atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu IV
ziemasvilks
Iesūtīts: 2009.12.16 11:20:52
Turpinam sarunu.
Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa.

Runājam par tēmu,jā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Rudens rozes balss
# Labojis Rudens rozes balss: 2009.12.21 14:55:30
masiks [212.93.96.2]
mans viedoklis tāpat te neko neizsaka/

Lai arī ne par tēmu, tomēr izsaka gan - ka tu neko no šeit rakstītā un izrunātā laikam neesi pat lasījis, jo vai citādi tu pats savas dīvainās idejas par to, kas ir sieviešu kalpošana un kas nav, piedēvētu Baznīcai?
Mirga
# Iesūtīts: 2009.12.21 18:29:59
Merlins

Man Tava atbilde diemžēl nav saprotama.
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.12.22 13:02:25
Armillo , tava Timotejam piektās nodaļas ekseģēze izskatās ļoti samocīta un izrauta ārpus konteksta.
Ja tu vecākās sievas šeit uzskati par kalpotājām - `presbiterēm`, tad jau jāatzīst ka šeit ir runa arī par kalpotāju kārtu - `jaunāki vīri, jaunākas sievas` un Pāvila pamudinājumu Timotejam cienīt draudzes locekļus tu pārvērt par dažādu kalpotāju grupu uzskaiti.
Ekseģēzi jau nevar taisīt ārpus konteksta,
Un no kurienes tev uzrodas priesteri, ja zināms ka šis vārds ir cēlies no vārda `prezbiteri`?

Aivar , protams, ka Timotejs ir bīskaps. Drīzāk arhibīskaps, ja velk paralēles ar šodienu.
Tas taču ir tikai normāli - apustulim saskaņā ar savu apustulisko mācību izvēlēties vecāko bīskapu no prezbiteru - draudzes vecaju vidus. Nevis vecenīšu.
Ja arī vecākās sievas bija potenciālās diakonises un izpildīja to savu kalpošanu draudzes sievišķajā pusē, kuru nevarēja paveikt vīri, tomēr apkopojot visus Pastorālo vēstuļu ieskatus, viņām tā pat bija spēkā noteikums draudzes sapulcēs ciest klusu un viņas nekvalificējās mācīšanai jeb valdīšanai pār vīriem ( prezidēt draudzes dievkalpojumos. )
Vai arī jāpieņem absurdais - proti, Pāvils aizliedz sievām vien pamācīt vīrus kur ganīt lopus vai doties tirgoties, bet pašu galveno - mācīt Dieva vārdu viņš tām tomēr atļauj?

Tāpat no Pastorālo vēstuļu ieskatiem varam izveidot zināmu rekonstrukciju - vecajie jeb `prezbiteri` tomēr nav gluži kuri katri draudzes onkuļi, kas tikko atgriezušies pie Dieva no ielas, bet cienījami onkuļi ar kvalifikāciju. Tā teikt- autoritātē.
Mazā draudzītē varēja būt arī viens prezbiters - tās bīskaps ( tā Posnovs, skatīt iepriekš), un arī tādu ne vienmēr bija viegli izvēlēties, ja draudzīte bija ļoti maza.
indriķis
# Iesūtīts: 2009.12.22 13:11:23
Ivo Pavlovič , šo grāmatu tur pat kur to otru iegādājos Meņa fondā, ceru ka tas vēl ir.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.22 15:42:13
indriķis
Nu jā... konsekvenci tekstus lasot, laikam lieki gaidīt.
Bet šitā, brāl, viss Tavs antifemininordinācijisms zaudē tiesības aizrādīt feministu teoloģijai nebibliskumu.
Pēc svētkiem turpināsim, bet šobrīd, lai Tev svētīgi izdodas tos nosvinēt!
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.22 17:48:16
indriķis

Un no kurienes tev uzrodas priesteri, ja zināms ka šis vārds ir cēlies no vārda `prezbiteri`?

