atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu III
vilks
Iesūtīts: 2009.11.18 13:56:56
Trešā daļa diskusijai.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 47 . 48 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.04 00:03:28
Un tā tālāk [68.32.159.189]

Nepārprotami , ka rakstu vieta , ka māsas pravietos ir saistoša šīm dienām. Es to jau te esmu rakstījis. Brāļi tēlo , ka nav izlasījuši šo rakstu vietu. Nediskutē.
Ticīgais taču saprot, ka zīmes , kas Bībelē runā par Kristus nākšanas laiku ir mums jau te , priekšā, izpildās. Piemēram , Jāņa atklāsme 13. runā par pēdējo laiku , kad nevarēs ne pirkt ne pārdot ja nebūs zīme uz rokas , vai pieres. Veričipi , kuri tiek sagatavoti šī pasākumam atbilst šim atklāsmes teiktajam, jo veričipu zinātnieki atklājuši , ka čips vislabāk liekams uz labās rokas , vai pat uz pieres. Vai dabas kataklizmas nav priekšvestnesis Jēzus laikam. Vai tele un internet mediju sātaniskās programmas utt.... Kā to var neredzēt. Protams , ka Dievs pie šitādas situācijas sāk izliet Savu garu pār saviem izredzētajiem. Kā sievām , tā vīriem. Jo kopš cilvēce ir pastāvējusi , Dievs ir runājis ar visām dzimtēm un radībām.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.04 01:18:23
bišbazuks [87.246.165.252]
Vai Igo Midrijānis ir kādas mācītājas atvase?
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.12.04 01:42:29
sievietes versija [87.110.52.246] Visi līdzekļi labi lai savu domu pierādītu. Ja kāda rakstu vieta kaut dod bālu cerību (patiesībā nedod) pamatot sieviešu ordināciju, tad tūdaļ tiek veikta rūpīga eksegēze (patiesībā - eisegēze) Turklāt tās Rakstu vietas, kuras noliedz sievietei ieņemt kalpošanas amatu tiek vienkārši ignorētas, vai atmestas dēļ tam, ka novecojušas.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.12.04 01:44:26
Un tā tālāk [68.32.159.189] Nejauciet pravietošanu ar kalpošanas amatu. Mulders jau norādīja.
Un tā tālāk [68.32.159.189]
# Iesūtīts: 2009.12.04 03:04:53
Es taču jau iepriekš lūdzu, lai man kāds norāda tos Bibliskos tekstus, kur pravietošanas, mācīšanas, sludināšanas un kalpošanas amata atšķirības ir aplūkotas, vēlams jau ar visiem darba pienākumu aprakstiem. Kā neviens to nedara, tā nedara. No augšas tik nokaunina un uzbrūk, ka es te visu ko jaucot. Nu paldies par neko!
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.04 10:22:34
Ivo Pavlovičs Visi līdzekļi labi lai savu domu pierādītu. Ja kāda rakstu vieta kaut dod bālu cerību (patiesībā nedod) pamatot sieviešu ordināciju, tad tūdaļ tiek veikta rūpīga eksegēze (patiesībā - eisegēze) . Nu šitais ir pilnīgs sviests. Tu nelasi visu diskusiju. Veikt eksegēzi par šīm vietām ierosināja Voldemārs un Aivars. Ja pamani, tad par sieviešu ordināciju tiek lietoti citi teksti - visi, kas liecina par Jēzus radikāli atšķirīgo attieksmi pret sievietēm, Vīzija par draudzi, Sv. gara izliešana, Pāvila paša uzrunas sievietēm draudzēs - presbiterēm, apustulēm, pravietēm. Šīs Rakstu ir tās, kuras it kā atspēko sieviešu ordināciju.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.12.04 10:24:24
Šie teksti patiesībā apliecina, cik sieviešu kalpošana draudzēs bija izplatīta parādība, kuru Pāvils centās sakārtot.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2009.12.04 10:35:32
Kur es Rakstos varu atrast definīciju tam, kas ir pravietošana un sludināšana un mācīšana?

Iespeejams ka nekur. Termini gana sarezhtjiiti un tai pat laikaa pashsaprotami. Tieshi taapeec ne kursh katrs speej par tiem spriest un tieshi taapeec mees sheit veerojam kaa visaadi "gudrinieki" putro zirgu ar kniipstangaam. Gariigas lietas gariigi apspriezhamas, naas ne vienmeer reduceejas uz definiicijaam un formaalitaateem, tieshi taapeec tie kas nespeej atshkjirt shiis lietas diez vai kvalificeesies runaat par shiem jautaajumiem - tai skaitaa sievieshu ordinaaciju - vispaar spriest.

