vilks
|
Iesūtīts:
2010.01.17 22:39:28
Turpinam sarunu. Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa. Runājam par tēmu,jā? |
Ivo Pavlovičs |
# Iesūtīts: 2010.01.22 19:28:43
Aivars Nerunīgais Par kādu teoloģisku diskusiju jūs te gribat runāt, ja pat elementāri savu jā, vai nē nevarat pateikt. |
Nerunīgais |
# Iesūtīts: 2010.01.22 19:35:41
Ivo, tu esi neuzmanīgs, es savu viedokli pateicu tieši kā kā tu gribēji, patin apakaļ. Tā kā mani ar to viltīgo Aivaru kopā nesien...
Neesmu kūdītājs, bet viņš sāk izskatīties tāds švaks, tekstus maz producē, man liekas tagad ir īstais laiks hm neatlaisties ar savu par vai pret |
Ivo Pavlovičs |
# Iesūtīts: 2010.01.22 19:40:29
Nerunīgais paldies, es tavu atbildi atceros, bet no Aivara gaidīt gaidu. |
Nerunīgais |
# Iesūtīts: 2010.01.22 19:45:00
Ivo, man liekas, ka tajā tekstā ir kāreiz argumenti tiem, kas PRET |
Ivo Pavlovičs |
# Iesūtīts: 2010.01.22 19:49:22
Es atgādinu ka mans jautājums nav vis par absolūto patiesību, bet par to kāda ir šīs diskusijas dalībnieku nostāja jautājumā par SO.
Vai jūs esat par SO Vai jūs esat pret SO
Tas arī viss! |
Kristofers |
# Iesūtīts: 2010.01.22 20:07:38
Ivo Pavlovičs Ar 100% varbūtību vari mierīgi rakstīt, ka Aivars ir PAR sieviešu ordināciju. |
skolniekss |
# Iesūtīts: 2010.01.22 21:37:47
Un Tu . Par vai pret? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.01.22 22:05:19
Ivo Pavlovičs Zini, biju aizčāpojis līdz Bībeles stundai. Ceru, ka gaidībās galīgi neiznīki Vēlreiz paudīšu pārliecību, ka neredzu vispār šim jautājumam jēgu šajā situācijā, ja nu vienīgi tiešām kādam ir vēlme diskusijas vietā veikt boļševistisku `patiesības` noskaidrošanu, kur pūlim vienmēr taisnība. Ja nu Tev ļoti vajag kādu plauktiņu man iedalīt, tad izvēlos šajā jautājumā meklētāja kategoriju. Bija laiks, kad ticēju, ka sieviešu ordinācijas aizstāvjiem nav nekādu argumentu, izņemot ambīcijas. Šobrīd redzu, ka tā gluži nav, un dažkārt SO noliedzējiem ir vēl lielākas ambīcijas un arī argumenti mēdz būt visai švaki. Pateicoties šai diskusijai, esmu beidzot kaut ko šajā sakarā palasījies, un secinu, ka viena daļa mūsu pašpasludināto `konservatīvo` ir vienkārši blefotāji, kas bibliskā teoloģijā nemaz nav ieinteresēti. Tā kā Bībele par SO tieši nerunā, tad atliek noskaidrot, kas tajā teikts par sieviešu lomu Baznīcā vispār. Un šai sakarā interesanti ir atklāt, ka zinoši un dievbijīgi vīri māk par šīm lietām runāt daudz evaņģēliskāk, nekā dažs karstu putru strebjošs `aizliedzējs` mūsmājās. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.01.22 22:26:23
Kristofers Ar 100% varbūtību vari mierīgi rakstīt, ka Aivars ir PAR sieviešu ordināciju. .. nu ko nu es, nelga, strīdēšos pret Pravieti, kas redzamo no neredzamās Baznīcas nekļūdīgi atšķir un siržu noslēpumus izdibina... lai Tev laba veselība!
Tikai lūdzu, nenorokam šo diskusiju! |
Turaidaa [90.130.166.202] |
# Iesūtīts: 2010.01.22 22:26:36
"Mēs esam tikai trīs, kas kalpo. Es, Sarmīte Fišere un Rozīte Railvija Kurzemē. Jaunās visas brauc uz ārzemēm. Ja es būtu jauna, es arī aizbrauktu tur, kur mani ciena." Vaira Bitēna, Turaidas draudzes mācītāja
http://www.aprinkis.lv/rubrikas/saruna/417684/ |
artur [80.229.84.170] |
# Iesūtīts: 2010.01.22 22:29:59
Atkal parādoties komentāriem par Baznīcas tradīciju, vēlētos uzzināt, ko tie, kas uz to atsaucas, īsti saprot ar Baznīcas tradīciju. Ja tās sākuma punkts ir Jēzus un apustuļu laiks, tad kur ir tās beigu punkts? Jo no dažiem komentāriem varēja nojaust, ka tā ir kāds pagātnē noslēgts veselums un mūsdienu procesi Baznīcā nepieder pie tradīcijas. (Velkot analoģiju ar RKB, vai, piemēram, II Vatikāna koncils ir daļa no Bazīcas tradīcijas vai nē?) |
Ivo Pavlovičs |
# Iesūtīts: 2010.01.22 22:56:40
artur [80.229.84.170] ir par, vai pret? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.01.22 23:41:16
Ivo Pavlovičs Nu tas jau sen ir skaidrs, ka visa pasaule dalās žūpās un aknu slimniekos. Tādēļ, lai būtu skaidrs, vai vērts laiku tērēt un uzrunāt, jānoskaidro, kurai grupai kurš pieder. |
Ivo Pavlovičs |
# Labojis Ivo Pavlovičs: 2010.01.23 00:26:19
Aivars redz, tur jau ir tā problēma. Mēs varam riņķī un apkārt runāt un apelēt, bet drosmīgi un atbildīgi apliecināt savu pārliecību nevaram. Es nedalu pasauli, es vienkārši jautāju: Aivar, vai tu esi par sieviešu ordināciju, vai pret ? Lai ir skaidras izejas pozīcijas.
