atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē notiks diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu.
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.11.01 10:58:09
Ko teiksiet? Sākam diskusiju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:15:43
Mulders
Domāju ka jautājums te nav`vai tiešām Dievs ir teicis`, bet ko īsti Viņš ir teicis, un vai mēs to vienmēr esam sapratuši.
Protams, ja LELB no jaunu ambiciozu vīriešu baznīcas pārvēršas jaunu ambiciozu sieviešu baznīcā, nav nekādas jēgas.
Betproblēma ir tā , ka ar ukazu `sieviete nedrīkst būt mācītāja, nekas jau neatrisinās. Īpaši, ja argumentācija, lai cik svarīga pašiem liktos, pati kalpo par piedauzību.
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:15:46
Aivars
Pieņemu, ka dažā situācijā varētu būt tā, ka vīrs baznīcas solā tā ieskatās mācītājas acīs, ka vairs nekā no Dieva Vārda nedzird, vai vairāk par Sv. Vakarēdienu alkst izbaudīt manikirēto roku pieskārienu.
Nu bet tas analogi darbojas arī pretējā virzienā.
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:17:56
Mulders
Ne visas, vilx, ir taadas dzelzs leedijas, ka var bez jebkaadaam izmianjaam savaa garstaavoklii izdziivot objektiivi gruutas dienas!
NU bet vai visām sievietēm jākļūst par mācītājām? Tas, ka tas ir emocionāli un psiholoģiski smags darbs, tak ir skaidrs pats par sevi, tāpēc ūberemocionālas un psihiski labilas būtnes to nevar darīt pēc definīcijas, neatkarīgi no dzimuma.
Es to neredzu kā loģisku argumentu.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:18:28
mārrutku vilks
Ok. Tad varētu vēl minēt, ka sievietes ir smukākas piemērotā apģērbā un talārs slēpj to daili, ko Radītājs viņām dāvājis.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:20:25
Mulders
Bet vai sieviešu neordinēšana ir tas pats kas Evaņģēlijs?
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:21:45
argumentācija, lai cik svarīga pašiem liktos, pati kalpo par piedauzību.
Ja godīgi, tā man ir bieži likusies kā viena no lielākajām problēmām.
Tipa, nereti paši neprot ne-emocionāli un racionāli argumentēt, bet sievietēm pārmet pārmērīgu emocionalitāti.

Man nav problēmas ar to, ka sievietes nav mācītājas, bet mani kā kristieti sāpina situācija, kurā sievietēm ar garīgajām dāvanām netiek dota iespēja kalpot, savukārt vīrietis mācītājs pats netiek ar visu galā..bet arī nedeleģē pienākumus lajiem, kas to varetu izdarīt.
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:22:42
Aivars
sievietes ir smukākas piemērotā apģērbā un talārs slēpj to daili, ko Radītājs viņām dāvājis.
NU tikpat labi var argumentēt to, ka mūsdienās talārs atgādina sieviešu apģērbu (kleitu) un tādēļ nav piemērots vīriešiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:23:24
mārrutku vilks
Man nav problēmas ar to, ka sievietes nav mācītājas, bet mani kā kristieti sāpina situācija, kurā sievietēm ar garīgajām dāvanām netiek dota iespēja kalpot, savukārt vīrietis mācītājs pats netiek ar visu galā..bet arī nedeleģē pienākumus lajiem, kas to varetu izdarīt.

Kas arī uzrāda to, ka problēma nav atrisināta ar vienkāršu lēmumu - atļaut vai aizliegt sieviešu ordināciju.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:28:24
Mulders
Bet Pāvila vārdi par piedauzību jau saistījās ar Kristus Krusta Evaņģēliju.
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:30:22
grib uznjemties kaut kaadus viriieshu darbus nevis taapeec, ka GRIB, bet taapeec, lai pieraadiitu, ka VAR... taa teikt, taa ir taada achgaarna ciinja par atziniibu un vietu pasaulee, kuraa sievietes vieta ir nonivileeta liidz nekam... un tad sievietes paskataas uz to olimpu un iedomaajas, ka ja vinjas buus vot TUR... tad vinjas buus laimiigas...

Tev nekad nav ienācis prātā, ka sievietes, tāpat kā vīrieši, vēlas kļūt par mācītājiem tādēļ, ka ir saņēmuši Dieva aicinājumu, nevis tāpēc, ka grib varu? Vai tavuprāt vīrieši, kas ir mācītāji, tādi ir tādēļ, ka ir varaskāri?
Runa ir par garīgajām dāvanām, kuras Dievs vienādi dala gan vīriešiem, gan sievietēm. Un, ja sievietes netiek ordinētas, tad ir nepieciešama cita vieta, kur sieviete ar savām dāvanām var kalpot.

tad kad juus raujaties tur, kur pashas atziistat, ka taa ir smaga vieta un gruuta ciinja... tad nebriinaties, ka juus sanjemat to pashu uguni ko mees... Nedomaa, ka mamuts vai zobenzobu tiigjeris sievieti mednieci kaut kaa vairaak respektees nekaa viirieti, lai tikai kompenseetu to, kas vinju padara par sievieti...