Taatad, tas ka tu jautaa ar ko shiis lietas atshkjiras un kaa taas defineejas noziimee, ka tu to NEZINI... un tomeer spried kursh ko driixt vai nedriixt dariit... man tas izklausaas mazliet jociigi, pac nezin par ko runaa, bet citus maaca...
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.04 10:57:40
Ivo Pavlovičs

Kalpošanas amatā ietilpst pravietošana. Kāda kuram atbildība par izteikto vārdu. Pie šī jautājuma izpratnes mani savā laikā pieveda Imants. Kad es viņu vedu uz Ģregorskolu , viņš pirms lūdz Dievu , lai Dievs viņam saka ko teikt šiem skolniekiem. Es vairs neatceros , ko konkrēti Imants teica , bet visa auditorija šo pravietisko, tīri Jēzus teikto par jaunajiem sludinātājiem uzņēma tiešām ar neviltotu prieku. Reiz es viņam , kad viņš viesojās Latvijā teicu aizejam uz kristīgo radio uztaisīsim tev interviju. Imants man pamācīja - bet , Aivar, tas ir ļoti nopietni. To dzirdēs visa Latvija. Man jālūdz Dievs ..ko Dievs grib teikt Latvijas kristiešiem.
Kā katrs attiecas pret sludināšanu. Vai runā garā , vai tā , pēc zināšanām , automātiski. Garā, lūdzot sagatavota svētruna ir arī pravietošana. Tātad , ietilpst publiskā kalpošanas modelī. Man tas jau sen ir skaidrs.
Pravietošana ir vairāku līmeņu izteiksmes forma. Par praviešiem pat sauc nepraviešus. Tā kā.
Piem. harizmāti Dievkalpojuma nobeigumā visi , kuri vēlas parasti iet priekšā un sniedz pravietiskās liecibas savai draudzei. - ko redzējuši sapņos , vīzijās uttt...Tā arī ir tāda interesanta lieta , kas luterāņos saceltu vētru.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2009.12.04 11:01:49
Kalpošanas amatā ietilpst pravietošana.

Nee! Tas, protams, ir labi, ja ir abas shiis daavanas, bet viena otru neimplicee!

1 Kor 12
28 Un dažus Dievs draudzē ir iecēlis, pirmkārt, par apustuļiem, otrkārt, par praviešiem, treškārt, par mācītājiem, tad devis spēkus brīnumus darīt, tad dāvanas dziedināt, sniegt palīdzību, vadīt un runāt dažādās mēlēs.
29 Vai tad visi ir apustuļi? Vai visi ir pravieši? Vai visi ir mācītāji? Vai visi ir brīnumu darītāji?
30 Vai visiem ir dāvanas dziedināt? Vai visi runā mēlēs? Vai visi tās var iztulkot?

Redzi... apustulitaate, pravietoshana un maaciishanas daavanas ir izdaliitas un pateikt, ka ne visiem katra no taam ir... kaadam ir viena, citam cita... kaadam varbuut vairaakas... bet tas kursh ir maaciitaajs ne vienmeer ir pravietis un tas kursh ir pravietis ne vienmeer ir maaciitaajs!

Tajaa dienaa Lapshaan, kad Gars tev atklaas atshkjiriibu, tu buusi audzis praataa un garaa... Pagaidaam tu veel pienu dzer un neatshkjir ko Raksti runaa un maaca!
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:08:39
Jošs Mulders

Mulder, uzkrita mana acs uz Tava rakstītā , jo bija blakus manam.
Šī, Tevis īekopētā rakstu vieta jaunajā tulkojumā ir savādāka. Mācītāji vispār netiek tulkoti. Mācītāju vietā nāk vārds - SKOLOTĀJI.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:12:53
Aivars Lapshaans

Nu tu tak pac uzprasies!

1320 didaskalos {did-as`-kal-os}
from 1321; TDNT - 2:148,161; n m
AV - Master (Jesus) 40, teacher 10, master 7, doctor 1; 58
1) a teacher
2) in the NT one who teaches concerning the things of God, and the
duties of man
1a) one who is fitted to teach, or thinks himself so
1b) the teachers of the Jewish religion
1c) of those who by their great power as teachers draw crowds
around them i.e. John the Baptist, Jesus
1d) by preeminence used of Jesus by himself, as one who showed
men the way of salvation
1e) of the apostles, and of Paul
1f) of those who in the religious assemblies of the Christians,
undertook the work of teaching, with the special assistance of
the Holy Spirit
1g) of false teachers among Christians

Un... ko dara maaciitaajs un ko dara skolotaajs? Ir kaada atshkjiriiba? Svariigi ir pateikt, ka tas kursh maaca ne vienmeer ir pravietis! Taatad maaciitaajs ne vienmeer ir pravietis...
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.12.04 11:15:35
MULDERS

