas? to tu te piekarini!
Nebūs bībelē rakstīts ne homoseksuali, ne geji, ne lesbietes - tie ir mūsdienu termini. bet jēga skaidra. tāpat ar laulības pārkāpšanu. vai ar citām lietām, kur varbūt lietoti ne mūsdienu vārdi - jēga skaidra tiem, kas jēgu grib saprast. kas negrib tie nekad ari nesapratīs.
ir gan monogāmijas presings vajadzīgs normālas ģimenes un bērnu izaugšanai. tie kas auguši citādāk, iz bieži augt jau izaug, bet ir pilni kompleksu, iekšējas nedrošības, nespējas veiksmīgi kaut kādā dzīves jomā funkcionēt.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.11.10 23:46:57
Par tēmu runājot, man gan tas šķiet pilnīgs sviests. Kāpēc tad Dievs radīja cilvēkā tādas tieksmes? Seksuāla iekāre pati par sevi NAV grēks. Grēks ir tad, ja tā vērsta nepareizā virzienā, laikā un vietā. Katrā gadījumā vīram pret sievu un sievai pret vīru vērstā iekāri ir pilnīgi dabiska un normāla. Jā iekāre nav mīlestība, taču tā ir viena no mīlestības izpausmēm. Patiesībā tieši tie, kuri šķir fizisko tuvību no garīgās tuvības, ir vulgāri un piedauzīgi domājoši cilvēki, kuriem sekss saistās ar kaut ko netīru, dzīvniecisku utt. Bet pat šajā jomā cilvēks krasi atšķiras no dzīvnieka, jo cilvēkam sekss nav tikai miesīgā tuvība, bet gan ļoti saistīta ar garīgo. vēl vairāk - bez garīgās tuvības nevar būt ne runas par normālām intīmajām attiecībām.
rainars
# Iesūtīts: 2008.11.10 23:57:01
Domāt arī ka patiesās attiecībās ar Dievu arī iegūstam līdzīgu labsajūtu un tas ir svētlaime.Ja mēs zinām ka Dievs ir greizsirdīgs uz citu dievu pielūgšanu tad arī līdzināsim to partneru maiņai.Jo kā saka teologi ja esot garīga līeta tad pretī ir jābūt fiziskai.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.11.11 00:20:49
rainars

Ne velti tik bieži ir salīdzinājums attiecībām starp Dievu un draudzi, kā starp vīru un sievu. Patiesībā viss, kas ir šeit, ir debesu godības atspulgs. Nekas, kas ir radīts nav ļauns pats par sevi. ļauns var būt tikai pielietojums. Patiesībā cilvēkam tas ir vēl viens veids, kā iepazīt Dieva mīlestību. Protams garīgajās lietās ir savādāk nekā miesīgajās, jo debesīs seksa nebūs (kā to māca Korāns), taču būs kaut kas daudz daudz labāks. Tomēr šeit uz zemes, kamēr esam, Dievs Salamanam atklāja, ka Viņš ir atzinis par labu to, ka cilvēks priecājas arī laicīgā un miesīgā veidā, kamēr vien viņš negrēko un neapgrēcinās pie tā.
rainars
# Iesūtīts: 2008.11.11 00:31:14
Neatceros kāds bij tas vārds un cik pareizi esmu sapratis,bet ir tāds vārds kura nozīmes latvju mēlē ir trīs bauda labsajūta ar Dievu ,labsajūta tuvībā ar sievieti un vēl kāda tur.
logopsihs [81.198.136.171]
# Iesūtīts: 2008.11.11 00:35:34
rainars
a vai tik nebij otrādi - citā valodā 3 vārdi, a latviešu - tikai viens - ļubestība?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.11.11 00:48:23
Katrā gadījumā nevar sacīt - mīlestībā iekārei nav vietas (runa ir par vīra un sievas mīlestību), jo pat ja cilvēki TO dara tikai tad, un tikai tāpēc lai radītu pēcnācējus, tā procesa laikā vienam pret otru ir seksuāla iekāre un lai nemēģina kāds iestāstīt un liekuļot, ka tā nav. Te jau arī radās tā muļķīgā tradīcija viduslaikos, ka arī katru intīmo tuvību laulībā vajadzēja sūdzēt kā grēku
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 169 , pavisam kopa bijuši: 26379