atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kristības
Ērika
Iesūtīts: 2010.04.07 00:31:25
Kā īsti ir , ja es gribu nokristīt bērnu luterāņu baznīcā , es varu kristīt tikai savā baznīcā , jeb varu kristīt jebkurā luterāņu baznīcā? Ko nozīmē piederēt draudzei - būt luterānei vai piederēt noteiktai baznīcai?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 14:51:33

Mums ar eziiti joprojaam nav skaidrs, kaapeec ne, bet tas arii laikam offtops.


Taapee, ka tu pac sevi no turienes izsleedz!

Tas ir kaa tev nevar piedereet maaja, kuraa tu neej ieksaha!
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.04.21 14:59:38
Jošs Mulders

jo Kristus skaidri pasaka, ka beerni tic, veel vairaak, vinsh sho beernu ticiibu liek pieaugushajiem par piemeeru, sakot, ka shaadiem pieder debesu valstiiba...

Vai vari parādīt to ar rakstu piemēru, to izskaidrojot kā tu to saproti?

Debesu Valstiiba NEVAR piedereet Neticiigajiem... TIKAI ticiigajiem, un tas ir pretrunaa tavam uzskatam, ka beerni nevar ticeet!

Bērni var ticēt, es neesmu teicis, ka nevar.

Ja beerns tic, bet to neapliecina...

Ir sacīts, ka sirdī tic un ar mutes liecību panākama pestīšana.Tas ir modelis, pēc kura cilvēks rīkojas. Ne vien sirds ticība, bet arī mutes liecība par savu sirds ticību. Turklāt lietots saiklis "un", "jo", un "ja". Tie ir nosacījumi. Visur parādās šie mutē ( ar vārdiem) un sirdī ( ar ticību)

8 bet kā viņa saka? - Tuvu pie tevis ir tas vārds, tavā mutē un tavā sirdī, - proti, ticības vārds, ko mēs sludinām.
9 Jo, ja tu ar savu muti apliecināsi Jēzu par Kungu un savā sirdī ticēsi, ka Dievs Viņu uzmodinājis no miroņiem, tu tiksi izglābts.
10 Jo ar sirds ticību panākama taisnība un ar mutes liecību pestīšana,


Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:10:06

Vai vari parādīt to ar rakstu piemēru, to izskaidrojot kā tu to saproti?


Esmu to neskaitaamas reizes dariijsi.
Kaa teica kaads... vinji neticees arii, ja mironji celsies!

Bērni var ticēt, es neesmu teicis, ka nevar.


Svētais
[Online]
# Iesūtīts: 2010.04.21 13:50:37

Bet no otras puses zīdainis vai 3 gadīgs to nevar
<- Maitas LELB foruma admini, tad chakaree tavu textu!

Ir sacīts, ka sirdī tic un mutes liecību panākama pestīšana.Tas ir modelis, pēc kura cilvēks rīkojas.
Nee tas ir modelis peec kura Dievs riikojas Pietam tas nav VIENIIGAIS kas ir teikts par ticiibu un pestiishanu

Ne vien sirds ticība, bet arī mutes liecība par savu sirds ticību.
Eeee... Kur tas rakstiits... Romieshu 10 tas nav rakstiits, tur atkal iet runa par ticiibu un mutes lieciibu, kaa diviem dazhaadiem jeedzieniem nevis vienu un to pashu

Un kaa jau teicu, taa nav vieniigaa Rakstu vieta kas par ticiibu runaa Jo izskataas, ka tu aizmirsti Romieshu 10 nodaljas kontextu

Jo shiet arii tu labpraat citee 9 un 10 poantu, bet 11 pantu norauj nost... Taa ir nespeeja lasiit kontextaa

Jeb teixim taa... turpat ir 14 pants

14 Bet kā lai piesauc, kam nav ticējuši? Un kā lai tic tam, par ko nav dzirdējuši? Bet kā lai dzird, kad nav, kas sludina?

Un saliidzini to ar Mateja 21:16 un sacīja Viņam: "Vai Tu nedzirdi, ko šie saka?" Bet Jēzus saka tiem: "Dzirdu gan. Vai jūs nekad neesat lasījuši: no bērniņu un zīdaiņu mutes Tu Sev slavu sagādājis?"

Vai redzi... No ziidainju mutes naak Slava Dievam... Nevis tev, nevis tavam intelektam, nevis tavai patmiiliibai, nevis tavam ego, bet DIEVAM! Luuk un shii ir taa mutes lieciiba par kuru runaa ticiiba Nevis Baptistu, Harizmaatu, Apustulju vai Niikajas ticiibas Mutes Lieciiba, bet taa Mutes Lieciiba, kas sagaadaa Slavu Dievam, un pirmie, kas to ir dariijushi ir kas - Ziidainji - to neizdomaaju es, to tieshi Kristus atbild Farizejiem, kad tie nesaprazdami sho Beernu Slavas Dziesmu grib vinjiem muti aizbaazt...

Bet kaa lai piesauc to, kam nav ticeejushi? Kaa beerni var Sagaadaat Slavu Dievam, bez ticiibas uz Dievu? KAA? Kaa Neticiigais var slaveet Dievu, pietam TAAA Slaveet, ka Kristus vinju raada par ticiibas un paljaaviibas paraugu?

Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:14:19
Svētais

Cilvēka liecība par ticību ir viņa mutes liecība, bet par kristību nekas tāds bībelē nav rakstīts. Par taisnības piepildīšanu - to Jēzus teica tādēļ, ka VIņam vajadzēja kļūt cilvēkam līdzīgam visās lietās, izņemot grēku. Jēzus vēlāk uzdeva retorisku jautājumu - Jāņa kristība bija no debesīm vai no cilvēkiem? SKaidrs, ka no debesīm.