Strīds, starp citu, ir nevis par to, ka pret sievietēm neizturas priviliģētāk (manuprāt, pret visiem, kas dara vienādu darbu, ir jāizturas vienādi), bet gan par to, ka nepamatoti izturas sliktāk.

Kaapeec jums tik ljoti nepatiik buut sievieteem? Kaapeec juus gribat buut viirieshi?
Kas tas par jautājumu? UN kas ir tās mistiskās mēs? Man personīgi nav vēlēšanās kļūt nedz par vīrieti, nedz par mācītāju.
mārrutku vilks
# Labojis mārrutku vilks: 2009.11.02 15:30:52
Aivars
Kas arī uzrāda to, ka problēma nav atrisināta ar vienkāršu lēmumu - atļaut vai aizliegt sieviešu ordināciju.
Āmen.
Vai tu to pastāstīsi arī mācītāju konferencē?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:31:07
Bet sho probleemu nekad nevarees atrisinaat, kaameer buus sievietes kas grib buut viriieshi un viirieshi kas grib buut sievietes! Vai tad dekalogs Sinaja kalnaa atrisinaaja probleemas? Jeb taas saasinaaja un manifesteeja?

Tātad atliek vien cerēt uz augšāmcelšanos?
Saproti mani pareizi, problēma ir kaut kur citur, proti KĀPĒC sieviete grib būt mācītāja.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:33:57
Mulders Ej, bet tad tu palaid/īsi garām to svētību ko Dievs grib tevi svētīt arī caur sievietes sludinātu Vārdu. Protams, ka es neesmu pret vīriešiem kancelē, bet Dievam nav iebildumu pret sievieti, kas māca Dieva Vārdu. Dieva vārds saka:

1. Kor. 11:11 Tomēr ne vīrs ir kas bez sievas, ne sieva bez vīra tā Kunga draudzē.

Dieva Vārds nostāda sievieti vienlīdzīgu ar vīrieti.

Gal. 3:28 Tur nav ne jūda, ne grieķa, nav ne kalpa, nedz svabadā, tur nav ne vīra, nedz sievas, jo jūs visi esat viens Kristū Jēzū.

Es varētu teikt sievām tā, sievas redz ko saka Dieva Vārds(Ef. 5:22 Sievas, esiet paklausīgas saviem vīriem kā Tam Kungam.) , vai tāpēc tas tā arī notiek, un tiek ievērots? NĒ. Bet būtu pareizi, ja tā būtu.

Jo vīriem savukārt es varētu prasīt tā. Vīri vai jūs tā kā šeit rakstīts mīlat sievas? (Ef. 5:25 Vīri, mīliet savas sievas, tāpat kā Kristus ir mīlējis Savu draudzi, pats nododamies viņas labā, ) Vai tāpēc , ka tā ir rakstīts, tas tā arī notiek, un tiek ievērots? NĒ. Bet, būtu pareizi, ja tā būtu.

Vai tāpēc, ka kaut kas nav uzrakstīts, bet sekmē Dieva Vārda izplatību, vai tas ir nepareizi? NĒ. Ir labi, ja tā tas notiek. Un vienalga caur ko vīrieti vai sievieti.









Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:36:38
mārrutku vilks
Vai tu to pastāstīsi arī mācītāju konferencē?
Pagaidām es zinu tikai datumu, ne tēmas. Kaut kā neticas, ka tā negaidot šis ilgi muļļātais jautājums pēkšņi tiks aktualizēts. Vēl jau gan arī ziemas riepas jāsagādā pirms tik tālu blandīties.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:41:42
Runājot par Dieva aicinājumu atkārtošos, ko jau sacīju. Tas ka sieviete kļūst par mācītāju nozīmē to, ka tajā izšķirošajā brīdī viņai nav bijis klāt labs garīgais tēvs, kurš viņas vēlmi kalpot būtu ievirzījis pareizā gultnē.
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:42:10
Aivars
Ieskaties epastā.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:46:22
masiks [212.93.96.2] Kāda masikam daļa gar kalpošanu Dievam?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:47:23
Mulders Tas ir tev uzskatāms piemērs, ka ir pilnīgi vienlaga kas kalpo, galvenais lai ir sasniegts kalpošanas mērķis
cits piektdienis liekdienis [80.232.253.110]
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:47:31
Ivo Pavlovičs "Kāda masikam daļa gar kalpošanu Dievam?" tā nav mācītāja cienīga atbilde.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:49:22
Svētais Labi, ka ir kāds kurš zina pret ko Dievam nav iebildumu, bet nezina ko konkrētā rakstu vieta saka.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 69 , pavisam kopa bijuši: 2996