atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu IV
ziemasvilks
Iesūtīts: 2009.12.16 11:20:52
Turpinam sarunu.
Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa.

Runājam par tēmu,jā?
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:25:41
Jošs Mulders
Bet varbūt Korintā nācās par pļāpāšanu aizrādīt tieši sievām. Es arī zinu kādu draudzi, kur tieši kundzēm šad tad ir problēmas ar mēles kulstīšanu Sv. Vakarēdiena laikā
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:31:04
Haw-wa, lūk te jau ir tā ironija!

Sievietes izcīna sev tiesības darīt vīru darbus, bet pēc tam vienalga vīriem ir jāiesaistās, lai viņas tiešām to varētu "darīt"! Tā tāda kliba darīšana sanāk!

Te arī šajās diskusijās jau sen izskanēja aicinājums un Rakstu interpretācijas versija - vīri sargāsim savas sievas, neļausim viņām darīt šos smagos darbus!



Visa Feminizācijas fīča ir tajā, ka sievietes ieraudzīja tieši tās "privilēģijas", kas bij vīriešiem, bet neredzēja to atbildību un grūtības, kuras bij pretsvarā šīm privilēģijām... un tad dzima hiper-feminisms, kas pieprasa vīriešu privilēģiju līmeni pie sieviešu "iespringšanas" līmeņa.

Protams aplūkojot individuālus gadījumus vienmēr atradīsim sievietes svarcēlājas un vīriešus hļupikus, bet statistiski tīri objektīvu iemeslu dēļ vīriets pat pēc savas konstrukcijas ir būvēts izturīgāks sibīrijas taigai un tās izaicinājumiem... Sievietes arī labprāt gribētu medīt ziemeļbriežus, bet tad viņas pieprasa vīrietim smuku džipu, kas aizved taigā un burvīgus aizskarus, ar ko izpušķot taigas eglītes...

Jautājums uz aizbēršanu - cik daudz vēsture zin sievietes - celmlauzes, kas ir cēlušas baznīcas nepieajamos kalnos un salās? Jeb vairāk būs gadījumi, kad sievietes nāk jau iekārtotā vidē?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:31:35
Aivars, bet tur ir reference uz citām draudzēm - tb uzstādījums ir - tāpat kā citās draudzēs!
Svētais
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:32:48
Turklāt ievērojiet, ka visur konteksts Rakstos norāda sievas un vīra attiecības draudzē (un mājās), nevis sievietes un vīrieša attiecības draudzē!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:37:42
Svētais, ka tik nebij tā, ka tā valodā sieva un sieviete un vīrs un vīrietis ir viens un tas pats, bet moš gudrākie te var to paskaidrot.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:38:56
Jošs Mulders
Starp citu, Armilo šito Rakstu vietu pacēla oriģinālā, nav tur CITAS draudzes. Paskaties diskusijas vēsturē.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:43:53
Jošs Mulders
Pat ja tā būtu, Raksti konkrēti skaidro apskatāmo jautājumu sievas un vīra kontekstā, nevis sievietes un vīrieša kontekstā. Tas izriet no teksta.


Haw-wa [78.84.5.55]
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:45:50
Jošs Mulders Sieviešu kalpošana un sekopšana Jēzum kopā ar vīriešiem, Pētera un citu apustuļu ceļošana kopā ar sievām ir senāka par feminismu. Tā ir kristīgās tradīcijas pašā centrā. Vēlākā baznīca šo faktu atzīst, baznictēvi uz to atsaucas gan didahē gan apsutuļu konstitucijā, skatīt iepriekšēējās lapās citēto un linkus, tikai viņi mocās ar to, kur šo sieviešu kalpošanu likt uzbūvētajā jaunās baznīcas hierarhijā.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:49:32
Haw-wa "kopaa" neimplicee komutativitaati.
Arii gjimeni un beernus viirieshi un sievietes tradicionaali ir audzinaajushi kopaa... bet tas nekaadiigi neimplicee to, ka shaads "kopaa" vareetu noziimeet to, ka viirieshi beernus dzemdee, jeb sievietes celj maaju kaameer viirs beebi ziida!

