atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Jo, kad viens saka es turos pie luterāņiem, otrs es pie katoļiem, trešais es pie harizmātiem, ceturtais es pie pareziticīgajiem, vai tad neesat miesīgi?
Svētais
Iesūtīts: 2010.03.09 09:18:41
1. Kor. 1:12 Es gribu teikt to, ko pie jums visur dzird runājam, viens saka: es turos pie Pāvila, otrs: es pie Apolla, trešais: es pie Kēfas, bet ceturtais: es pie Kristus.13 Vai tad Kristus ir dalīts?
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 09:24:02
Kā ir? Vai ņemam tikai priekšzīmi (1.Kor.4:16. Fil.3:17) un sekojam Kristum, kā to dara citi, vai tas ir kas vairāk, un ir jau nepareizi?
Luters [194.213.9.26]
# Iesūtīts: 2010.03.09 09:40:29
Es lūdzu, noklusējiet manu vārdu un sauciet sevi nevis par luterieāņiem, bet kristiešiem. Kas ir Luters? Mācība taču nav mana. Tāpat es arī neviena dēļ neesmu krustā sists. Svētais Pāvils negribēja, lai kristieši sauktu sevi par Pāvila vai Pētera sekotājiem, bet gan - par kristiešiem. Kā gan es, nabaga tārps, būtu nonācis tik tālu, ka Kristus bērniem vajadzētu saukties manā piedauzīgajā vārdā?

Bet, ja tu uzskati, ka Lutera mācība ir evaņģēliska, tad nevari pavisam atmest Luteru; citādi tu līdz ar viņu atmetīsi arī viņa mācību, kuru atzīsti par Kristus mācību. Ja Timotejam būtu bijis diezgan, ka viņš atzinis Evaņģēliju, Pāvils nebūtu viņam piekodinājis, lai nekaunas arī no viņa - ne Pāvila kā cilvēka, bet Evaņģēlija dēļ, kas viņus saistīja. Ja nu Timotejs būtu sacījis: es neturos nedz pie Pāvila, nedz pie Pētera, bet pie Kristus, zinādams, ka Pāvils un Pēteris Kristu sludina, - viņš tomēr līdz ar to b
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 09:42:54
Svētais

Vot imena, esmu tādu negatīv tendenci pie kristiešiem novērojis - mīlam tikai savas konfesijas vai draudžu apvienības pārstāvjus, bet pārējos aprunājam, noliekam līdz ar zemi, viss, kas ir no manas konfesijas, tas ir ok, bet kas no citas, tas noteikti ir sātana meli. Es nesaku, ka kādas vienas vai otras konkrētas mācības un prakses nav nepareizas (un tādas lietas ir katrā konfesijā), bet gan par to, ka ja tu redzi, ka vot tie un tie ir tādi un šitādi, varbūt pirms sākt azmuguriski tiesāt un aprunāt, varbūt vērts aizlūgt un pamācīt
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 09:44:31
Luters [194.213.9.26]

Tas tomēr nenozīmē, ka pareizi mums ir saukties par luterāņiem, jo Timoteja draudze nesauca sevi par pāviliešiem
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:09:29
Luters [194.213.9.26]
Jā, bet kāpēc sevi jāapzīmē par Luterāni? Vai tāpēc, ka tad ir vieglāk ar nekristiešiem komunicēt, jo tā, lūk ir atzīta konfesija? Kāpēc sevi apzīmē ar šo nosaukumu? Es sevi neapzīmēju par harizmātu, jo man to nevajag, nu un kas par to, ka es runāju mēlēs? Kas par to, ka es eju uz PV. Vai tāpēc es esmu gleškists? Nē, taču. Pamanīju, ka daži sevi apzīmē par konservatīvajiem , pareizajiem, nepareizajiem un kādiem tik vēl ne luterāņiem...
danar
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:19:20
Svētais
kapec es nevaretu sevi saukt par luterani..tas izsledz to ka esmu kristiete?
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.03.09 10:22:41
danar
Nē, neizslēdz viss. Mans jautājums bija vai nav tā, ka mēs pieķeramies viena cilvēka teoloģijai un tāpēc noraidām citas? Ka tik nesākam vienu vienīgo uzskatīt par pareizo, jo tā ir viena cilvēka atklāsme... Tad pārējie uzreiz ir nepareizi? Vai nav tā, ka tāpēc mēs citus uzlūkojam ar aizdomām, jo viņi taču nav luterāņi? vai nav tā, ka nepieķeramies Kristum un tāpēc mums ir tādi savstarpējie konfesiju ķīviņi un "pareizības" un "nepareizības" katrā konfesijā?