Mat. 21:25 no kurienes bija Jāņa kristība? Vai no debesīm vai no cilvēkiem?" Bet tie apspriedās savā starpā un sacīja: "Ja mēs teiksim: no debesīm, - tad Viņš mums sacīs: kāpēc tad jūs viņam neticējāt?

Marka 16:16 Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts.


38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu.
39 Jo šis solījums dots jums un jūsu bērniem un visiem, kas vēl ir tālu, ko Tas Kungs, mūsu Dievs, pieaicinās."

12 kristībā līdz ar Viņu aprakti un Viņā līdzi uzmodināti, ticēdami Dieva spēkam, kas Viņu uzmodinājis no miroņiem.

3 Jeb vai jums nav zināms, ka mēs visi, kas Jēzus Kristus Vārdā esam kristīti, esam iegremdēti Viņa nāvē?
4 Jo mēs līdz ar Viņu kristībā esam aprakti nāvē, lai, tāpat kā Kristus Sava Tēva godības spēkā uzcelts no mirušiem, arī mēs dzīvotu atjaunotā dzīvē.

25 Vīri, mīliet savas sievas, tāpat kā Kristus ir mīlējis Savu draudzi, pats nododamies viņas labā,
26 lai to darītu svētu, šķīstot ar mazgāšanu ūdenī caur vārdu,

7 Jo trīs ir, kas dod liecību debesīs: Tēvs, Vārds un Svētais Gars, un šie trīs ir viens.
8 Un trīs ir, kas liecina virs zemes:[A] Gars, ūdens un asinis, un šie trīs ir kopā.


Kā redzi - bībele ir pilna ar liecībām par to, ka kristība ir Dieva darbs, bet neviena pati par to, ka kristība ir paša cilvēka savas ticības apliecināšana

Vēl viena liecība, ka kristības redzamā daļa ir saistīta garīgo

18 Jo arī Kristus ir vienreiz grēku dēļ miris, taisnais par netaisniem, lai jūs pievestu Dievam, nonāvēts gan miesā, bet dzīvs darīts garā.
19 Tanī Viņš ir nogājis un arī sludinājis gariem cietumā,
20 kas kādreiz bija nepaklausīgi, kad Dieva pacietība nogaidīja Noas dienās, kad taisīja šķirstu, kurā izglābās nedaudzas, proti, astoņas, dvēseles cauri ūdenim.
21 Tas attēlo kristību, kura tagad arī jūs glābj. Tā nav miesas netīrības mazgāšana, bet ir labas sirdsapziņas izlūgšanās Dievā caur Jēzus Kristus augšāmcelšanos,
22 kas ir pie Dieva labās rokas, pēc tam kad Viņš uzkāpis debesīs un Viņam kļuvuši paklausīgi eņģeļi, varas un spēki.

Apustulis Pāvils norāda, ka nepieciešams kristīties Jēzus vārdā

1 Kamēr Apolls bija Korintā, Pāvils, pārstaigājis augstienes apvidus, nonāca Efezā, un, sastapis dažus mācekļus,
2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir."
3 Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību."
4 Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum."
5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā.
6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

Ko tavuprāt nozīmē pats teiciens - kristīties/IEGREMDĒTIES Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā? Kristība gan ir cilvēka liecība par viņa ticību, taču primārā kristības nozīme ir Dieva liecība cilvēkam, jo Dieva vārds tā saka un tu nevari apstrīdēt to, ko Dievs saka
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:19:57
Jošs Mulders
Redzi tā atšķirība mūsu ticēšanās ir tāda, ka tu uzskati, ka bērns tic automātiski no zīdaiņa vecuma. Es uzsaktu, ka nē. Bet, ka bērnam automātiski pienākas debesu valstība - to gan, jo tie ir Jēzus vārdi. Ja saskaņo vietas Bībelē, kas runā par kristību, tad tās pieprasa ticību Jēzum, turklāt ārēji izpaustā veidā ar vārdiem. Ja zīdainis var slavēt Dievu, tad man nav iebildumu pret to, jo garā to acīmredzot var, un tāpēc jau viņam arī pieder debesu valstība! Bet, ja runā par ticību un ticības izpausmi Jēzum, tad tā parādās ar vārdiem pasludinopt Jēzu par Kungu, un savā sirdī ticot, ka Dievs ir viņu uzmodinājis no miroņiem. Ja Dieva Vārds nebūtu uzlicis nosacījumu ticēt un apliecināt, ( ko var redzēt arī iepriekš minētajā piemērā par galminieku), tad es piekristu tavam viedoklim. Taču, lai gan man nav iebildumu pret bērniem un viņu kristīšanu kā tādu, tik vien kā ar to ierobežojumu, ka tiem ir jātic un jāapliecina, tad visādi citādi visi bērniņi, kas to nespēj pēc noklusējuma pieder Dievam. No šī viedokļa būtība nemainās.

Tas piemērs, kur Jēzus liek bērniņus kā paraugu pieaugušajiem, nav saistīts ar mūsu pārrunājamo jautājumu. Ja ir, tad lūdzu parādi to, un izskaidro kā tu to saproti kristību kontekstā?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:22:42
Ingars
Kā redzi - bībele ir pilna ar liecībām par to, ka kristība ir Dieva darbs, bet neviena pati par to, ka kristība ir paša cilvēka savas ticības apliecināšana

Jā, tad kad šī kristība notiek, notiek kaut kas pārdabisks, tam es piekrītu. Bet bez ticības tā ir bezjēdzīga, es to vēlējos šādā kontekstā pateikt pirms tam!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:34:32
Redzi tā atšķirība mūsu ticēšanās ir tāda, ka tu uzskati, ka bērns tic automātiski no zīdaiņa vecuma. Es uzsaktu, ka nē.

