atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu IV
ziemasvilks
Iesūtīts: 2009.12.16 11:20:52
Turpinam sarunu.
Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa.

Runājam par tēmu,jā?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2009.12.28 13:46:23
Aivars [susliks]

Bet varbūt vispirms jānoskaidro, ko Dievs ir un ko nav aizliedzis, lai mēs Viņam pretī nerunājam.

Arii taisniiba, tach Kalninju Jaanis arii izteica apgalvojumu taa it kaa shis jautaajums jau buutu skaidrs, nu un es taa viltiigi arii bez pamatojuma un tevis uzdotaa jautaajuma noskaidroshanas atbildeeju...

Tas bij atbilde peec formas - ko var apgalvot bez pamatojuma, to var noraidiit bez pamatojuma!

Paaraak jau nu daudz veesturee ir bijushi frukti (un fruktenes) kas pleeshot tjelnjashku un sitot roku pie kruuts dievojaas, ka shamiem esot kaut kaads aicinaajums no kaut kaada - jakobi Dieva... paaraak daudz veesturee cilveeki burkshkjus no veedera ir sajaukushi ar balsi no Debesiim!
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2009.12.28 13:55:38
Indrikjis,

Raksti tiek skaidroti ar Rakstiem un kontekstā.

Lai arii teologjiski es piekriitu taviem secinaajumiem par SO, tomeer es nepiekriitu tik vienkaarsham " pieraadiijumam", jo ikreiz, kad mees invoceejam sho burvestiibu "raksti skaidro rakstus" kaa sudraba lodi, mees kabataa paturaam nepateikto... bet ljoti svariigo... KURI raksti skaidro KURUS rakstus? Tas ir, kuras rakstu vietas un kaapeec tu izveelies par baazes vietaam un kuras par skaidrojamajaam, tas ir jautaajums par antilegomenu un homolegomenu!

Te es gan piekriitu tam, ka deelj taa, ka tieshi ierobezhojumi uz sievieshu kalposhanu maaciitaaja amataa ir izteikti Paavila veestulees, mums ir dariishana ar homolegomenu... taapeec Susliku Aivars driixt tev oponeet, jo ja par baazes rakstu vietu izveelamies vaarda "presbiters" pirmo noziimi, tad uz tevi gulstaas pieraadiijuma smagums, kaapeec citaas vietaas tas noziimee amatu!

Tb nav taa ka es tev nepiekriitu, ir taa, ka tavs pieraadiijums ir vaajsh! Tas prasa papildus lietas... un Aivara uzraadiitaa rakstu vieta, kur jeedziens "presbiters" tiek attiecinaats uz sievieteem ir apluukojams un nevar to ignoreet vai hand-wave tikai taapeec, ka tev jau viss skaidrs... Es apzinos, ir ljoti gruuti atkaapties pie Rakstiem atmetot jau gatavaas receptes... bet te mums ir lieliska iespeeja pashiem esot Sola Scriptura sludinaataajiem gan maaciities gan demonstreet kaa shis princips darbojas...

Jo tas ko, manupraat, tu tagad dari ir tas, ko mees noveerojam biezhi pie RKB... veelaaku jeedziena noziimi un lietojumu tu ielasi rakstos ar atpakaljejoshu datumu... Tas ir nevis exegjeeze bet eisegjeeze...

Presbiters JD textaa kaa amats... hmmm par to veel ir jaapastriidaas, vai tas taa ir! Biiskaps jaa... bet presbiters?

Vai nav taa ka tu sajauc kaartu ar amatu? Tas ka presbiters/biiskaps rakstos tiek lietots intercheindzhabli tas nenoziimee sho jeedzienu semantisko ekvivalenci, bet driizaak atrashanos vienaa taxonomiskajaa kokaa... jeb sho abu jeedzienu kopas savstarpeeji shkjeljaas...

Es taapat varu teikt... ka tas, kas ilgojas peec maaminju kluba vadiitaaja amata ir cieniijams cilveeks, taapeec shaadai maaminjai jaabuut a,b,c... Sheit jeedzieni "maaminja" un "maaminju kluba vadiitaaja" ir kaareiz piemeers ar "presbiters" un "biiskaps", viens ir prosto kaarta... otrs jau ir amats...

