atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu III
vilks
Iesūtīts: 2009.11.18 13:56:56
Trešā daļa diskusijai.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 47 . 48 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:52:41
Brāļi ,miers ar Jums !
1.Jņ.4: 11 Mīļie, ja Dievs mūs tā ir mīlējis, tad arī mums pienākas citam citu mīlēt.
12 Dievu neviens nekad nav redzējis; ja mēs mīlam cits citu, tad Dievs mājo mūsos, un Viņa mīlestība ir mūsu vidū tapusi pilnīga.
13 No tā mēs atzīstam, ka mēs esam Viņā un Viņš mūsos, ka Viņš mums no Sava Gara ir devis.


Aivars Lapšāns ,brāl,lūdzu nemoki sevi .

Jņ.3:6 Kas no miesas dzimis, ir miesa, un, kas no Gara dzimis, ir gars.

1 Redziet, kādu mīlestību Tēvs mums ir parādījis, ka tiekam saukti Dieva bērni, un mēs tādi arī esam. Pasaule mūs tāpēc neatzīst, ka tā Viņu nav atzinusi.

Neatļausim sātanam atņemt mūsu ticību ,atcerēsimies ka viņš ir viltīgs.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 12:15:29
Lapshaans, tas ka mans texts ir blakus tavam veel nenoziimee, ka tu esi manu textu meerkjauditorija! Prosto taa... lai cilveeki skataas divus textus "Taa saka Lapshaans" un blakus tie tevis niistie burti... "Taa Saka Tas Kungs" Taalaak jau lai cilvji pashi izlemj, kuri burtinji labaki... Mans aicinaajums un kalposhana buutiibaa ir Copy-Paste kalposhana
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.04 12:21:57
Jošs Mulders Mans aicinaajums un kalposhana buutiibaa ir Copy-Paste kalposhana Precīzāk par tevi nepateiksi.
rainars
# Iesūtīts: 2009.12.04 12:32:59
Jes.50:10 Kas jūsu starpā bīstas To Kungu? Lai tas uzklausa Viņa kalpa balsi, kas staigāja visdziļākā tumsā, kur nebija neviena gaismas stara, bet viņš tomēr piesauca Tā Kunga Vārdu un paļāvās uz savu Dievu!
11 Tik tiešām, jūs visi esat ļaudis, kas kurat uguni un raidāt ugunīgas bultas! Dodieties tad nu paši savas uguns liesmās un to bultu kvēlē, kuras jūs esat aizdedzinājuši! To jums nolikusi Mana roka, ka jums jāguļ sāpēs.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.12.04 12:38:11
nu, es sievietes versiju [87.110.52.246] vēl papildinātu:


1 ... pārbaudiet garus, vai viņi ir no Dieva, jo daudz viltus pravieši ir izgājuši pasaulē.
2 No tā atzīstiet Dieva Garu: ikviens gars, kas apliecina Jēzu Kristu miesā nākušu, ir no Dieva.
3 Un ikviens gars, kas neapliecina Jēzu, nav no Dieva ...
/1.Jņ.4/

tie viltnieki, kuri atdarina Jēzu pakaļizdaroties pat ģērbšanās ziņā, tie būtu gana skaidri (visarionveidīgie), bet šie otrie gribot negribot izgaismo sevi tieši šīs diskusijas laikā... - un proti, kuri neparko negrib atzīt Jēzu miesā nākušu...
(bet šodien miesā un asinīs Viņš pie mums nāk tieši un tikai Sv.Vakarēdienā ... un ka no sievas rokām, šeit nu ir pilnīgi un absolūti nesvarīgi...)

sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.04 13:13:30
-Jona- un proti, kuri neparko negrib atzīt Jēzu miesā nākušu Man arī ir aizdomas, ka tā ir tā problēma. Skumji.
Un tā tālāk [68.32.159.189]
# Iesūtīts: 2009.12.04 16:03:24
Mulder,
nu paldies vēlreiz, ka tiešām nodemonstrējāt jo precīzi, no kurienes Jūsu argumenti nāk - "Gariigas lietas gariigi apspriezhamas, naas ne vienmeer reduceejas uz definiicijaam un formaalitaateem."
Bet iepriekš mani sūtīja Rakstus lasīt utt. Ja jau par visiem garīgajiem amatiem viss ir precīzi zināms, no kurienes tad, jo izrādās, ka ne no Rakstiem - nevar man neviens Rakstu gudrinieks tos uzrādīt. VISAM tak jābūt iz Rakstiem, nevis Muldera izpratnes par to, kas ir kas. No kurienes tad šitāda pašsaprotamība pēkšņi gadījusies? Jūs sakāt:
Taatad, tas ka tu jautaa ar ko shiis lietas atshkjiras un kaa taas defineejas noziimee, ka tu to NEZINI... un tomeer spried kursh ko driixt vai nedriixt dariit... ." Labi gan, ka Mulders nez no kurienes ZIN, bet atšķirībā no citiem, šī zināšana viņam drīkst nebūt uz Rakstiem pamatota. Nu, kļūst taču pavisam interesanti. Kas to būtu domājis!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 16:06:30
un tā tālāk, redzi Par kalpošanas amatu arī IR Rakstos... Tikai tāpēc, ka tu nezini kur tas ir pagrābts, un nezini kādā veidā kalpošanas amats ir izzīsts no rakstiem, liecina, ka tava kompetence runāt par Kalpošanas Amatu un kas tam ir vai nav derīgs ir apšaubāma...
Saproti, tavs jautājums implicē to, ka tu NEZINI, tāpēc no tā arī tas, ka ja nezini... tad nemāci citus!

Savukārt norādīt Rakstu Vietas par Kalpošanas Amatu... nu ko es varu pateikt... ņem un sāc lasīt visu Jauno Derību... sākot no Apustuļu aicināšanas un beidzot ar Pāvila norādēm saviem sukcesoriem! Tu man kaut kaa prasi lai es tev tiltā parādu to ķieģeli kas tiltu par tiltu padara!
Uldis
# Iesūtīts: 2009.12.04 21:34:43
Atklāti sakot, es nesaprotu, par ko te ir cepšanās? pagājušajā svētdienā TV raidījumā TOP 10 viens nojuatājumiem bija tieši šis - par sieviešu jautājumu LELB-ā. Diemžēl es to neredzēju. Bet aculiecinieki man stāstīja, ka, piemēram, Cālītis esot apgalvojis, ka nav Rakstos vārda pret Sieviešu ordināciju. Interesanti, ka arhibīskapam Vanagam neesot bijuši arumenti pret šo mācītāja Cālīša apgalvojumu. Vai tā ir taisnība? Kāpēc nav sniegti attiecīgie pamatojumi no Rakstiem? Viss pārējais, ko jūs te runājat, ir, prosti runājot, pupu mizas.
Mirga
# Iesūtīts: 2009.12.04 22:57:53
Un tā tad, varētu turpināt,
Bībeli lasām apmēram tā, kā mūsu baznīcas satversmi, kur ir skaidri redzama administrātīvā kārtība baznīcā, amati, termini, nodevas, piederība, tiesības un tā tālāk.

Kaut visiem tas nav tā saskatāms, arī par sieviešu ordinēšanas aizliegumu tur esot skaidri rakstīts, kas mums šodien ir būtiski, jo izrādījies, ka ar tā neievērošanu praktiski sākusies arī citu postīgu pasaules procesu ienākšana.

Ja tā, tad paliek tomēr jautājums, kāpēc šī kontroversā diskusija, jo mūsu baznīcai Latvijā tādas briesmas nedraud, kur nu jau savus 15 gadus sievietes vairs netiek ordinētas?

