Svētais
|
Iesūtīts:
2010.02.03 09:26:19
Ef.1:4 Viņā Tas mūs pirms pasaules radīšanas izredzējis, lai mēs būtu svēti un nevainojami Viņa priekšā mīlestībā. |
Donachka |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:48:12
Jošs Mulders Vai mums liegt piedzimshanu nozeidzniekam, par kuru zinaam, ka vinja deels buus labs cilveeks, iespeejams liels gjeenijs, maaxlinieks... whatever Un ja shis cilveeks buutu Hitlers vai Stalins? Manupat, labaak buut liegt, viens maakslinieks pret miljoniem naavju manuprat ir paarak augsta cena. Protams, protams, taa visa ir Dieva kompetnce, es tik te taa klusaam pratoju pie sevis |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:49:25
liepa to ir grūti neatjaunotam pratam saprast. Jezus bija Dieva dels, kas naca un samaksaja Dieva priekša cenu par musu grekiem. Tapec Dievs vairs nav dusmigs uz mums, jo greki ir iznicinati ar jezus Kristus upuri. |
Donachka |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:49:57
Svētais man taads jautajums? Vai tu Dievam notici ar saviem speekiem, vai arii Dievs tev dod sho ticiibu noticet? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:51:39
Nu sita ir vienreizeja doma, kur tad tu tik talu aizdomajies?? Dievs pats (Jezus tacu pats ir Dievs) sevi iznicinaja?? Lai tiktu gala ar cilveku greku, Dievs iznicina pats sevi...
Pratin nac majas....
Tas ir pāri tavai saprašanai un neviens miesīgs prāts to nespēj saprast. Nu nevar šādas lietas materiālā veidā izskaidrot un redzi - tas arī ir grēks, ka tu to nesaproti un sauc par muļķībām to, kas patiesībā ir tavs glābšanas plāns, jo tev nav attiecību ar savu Radītāju |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:56:23
liepa
Miesas prāts spēj tikai par materiālām lietām domāt, garīgo sfēru tas vienkārši netver, tāpēc vajadzīga garīga atdzimšana |
Donachka |
# Iesūtīts: 2010.02.03 12:58:56
liepa ka Dievs iznicina pats sevi, lai tiktu gala ar cilveku greku, tiesam ir neiespejami saprast. Tieshi taa, bez ticiibas to vispar nav iespeejams saprast. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:00:34
liepa Jāpiekrīt Ingaram, ka garīgas lietas ir garīgi apspriežamas, un patiešām tās saprast ar cilvēcīgo prātu ir pagrūti... |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:07:44
liepa
Neapvainojies, bet tavi komentāri, viedokļi un spriedumi pierāda to, ka tavs miesīgais prāts nesaprot garīgas lietas, tev gan šķiet, ka tu runā par garīgām lietām, taču tu tās pilnīgi nemaz nesaproti, ne jēgu ne kontekstu. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:12:00
Donachka Vai tu Dievam notici ar saviem speekiem, vai arii Dievs tev dod sho ticiibu noticet?
Dievs ir devis visiem ticības mēru. Ja kāds šo ticību neizmanto, lai ticētu Jēzum kā savam kungam un glābējam, tas ir izdarījis savu izvēli. Citādāk cilvēks noņem atbildību no sevis, un uzliek visu atbildību par glābšanu uz Dieva pleciem. Ja Dievs gribēs, tad dos ticību ticēt, ja nē, tad nedos. Tie ir maldi. Dievs saka, ka Vārds par glābšanu ir jādzird, un tad caur ticību jāglābjas. No tā izriet, ka ikvienam cilvēkam ir potenciāls ticēt, un Dievs nav tas, kas kontrolē to, vai tu ticēsi vai nē. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:13:09
liepa Man ir Kristus prāts un miesīgais prāts . Zinu, ka tas tev atkal liksies ļoti sarezģiti, bet ko lai dara... |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:18:52
liepa Katrs vadās no savas atziņas un atklāsmes konkrētajā sfērā. Tāpēc ir viedokļu nesakritība reizēm. Bet tas netraucē pamatlietās, kas ir glābšanai svarīgas un nozīmīgas, par to, ka Jēzus ir Kungs un Glābējs no grēkiem. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:21:08
Teiksim tā, kristieši arī katrs iepazīst Dievu caur Rakstiem zināmā pakāpē. No turienes rodas dažādās atziņas. Dievs nosauc vairākas garīgās attīstības fāzes, "bērni Kristus lietā", jaunieši, vīri, briedumu sasniegušie. Tāpēc nav problēmu. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:22:10
liepa Ir divi prāti jaundzimušajam no augšienes. Viens ir Kristus prāts un viens miesīgais zemes ( tāds kāds ir tikai tev). Atjaunojot savu prātu Kristus prātā, mēs mācāmies Dieva lietas. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:28:45
liepa
Tev ir kads cits prats? Tu neizmanto savu miesigo pratu saja diskusija? Ar kuru kermena dalu tad tu domaa?? Nu ka var ko tadu runat??
