atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu V
vilks
Iesūtīts: 2010.01.17 22:39:28
Turpinam sarunu.
Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa.

Runājam par tēmu,jā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 38 . 39 . >>
AutorsZiņas teksts
Kristofers
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:28:04
Aivars Ir svarīgi saprast to, ka Dievs nav nometis no debesīm smiltiņās Bībeli, un noorganizējis sacensības, kurš to pareizi iztulkos un izskaidros.
Bet gan to, ka augšāmceltais Kungs Jēzus Kristus ir dibinājis savu Baznīcu, kurai Viņš Vasarsvētku dienā ir dāvājis Sv. Garu, saskaņā ar Savu apsolījumu. Tāpēc arī sv. ap. Pāvils saka, ka Baznīca ir patiesības balsts un pamats. (1. Tim. 3:15)
JD Sv. Raksti ir radušies Baznīcā, tās autori bija Baznīcas locekļi, un Baznīca Sv. Gara vadībā izlēma, kuri raksti pieder pie Sv. Rakstiem un kuri nē.
Tāpēc Tertuliāns darbā De praescriptione hereticorum pareizi norāda, ka Sv. Raksti ir Baznīcas īpašums, un tāpēc herētiķiem nav tiesības pat tos citēt, jo tā viņi grābstās gar svešu mantu, kas viņiem nepieder.
Tāpēc nekad nepievilsies tas, kas Sv. Rakstus skaidro tā, kā tos Baznīca ir skaidrojusi kopš apustuļu laikiem. Tāpēc sv. Kipriāns pareizi saka: Extra ecclesiam nulla salus - Ārpus Baznīcas nav pestīšanas.
Bet pievilsies tie, kas Rakstus skaidro bez Baznīcas tradīcijas, kā no debesīm pēkšņi nokritušus. Lai tie būtu vai nu sektanti vai diplomēti teoloģijas doktori.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:30:52
Kristofers manuprāt tu arī esi viens no aizspriedumainajiem anahronistiem, kurš nespēj sekot līdzi laikmeta garam.
Kristofers
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:34:06
Ivo Pavlovičs Sv. Gars ved uz debesīm, bet uz kurieni ved laikmeta gars ?
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:35:46
Kristofers Tāpēc Tertuliāns darbā De praescriptione hereticorum pareizi norāda, ka Sv. Raksti ir Baznīcas īpašums, un tāpēc herētiķiem nav tiesības pat tos citēt, jo tā viņi grābstās gar svešu mantu, kas viņiem nepieder. Nu Tertuliāns pats beigās aizgāja no Kristīgās baznīcas, jo atzina, ka tā nav pietiekami radikāla un pats nodibināja savu herēzi. Tādēļ Baznīca nekad nav Tertuliānu atzinusi par baznīctēvu, bet viņa devums nenoliedzami ietekmējis un turpina ietekmēt teoloģiskās domas attīstību radikālisma virzienā.
Ivo Pavlovičs
# Labojis Ivo Pavlovičs: 2010.01.22 13:37:16
Kristofers
Laikam uz elli, bet tie jau tādi anahronista aizspriedumi.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:39:05
Kristofers Sv. Gars ved uz debesīm, bet uz kurieni ved laikmeta gars ? Vai tu varētu nodefinēt, kā tu saproti, kas ir laikmeta gars? Man gan nav daudz laika diskutēt šodien.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:39:05
Kristofers Sv. Gars ved uz debesīm, bet uz kurieni ved laikmeta gars ? Vai tu varētu nodefinēt, kā tu saproti, kas ir laikmeta gars? Man gan nav daudz laika diskutēt šodien.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:40:03
KristofersIvo Pavlovičs
Diemžēl šajā brīdī man `deg` citi darbi, un nevaru daudz diskutēt, un `konservatīvo v.s. liberāļu` maskarādes koķetērijā nevaru iesaistīties.
Ja gribat pakārtot Sv. Rakstus tradīcijai, iesaku rūpīgāk iepazīties ar Baznīcas vēsturi, un argumentēt, kāpēc tā ir tik pretrunīga.
Līdz vēlākam.
Kristofers
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:43:44
Tertuliāns bija sv. Kipriāna skolotājs un autoritāte sv. Augustīnam un visai latīņu teoloģijai. Svētīgi ir tie radikālie
Tertuliāns nenodibināja savu herēzi, bet drīzāk shizmatisku sektu. Bet Baznīca nekad nav uzskatījusi, ka šis fakts anulētu Tertuliāna darbu nozīmi, un nevienu no Tertuliāna darbiem Baznīca nav pasludinājusi par herētiskiem.