Mans uzskats naak no Kristus lieciibas par Ziidianjiem!
Uz ko ablstaas tavs uzskats?

Bet, ka bērnam automātiski pienākas debesu valstība - to gan, jo tie ir Jēzus vārdi.

Bet kaapeec tu nevari saskaititi sheit 2+2... Kaapeec tavupraat Kristus apgalvo sho lietu? Izejas ir divas... logjiskas... un tu nespeej to nekaadiigi sagremot... kaa teica Kristus - Debesu Valstiiba ir tuvu pienaakusi - tikai klausiitaaji nespeeja redzeet Kristuu sho Debesu Valstiibu, kas vinjiem burtiski deguna galaa staaveeja! Taapat tu tagad nespeej sho tik vienkaarsho lietu saprast!

Ka Kristus ar vaardiem "Laidiet bērniņus pie Manis, neliedziet tiem, jo tādiem pieder Dieva valstība. Patiesi Es jums saku: kas Dieva valstību nedabū kā bērniņš, tas nenāks tur iekšā." Vai tu redzi vaardu "TAADIEM" Uz ko attiecas shis "taadiem" vai uz vecumu, jeb vinju attiexmi? Taadiem - Ticiigiem! Jo taalaak otrs teikums PASKAIDRO to, kas ir shie "Taadi", ja kaads nesanjem debesu valstiibu kaa shis beerninjsh, tad vinjsh ieksaha nenaaks!
JA tas attiektos uz vecumu, tad neviens pieaugushais nespeetu ienaakt debesuv alstiibaa, jo neviens vairs nevar buut zidainis... Taatad vecums nav taa kvaltiaate beernos uz kuru Kristus noraadaa... Bet njemot veeraa visus rakstus, skaidrs ir, ka noraade ir uz sho ticiiibu - paljaaviibu beernos - Nezinu vai tev beerni ir - bet paveero vinju paljaaviibu, vinju uzticeeshanos saviem vecaakiem... Pat beerninjsh maates miesaas nomierinaas, kad dzird maaminju dziedam miiljoto dziesminju, vinja paljaaviiba un uzticeeshanaas, kas ir ticiibas buutiiba, ir vinjaa jau no saakuma ielikt... Un SHII ir taa kvalitaate uz kuru Kristus noraada beernos, nevis biologjiskais vecums, bet gan shii paljaaviiba un uzticeeshanaas uz Kristu! Bez shiis paljaaviibas un uzticeeshanaas tu debesu valstiibaa neieiesi lai ko tu ar savu muti apliecinaatu... ja tava sirds nebuus tik paljaaviiga un uzticiiga kaa beerninja sirds, tu Debesis neredzeesi kaa savas ausis!

TAADIEM - Ticiigiem!

Iemaacies rakstus lasiit kopsakariibaas, nevis kaa izraustiitus aforismus no kuriem tad tu tamboree savu teologjiju!

Bet, ja runā par ticību un ticības izpausmi Jēzum, tad tā parādās ar vārdiem pasludinopt Jēzu par Kungu, un savā sirdī ticot, ka Dievs ir viņu uzmodinājis no miroņiem.

Atkal... neputro TICIIBU ar taas Manifesteeshanos!
TIeshi taapat kaa beerns speej saprast un domaat daudz aatraak nekaa runaat... Vai taapeec, ka vinjsh neprot runaat, vinjsh mazaak ko saprot un mazaak domaa? Tieshaam rodas iespaids, ka tev beernu nav bijis, jeb ja ir bijis, tu neesi ar vinjiem pavadiijis laiku kad vinji bij mazinji!

Ja Dieva Vārds nebūtu uzlicis nosacījumu ticēt un apliecināt, ( ko var redzēt arī iepriekš minētajā piemērā par galminieku), tad es piekristu tavam viedoklim.

ATKAL muljiibas!

No atljaujas kristiit ticiigo, tu izsecini aizliegumu kristiit to, kursh ticiibu nevar apliecinaat! Atkal tu pieljauj logjisku kljuudu!

No apgalvojuma "Ja tev ir droshiibas veste, tu driixti peldeet" tu secini, ka bez droshiibas vestes peldeet nedriixt!

Nu piedod, Sveetais, bet tomeer, nu varbuut atgriezies skolas solaa, un iemaacies/atkaarto logjisko un gramatisko konstrukciju pamatus?
Pietam... kaa no partikulaara gadiijuma pret vienu galminieku tu speej izziist vispaariigu nosaciijumu. Tu klasiski putro narratiivu ar imperatiivu! Vai tu JEBKURU Rakstos rakstiitu praksi uztver kaa paveeli... ??? Vai tu vienmeer prieksh veederkaiteem lieto atshkjaidiitu viinu, jo tieshi TO tachu Paavils paveeleeja? Esi tach konsekvents!

Pietam... atkal... Kaa jau es tev paraadiiju, pac Dieva Deels liecina par beerniem, ka vinji tic! Tad uz kaada pamata tu vinjiem liedz kristiibu?

Taču, lai gan man nav iebildumu pret bērniem un viņu kristīšanu kā tādu, tik vien kā ar to ierobežojumu, ka tiem ir jātic un jāapliecina, tad visādi citādi visi bērniņi, kas to nespēj pēc noklusējuma pieder Dievam. No šī viedokļa būtība nemainās.