Redz - šis koments vien pierāda, ka tu neesi spējīga tvert garīgas lietas, noteikti ne šādā veidā diskutējot. Kad cilvēks kļūst ticīgs, viņā iemājo Svētais Gars, kas iedveš cilvēkam garīgu dzīvību. Atceries, mēs runājām par garīgi dzīviem un garīgi mirušiem cilvēkiem? Miesīgās lietas - pārveidot informāciju verbālā vai elektroniskā formā - tās dara miesīgā sfēra, bet garīgā sfēra atbild par morāles jomu, par attiecībām ar Dievu. Ja cilvēks ir neticīgs, tad viņa garīgā sfēra ir mirusi un par morāli atbild miesīgā sfēra, bet tā kā tā nespēj uzturēt attiecības ar Dievu, tad arī morāle ir izkropļota |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:47:11
liepa
Nejauc ticibu Jezums ar garigam lietam. Tas nav viens un tas pats, ne tuvu.
tas ir tieši viens un tas pats, jo bez šīs ticības cilvēks garīgajās lietās ir mironis
Ctulhu ``tad arī morāle ir izkropļota``
Nju kur tad man vinja ir izkropljota, koa?
Tas, ka tu mēdz domāt, runāt un rīkoties morāli nepareizi. Ja tu to neapzinies - tas vēl tevi neattaisno, vienkārši ir grēki, kurus tu neatzīsti par grēkiem |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 13:58:10
Ctulhu Piemeerus, luudzu.
Tu pats teici, ka mēdz kļūdīties, tātad....bez komentāriem
To pasju es varu pateikt par Tevi. Piemeeram manaa skatiijumaa kljuuda ( greeks, maldi) ir ticeet dievam.
Pēc tavas loģikas sanāk, ka taisnība ir mums abiem un nevienam, katram no sava skatījuma, jo viss taču ir relatīvs. Nekur nav teikts, ka tavs skatījums ir vienīgais pareizais |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 14:02:18
Ctulhu
Nu un? Ja nav nekā absolūta, tad jebkāds pamatojums ir tikai relatīvs un tavs viedoklis ir pamatots tikai no tavas perspektīvas, kas ir relatīva |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 14:06:29
Ctulhu
Nu bet taa jau arii ir. Mees attiistamies. Kraajam datus. Taisam teorijas.
...un tolka nekāda |
Ingars |
# Labojis Ingars: 2010.02.03 15:08:51
Ctulhu
Tolks ir. Mees progreseejam. Tolks ir zinaatne un tehnika.
Zinātne un tehnika nenoliedzami ir labas lietas, bet tās neatrisina cilvēku galveno vajadzību - mīlēt un būt mīlētiem, ar zinātni un tehnoloģijām nevar nodrošināt cilvēka morālo progresu
Gnidrologs
No Ingara tekstiem savukārt šķebīgi paliek. Tādu iedomību un bērnišķīgu paštaisnumu pat no Muldera neesmu redzējis. Aš nimbu sev uz galvas zīmē, liedams samazgas uz pārējiem.
Nenoliedzu, ka esmu iedomīgs un paštaisns - cīnos ar to, bet par samazgu liešanu - mans mērķis nebij nevienu apvainot, tikai, lai pārietu pie nākamā jautājuma par Pestīšanu, vispirms ir jāizrunā kas ir grēks. Es tikai konstatēju vispārīgu un patiesu faktu - visi cilvēki ir vairāk vai mazāk samaitāti, arī es. Ja tev šķiet, ka esi pilnīgs, tad vai drīzāk tā nav paštaisnība un iedomība? Katrs ir kaut reizi mūžā rīkojies vairāk vai mazāk amorāli. Vienkārš nevajag būt liekuļiem, bet godīgi atzīt, ka neesam vienmēr bijuši pareizi savās domās, vārdos un rīcībā. Problēma ir vienīgi iekš tā, ka patiesība aizskar gindrologa ego, jo nesmuki mēs esam patiesības spogulī un nepatīk mums tur skatīties - es zinu. Ja tev šķiet, ka man nav taisnība - apjautājies visiem sev pazīstamajiem cilvēkiem, vai neesi kā sāpinājis kādu
Tavā izpratnē tolks būtu visu cilvēces vēsturi līdz pat tās iešanai bojā pavadīt Viduslaikos, sastingušā stagnācijā? Tolks kāds?
Starp citu viduslaikos baznīca bija tik tālu no kristietības novirzījusies, kā nevienā citā laikā pēc Kristus |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.02.03 15:23:31
Tiešām piedodiet, ja kādu aizvainoju |
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus
|