Kristofers
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:46:40
Aivars Ja gribi pakārtot Sv. Rakstus ārpus Baznīcas esošu grupu skaidrojumiem un teologu eksegēzēm, tad iesaku argumentēt, kāpēc viņu interpretācijas ir tik pretrunīgas.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:46:49
Kristofers Jā visi ir mīļi Dieva bērni, kamēr nesāk viens otru nokaut.
Kristofers
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:49:51
Haw-wa [78.84.25.33] Jēdziens Zeitgeist nāk no dižajiem vācu apgaismības laikmeta filozofiem.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 13:57:47
Kristofers Tātad tas nav gluži teoloģisks termins....
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.01.22 14:53:20
Ivo Pavlovičs

Dieva griba ir lai Tev būtu mīloša sirds. Tas pirmais. Ja Tu kādai draudzei esi gatavs noņemt mācītāju caur katolisma teoloģiju , ir nožēlojami.
Dieva griba ir evaņģēlija baznīca LELBiešiem. Dievs ir inspirējis Luterismu , kur luters skaidri un gaiši pasaka , ka kalpotājus ieceļ draudze. Vai tad pats esi aizmirsis , kad Tevi noņēma , vai neteici aiz skumjām , ka iesi prom no kalpošanas.... es Tavas asaras atceros un lūdzu par Tevi , lai Tu paliktu mācītāja amatā un neaizietu no LELB. Tagad Tu gribi lai šīs asaras piedzīvo masveidā LELBieši? Atjēdzies. ... Draudze ir Jēzus miesa, noapaļota institīcija. Un lelbieši prezentē Dieva gribu caur galveno - evaņģēlija pasludināšanu , kas jādara gan vīriešiem , gan sievietēm. Mācītāja amata Rakstos nav. Tas ir konfesionāls termins. Tāpēc Tava piesaukšana , ka tā ir Dieva griba ir no ļaunās pāvestības simboliem. - piesmiet visu kas ir svēts draudzē.
Uzraksti , iekopē Dieva gribu no Bībeles , kur ir rakstīts , ka mācītājam ir jābūt vīrietim. Un iekopē arī kādas finkcijas pilda mācītājs. Tad piesauc Dieva gribu.
Man žēl , Ivo , bet Tu prezentē Katolicismu. Tas ir ļoti bīstami.
Tā ir bezatbildība.
Tu man liecies kā armijas dzedovšķinā , kur jaunie jāsit , tikai aiz tā , ka mani arī sita.....
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2010.01.22 14:57:00
Haw-wa [78.84.25.33] Termins varbūt arī nav teoloģisks, bet aicinājums nesekot pasaulei (lasi modernajām teoloģiskajām idejām) gan ir svarīgs:
Rom.12:2 Un netopiet šai pasaulei līdzīgi, bet pārvērtieties, atjaunodamies savā garā, lai pareizi saprastu, kas ir Dieva griba: to, kas ir labs, tīkams un pilnīgs.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2010.01.22 15:04:03
Aivars Lapšāns Es jau sacīju, ka esmu aprobežots un vecmodīgs anahronists, jā arī nedemokrātisks.
Sitis nevienu neesmu un citiem neiesaku, armijā dienējis arī neesmu.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 15:08:47
Ivo Pavlovičs Redzi, es ticu un redzu, ka sieviešu kalpošana ar vārdu un sakramentu ir pamatota sv. Ralstos, gan tai paša Radīšanas stāstā, gan pašā Kristus mācības būtībā, sievietes kristībā un sv.gara izliešanā. Sekošana, kā tu saki pasaulei vai laikmeta garam, ir notikusi tieši to atsakoties atzīt 3.-6.gs.
Haw-wa [78.84.25.33]
# Iesūtīts: 2010.01.22 15:10:22
Ivo Pavlovičs Tāpēc paliksim katrs pie savas pārliecības un atļausim visiem elpot un dzīvot.
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2010.01.22 15:16:58
Ivo Pavlovičs Es nedzirdu ka Dievs man atklātu ko vairāk kā ap. Pāvilam.
Lūdz par šo laiku.
Apustuļa Pāvila laiks 1gs.-Pagātne
21 gs. - Tagadne. Ivo, Dzīvo tagadnē un bez bailēm.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2010.01.22 15:22:51
skolniekss Kā jau teicu, esmu bailīgs un aizspriedumains anahronists.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 38 . 39 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 26 , pavisam kopa bijuši: 7879