To ka "presbiters" ir konkreets amats bazniicaa, taa vairs nav JD, bet driizaak Bazniicas konstrukcija... neiebilstu pret taadu konstrukciju... iebilstu pret "atpakaljielasiishanu" Rakstos...

Labaako ko no JD vareetu izsecinaat, ka biiskapus izveleeejaas no presbiteriem! Jeb kaa Paavils teica - izveelieties 7us, kas ir draudzee cieniiti etc. etc. etc... Faktiski tas ir ljoti pat logjiski, ka draudzes biiskaps tiek izveeleets no draudzes gudro vidus, bet draudzee gudri cilveeki visbiezhaak ir dziives pieredzeejushi un dziives gruutiibaas "apbruzhaati" viiri - vecaji! To ka "dziives gudri un pieredzes apbruzhaatas" var buut arii sievietes - tatad vecajas... pret to nevajadzeetu iebilst... Iebilstam pret to, ka par biiskapiem njemam sievietes... luuk tas ir jautaajums par amatu!

Un "biiskaps" JD ir konkreets amats, kuru muusdienaas pilda maaciitajas... Savukaart muusdienu "biiskaps" ir tuvaak tam, kas bij Apustulji pirms shie ieviesa diakonus... tb maaciitaajs ar saimnieciskajaam pilnvaraam... nu taads "maaciitaaju paarraugs", shaadu amatu JD nereglamentee - ja aiz matiem nepievelkam Apustuljus kaa konkreetu amatu, kam tomeer ir "aculiecinieka" ziimogs, taadeejaadi nekvalificeesies shodienai!

Taapeec te ir ne tikai putra ar pashiem amatiem, bet putra ar jeedzieniem, kuri veelaaka laika gaitaa vot izveidojaas un tagad mees meegjinaam tos mapot atpakalj uz JD un briinaamies, ka sanaak spraadziens spagetti fabrikaa!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.28 15:24:45
Aivars Lapšāns
Man jau šķiet, ka ikviens Tevis nosauktais diskutētājs, tāpat arī pārējie savā veidā parāda visu to kopējo uzdevumu, ar to vien ka parāda visdažādākās pieejas šim jautājumam. Un nav pat svarīgi, cik kuram liela draudze vai pieredze, jo arī katrs diskutētājs parāda to auditoriju, kam ir jāsniedz atbildes, jo LELB jau nav nemaz tik viendabīga, kā to kādreiz vēlas iztēloties. (Te gan patiesības labā jāpiezīmē, ka no Tevis pieminētajiem vīriem, cik noprotu tikai Armilo ir lelbietis). Bet pat kā dažādi sabiedrības pārstāvji, kam ir kāda interese par šo SO jautājumu, viņi visi palīdz modelēt to dažādo cilvēku domāšanu un uztveru variantus, kas ideālā variantā varētu beigu beigās vienoties ap Sv. Rakstu patiesību. Tas ideālais variants jau būtu, ka teiksim Ivo Pavlovičs un Indra Skuja-Grīslis beigu beigās var pateikt kopīgu āmen, pat ja kādam/kādai savas sākotnējās pozīcijas nāktos pārskatīt. Beigu beigās, atsaucoties uz Tevis pieminētu, vai tad te ir kāds, kas būtu ārpuss Dieva mīlestības?
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.28 18:13:50
Aivars