Arii kalposhana bazniicaa viiram un sievam "kopaa" nenoziimee, ka abi dara visus darbus... Taapeec ir gan kaartiiba, gan hierarhija - pietam no Dieva nostaadiita... Dazhaadi dzimumi -> dazhaadas funkcijas -> kopaa viena miesa!
Haw-wa [78.84.5.55]
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:53:03
Jošs Mulders Jā, bet LELB nav jau tas kopā .
armilo
# Labojis armilo: 2009.12.30 11:55:02
"Arii kalposhana bazniicaa viiram un sievam "kopaa" nenoziimee, ka abi dara visus darbus... Taapeec ir gan kaartiiba, gan hierarhija - pietam no Dieva nostaadiita... Dazhaadi dzimumi -> dazhaadas funkcijas -> kopaa viena miesa!"
Mulders, tā tas ir. Arī es visu laiku uz to mēģinu vērst uzmanību.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:58:17
Haw-wa, eee buusi ko sajaucis... piemeeram muusu draudzee maaciitaajs straadaa par maaciitaaju, bet vinja sieva par eergjelnieci - riktiigs "kopaa" kalposhana sanaak!
Haw-wa [78.84.5.55]
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:58:43
Sratp citu Aleksandrijas Klements 150-210 gads, Stromata grāmatā 3, nodaļā 6,53 piemin Pāvila vēstuli (?), kurā Pāvils piemin savu sievu, kura neskoja viņam viņa ceļojumos, jo neatbalstīja viņa lielo misiju! skatīt tājā pašā mājas lapā womenpriest pie baznīctēviem.
armilo
# Labojis armilo: 2009.12.30 11:59:05
Nerunīgais un Mulders, Hawwa (Ieva) ir sieviete!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.30 11:59:51
masiks, ja Mulders buutu reaals vecis, vinjsh njemtu kaut plikaam rokaam to sniegu shkjuureetu, lai sieva ar smalkaam kurpeem vareetu laipot liidz lielam eertam siltam ferrari... Jeb veel labaak, shams izgaadaatu gjimenei maaju, vidi kur probleema "sasnidzis sniegs" nevaid!
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.12.30 12:00:30
Varbūt var shematisku zīmējumu uzzīmēt (Bībelē pamatotu) ar hierarhijas kārtību. Kur skaidri var redzēt cik tālu tai sievietei aicinājums ir no Dieva un kur tā ir viņas sapņu pasaule. Šāda shēma varētu uzskatāmāk šo situāciju apraudzīt un tādam kā man un līdzīgiem noteikti būtu vieglāk, jo nevajadzētu malt vienu un to pašu.
Haw-wa [78.84.5.55]
# Iesūtīts: 2009.12.30 12:05:59
Sievietēm ar ērģelnieces dāvanām un aicin`jumu jākalpo kā ērģelniecēm, sievietēm ar sludinātājas dāvanām jāklpo kā sludināt`jām, ar diakonijas dāvanām kā diakonēm, vai tas nav pēc Rakstiem?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.30 12:09:06
Jošs Mulders
Siltais ērtais ferrari
Ar vietu bērnu sēdeklītim, lielu bagāžnieku un pedāļiem, kas kā radīti špiļkām

Vai Ziemsvētkos sievai neuzdāvināji firmīgu stellatslēgu?
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.12.30 12:11:21
Aivars
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.12.30 15:23:41
Haw-wa [78.84.5.55] Pirmā kristietības tūkstošgadei tuvojoties beigām aktuālas ir diskusijas par sievietes mēnešreizēm, kad tiek noteikts, ka ne reliģiska sieviete, ne laju sieviete nedrīkst ne saņemt vakarēdienu, ne ieiet baznīcā, ja viņas to dara tad jāgavē 3 nedēļas, tāpat nesen dzemdējušas sievietes. Tā Kenterberijas bīskapa pavēlē 690 gadā http://www.womenpriests.org/traditio/can_theo.asp.
Orleānas bīskaps 760-821 AD noslēdz šo baznīctēvu diskusiju ar brīdinājumu sievietēm neaizmirst par sava dzimuma rakstura vājumu un mazvērtīgumu un nekādā ziņā nekam svētam nepieskarties ar ko tiek kalpots baznīcā. http://www.womenpriests.org/traditio/can_orl.asp


nu pilnīgi jāiekniebj vai nesapņoju...
... bez jel kādas Gara vadības pat ēnas un atblāzmas tāadas auzas izmaluši un tak vēl šodien pēc jauna lauka lūko.. pilnīgi jābrīnās, kā pēc šā visa vēl atļāva mazvērtīgajai JMarijai Jēzu ieņemt!

klau, apurķējiet tos Rakstus vēl reiz uz riņķi, vai tik JMarija nebija vīrietis, iznēsāt (vēderā jau vietas pietiek!) un visnotaļ Brīnumaini dzemdēt (teleportācija - par ko ne? ) tak varētu arī vīrietis, ne?


Ieteikums - šo visu kādai tik ne-šķīstai un tāpēc ne-ordinētai Ievai ņemt un apkopot un publicēt. Ja ne citur, tad vismaz kādā melnā humora izdevumā.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 158 , pavisam kopa bijuši: 6415