Nav taada ierobezhojuma! Nav... tu nevienu taadu ierobezhojumu joprojaam neesi uzraadiijis! Veel vairaak... tu runaa pretiim Dievam!

Kristus saka - Beerni tic - Tu saki - Beerni netic?
Kas ir tavs pamats tam, ka tu uzskati, ka beerni netic? Tu Dievu par meli dari!

Tas piemērs, kur Jēzus liek bērniņus kā paraugu pieaugušajiem, nav saistīts ar mūsu pārrunājamo jautājumu. Ja ir, tad lūdzu parādi to, un izskaidro kā tu to saproti kristību kontekstā?

Tas ir vistieshaakais! Tas pieraada, ka Beernu ticiiba ir pareizaa ticiiba, taa ticiiba, kuru tu te centies apgalvot, ka taas vinjiem nav! Tieshi SHAADA ticiiba ir tas nosaciijums Kristiibai! Tava intelektuaalaa ticiiba, kura ir nekas cic, kaa iekaltas fraazes, Dievam ir pie kaajas... Vinjam vajag beernishkjiigu ticiibu - absoluutu paljaaviibu un uzticeeshanos - taadu uz kuru dabiigi speejiigi tikai beerninji, bet pieaugushie uz to speej tikai, tad kad atdzimst Vaardaa un Sakramentos...
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:35:22
Es savukārt no zīdaiņu mutēm vienmēr dzirdu f`thagn u.tml. ļurkšķēšanu. Sagadīšanās?

Aha... dzirdi atbilstoshi savam attiistiibas liimenim
Bet to, ka ateisti savus subjektiivos uztveerumus uzdod par objektiivo realitaati, tas jau shkjiet buutu noskaidrots!
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 15:47:55
Jēzus māca, ka jākļūst kā bērniņam paļāvībā un uzticībā uz Dievu, tad var nākt Dieva valstībā. Tas pats Dieva Vārds māca, ka pie kristībām ir nepieciešama ticība. To saskaņojot nav pretrunu, jo nav runa par kristībām, un tās kontekstu. Tu mani nepārliecināji par to, ka pēc Dieva Vārda ir jākristī mazi bērniņi, kas neapzinās to, ka Jēzus ir Kristus. Visos kristību piemēros Bībelē nav neviena gadījuma, kad tiek kristīti bērniņi, bet visos gadījumos sludina Dieva Vārdu, to cilvēki uzņem un apliecina savu ticību nokristoties. Tavi piemēri par bērniņiem ir labi, bet Jēzus māca savus mācekļus runājot par bērnu sirdīm, pavisam citā kontekstā, nesaistītus ar kristībām. Ja Kristus ir pateicis kristīt, tad Viņš arī savā vārdā dod modeli jeb paraugu tam, kā tam būtu jānotiek. Nav neviena Rakstu precedenta taviem apgalvojumiem, no kā jāizdara secinājums, ka tie nav adekvāti kristību sakarā.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:08:45
Jēzus māca, ka jākļūst kā bērniņam paļāvībā un uzticībā uz Dievu, tad var nākt Dieva valstībā.
Tas pats Dieva Vārds māca, ka pie kristībām ir nepieciešama ticība. To saskaņojot nav pretrunu, jo nav runa par kristībām, un tās kontekstu.


Ebr 11:1 Jo ticība ir stipra paļaušanās uz to, kas cerams, pārliecība par neredzamām lietām.

Saki man, ar ko atshkjiras tevis nupat rakstiitais no taa, kas ir ticiibas buutiiba?

Ticiiba IR paljaaviiba un uzticiiba!

Luuk un lai tu taptu Kristiits, tev vajag TAADU paljaaviibu un uzticiibu uz Jeezu Kristu, kaada ir tiem, no kuru mutes Dievs sev slavu ir sagaadaajis! Ja kaads nesanjem Debesu Valstiibaa kaa beerninjsh, vinjsh tur iekshaa nenaaks!

Luuk starp jeedzieniem "paljaaviibu un uzticiiba" un "ticiiba" IR ekvivalence Izlasi Dieva Vaardu Ebreju Veestules 11 nodaljas 1ajaa pantaa, tur ir pateikst, kas IR ticiiba... un taa ir shii paljaaviiba! Bet Kristus veel pasaka kaadai ir jaabuut shiis paljaaviibas kvalitaatei... lai sanjemtu Debesu Valstiibu!
Luuk un tieshi to Kristus saka, ka taadiem, kam ir shaada paljaaviiba un uzticiiba, pieder Debesu Valstiiba... Un TU pats, pat nesaprotot, ko tu runaa... arii apliecini, ka shii paljaaviiba un uzticiiba ir nosaciijums Kristiibai!

Ticiiba ir nevis Ticiibas Aplieciiba, bet gan "Paljaaviiba un Uzticiiba" tev jeedziens "Ticiiba" staav nepareizajaa ailiitee Paarvieto to no "Paljaaviibas un uzticiibas Apliecinaashana Vaardiski" uz "Paljaaviiba un uzticiiba"

Visos kristību piemēros Bībelē nav neviena gadījuma, kad tiek kristīti bērniņi
Galvu kjiilaa lixi?

bet visos gadījumos sludina Dieva Vārdu, to cilvēki uzņem un apliecina savu ticību nokristoties.
Jaa, un arii beerninjiem ir jaapasludina Dieva Vaards, jo tieshi Dieva Vaards rada ticiibu! Vai tu, juus sludinaat DIeva Vaardu ziidainjiem? Luteraanji sludina! Un saki man - vai Kristus aplieciiba par beernu ticiibu tev neder? Jo beerninji nevar apliecinaat savu ticiibu tev saprotamaa valodaa... redzi pat Gnidrologam neshkjiet, ka ziidainji ar savu muti sagaadaa Dievam Slavu?