|
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.01.23 00:46:21
Ivo Pavlovičs Nu tad jūtu JUMS līdzi. Grūša dzīve, ne? |
Ivo Pavlovičs |
# Labojis Ivo Pavlovičs: 2010.01.23 00:53:09
Aivars Vari riņķī un apkārt runāt un apelēt, bet drosmīgi un atbildīgi apliecināt savu pārliecību nevari?! Protams, ka es gribu dzirdēt tavu PAR, vai PRET, mani tas tiešām interesē. Bet nu izspiest to negribu un visu laiku netincināšu. Kā teikt gribi saki, negribi nesaki.
|
artur [86.179.59.205] |
# Iesūtīts: 2010.01.23 01:06:38
Par vai pret man ir diskusijas gala rezultāts nevis izejas pozīcijas. Pie par vai pret nonāk uzklausot un izvētījot argumentus, nevis argumentus piemeklējot savai apriori pozīcijai. Citādi neveidojas dialogs bet gan strīds, kurā katra puse grib uzspiest, nevis izskaidrot savu viedokli. Jums vēl ir dotas iespējas pacīnīties par manu par vai pret balsi, mans balsojums būs beigās un tikai izejot no šajā diskusijā lasītajiem argumentiem |
Haw-wa [78.84.25.33] |
# Iesūtīts: 2010.01.23 08:58:43
artur [86.179.59.205] Absolūti veselīga attieksme. Dēļ tādiem kā tu ir vērts pacensties, ja vēl ir tādi cilvēki kā tu LELB, man šķiet, mums visiem ir cerība, lai kāds ir balsojuma rezultāts. Jo svarīgi ir iziet izziņas procesu katram pašam un beigt mitoloģizēt un demonizēt šo jautājumu un tos kas ir par. Šis foruma formāts ir grūts priekš diskusijas, jo nevar ievietot failus, kas nav serveros, tādēļ līdz februāra beigām tiks atverta mājas lapa sieviesuordinacija.lv . Tajā varēs ievietot, piemēram, arī Ivo Pavlovičš, arī viņa rīcibā esošos pētījumus latviešu valodā, kas peirāda pret argumentus. Savukārt no citas puses tiks gādāti pētījumi par argumentiem. Kāda būs šī lapas struktūra? Te foruma dalībniekiem ir iespēja izteikties - Bibliskais pamatojums/aizliegums - rakstu vietu eksegēzes, Tradīcija - judaisms, baznicas vēsture, baznīctēvi, viduslaiku teologi, Luters, konfesionālie raksti, Vatikāna II koncils, |
Haw-wa [78.84.25.33] |
# Iesūtīts: 2010.01.23 08:58:43
artur [86.179.59.205] Absolūti veselīga attieksme. Dēļ tādiem kā tu ir vērts pacensties, ja vēl ir tādi cilvēki kā tu LELB, man šķiet, mums visiem ir cerība, lai kāds ir balsojuma rezultāts. Jo svarīgi ir iziet izziņas procesu katram pašam un beigt mitoloģizēt un demonizēt šo jautājumu un tos kas ir par. Šis foruma formāts ir grūts priekš diskusijas, jo nevar ievietot failus, kas nav serveros, tādēļ līdz februāra beigām tiks atverta mājas lapa sieviesuordinacija.lv . Tajā varēs ievietot, piemēram, arī Ivo Pavlovičš, arī viņa rīcibā esošos pētījumus latviešu valodā, kas peirāda pret argumentus. Savukārt no citas puses tiks gādāti pētījumi par argumentiem. Kāda būs šī lapas struktūra? Te foruma dalībniekiem ir iespēja izteikties - Bibliskais pamatojums/aizliegums - rakstu vietu eksegēzes, Tradīcija - judaisms, baznicas vēsture, baznīctēvi, viduslaiku teologi, Luters, konfesionālie raksti, Vatikāna II koncils, |
Mārtiņš |
# Iesūtīts: 2010.01.23 11:31:33
Ivo Pavlovičs Vai jūs esat par SO Vai jūs esat pret SO Tas arī viss!
Jāņa 8:7 Kad nu tie uzstāja Viņam ar savu jautāšanu, Viņš pacēla galvu un sacīja: "Kas no jums ir bez grēka, tas lai pirmais met akmeni uz viņu!" |
:: Pievienot komentāru
|