Āmen.
....Ivo Pavloviču labi pazīstu. Viņa kalpošana ir tiešām svētīga. Viņam ir viss - sākot no bībeles stundām , vīru vakariem , beidzot ar kinovakariem utt. Mūsu diskusijai par šo tēmu jānotiek korekti. Es jau sākumā arī cietos , bet ja tevi sāķ iebiedēt , visādi pazemot , tad es pieņemu Stefana pozu un rauju kreklu pušu un kā Jeremija, sludinu caur garīdzniecības( mēs kopā) vienaldzību, tautas morālo degradāciju. Tā arī ir mūsu, kristiešu garīgā degradācīja , kad saņemot ziņas no zviedrijas, nespējam saprast grēka saknes. Tās ir citas, ne tās, uz kuru pamata grib aizliegt māsu kalpošanu.
Man , nu galīgi nepatīk tādā formā diskutēt. Es labāk ieklātu kādu jaunu dzeju Tam Kungam par godu....
Ir vēl viens aspekts. - Sinode! Tā kā tas jau ir nopietni. Mūsu draudzei netika prasīts par sieviešu jautājuma skatīšanu. Es esmu revīzijas komisijā. Mūsu draudze ir to divu iecirkņu sastāvā, kuri iesniedza priekšlikumu. Tā kā zinu. Tas nozīmē , ka netaktiski šis jautājums tiek virzīts uz sinodi. Kristiešiem ir pasaulei jārāda taisnība. vārds - taisnība ir viens no stūrakmeņiem , kas izriet no Bībeles apsolījumiem. Ja kristieši nedara lietas taisnībā , tad ...vai mums.....! Man nākas kalpot daudzās Latvijas vietās, arī ar sievām. Man sirds sāp no stāstiem kā vīri ir viņas pazemojuši. Ja tiks šis jautājums ielaists sinodē un pat pieņets, šī māsu pazemošana tiks legalizēta. Un , likumsakarīgi, Dievs var no LELB vispār novērsties un ļaunās pāvestības laiki var iesākties itin drīz. Protams citā formā. Bet labāk nogalināt , nekā uz avīm izdarīt garīgo fašismu.
Piedod , ka es tik asi runāju par šīm lietām, bet kristiešiem ir arī tiesības runāt tādā formā.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.28 18:20:40
Aivars

Te viens mans teksts no dziesmas -

JĒZUM

Man Tevis pietrūkst kad kalni grūst
Man Tevis pietrūkst kad upe plūst
Man pa to ceļu kur aizgāji Tu
Līdzi jāaiziet būs

Man Tavā augstajā klintī kāpt
Asiņos rētas bet neraudāt
Lai Tavas krāces pār jūru (tautas)šo
Dievnamu krustus iešūpo


Man Tavā gaismā pa jūru iet
Kailām kājām pa viļņiem skriet
Laivā Tu stāvi pār zemi šo
Rokām izstieptām sagaidot

Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.12.28 18:23:54
Aivars

Jēzus teica - Kad nākšu atkal, vai uz zemes es atradīšu mīlestību ...mūsu vidū. Jā mūsu , kristiešu vidū. Vai tas nav biedējoši , jo mēs tomēr esam jau Laodiķejas draudze.....
Jēzus , tiešām jau ir izstiepis rokas un gaida lai mēs ejam pie viņa ...pa ūdeni. Bet , ak vai, vēl kāds sātana uzdevumiņš jāpadara....
māsiņa..... [95.68.1.164]
# Iesūtīts: 2009.12.28 19:51:56
15 Nemīliet pasauli, nedz to, kas ir pasaulē. Ja kāds mīl pasauli, tad viņā nav Tēva mīlestības;
16 jo viss, kas ir pasaulē - miesas kārība, acu kārība un dzīves lepnība - tas nav no Tēva, bet ir no pasaules.
17 Pasaule iznīkst un viņas kārība, bet, kas dara Dieva prātu, paliek mūžīgi.
18 Bērniņi, ir pēdējā stunda, un, kā jūs esat dzirdējuši, ka nāk antikrists, tā jau tagad daudzi antikristi ir cēlušies; no tā mēs noprotam, ka ir pēdējā stunda.
19 No mums viņi ir izgājuši, bet viņi nav bijuši mūsējie, jo, ja tie būtu bijuši mūsējie, tie būtu pie mums palikuši, bet viņi nav pie mums palikuši, lai atklātos, ka viņi nav visi mūsēji.
20 Jums ir svaidījums no Svētā, un jūs zināt visu.
21 Es esmu jums rakstījis ne tāpēc, ka jūs nezināt patiesību, bet tāpēc, ka jūs to zināt un ka meli nekad nav no patiesības.
22 Kas ir melis, ja ne tas, kas noliedz, ka Jēzus ir Kristus? Tas ir antikrists, kas noliedz Tēvu u
māsiņa..... [95.68.1.164]
# Iesūtīts: 2009.12.28 19:52:22
23 Katram, kas noliedz Dēlu, nav Tēva, tam, kas apliecina Dēlu, ir arī Tēvs.
24 Jūsos lai paliek tas, ko esat dzirdējuši no sākuma. Ja jūsos paliks tas, ko esat dzirdējuši no sākuma, tad arī jūs paliksit Dēlā un Tēvā.
25 Šis ir tas apsolījums, ko Viņš mums ir apsolījis - mūžīgā dzīvība.
26 To es esmu jums rakstījis par tiem, kas jūs maldina.
27 Arī jūs svaidījumu saņēmāt no Viņa, un tas paliek jūsos, un jums nevajag, ka kāds jūs mācītu; bet, kā Viņa svaidījums māca jums visas lietas un ir patiesīgs un nav meli un kā Viņš jūs ir mācījis, tā palieciet Viņā.
28 Un tagad, bērniņi, palieciet Viņā, lai, kad Viņš parādīsies, mums būtu drošs prāts un mēs, Viņam atnākot, nepaliktu kaunā.
29 Ja jūs zināt, ka Viņš ir taisns, tad jūs saprotat, ka katrs, kas dara taisnību, ir no Viņa piedzimis.
māsiņa..... [95.68.1.164]
# Iesūtīts: 2009.12.28 19:53:24
ja tā dzīvosim tad bus okey.
māsiņa..... [95.68.1.164]
# Iesūtīts: 2009.12.28 20:02:09
tad arī neradīsies visādas dīvainas domas, kas var ar vai bez krusta un amata kalpot, jo tad visi nesīs labo vēsti, jo kas tad ir tas bīskaps un citi amati, ja ne labās vēsts nesēji..mēs pārāk daudz prātulojam, nevis staigājam ticībā un dieva vadībā,pārāk daudz runājam nevis lūdzam Gara vadību.
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.12.29 12:28:38
Aivars Lapšāns

Man vienmēr interesē paskatīties uz tādām draudzēm , kur kalpo piem. Armilo , vai Indriķis, Uldis.....Bet viņi baidās nosaukt savas draudzes un savus vārdus un uzvārdus. Kā var notik līdzvērtīga pieredzes apmaiņa, ja viņi vispār par savu kalpošanu un dzīvi neliecina ...kā tikai stum te burtus un burtus.....

Tu kļūdies. Es nebaidos būt atklāts, jo es tāds esmu. Uldis ir mans vārds. Daudzi zina, kas es esmu, kur kalpoju un cik daudz esmu liecinājis.

Otrkārt, ņemi vērā, ka es vēl līdz šim neesmu ne reizi izteicies par vai pret sieviešu ordinācijai, bet tu mani jau esi "iesmērējis" kādā novirzienā, bet kādā - to tā arī neesi pateicis. Tikai visā tavā replikā ir jūtams kaut kāds indīgums.

treškārt, es iesaistījos šajā diskusijā, jo redzēju dažas aplamības. Pieēram, jautājumā par jūdu templi. Ja tu gribi zināt, ko nozīē templis, pajautā to kādam jūdam. Baidos, ka tev nāksies stipri vilties savos ieskatos par templi.

Ceturtkārt, tā Rakstu vieta, kur tiek pieminēta Anna (Dievs ir žēlīgs), Panuēla meita (Dieva vaiga) no Ašeru cilts (svēto) un viņas kalpošana, tad vajag pievērst vērību, kāda bija viņas kalpošana templī, proti, gavēšana un lūgšana.
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.12.29 13:03:21
Aivars Lapšāns

Par Kristu sludina visa pasaules uzbūve - ķecerība. TE jau ir jūtams kaut kas no manihejiešu smakas. Par Kristu sludina Evaņģēlijs.