Bet saki tu, Sveetais, vai tu piekriiti, ka beerni Dievam sagaadaa slavu ar savu muti? Vai tu saproti vinju sho slaveeshanu? Tad varbuut tomeer kaadreis paarmainjas peec saaksi pats ticeet Dieva Vaardam, kad vinjsh dod lieciibu par beerninjiem! Bet shkjiet, ka a) Tu pats netici uz Kristu, bet b) Pieprasi no beerniem taadu pashu (ne)ticiibu lai daavaatu vinjiem Dieva paveeleetu Debesu Daavanu! Sanaak jociigi!

Tavi piemēri par bērniņiem ir labi, bet Jēzus māca savus mācekļus runājot par bērnu sirdīm, pavisam citā kontekstā, nesaistītus ar kristībām.
1) Tas bij saistiibaa ar ticiibu - jo tas esi tu, kas apgalvoji, ka beerni liidz 3 gadu vecumam nevar ticeet, Es tev pieraadiiju, ka pats Kungs apliecina, ka var gan un tic... Taadeejaadi tavs arguments, ka beernus nevar kristiit, jo vinji netic, nav pamatots... Tad kas ir tavs arguments tam, ka beernus nevar kristiit? Jo es tev peiraadiiju, ka vinji ticeet var un pats Dievs to apliecina, un zini Dieva lieciiba par kaada cilveeka ticiibu ir daudz droshaaka, nekaa vinja pasha aplieciiba par savu ticiibu...
2) Arii Romieshu 10 nodalja nerunaa par Kristiibu Tas taa... ja tu saac ciixteeties par kontextiem

Ja Kristus ir pateicis kristīt, tad Viņš arī savā vārdā dod modeli jeb paraugu tam, kā tam būtu jānotiek.

Jaa tam jaanotiek Dieva Teeva Deela un Sveeta Gara vaardaaa un ar uudeni! Sho paraugu un praksi Bazniica ir pildiijusi 2000 gadus, kaameer juus iedomaaajaaties, ka esat gudraaki par Kristu?
Bet veel vairaak... Atshkjir Mozus graamatas un turienes rituaalu aprakstus un Jauno Deriibu!
Tava veelme ritualizeet un struktureet Jaunaas Deriibas rituaalus ir Vecaas Deriibas eenas paliekas... Kristus ar noluuku nav Jaunajaa Deriibaa tik skrupulozi un preciizi defineejis rituaalus... jo Jaunaa Deriiba ir Gara nevis Burta deriiba... bet tu tieshi centies Evangjeeliju par Bausliibu padariit Censhoties no Narratiiviem Imperatiivus izdomaat - PIETAM VOLUNTAARI To kas ir paveeleets, tu nepildi, bet to kas NAV paveeleets, bet ir mums nodots kaa informaacija par to, kaa kaadas lietas notikaas atsevishkjios gadiijumos, to tu uzdod par paveeleetu un iestaadiitu kaartiibu! Tu absoluuti sajauc paveeles ar "taa notika" gadiijumiem

Tu arii neatbildeeji - vai visi Harizmaati pie jebkuraam veederkaiteem lieto Paavila iestaadiito - viinu ar uudeni? Jo tas tachu arii tad ir jaauztver kaa paveele un vieniigais veids kaa aarsteet veederkaites... ja jau atsevishkjs gadiijums ar galminieku tiek trakteets kaa modelis visaam kristiibaam... ignroeejot visu citu Rakstos, kas par Krsitiibu teikts?

Bet tu pats labi zini, ka tava izveele, kuras paveeles pajklausiit, un kurus notikumus trakteet par paveeleem, bet kurus ne... tam ir voluntaars, nevis sistemaatisks raksturs!

Nav neviena Rakstu precedenta taviem apgalvojumiem, no kā jāizdara secinājums, ka tie nav adekvāti kristību sakarā.

Rakstos ir shaadi precedenti, bet tu speciaali izdomaa, ka taadu nav un buut nevar, taapeec shos precedentus aizinterpetee prom... Tev sanaak cirkulaaraa logjika - Taadu precedentu nav, jo tie, kas ir nav precedenti, jo taadi precedenti buut nevar

Redzi tu pats esi gatavs sev acis izraut, lai neredzeetu Rakstos to, kas ir pretrunaa tavai (ne)ticiibai!
Zheel tevis... bet Dievs jau agraak pateica... ka civleeku sirds var buut ljoti pat cieta, ka pat mironju augshaamcelshanaas vinju nepaarliecina... tad ko nu veel kaadi burtinji uz papiira vai kaada louzy Muldera ljerksteeshana forumaa...
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:18:19
Es cienu tavu viedokli un tavu atklāsmi kristību jautājumā par bērniem. Neiebilstu tavai ticībai par to. Man patīk tavs dedzīgums, un nostāja ar kādu tu aizstāvi savu viedokli. Taču mani tas absolūti nepārliecina.

Paļāvība un uzticība nav ekvivalenta ar ticību Jēzum kā Mesijai. Paļauties var uz likteni, uzticēties var cilvēkam, bet Bībele māca, ka tie, kas tic un apliecina, tie manto. Tajā pat laikā, var ticēt Jēzum un paļauties un uzticēties Viņam arī. Tas neizslēdz viens otru.