P.S.: Varbūt draudīgajam postam varētu būt citi iemesli? Mūsos pašos?
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.04 23:41:10
Mirga


P.S.: Varbūt draudīgajam postam varētu būt citi iemesli? Mūsos pašos?


Protams. dažam labam baznīca asocieējas ar Kompartiju.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.12.05 00:24:58
Jošs Mulders Tu man kaut kaa prasi lai es tev tiltā parādu to ķieģeli kas tiltu par tiltu padara!

Šis ir labs un precīzs formulējums, man patika.
Un tā tālāk [68.32.159.189]
# Iesūtīts: 2009.12.05 03:31:25
- Bet jūs taču, dārgie ļaudis, paši esat tie, kas visu laiku ķieģeli pa gaisu vicinat un bļaujat, ka tas ir tilts.
Un tiem, kas jums to aprāda, tūlīt - blaukš, ar to pašu ķieģeli pa galvu!

Ar to jau visa tā debate te iesākās, ka ļaudis grib ķieģeli par tiltu pasludināt, t. i. 1.gs. konkrētas draudzes un konkrētas situācijas/problēmas aprakstu pārtaisīt par kaut kādu universālu patiesību.
Nu tad tik sēžat vien uz tā ķieģeļa. Lai laba sēdēšana!

Nota Bene [24.44.77.186]
# Iesūtīts: 2009.12.05 08:11:24
Un tā tālāk [68.32.159.189]

Stop fooling around!
Mācīt - izšķirt starpību starp svētu un nesvētu, šķīstu un nešķīstu - lai varētu pamācīt Dieva mīlestībā, proti: likumos, ko Tas Kungs pavēlējis. Mīlēt Dievu nozīmē turēt Viņa likumus (turpmākai lasīšanai 3. Moz. 10; 1. Jņ.; utt)
Pravietot – pavēstīt to, ko tas Kungs ir atklājis parādībā vai sapnī (turpmākai lasīšanai 4. Moz.; 1. Ķēn.)

Teoloģisks analfabētisms nav nekas nosodāms. bet nevajag taču tik redzami to aprādīt !
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.05 10:41:24
Nota Bene [24.44.77.186] Pravietot – pavēstīt to, ko tas Kungs ir atklājis parādībā vai sapnī (turpmākai lasīšanai 4. Moz.; 1. Ķēn.) Nu nevajag jau tik šauri traktēt pravietošanu un līdz ar to pravietisko tradīciju, kuras uzdevums ir saukt, aicināt atgriezties, kritizēt, tai skaitā priesteru uzņemto kursu, kas aizmirst par dzīviem cilvēkiem, pravietot nākamās lietas. Lasīt kaut vai Jes.10:1 "Bēdas tiem, kas izdod netaisnus un viltīgus likumus, un rakstu pratējiem, kas liek izsludināt savos rakstītos lēmumos kaitīgus tiesiskos noteikumu" un uz priekšu. Nemaz nerunājot par visām tām daudzajām rakstu vietām, kur Jēzus VD praviešu garā kritizēja farizejus un rakstu mācītājus gluži tā paša iemesla dēļ - lai glābtu dzīvus cilvēkus, kas visi radīti Dieva Tēva līdzībā.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.05 10:56:30
Nota Bene [24.44.77.186] 1.Jņ vēstulē tāda teikuma "Mīlēt Dievu nozīmē turēt Viņa likumus" nav. Bet ir Jņ. 4:20-21. `Ja kāds saka: "Es mīlu Dievu", un ienīst savu brāli, tad viņš ir melis; jo, kas nemīl savu brāli, ko viņš ir redzējis, nevar mīlēt Dievu, ko nav redzējis. Un šis bauslis mums ir no viņa, ka tiem, kas mīl Dievu, būs mīlēt arī savu brāli."
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.12.05 10:58:58
Jā, nu nevajadzētu gan mētāties ar visādām birkām kā " teoloģisks analfabētisms"utt, vēl jo vairāk, ja paši neatšķir sapņošanu no pravietošanas. Un arī ne vienmēr par nākotni pravieši runāja, bet Dieva vārdu gan vienmēr sludināja (lai gan mēdza arī blēņas sarunāt kādu motīvu dēļ , skat Bīleāmu un galma pravieti Nātanu)
Nezinu gan, vai vienmēr tik viegli izšķirt to pravieša un sludinātāja - mācītāja robežu. Nav vairs pie rokas studiju laika materiāli, bet kaut kur tas pats Luters, Rakstos sacīto par pravietošanu, attiecina uz kristieša sludināšanu.
Par to 1. Korintiešu 12 piesaukšanu, nošķirot dāvanas, šķiet sava taisnība būs tiem, kas liek atcerēties, ka dāvanas tiek dotas draudzei, nevis atsevišķām personībām. Ja pēc mācītāja aizlūgšanas kāds top dziedināts, vai mācītājsvairs nespēs pamacīt? Laikam jau viens otru neizslēdz. Bet mācītājs bez draudzes gan ir stipri īpatnēja `dāvana.`
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.05 11:54:11
Nota Bene [24.44.77.186]Nota Bene [24.44.77.186]