P.S. saproti mani pareizi, es mīlu luterāņus, un neesmu pret tiem, bet jautājums ir pēc būtības..
danar
# Labojis danar: 2010.03.09 10:28:22
Svētais Ne,nav ta..uzskatu ka katra konfesija doma,ka vini ir tie pareizakie..ne tikai luteranu
Kapec tad konfesijas pastav..ja visi domatu vienadi tad butu viena konfesija.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:36:48
Svētais

Starp citu, tas pats, brāl, attiecas arī par tevi. Vai tu apzinies, ka tu un tavi skolotāji var kļūdīties un tuftu sarunāt, un sarunā ar?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:37:56
danar
Protams, ka katri uzskata sevi par vispareizakajiem . bet es domaju, ka nekristiesiem atkristu tik daudz problemu, ja visi butu vnk kristieši . Bet nu labi, skiet, ka jasledz tema, nebija jegas iesakt. Tikko ienaca prata, ka visas konfesijas var salidzinat ar tādu salidzinajumu, ka tie ir Korintieši, tie galatieši, tie efezieši, jo tur arī bija atšķirības starp to kādi kur ir kristieši, tas pats verojams musu konfesoijas pa lielam, un katra konfesija katra draudze pa mazam
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:38:36
Ingars
protams, un tā ar regulari notiek
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:45:25
Svētais

Nure un no šī secinājuma, esmu ar Dieva palīdzību nonācis pie galaslēdziena - par mācītājiem ir ļoti ļoti ļoti ļoooooti daudz jālūdz, viņi ir jāatbalsta un reizēm arī jāpalabo vai, ja tēma plašāka, tad zem četrām acīm jāparāda Svētajos Rakstos, kur manuprāt viņš maldās un reizēm var izrādīties, ka tiešām mācītājs kļūdās, tomēr galvenais ir lūgšana, jo ne visi mācītāji ļaujas pamācīt sevi, toties lūgšanas spēku nevajag par zemu novērtēt - tā cilvēkus var izmainīt līdz nepazīšanai
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:47:36
Ingars
protams, ka macitaji ir jasveti visiem iespejamiem veidiem.
danar
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:51:56
Svētais Nekristiesi jau neskatas daudz uz konfesiju..drizak uz to konkreto cilveku kas vinam nes Labo Vesti.
Es konkreti pie luteraniem nonacu nejausi,nepetiju pirms tam kas tie tadi ir,ko vini ziema ed
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 10:58:21
Svētais

Bet par nosaukumiem - piekrītu, mēs esam visi kristieši, visi pareizi ticīgie, visi katoliskās (vispārējās) baznīcas locekļi, visi harizmāti (ar Svētā Gara dāvanām apveltītie) un piecdesmitnieki, visi baptisti (kristītie), adventisti (kuri gaida uz Dieva valstības nākšanu)
danar
# Iesūtīts: 2010.03.09 11:00:20
IngarsKas ir piecdesmitnieki?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 11:03:37
danar
Nu jā man bija tāpat un es pēc Dieva žēlastības nonācu pie "pareizajiem" luterāņiem, un iepazinu Jēzu mūsu kungu
danar
# Iesūtīts: 2010.03.09 11:08:17
Svētais nu,re pamatu dabuji pie luteraniem..varbut ja ta nebutu noticis butu pavisam citads harizmats
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.09 11:16:17
danar

Tie ir vasarassvētku draudzes. Kāpēc piecdesmit? Tāpēc, ka, man šķiet, ka piecdesmit dienas mācekļi gaidīja uz Svētā Gara izliešanos
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.09 11:16:20
danar
Jā, viss ko mēs mācāmies pie Kristus un citiem kristiešiem labo, tas ir no Dieva. Esmu patericīgs Dievam par luterāņiem un visiem kristiešiem, kas no sirds kalpo mūsu Kungam un pestītājam Jēzum. Un kurus Dievs dod mūsu ceļā.

Bet tu ludzu neapsaukajies . Jox
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 174 , pavisam kopa bijuši: 956