Atvaino šajā jautājumā mums ir atšķirīga atziņa.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:21:34
Svētais

Tieši tā, bez ticības Dieva apsolījums netiek saņemts, tā tas ir ar visiem apsolījumiem, tapat arī Dievs ir teicis, ka neviens neticīgais nemantos Dieva valstību, kas nozīmē, ka Dievs bērnus neglābj bez ticības. Un te atkal nonākam pie secinājuma, ka ticība nav cilvēka prāta darbība, bet gara stāvoklis, ko izraisa Svētais Gars. Tāpēc Dievs aicina mūs, lai mēs topam kā bērni. Tā ir patiesi harizmātiska mācība, kas prasa, lai pilnībā noliekam visu miesīgo un cilvēcīgo, kas atņem jebkādu iespēju balstīties uz saviem darbiem, bet pilnīga atkarība no Dieva.

Tas, ka bībelē nav minētas bērnu kristības, nenozīmē, ka bērnus un zīdaiņus nekristīja. Analoģija ar apgraizīšanu arī to apstiprina - ebreju zīdainis nevarēja apzināti likt apgraizīties, tomēr Dievs lika viņus apgraizīt. Domāju, ka lieki būtu ebrejiem atkārtot, ka jau no mazām dienām cilvēkam ir daļa pie Dieva apsolījumiem.

Baptisti un līdzīgi domājošie baidās, ka zīdainis nevar apzināti pievērsties Jēzum, bet te jau redzama pašas šīs mācības aplamības sakne - tā ir ideja, ka cilvēks pats no sevis var pieņemt Jēzu un tādēļ Dievs viņu pestī - šāda mācība gan šķiet kristīga, tomēr tā ir pretrunā ar bībeli, jo Dievs teica Ādamam - ja tu ēdīsi no tā koka augļiem, tu mirdams mirsi un tas nozīmēja nāvi visā pilnībā - arī garīgi. Svētajam Garam ir pilnīgi neatkarīgi no cilvēka gribas jāatdzīvina cilvēka gars, lai tas spētu ticēt un šeit nav absolūti nekādas atšķirības starp nedzimušu embriju un pie pilnas apziņas esošu pieaugušo - viņi ir vienādā situācijā Dieva priekšā. Bet tas, ka cilvēks pats no sevis pieņem Jēzu par Pestītāju, tam nav nekādas nozīmes Dieva acīs, tā ir tīri miesīga rosība bez jebkādas jēgas, tukša runāšana - blablabla. Jēga ir tiaki tad, kad mēs saprotam un atzīstam, ka mutes liecība ir tikai pestīšanas sekas, jau notikušas jaunpiedzimšanas zīme. Ir tādas legālistiski noskaņotas kristiešu grupas, kuri piesavinās Dieva godu savai miesas mutei un miesas prātam, intelektuālai ticībai, bet tā nav patiesa ticība, patiesa ticība ir tāda, kura nāk no Dieva, ne no cilvēka gribēšanas vai skriešanas.

Ja tev ir iebildumi, tad man ir jautājums - kā tu vari būt pārliecināts, ka esi pietiekami pareizi apliecinājis savu ticību? Bet ja mēs sakām, ka ne mūsu apliecināšanas dēļ esam pestīti, bet gan mēs apliecinam tādēļ, ka jau esam pestīti, tad mums ir Dieva apsolījums uz kā balstīties.

kā tad harizmāti saka, ka vajag jau iepriekš apliecināt par dziedināšanu, ka tu jau to esi saņēmis, pirms tā kļūst redzama, bet nespēj noticēt, ka jaunpiedzimšana ir notikusi pirms mutes licības?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:27:31
Ingars
Ingar, es visam ko tu raksti piekrītu, un tas nav pretrunā manai Dieva atziņai. Nesaprotu par ko tu ar mani gribi strīdēties? Es ticu, ka Dievs dod ticību pateicoties kurai cilvēks top glābts, un ka cilvēks pats sevi nevar izglābt. Taču cilvēkam šī ticība ir jāizmanto un jāapliecina ar vārdiem. tas nenozīmē, ka es pieturos pie bauslības tajā kontekstā, ka ja es aplieciņašu pietiekami labi, tad tikšu pestīts utml. Tāpat ir ar jaunpiedzimšanu utt..

P.S. Savu viedokli par bērnu kristību es jau izklāstīju, ja tev ir citādāks, es pret to neiebilstu. tas nav dzīvības un nāves jautājums. Pieturies pie savas pārliecības. Esmu saņēmis savu atziņu par to, es pie tās arī palieku.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:30:26
Taču mani tas absolūti nepārliecina.

Bet protams... Daudzus nepaarliecina Dieva Vaards Cilveeki izveelas tiem neticeet, izveelas tos neredzeet, cits to sauc par Juudu Pasakaam, cits par skaistu eetisku maaciibu, bet neko veesturisku... Cilveeku neticiiba manifesteejas dazhaados liimenjos... Nav gruutiibas sevi saukt par ticiigu, ja tu tici paaris pantiem no Rakstiem... Daudz gruutaak ir buut ticiigam, kaa beeranm, pienjemot Kristus Vaardu taa visaa pilniibaa, neaprfrizeetu, nepielociitu, neizkropljotu, neko klaat nepieliktu un nost nenonjemtu! Lai to vareetu, tur vajag Dieva Zheelastiibu... Taada ticiiba nenaak no muusu puulinjiem...

Paļāvība un uzticība nav ekvivalenta ar ticību Jēzum kā Mesijai.
Ebr 11:1 Jo ticība ir stipra paļaušanās uz to, kas cerams, pārliecība par neredzamām lietām.
Jaanja 20:29 Jēzus viņam saka: "Tāpēc ka tu Mani redzēji, tu ticēji. Svētīgi tie, kas neredz un tomēr tic!"