ES ŠITO RAKSTĪJU I. PAVLOVIČAM. IEDZIĻINIES MANĀ ,, PRAVIETOJUMĀ,,

Ivo Pavlovičs

Kalpošanas amatā ietilpst pravietošana. Kāda kuram atbildība par izteikto vārdu. Pie šī jautājuma izpratnes mani savā laikā pieveda Imants. Kad es viņu vedu uz Ģregorskolu , viņš pirms lūdz Dievu , lai Dievs viņam saka ko teikt šiem skolniekiem. Es vairs neatceros , ko konkrēti Imants teica , bet visa auditorija šo pravietisko, tīri Jēzus teikto par jaunajiem sludinātājiem uzņēma tiešām ar neviltotu prieku. Reiz es viņam , kad viņš viesojās Latvijā teicu aizejam uz kristīgo radio uztaisīsim tev interviju. Imants man pamācīja - bet , Aivar, tas ir ļoti nopietni. To dzirdēs visa Latvija. Man jālūdz Dievs ..ko Dievs grib teikt Latvijas kristiešiem.
Kā katrs attiecas pret sludināšanu. Vai runā garā , vai tā , pēc zināšanām , automātiski. Garā, lūdzot sagatavota svētruna ir arī pravietošana. Tātad , ietilpst publiskā kalpošanas modelī. Man tas jau sen ir skaidrs.
Pravietošana ir vairāku līmeņu izteiksmes forma. Par praviešiem pat sauc nepraviešus. Tā kā.
Piem. harizmāti Dievkalpojuma nobeigumā visi , kuri vēlas parasti iet priekšā un sniedz pravietiskās liecibas savai draudzei. - ko redzējuši sapņos , vīzijās uttt...Tā arī ir tāda interesanta lieta , kas luterāņos saceltu vētru.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.12.05 12:16:27
Uldis
Interesanti, ka arhibīskapam Vanagam neesot bijuši arumenti pret šo mācītāja Cālīša apgalvojumu. Vai tā ir taisnība?

Nedomāju, ka to tā var pasniegt. Viņi jau tur nemaz ar nediskutēja, bet tika atseviški viens no otra mazliet paintervēti (varbūt pat vnk bija izmantoti viņu agrāko interviju fragmenti, nezinu). Diskusija tā noteikti nebija.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.05 12:17:21
Konflikts starp pravietisko un priesterisko tradīciju ir tik sens! Un neba mums to atrisināt savā spēkā. Bet labā ziņa ir tā, ka Jēzū Kristū izlīdzinas šis konflikts, kad Augstais priesteris kļūst nevis par upurētāju, bet upuri visu labā, un bauslības piepildījumu. Un stūra akmeni jaunai baznīcai.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 47 . 48 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 50 , pavisam kopa bijuši: 4922