atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Mūžīgās ciešanas, vēlreiz
EzītisMiglā
Iesūtīts: 2010.04.13 12:52:39
Jautājums ir par to, kāpēc tiem, kas netic, ir mūžīgi jāmokās.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 20 . 21 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:04:10
Ctulhu
``ja dvēselē neienāk dziedināšana caur piedošanu un cerību. ``

To vins vareeja izdariit, peec tam ciinoties pret nacismu, pievienojoties pagriidei, glaabjot ebrejus.


Gandrīz tā arī izskatās kristieša ticība, kas sākas ar noticēšanu piedošanai un pestīšanas cerībai, un moku vietā uzdrīkstoties dzīvot iespējami sakarīgāko dzīvi
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:05:15
Svētais
Teiksim tā, tu ej uz elli un mūžīgi mocīsies. Kāds labums no tā Dievam? Nekāds.

Tad kāpēc Dievs neiznīcina elli, ja jau viņam no tās nekāda labuma nav? Kāpēc Dievs pieļauj, lai tur ellē moca cilvēkus? Pie kam mūžīgi?

Vai pietiekoši tev nav jau klāstīts tas, ka grēka alga ir nāve un ja tev nav glābēja no grēkiem, tad elle?
Tas te ir klāstīts, taču nav klāstīts par to, kāpēc tas ir tā, un kāds no tā ir labums?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:05:59
Ctulhu
+ vēl viens skaidrojums: "nāve ir atšķirtība no Dieva".
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:07:55
EzītisMiglā
Bet tad jau tev ir šis stabilais pasaules uzskats? Tu esi gudrs, zinosšs un erudits cilveks, kāpēc tikai īsti mieru tu neatrodi? Ja šķīstītava tevi mierina, tad jau viss kārtībā, kur problēma? Tas nekas, ka Bībele neko tādu nemāca par šķīstītāvu, bet saka, ka cilvēkam lemts vienreiz mirt un pēc tam tiesa.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:07:57
Ctulhu
Tas drīzāk domāts, ka Dievs tevi ar visu apgādā, bet ar tevi nesarunājas.
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.04.13 15:10:20
EzītisMiglā
A Dievs nepieļauj to. Tev ir dota izvēle. Neej uz elli, pieņem grēku izpircēju Jēzu, un dodies uz debesīm, kāpēc tu izvēlies elli neticēdams Jēzum? Elle ir sagatavota velnam un viņa enģēļiem. Tu esi tas, kas izvēlas dzīvību vai nāvi, svētību vai lāstu, nevis Dievs draudziņ to pieļauj vai nepieļauj tavā dzīvē, un pēc nāves, tu sastapsies ar izvēlēm, kuras esi darījis šīs dzīves laikā. ļoti vienkārši, ko tu lauzi galvu, ja netici tam visam un gribi iegūt stabilu pasaules uzskatu? Jēzu tu nevari apiet, ja vēlies, lūdzu , esi izdarījis savu izvēli, nav ko nogrūst savu izvēli uz to, ko Dievs ir tavā dzīvē pieļāvis jeb nepieļavis, jo tā tas nav. Tu esi to pielavis.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:11:49
Svētais
Nē, man nav tāda stabilā uzskata.
Jautājums drīzāk ir nevis "mierina", bet "ir pieņemami".

Tomēr, tēmas jautājums ir "kāpēc ir mūžīgas ciešanas?"
Tā vietā tu man visu laiku uzdod jautājumus, kāpēc man tas jāzina, un par manu uztraukumu, u.c.

Sapratu, ka tev atbilde ir apmēam tāda: "Nezinu, bet gan jau ka viss tur ir kārtībā, es uzticos Dievam"?

OK, bet kāpēc tevi tas tā aizkaitināja un satrauca?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:11:53
Ctulhu
OK, domāju nav vērts tagad malt tukšu. Esmu pateicis savu. Cerība (vai tās trūkums) ir izšķirošs.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:12:25
Ctulhu
Apgādā tikai ar - malku !!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:15:09
Svētais
Tāpēc, ka jautājums uzdots ar nepareizu motivāciju, un nebūs pašam sev uz to atbildes, un ja šo motivāciju cenšas atklāt ar citu pretjautājumu, tad tas nepatīk.