Bet tu driixti savu sho mantru sev atkaartot... Meegjini sevi paarliecinaat, ka ticiiba uz Jeezu Kristu, nenoziimee paljaushanos un uzticiibu uz Jeezu Kristu

Veel, protams ir kaada ticiiba - Deemonu Ticiiba - Vai aceries... pat Legjions apliecinaaja Kristu par Dieva Deelu Shkjiet atbilstoshi tieshi tam, kaa Harizmaati apliecina Kristu? Vai taa ir taa ticiiba, par kuru tu runaa?

Paļauties var uz likteni, uzticēties var cilvēkam, bet Bībele māca, ka tie, kas tic un apliecina, tie manto.
Kas ir ticiiba?

Tajā pat laikā, var ticēt Jēzum un paļauties un uzticēties Viņam arī. Tas neizslēdz viens otru.
Vai var uz Kristu paljauties un uzticeeties, bet Vinjam neticeet?
Vai var uz Kristu ticeet, bet nepaljauties un neuzticeeties?

Saac ar sho vienkaarsho jautaajumu - noskaidrot no Rakstiem - Kas IR Ticiiba?
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.04.21 16:33:46
Sveetais, pat prieksh tevis iekopeeshu no Latvieshu Skaidrojoshaas vaardniicas

Ticiiba:

1. Pārliecība (piemēram, par kā patiesumu, esamību, īpašībām), kura parasti balstās uz daļēju pamatojumu, pierādījumu vai kurai nav pamatojuma, pierādījuma.

Vai redzi, pat pasaulee jeedziens "Ticiiba" tiek defineets ljoti liidziigi tam, kaa to definee Dieva Vaards

Jeb tev ir kaads cits avots, par jeedzienu "ticiiba" kursh ir kaut kaads apsleepts?

Jautaajums nav par to, vai Mulders tevi paarliecina... Jautaajums ir vai Dieva Vaards speej tevi paarliecinaat? Ja DIeva Vaards to nespeej, tad kur nu kaut kaads Mulders? Ja Pasaules Radiitaajs nespeej tevi paarliecinaat, tu tieshaam domaa, ka to speeshu es?

Taadeejaadi... tu pats ljoti labi paraadi, ka Ticiibas Aplieciiba un Ticiiba nav viens un tas pats... tu gan Apliecini Ticiibu, bet kad tev paraada Dieva Vaardu, tad tu saki - Mani tas nepaarliecina Taakaa... tu pats ljoti labi demonstree, ka mutes lieciiba veel nekas nav... to arii Demoni prata
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:38:56
Svētais

Tu vari palikt pie sava viedokļa, es vienkārši vēlos saprast, kāpēc tu domā tā un ne savādāk. Ticība ir jāizpauž, bet zīdaiņi un garīgi atpalikušie to nespēj. Es gribēju šajā sakarā noskaidrot, ko tu par to saki - vai viņiem var būt ticība vai ne?

Otrs jautājums, kā tu saskati sekojošo - vai tie kristieši, kuri nomirst ticībā uz Jēzu, bet ir kristīti zīdaiņa vecumā vai arī pieaugušā vecumā tikai apslacinot ar ūdeni nevis pagremdējot, vai tie tiks pestīti vai ne?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:39:27
Meegjini sevi paarliecinaat, ka ticiiba uz Jeezu Kristu, nenoziimee paljaushanos un uzticiibu uz Jeezu Kristu

Jau teicu, ka es ticu Jēzum un uzticos un paļaujos uz viņu. Taču, kā jau skaidroju iepriekš ticēt un atzīt Jēzu par Mesiju ir atšķirīgs no Paļauties un uzticēties uz piem., kaut ko citu vai kaut kam. Te ir pārpratums, jo nesaprotamies, par ko es runāju un par ko tu, bet tas nekas.

Es mīlu Jēzu un Dieva Vārdu. Tas ir galvenais manā dzīvē. Nenoliedzu un nenoniecinu tavu ticību, jo tu cīnies par savu pārliecību, un tas ir labi. Mazliet tev būtu jāpamācās kā to darīt ar nedaudz citādāku pieeju, bet mēs visi to mācamies. Uzsveru, ka tava atklāsme par Rakstiem šajā jautājumā mani nepārliecina, ne arī tavs veids kā tu to centies pasniegt. Atvaino, bet tā ir. Tāpēc paliec pie savas pārliecības, es palikšu pie savas atziņas, jo tavi argumenti no mana skatu punkta nav pamatoti.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:43:43
Svētais

Nav tā, ka es tikai vēlos strīdēties un apstrīdēt - nenoliegšu, ka arī šī grēcīgā dimensija kā ļerpata plivinās līdzi maniem komentāriem, taču tas nav ne tuvu ne vienīgais motīvs - es vēlos arī saprast tevi, vēlos noskaidrot, vai un ja jā, tad kā katrs konkrētais viedoklis saskan ar bībeli
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.04.21 16:48:37
Ingars
Ticība ir Dieva dāvana. Visu laiku gāja runa par kristību kontekstu. šajā sakarā Bībele māca, ka ir jātic un jāapliecina. To var redzēt no kristību dotajiem piemēriem Bībelē. Tas ir kā paraugmodelis pēc kura mums jāvadās. Kā princips. Tas neattiecas uz bērniem, kuriem nav šīs ticības izpausmes un apziņas. Man nav atbildes par garīgi atpalikušajiem. Zīdaiņi pēc noklusējuma pieder Dievam, kāpēc viņi vēl būtu jākristī? Kad bērns pieaug līdz zināmam apzinātam vecumam, kurā viņš var atzīt Jēzu par Kungu un pieņemt viņu savā dzīvē kā personīgo glābēju no grēkiem, tad viņam jākristās.