Ja izejas pozīcija ir no Jēzus 12 . Tad viss ko mēs darām ir apšaubāms. - pret šo tavu apgalvojumu es lieku priekšā apustuli Jāni: Kas no sākuma bija, ko esam dzirdējuši, ko savām acīm esam redzējuši, ko esam skatījuši un mūsu rokas ir aptaustījušas, dzīvības vārdu - dzīvība ir parādījusies, mēs esam redzējuši un apliecinām un pasludinām jums mūžīgo dzīvību, kas bija pie Tēva un mums ir parādījusies, - ko esam redzējuši un dzirdējuši, to pasludinām arī jums, lai arī jums būtu sadraudzība ar mums. Un mūsu sadraudzība ir ar Tēvu un Viņa Dēlu Jēzu Kristu. To mēs rakstām, lai mūsu prieks būtu pilnīgs.

Pāvils neietilpa 12, bet tas nenozīmē , ka Pāvils ir sliktāks par 12. - te tu parādi dziļu neizpratni par to, kas atklāts JD. Vai tu gribi teikt, ka Pāvils nav Kristus apustulis? Interesanti, pēc kādiem neizprotamiem morāles kritērijiem tu vērtē, kurš no apustuļiem ir labs un kurš slikts? Saki, vai Matejs, kuru apustuļi izvēlēja kā 12. Jūdas Iskariota vietā, ir īsts apustulis? Atgādināšu, ka viņu mācekļi pēc Pētera ierosinājuma izvēlēja ar lozēšanu. Tas ir interesants jautājums, vai Svētais Gars ņēma līdzdalību šajā loze vilkšanā ar kauliņu mešanas palīdzību. Tas kaut kā atgādina azarta spēles. Bet varbūt Kristus laboja Pētera un pārējo mācekļu "azartismu", uz Damaskas ceļa aicinot Saulu, kas vēlāk kļuva par Pāvilu. Interesanti, ka šim vārdam Paulus ir arī nozīme. No latīņu valodas tas nozīmē mazs, niecīgs. Piemēram, Sauls no senebreju - lūgtais. Vai tad vārds apustuli nenozīmē sūtītais - Dieva sūtītais? Vai tad Kristus viņu nesūtīja sludināt pasaulei liecību par Kristu?

Svētā Gara aizklātās pamācības - kas tās par "aizklātām pamācībām". Tu tiešām esi manihejietis. Ko Jēzus saka: Svētais Gars nāks un atgādinās jums visu, ko Es jums esmu mācījis. Nekādu noslēpumu. Noslēpumi ir vajadzīgi tādiem manihejiešiem kā tu, kas apklāj Evaņģēliju ar saviem meliem. Tieši tu esi tas, kas kultivē naidu un neiecietību starp vīriešiem un sievietēm. Un beidz te manipulēt ar vārdu mīlestība. Ir skaidrs, ka tev šis vārds nozīmē pavisam citu nekā Kristum.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.29 13:29:38
βεβρός
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.29 13:45:31
Mulders, kas uz brāli saka "bebris", tas sodāms tiesā! Iesaku Tev un Uldim saprast kas ir A.Lapšāns un attiecīgi arī reaģēt uz viņa tekstiem. Ja man būtu jāatbild uz visiem viņa apvainojumiem, tad sen jau būtu depresijā. Domāju, ka Lapšāns ir labs muzikālais misionārs, bet slikts teologs. Nevajag no viņa pārāk daudz prasīt. Labāk novēlēsim Lapšānam, lai labi skan, Tam Kungam par godu un slavu!
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.12.29 14:48:50
Visforšākais ir tas, ka Dievs mīl visus, gan tos, kas zin teoloģiju, gan tos, kas to zin švakāk, gan sievietes, kas sajutušas aicinājumu, gan tos, kas saka, ka Dievs nedod šādu aicinājumu. Arī mani muļķi viņš mīl, ļoti mīl...