Ja no pašu vidus celsies antikrists , tad viņš, protams, mazlietiņ, tā nemanot ,pamainīs Bībeli. Priesteri taču ir sens kalpotāja čins sākot no Mozus laikiem. Prezbiteri ir draudžu vecākie, pieredzējušākie cilvēki. Indriķis šito salaiž krustā - antikrustā...

Aivar , protams, ka Timotejs ir bīskaps. Drīzāk arhibīskaps, ja velk paralēles ar šodienu.

Te arī anti krusta ideoloģija. Timotejs bija svētā gara iedvesmots cilvēks. Un nominēt arhibīskapu tādā pašā līmenī ar Timoteju ir lekšana svētajā krēslā. Viss ir jānopelna , nevis jāieņem.
Mūslaikos arhibīskaps ar mierīgu sirdi ieceļ homoseksuālistus par`mācītājiem un lezbietes par bīskapēm.
Indriķa ,,hierarhija,, smird pēc Timoteja nogrūšanas daudz zemākā kārtā. Tā teikt , es , Indriķis esmu vienā līmenī ar Timoteju....
Indriķi , tas ir antikrista fenomens. Nepelnīta varas ieņemšana. Domāju , ka Tu pats esi viena liela ekseģēze.


indriķis
# Labojis indriķis: 2009.12.22 20:39:08
Lasīju interviju ar R.R. Apbrīnojama sievietes "loģika" - arhibīskaps un viņa komanda negribot redzēt sievietes kā ārstes un mācītājas.
Pie tam arhibīskaps tagad domājot savādāk...resp, viņasprāt tomēr gribētu ordinēt sievietes .

Aivars , zaudē tiesības aizrādīt - no kurienes tu izzīd visus šos kategoriskos imperatīvus?
Vai to avots ir tā pati sievišķā "loģika", kuru izfantazē sieviešu ordinācijas fanu klubiņš?
Aivars L [90.130.169.173]
# Iesūtīts: 2009.12.22 21:55:41
ordinācijas fanu klubiņš?

Diezgan necenzētiem vārdiem Tu aplej LELB.
Aivars L [90.130.169.173]
# Iesūtīts: 2009.12.22 21:59:54
Tev , Indriķi ir pilnīga disharmonija lietu uztverē. Tu te gvelz ļaunās pāvestības statūtus. Jābrīnās kur Tev tādas idejas, kam Tev tas viss vajadzīgs. Ja Tev nepatīk sievietes LELBā , tad ej pie katoļiem. Tevi neviens netur.
abreviatūra [95.68.65.80]
# Iesūtīts: 2009.12.22 22:46:47
indriķis

"Lasīju interviju ar R.R."

Kas ir R.R.
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.22 23:01:26
RR - Railvija Rozīte
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.22 23:05:52
Indriķis, " tava Timotejam piektās nodaļas ekseģēze izskatās ļoti samocīta un izrauta ārpus konteksta."
Ko lai dara, ka vienas nodaļas kontekstā, vārdam „presbiteris” ir vismaz divas atšķirīgas nozīmes. Sākumā tie ir „veci onkulīši”, bet uz nodaļas beigām jau vecajie, kas darbojās mācībā un sludināšanā.
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.12.22 23:31:05
indriķis Kuru izfantazē sieviešu ordinācijas fanu klubiņš?

