vilks
|
Iesūtīts:
2010.02.09 22:21:55
Incognito deva labu padomu - tā vietā, lai piespamotu visas tēmas ar to, cik ļauna ir kristietība, varbūt to visu varētu apkopot vienā tēmā.
Visi, kam ir kas uz sirds, varētu droši rakstīt, un kristieši varētu izvērtēt, vai un cik tas uz viņiem attiecas/neattiecas un mēģināt atbildēt.
Nu, tāda apoloģētikas tēma. Lūdzu izvairīties no personigiem apvainojumiem.
Tēma ir eksperiments, tāpēc, ja man liksies, ka kaut kas iet greizi, tēmu slēgšu. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.11 19:28:22
Redzi... spiež pēc rezultāta, nevis pēc tā, ko varēja vai nevarēja. Arī Ādams varēja apēst un varēja neapēst to firziķi. Bet spiež par viņu pēc tā, ko viņš izdarīja, nevis pēc tā, ko varēja...
Rezultāts ir nopravietots rakstos, kur Dievs pielietoja savu spēju zināt un paredzēt nākotni. Cilvēks izdarīja savu izvēli, un Dievs pateicoties šai izvēlei, tālāk "iedarbināja " savu spēju paredzēt notikumus, un caur praviešu muti tos izteica. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.11 19:47:22
masiks [212.93.96.2] Mēs katrs savādāk vienkārši to jautājumu saprotam par pravietošanu, Dieva pārlaicību, viszināšanu un tml. Nedomāju, ka jāatgriežas atkal pie šīs diskusijas. Taču divas lietas gan.
1)Dievs zināja, ja "iedarbinātu" savu spēju paredzēt nākotni, ar ko beigsies Ādama izgatavošana. Taču toreiz viņš to neizmantoja, bet pēc grēkā krišanas, tūdaļ "ieslēdza" un nopravietoja pirmo pravietojumu par Jēzu.
1. Moz. 3:15 Un Es celšu ienaidu starp tevi un sievu, starp tavu dzimumu un sievas dzimumu. Tas tev sadragās galvu, bet tu viņam iekodīsi papēdī."
2)Tas bija Ādama paša izvēles varā, kā rīkoties . Dievs to nekontrolēja, un nebija nolēmis Ādamam neizdošanos. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.11 20:06:35
masiks [212.93.96.2]
Jā, bet tas ir simboliski. Tā ir domāta Jēzus nāve. |
vilks |
# Iesūtīts: 2010.02.12 11:24:27
Tēma laikam tiks slēgta uz apkopi |
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus
|