atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Labs ir Vislabākā ienaidnieks.
Maris
Iesūtīts: 2010.02.24 10:20:31
1.Moz. 2:9. Un Dievs Tas Kungs lika izaugt no zemes ikvienam kokam, kuru bija patīkami uzlūkot un kas bija labs, lai no tā ēstu, bet dārza vidū dzīvības kokam un laba un ļauna atzīšanas kokam.
1.Moz. 2:16. Un Dievs Tas Kungs pavēlēja cilvēkam, sacīdams: "No visiem dārza kokiem ēzdams ēd,17. bet no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.25 17:00:04
Svētais

Lūk un par to es arī runāju - Dievs Savu gribu ierobežo tur, kur cilvēkiem un eņģeļiem ir katram sava suverēnā brīvā griba un atbildība par savām izvēlēm - kas cits tas ir, ja ne pieļaušana, atļaušana. Tas ir tas, ko grūti saprast, ka Dievs nav ļaunuma avots, bet Viņš atstāja saviem radījumiem - cilvēkiem un eņģeļiem izvēles iespēju darīt ļaunu, tajā pašā laikā nesot pilnu, no Dieva neatkarīgu atbildību par savas gribas izvēlēm - Dievs radīja gribas brīvības aspektā no Sevis neatkarīgas būtnes. Tas, kur mūsu domas dalās ir iekš tā aspekta, ka es uzskatu, ka caur nepareizas izvēles sekām Dievs arī dod mācību, bet esmu ar tevi vienisprātis, ka jebkāda laba mācība nāk no dzivā Dieva Vārda, kas Pats par sevi arī ir Dievs Tas Kungs. Bet fakts kā tāds, ka Dievs mums devis varu iznīcināt sātana darbus, vien jau parāda pedagoģisko momentu iekš ļaunuma uzbrukumiem. Kad kaut kas tiek atņemts no labumiem, ir kādas problēmas, kādi slikti cilvēki - Dieva Vārds šajās situācijās mūs arī māca, es nesaku, ka tikai tā, bet es saku, ka ARĪ TĀ. Tu vari izlasīt, ka jābūt pazemīgam, jāsaista velns Jēzus vārdā, jāmīl ļauni cilvēki un tas viennozīmīgi jau lasīšanas/klausīšanās gaitā tavu prātupārveido un māca, BET - tā ir tikai daļa no pilnās apmācības programmas, jo pieredze, rūdījums nāk no praktiskas Dieva Vārda darīšanas, domāju, ka nevajadzēs citātus, tu ļoti labi zini tās rakstuvietas par Tēva pārmācību, ticības rūdīšanu ciešanās utt. Bet vēlreiz uzsvēršu, ka piekrītu tam, ka Dieva prāts nav ciešanas un sāpes pašas par sevi, bet gan pozitīvais efekts - tu taču piekritīsi, ka pozitīvs efekts nekad nenāk no sātana, tas vienmēr ir no Dieva, bet ir lietas, kuras stūrgalvības dēļ iemācamies tikai caur ciešanām. Piemēram, kāpēc Pāvilam bija nepieciešams tas dēmons-dzelonis miesā? Jo acīmredzot, bija tomēr tieksme neklausīt Dieva Vārdam no lasīšanas un klausīšanās vien, bija vajadzīgs fizisks šķērslis lepnības grēkam, Pāvils pats arī atzina iemeslu šim dzelonim - lai viņš nekļūtu iedomīgs(2.kor:7). Bet ir arī ļaunā uzbrukumi, kuru vienīgais mērķis ir Dieva pārākuma demonstrēšana, kā arī lai visi atklāti redzētu, kas Lucifers ir patiesībā, ka viņš melus pūsdams nesajauktu prātus Dievam uzticīgajiem radījumiem, jo masoni, piemēram, pasniedz Luciferu kā labo, bet Adonai kā ļauno
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.25 17:06:52
Ingars
Patiesībā es visam piekrītu ko tu raksti. Vienu lietu es tikai skatu no cita skatu punkta, bet tu no cita, un tās nav pretrunīgas atziņas.

Tas, ko tu nosauc, ka Dievs dod caur nepareizām izvēlēm savu mācību, es saucu tā, ka mēs caur šīm nepareizajām izvēlēm mācāmies pareizo no Dieva, kas patiesībā ir gandrīz viens un tas pats tikai apskatīts no savādāka leņķa.
armilo
# Iesūtīts: 2010.02.25 17:19:28
masiks, "ticiet un nešaubieties! - a kas tev teica, ka šie vārdi jāsaprot burtiski?"
Vispirms, jau 21. nodaļas konteksts, un visbeidzot visas bībeles konteksts, kas māca: no ticības taisnais dzīvos. Un vēl: kas tic, tas taps glābts! 21. nodaļa iezīmē tik radikālas paradigmas maiņas, ka tam ir vajadzīga liela ticība. Jēzus saka: ticiet tam ko sludinu, un nešaubieties - tas notiks! Tempļa vairs nebūs, jo tagad Kristus pats būs templis. Tā laika ļaudīm tāda mācība bija neiedomājama, ka tā varētu īstenoties. Ko citu vēl Jēzus varēja teikt? Ticiet, tad redzēsiet. Nešaubieties - tas notiks!
Par ticību runā visa bībele, un tās burtiskā nozīme nevienam neliek šaubīties. Tici Dievam, un Tu dzīvosi! Līdzība par kalna pārstumšanu ir minēta tikai divas reizes, un tā kalpo ticībai Dievam skaidrošanai. Tici Dieva visvarenībai, kas vecās derības vietā var noslēgt jauno, kas vienu kalnu var nomainīt otru kalnu.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.02.26 07:59:58
armilo
Vispirms, jau 21. nodaļas konteksts, un visbeidzot visas bībeles konteksts, kas māca: no ticības taisnais dzīvos.
Kas tev liek domāt ka ar "ticību" tiek domāta ticība nevis auzu tume? Kaut kā dīvaini - tu vēlies kalnā saskatīt ebreju baznīcu, abet ticībā auzu tumi -nepakam! Kaut kas nav riktīgi ar tavu tēlainības izpratni.... jeb... var būt vaina vienkārši tajā, ka saskati to to vēlies saskatīt?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 08:39:04
Svētais

Kā jau ir rakstīts - viss ir atļauts, bet ne viss der. Šajā gadījumā vārds "atļauts" nenozīmē, ka Dievs mums ir no Savas gribas ļāvis bauslību pārkāpt, bet, ka Viņš ir mums devis tādu iespēju pašiem izvēlēties pārkāpt vai nepārkāpt. Tas pats, ka māte bērnam neļauj blēņas darīt, tomēr viņa visu laiku netur bērnu aiz rokas ciet
armilo
# Iesūtīts: 2010.02.26 10:25:55
masiks, kategoriski nepiekrītu, ka ticība ir auzu putra! Raksti skaidri saka, ka ticība ir sinepes!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 107 , pavisam kopa bijuši: 5256