Tās sievietes ordinēs, nekur nepaliks. Kaut vai tikai tāpēc, lai vīriešu kārtas mācītāji nepārvēršas par sievišķām būtnēm, kas šur tur jau ir novērojams.
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.22 23:34:36
skolnieks, "lai vīriešu kārtas mācītāji nepārvēršas par sievišķām būtnēm, kas šur tur jau ir novērojams."
Vai varētu palūgt paskaidrot, kā tieši tas izpaužas?
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.12.22 23:49:44
Vai neesi pamanījis, ka viena daļa mācītāju ir palikuši bez sava mugurkaula? Pabraukā riņķī pa draudzēm un paskaties. Tāpat arī balsošana sinodē izklausās kā tāds sievišķu būtņu saiets, kur dažs pat nezin par ko balso. Tas pats, kas saeimā. Piedod, bet mācītājiem vajadzīga konkurence, tāpat, kā tas ir darba ļaužu ikdienā. Zinu, ka sieviete, kas ir amatā pret to izturas ar daudz lielāku piesardzību un atbildību, nekā vecis. To varu teikt pēc sevis. Un jo vairāk būs aicināto, jo labvēlīgāka būs situācija. Ai, es te bišķi iekarsu. Priecīgus un Svētīgus visiem Kristus Dzimšanas svētkus. Es pats ar esmu bez mugurkaula ...
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.23 00:17:48
skolniekss, tas, ka mācītāji, nerunā pretī saviem prāvestiem un bīskapiem, tavuprāt ir bezmugurkaulības pazīme? Es domāju gluži otrādi. Tas ir atziņas briedums. Ja kāds nezin par ko balsot, tad lai uzticas bīskapiem. Mācītāja uzdevums ir ganīt draudzi, nevis tērēt lieki laiku iedziļinoties, ar ordināciju saistīto jautājumu loka teoloģisko analīzi. Kas un kā ir jāordinē - tā ir bīskapu darbības svēra. Cik labi būtu, ja mēs katrs darītu savu darbu!

Paldies. Tev arī priecīgus Kristus dzimšanas svētkus!
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.12.24 00:00:13
skolniekss Šitā nevajag darīt - pretnostatīt dzimumus. Te nav cīņa par to kurš dzimums labāks! Te mēs diskutējam par to, vai tā ir Dieva griba, ka sieviete ir mācītāja! Es personīgi esmu pārliecināts ka tā nav Dieva griba. Un mana pārliecība pamatojas Sv. Rakstos un Baznīcas tradīcijā. Bet tas nekādīgi nenozīmē, ka es uzskatu sievietes par sliktākām.
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.12.24 16:36:45
Ivo Pavlovičs Man prieks,ka uzkodi manis rakstīto. Tur jau tā lieta, ka nav jārunā par dzimumu un nav tos jānostata vienu pret otru. Ir jārunā par cilvēku. Nav patīkami, kad veča godu kutina vai ne? Un par Dieva gribu es neesmu nekad pārliecināts. Par to pārliecinos atskatoties. Jo ir nācies saskarties, ar šķietami izlūgtām lietām, bet paejot laikam tās izrādās nebūt tās jaukās. Nerakstu par materiālām lietām.
Jaukus,klusus un Mīlestības pilnus, Tev, Kristus Dzimšanas Dienas Svētkus.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.12.25 00:46:13
skolniekss Tajā ko mēs sadomājamies var villties. Dieva griba neizpaužās mūsu sajūtās (ārī pēclūgšanu sajūtās) bet Viņa Vārdā - Svētajos Rakstos.
Jā, ir jārunā par cilvēku, bet šis cilvēks var būt vai nu vīrietis, vai sieviete. To ka vīrietis un sieviete ir atšķirīgi pēc daudziem parametriem šķiet nav vajadzīgs pierādīt Šī atšķirība ir savstarpēji bagātinoša, bet ar nosacījumu ja katrs dara to, ko Dievs ir paredzējis.
Svētīgus Kristus Dzimšanas svētkus!!!
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.12.25 08:14:12
Ivo Pavlovičs Šī atšķirība ir savstarpēji bagātinoša, bet ar nosacījumu ja katrs dara to, ko Dievs ir paredzējis.

Interesanti tikai tas, ka vieni saredz sievieti pie altāra, otri nē. Un abi lasa Svētos rakstus. Tātad vieni saredz Dieva gribu, otri nesaredz. Nez kuriem Dievs atvēris acis un prātu izprast Viņa Vārdu. Jo abās pusēs ir cienījami vīri un izglītotas sievietes. Man pat šķiet, ka viss šis ļembasts ir svarīgāks vienam citam.

Vilties var ne tikai tajā, ko sadomājamies.

Šī patiešām bija Klusa, Klusa nakts...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 172 , pavisam kopa bijuši: 13806