Ja runa ir par dāvanām, tad katra kristieša ticība tiekšanās uz lūgšanām un Dieva vārda izzināšanu pats par sevi vainagojās ar to , ka šis kristietis kļūst pravietiskāks. Viņam vienkārši pats par sevi izstrādājas veiksmīgāka saruna ar Dievu. Un šo robežu jau ir grūti nospraust. Kurā pozīcijā viņš ir, vai pravietis vai Dievs uz viņu runā, ka viņš dzird. Ja viņš publiski sludina šīs sarunas ar Dievu , tad to būtībā jau var saukt par pravietošanu.
Pastāvīga dzīve garā ar Jēzu var vainagoties ar pravietiskām spējām. Uz to jātiecas visiem. Nosacījums šīm spējām - ir jākļūst par šī vārda darītāju. Jālūdz Dievam , lai Viņš dod kādu kalpošanas dāvanu. Citādi pravietisks skatījums uz lietām nebūs.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.12.04 11:20:16
Ivo Pavlovičs
Ja kāda rakstu vieta kaut dod bālu cerību (patiesībā nedod) pamatot sieviešu ordināciju...

Bet es trīs reizes! jautāju, kas tad īsti vainas sievietes konsekrētam Sv.Vakarēdienam! ir, nav derīgs? Līdz beidzot zināja vienīgi vilks.

tātad - ja Jēzus jau atbildējis (vainas nav nekādas, Kungs tur ir pilnībā klātesošs), tad priekš kam vēl Pāvilu vajag, priekš kam Korintas pļāpas un izvirtuļus?
1 Stāsta par netiklību jūsu starpā un vēl par tādu, kāda nav sastopama pat pagānu starpā. Tur kāds dzīvo ar sava tēva sievu. ... /1.Kor.5/

Jeb kas - Jēzus atbilde te kādam par bālu ...?


Nejauciet pravietošanu ar kalpošanas amatu.

Pravietošana ir tāda pati kalpošana, tikai augstākas raudzes.
Ja pravietis ir kā upe, pa kuru no Avota plūst Vārds, tad mācītāji kā strautiņi, kas no šīs upes barojas - ja pravietis māca ko Kungs saka, tad mācītāji - atkārtoti māca, ko Kungs pravietim reiz teicis.
kalpo un māca abi (arī Jēzus nāca lai kalpotu, ja kas!), un ir tīrākā demagoģija kaut kā hitra nodalīt
(it kā pravietim ar to pašu tad nu visas tiesības arī aprautos, tipa - ordinētais kaut kur aizķēries, bet klātesošais un pie pilnas veselības pravietis nedrīkst muti pavērt lai draudzi uzrunātu!...).
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:20:39
Lapshaans!

Jālūdz Dievam , lai Viņš dod kādu kalpošanas dāvanu. Citādi pravietisks skatījums uz lietām nebūs.

A rozhkronis nav jaaskaita?
Un uz Jeruzaalemi Sveetceljojumaa jaadodas?
Un uz ausiim jaastaav?

Kas veel jaadara Lai Dieva zheelastiibu nopelniitu?

Kaut kaa Veesturee visi Pravieshi kaareiz ir tikushi nostaadiiti fakta preikshaa - tu tagad iesi un runaasi Dieva Vaardu - ne vinji luudza ne prasiija un viens otrs pat saakumaa meegjinaaja atgjainjaaties, tieshi preteeji - negribeeja sho daavanu! Taakaa... kaut kaa man visu laiku sanaak, ka tas ko tu sludini visu laiku ir ar precizitaati uz 180 graadiem ar to, ko mees redzam Rakstos!

Lapshaan - manas ticiibas avots un objekts ir Dieva Vaards kaa tas staav rakstiits Rakstos... taakaa tu vari kaut 8os mezglos sasieties un skaisti runaat uz mani tavi texti prosto nedarbojas, jo es zinu kas ir Dieva Vaardaa rakstiits - pataupi savu sofistiku un kalambuuru tiem, kas Rakstus tikai putekljainaa plauktaa redzeejushi!
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:23:36
Jošs Mulders

T aatad maaciitaajs ne vienmeer ir pravietis...


Protams, ka nav. Labu mācītāju ir jāmeklē. It sevišķi ar pravietiskām spējām.