PS: labi, ka ticību nevar izmērīt, tad iestātos riktīga krīze...
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.29 14:50:16
Aivars Lapšāns, „Tikai Tev jāpakomentē par kādu teoloģijas nozari Tu runā?”
Šajā tēmā mēs runājam par garīgo amatu, kas ietilpst eklezioloģijas nozarē.
„Un kas ir teoloģija?”
Ja atšifrējam pašu vārdu, tad iegūstam teos +logos. Teoliģija ir Dieva mācība, jeb mācība par Dievu.
„Tu , Armilo, diemžēl Luterisma teoloģijā neiederies. Tu esi no ļainās pāvestības teoloģijas izkāpis.....Vai ne?”
No manis sanāk slikts pāvestietis, jo nepiekrītu pāvesta nemaldībai. Neatzīstu obligātā celibāta ideju, un nesludinu, ka priestera mats ir augstākas kārtās par laju kārtu.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.12.29 15:20:14
Aivars Lapšāns

Acīmredzot vajag tevi tomēr pamācīt par templi. Par templi Jēzus laikā var runāt kā par templi un tempļa pagalmu. Pats templi sastāvēja no divām daļām: svētās vietas un vissvētākās vietas. Saskaņā ar bauslību sieviete nedrīkstēja šķērsot tempļa vārtus un ieiet svētajā vietā. Tādējādi Anna domājam tālāk par tempļa vārtiem negāja, jo viņa bija paklausīga bauslībai, tātad, Dieva vārdam. Arī tempļa pagalms bija piederīgs pie tempļa. Tad var teikt, ka Anna bija templī. Bet, ja tu man jautā, vai Anna bija iegājusi svētajā vietā, tas ir, šķērsojusi tempļa vārtu, tad tev noteikti saku, ka nebija templī. Tāds spriedums ir saskaņā ar jūdu bauslību. Tajā laikā nebija iedomājams kaut kas savādāks.
Tad ir teikts: praviete Anna. Viņa pravietoja. Protams, pravietošana ir savā ziņā sludināšana. Anna kā praviete. Te jāizšķir divas lietas: praviete pirms Kristus dzimšanas un praviete pēc Kristus dzimšanas. Pirms Kristus viņa nepravietoja neko tādu, kas nebūtu Rakstos apsolīts. Pretējā gadījumā viņu neviens nesauktu par pravieti. Ko tad viņa pravietoja pirms Jēzus dzimšanas? Īsumā viņas vēstījumu varētu raksturot ar vārdiem: Dievs iepriecinās savu tautu, tas ir, drīzu Mesijas atnākšanu.

Pēc Kristus dzimšanas. Ņemsim vērā, ka Jēzus tajā brīdī bija astoņu dienu vecs. Viņš tika atnests uz templi, lai Viņam veiktu apgraizīšanu. Šo apgraizīšanu, kas ir rituālas darbības, neveica Anna. Šī kalpošana nav atļauta sievietei saskaņā ar bauslību. Viņa pravietoja par Jēzu. Domājams to pašu vēstījumu, ko eņģeli pasludināja ganiem un gani Jēzus vecākiem: audžutēvam un mātei. Bet, ja runājam par Annas kalpošanu, tā bija pavisam citāda: lūgšanas un gavēšanas.

Situācija Korintas draudzē ir pavisam citāda. Acīmredzot arī tur tomēr bija nopietni pārkāpumi šajā ziņā. bet tā ir cita saruna.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.12.29 15:27:58
armilo

Es uz Lapšāna apvainojumiem nereaģēju un dumīgs arī uz viņu neesmu. Ja arī esmu kaut kā uz viņa apvainojumiem reaģējis, tad tikai tāpēc, lai kaut nedaudz piezemētu viņa vīzdegunību, augstprātību un paštaisnību. Ja viņš nav teologs, tad kāpēc viņš par tādu uzdodas?! Ja viņa mūzika ir tāda pati, kā viņa dzeja, tad arī šajā ziņā viņš kļūdās.
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.12.29 15:31:12
Aivars Lapšāns

Un atkal ziemassvētki
Pār latvju sētām
Kā balta krizantēma zied

Un ārs tik tīrs
Tik svēts
Kā tautas sirdsapziņas simbols


Un Kristus sniegpārsliņas veidā apklāj Latvju āres.

Tik murgainu dzeju sen neesmu dzirdējis.
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.29 15:48:22
Uldis, neesi jau tik bargs. Dzejolītis bija domāts man. Un man tas patika. Mūziku es arī neesmu dzirdējis, bet "Dzērvenīte" bija jestrs gabals.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 57 , pavisam kopa bijuši: 4091