Otrs jautājums, kā tu saskati sekojošo - vai tie kristieši, kuri nomirst ticībā uz Jēzu, bet ir kristīti zīdaiņa vecumā vai arī pieaugušā vecumā tikai apslacinot ar ūdeni nevis pagremdējot, vai tie tiks pestīti vai ne?

Es ticu, ka tiks. Taču tas nav Rakstu paraugs un modelis pēc kura mums būtu jāvadās. Neticu, ka Dievs kā Tēvs ievēros bauslību ( pareizs ūdenī pagremdēšanaās rituāls, atziņa par to, ka jākristās bērnībā vai pieauguša vecumā utt.) Ticu, ka viņš uzlūko sirdi un ja kāds tic Jēzum, tad apslacīts vai pagremdēts, bērnība vai kā pieaudzis , Dievs viņu glābs un pestīs.

Par garīgi atpalikušajiem, ja tie ir bērni, tad es ticu, ka viņi pieder Dievam. Kad tie ir pieaugušie, tad ticu, ka Dievs izvērtēs vai iztiesās taisnīgi, neskatoties ne uz ko.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.21 16:57:33
Jau teicu, ka es ticu Jēzum un uzticos un paļaujos uz viņu. Taču, kā jau skaidroju iepriekš ticēt un atzīt Jēzu par Mesiju ir atšķirīgs no Paļauties un uzticēties uz piem., kaut ko citu vai kaut kam.

Kur ir atshkjiriiba?

Es paljaujos, ka Kristus ir Mesija, laigan atshkjiriibaa no Toma, nav naacies nedz vinju taustiit, nedz vinja rokas likt... Arii Demoni apliecinaaja Kristu par Dieva Deelu, Dieva Sveeto!

Tu joprojaam putro "ticeet" un "apliecinaat"

Te ir pārpratums, jo nesaprotamies, par ko es runāju un par ko tu, bet tas nekas.

Paarpratuma nav...

Tu ekvivocee jeedzienu "Ticiibas aplieciiba" ar "Ticiibu", bet jeedziens "Ticiiba" noziime "Paljaaviiba un Uzticiiba" nevis "Aplieciiba"

Ja tu speetu saprast vaarda "ticiiba" noziimi, un NOTICEET, ka Ebreju 11:1 nemelo, jo visa Ebreju 11 nodalja paraada SHIIS ticiibas definiicijas manifestaaciju... taatad taa ir taa ticiiba, par kuru Raksti maca, tad tev izzustu visas shiis pretrunas... un tu speetu atshkjir un ieraudziit ar ko atshkjrias Deemonu ticiiba, kas manifesteejas aplieciibaa, ka Kristus ir Dieva Deels un Dieva Sveetais, un Kristiesha ticiiba, kas manifesteejas uzticiibaa uz Kristus apsoliijumiem un paveeleem


Vai speej atshkjirt sho... par kuru ticiibu tu runaa

1. Ticiiba, kas apliecina, ka Kristus ir Dieva Deels un Dieva Sveetais (deemoni to dariija)
2. Ticiiba, kas paljaujas uz Kristus apsliiijumiem un paveeleem un attiecina Kristus Vaardus uz seviim?

Par vienu ticiibu runaa Jeekabs par otru Paavils

Par kuru runaa tu? Jo citas ticiibas Rakstos nav, kaa vien taas par kuraam tur runaats!

Es mīlu Jēzu un Dieva Vārdu. Tas ir galvenais manā dzīvē.
Luuk Shii ir tava Aplieciiba.
Bet tava TICIIBA atshkjiras... un kaa tev shkjiet, vai Dievs tiesaa peec aareejaam izpausmeem, vai peec ieksheejaas paarlieciibas? Bet tava ieksheejaa paarlieciiba ir pretrunaa Dieva Vaardam, par kuru tu saki, ka tu to miili!
Tas, ka tu cieni manu ticiibu... man no taa ne silts ne auksts, man svariigi, lai mana ticiiba buutu Dievam pa praatam un saskanjaa ar vinjaa Vaardu. Es savukaart cienu tavu ticiibas aplieciibu, bet tavu ticiibu es nevaru cieniit, jo taa noraida Dieva Vaardu!

Uzsveru, ka tava atklāsme par Rakstiem šajā jautājumā mani nepārliecina, ne arī tavs veids kā tu to centies pasniegt.

Sveetais, vai tieshaam tev liekaas, ka es esmu tas, kas Ebreju veestules 11 nodalju rakstiiju?
Vai tev tieshaam shkjita, ka es esmu Rakstu autors? Kur tu tur vispaar redzi MANU atklaasmi? Es tev noraadiiju tikai uz Rakstu Vietaam... Jautaajums ir vai tu taam TICI?

Vai tu TICI Ebreju 11 nodaljas 1ajam pantam kas pasaka, kas IR ticiiba?
Vai tu TICI Kristus lieciibai par beernu ticiibu?

Es neesmu sho textu autors... manis tad veel nebija... Bet tad kad es biju, es tiem saaku ticeet. Jautaajums ir, vai tu tiem vari noticeet... jo tajaa dienaa, kad tu saaksi ticeet uz Dieva Vaardu, nevis tikai apliecinaat, ka tu to miili, arii tu BUUSI!

Atvaino, bet tā ir. Tāpēc paliec pie savas pārliecības, es palikšu pie savas atziņas, jo tavi argumenti no mana skatu punkta nav pamatoti.

Man nekas nav jaatvaino, mani neapvaino tava neticiiba... mani vairaak paarsteidz tas, kaa cilveeks speej Apliecinaat vienu, bet ticeet ko citu!
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 124 , pavisam kopa bijuši: 855