Atvaino, bet kāda tev daļa gar manu vai EM motivāciju?
Tev uzdod pārsvarā vienkāršus un tiešus jautājumus. Ja tu atbildi ar pretjautājumu par motivāciju, tad:
1) esi nolecis no tiešā jautājuma, aizgājis prom no atbildes.
2) nav skaidrs - ir tev atbilde vai nav. ir pamats pieņemt ka NAV. šādu pamatu tu pats izvairīdamies no atbildes devi.
3) aiziešana no atbildēm parasti nevienam nepatīk, ja vien tā nav sarīkota īpaši meistarīgi.
4) kādā sakarā jautājuma uzdevējam, jābūt pašam atbildei uz uzdoto jautājumu? Te ko - spēle "Gribi kļūt ļimonārs"?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:16:09
Ctulhu
Nu, doma ir tāda, ka visu uztur Dievs, tātad Dievs uztur arī elli, dod resursus elles pastāvēšanai.
Bet ar elles iemītniekiem viņš nekontaktējas.
Tā es saprotu atšķirtību no Dieva.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:16:18
EzītisMiglā
Pag, ja tev ir pieņemami, tad kāda problēma par mūžīgajām ciešanām? Nekādas. Ko tu vēl gribi uzzināt, kas mainīs tavu nostāju, attieksmi, mieru un labsajūtu ?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:19:41
Svētais
Pag, ja tev ir pieņemami, tad kāda problēma par mūžīgajām ciešanām? Nekādas.
Ir. Tava atbilde.
Jums te kristietībā ir daudz variantu, tāpēc daudz dažādu atbilžu. Es gribu dzirdēt pēc iespējas vairākas, kas tur slikts?
Dīvaini, ka kāds par to satraucās un neatbild.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:19:48
EzītisMiglā
Un tagad atbilde uz tavu jautājumu, tā`kā es to saprotu.

Dievam ir milzīgi žēl, un viņš negrib un nepieļauj to no savas puses, ka cilvēki iet uz elli un mocīsie tur mūžīgi. Taču Dievs sevi ir saistījis ar savu vārdu, un nemainīs to. Pateicis, ka tu esi tas, kas izvēlas dzīvību vai nāvi. Tu vari izvēlēties arī nāvi. Tāpēc Dievs nestājas ceļā tavai un miljoniem citu cilvēku izvēlēm. Tu esi tas, kas esi to izvēlējies. Dievs nav tas, kas ir to pieļāvis, Dievam ir žēl, ka tu esi izvēlējies nepareizi. Viņš dod pareizo atbildi, lai tu izvēlētos pareizi.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:21:10
Ctulhu
Es pats tās visas atbildes gribu dzirdēt.
Piem, šķīstītava ir pieņemama atbilde, tur neparādās jautājumi, kāpēc Dievs visus moca un uztur elli.
Tak tā nav luterāņu atbilde.
Luterāņi klusē, bet Svētais izlokās kā zutis.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:24:59
EzītisMiglā
Ezit un kā ir tagad, vai mana atbilde stabilizēja tavu pasaules uzskata sistēmu? Vai tev ir vairāk miera? Ka Dieva sirds asiņo, ka viņš nevar iejaukties un pārkāpt cilvēku brīvo gribu, jo viņi izvēlas nāvi. Dievam tas sāp, viņš nevar to mainīt, jo pateicis, ka tu izvēlies.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:25:04
Svētais

taču Dievs sevi ir saistījis ar savu vārdu, un nemainīs to.
Nu tas ir tikai viens solis tālāk. Loģiski, nākmais jautājums ir, kāpēc Dievam ir jādod sev pašam tāds vārds, kura rezultāts ir mūžīgas ciešanas? Nevar tak būt, ka pirms tā vārda došanas Dievs cerēja, ka ellē neviena nebūs, tā teikt, izgāja uz risku?


Tu esi tas, kas esi to izvēlējies.
Runa nav par to, kurš izvēlas. Runa ir par to, kāda jēga, kāds labums ir no tās izvēles? Kam paliek labāk, ja kāds mocās?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:26:17
Ctulhu
Jo tev ir iedevis šo varu un izvēli. Vārdi ir pareizi, jautajums kā tu atreāģē, jo tas ir tavā varā iedots , ne Dieva.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:26:39
Svētais
vai mana atbilde stabilizēja tavu pasaules uzskata sistēmu?
Vēl jau nebija atbildes.
Tas, ko tu pateici, neko jaunu nedeva. Tu pateici, ka vienreiz Dievs izdomāja elli un tagad no sava izdomātā nevar atkāpties.
Paliek taču jautājums - kāda tam visam jēga? Kāpēc ir tāda elle ar mūžīgām mocībām?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.13 15:28:54
EzītisMiglā
Nepaliek labāk nevienam, bet grēks tiek sodīts ar nāvi, vietā kur būs zobu griešana un trīcēšana. Dievs pasaka kaut ko, ar to apstiprinādams tavu varu pār šo izvēli. Labāk nevienam no tā nav, bet tas, ka grēks debesu valstībā nepastāvēs, bet būs novirzīts uz šo vietu, to Dievs ir pateicis.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 20 . 21 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 18 , pavisam kopa bijuši: 32731