Idomājies. - Mācītājs sagatavo Bībeles stundu par lūgšanām. Un savai Bībeles grupiņai stundu sāk : Es lūdzu Dievu , kā man jums pasniegt šīs dienas Bībeles stundu. Un Dievs man garā paŗādīja debesīs milzīgu , sevišķi modernu ieroci ar lāzera stariem un visādām prātam neiedomajamām kara lietām. Bet ko Dievs jums grib ar to teikt? - Dievs jums grib ar to teikt , ka lūgšana ir visiznīcinošakais ierocis pret sātana kara pulkiem. Un sākas stunda. Lūgšanas ir dažādas. Piem. precīzi formulētas par kādu cilvēku , kas neprot uzvesties kristiešu kompānijā....
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:30:39
Lapshaan, tev kaa maaxliniekam nevajadzeetu savu bagaato izteeli putrot ar Dieva Viizijaam... Taa var shizofreenijaa iedziivoties!
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.12.04 11:32:45
Jošs Mulders

Lapshaan - manas ticiibas avots un objekts ir Dieva Vaards kaa tas staav rakstiits Rakstos... taakaa tu vari kaut 8os mezglos sasieties un skaisti runaat uz mani tavi texti prosto nedarbojas, jo es zinu kas ir Dieva Vaardaa rakstiits - pataupi savu sofistiku un kalambuuru tiem, kas Rakstus tikai putekljainaa plauktaa redzeejushi!

Nu re, Mulder, es tak saku, ka ar Tevi nav vērts runāt , jo Tu ar Bībeles burtiem sevi esi apsulbojis tā ka , domājams esi izveidojis pirmo virtuālo sektu , kur viens vājprātīgais kaujās gadiem ilgi sev grib ieskaidrot , ka ar Bībeles burtiem sev var nopelnīt glābšanu.
Kā jau teicu , Tu esi tāds netaktisks saldējuma rāvējs no rokām svešiem cilvēkiem. Varu iedomāties , ko Tu savai sektai te raksti , atliek palasīt vienu Tavu rindu , jau vienkārši jāpāriet uz otru ielas pusi , ka atkal neizrauj saldējumu.
Tava ,,kompetence,, visos jautājumos ir Bibliskās klaunādes vērta, iestudē to kristīgajā cirkā. Varbūt Tava viena cilvēka virtuālā sekta pārtaps par cirka izrādi un piepulcēs klāt smējējus.

Taa var shizofreenijaa iedziivoties!

Šizofrēmija Tev jau ir . Jo Tu neproti taktiski sarunāties. Tu pārvērt normālu sarunu par murgainu sapni, visur cilvēkiem mezdams virsu Bībeli. Adventistu sindroms. - Man ir vienīgā patiesība , jo tā stāv rakstīts. Nav tur tā rakstīts. Tavam aptumšotajam prātam tas tā ir rakstīts, biedri adventist..

Neraksti man , nelasīšu. Taisi savas tēmas, aicini uz sarunu, Tu taisi bardaku, vai tiešām Tu to nesaproti. Ar gadiem Tu kļūsti arvien agresīvāks.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.04 11:41:31
Nu re, Mulder, es tak saku, ka ar Tevi nav vērts runāt , jo Tu ar Bībeles burtiem sevi esi apsulbojis tā ka , domājams esi izveidojis pirmo virtuālo sektu , kur viens vājprātīgais kaujās gadiem ilgi sev grib ieskaidrot , ka ar Bībeles burtiem sev var nopelnīt glābšanu.

Nu mee sesam dazhaadaas pusees... tu no Rakstiem beedz... un centies tos aizstaat ar savu dailjruniibu, uz ko tu, atziisim, esi meistars... galu galaa maaxlinieks... talants taads. Nu es cilveeks parasts... mana ticiiba ir no Rakstiem un uz Rakstiem un Rakstos... kaa staav rakstiits taa es ticu un taa man maaciijushi! Taakaa jaa mums ticiibas pamati dazhaadi!

Kā jau teicu , Tu esi tāds netaktisks saldējuma rāvējs no rokām svešiem cilvēkiem. Varu iedomāties , ko Tu savai sektai te raksti , atliek palasīt vienu Tavu rindu , jau vienkārši jāpāriet uz otru ielas pusi , ka atkal neizrauj saldējum
Taa ir... tava ticiiba ir tavas iedomas Mana ticiiba ir Dieva iedomas!

Neraksti man , nelasīšu. Taisi saviu tēmu un nerauj saldējumus cilvēkiem no rokām.
Tu tieshaam domaa, ka es TEV rakstu?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.12.04 11:48:12
Jošs Mulde

Tu tieshaam domaa, ka es TEV rakstu?

Protams , biedri ...adventist. Kas no rakstiem taisa sev ticību. Tu pat nepamani , ka man visur seko kā čekas spiegs? Pietiek no rīta atvērt forumu , un visur , kur es tēmoju, Tu esi klāt ar saviem ticības burtiem. Protams , ka to var pamanīt. Netaisos savu lai text ku tērēt taviem Bībeles pārrakstiem. Es Bībeli lasu savādāk , lūgdams , lai Dievs man šodien pasaka , kuras rakstu vietas man šodien ir jāizlasa.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 47 . 48 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 20 , pavisam kopa bijuši: 5743