atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē notiks diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu.
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.11.01 10:58:09
Ko teiksiet? Sākam diskusiju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:46:02
Mulders

Kaapeec tu taa argumentee?


Drīzāk izaicinu pārdomāt tradicionālos argumentus, un arī to, cik īstenībā šis jautājums izšķir.
Kā jau minēju, man pagaidām neteoloģiskie argumenti ir šķituši izsvērtāki nekā šķietami `teoloģiskie`, kuros mākslīgi tiek izdalīta tikai viena dzīves sfēra.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:46:57
Pagāns [85.15.232.34]Pagāns un visi pārējie nekriškoņi. Ko jūs maisaties kristiešu diskusijā. Jūs tak tik un tā uz baznīcu neejat, tā ka jums arī nevar būt saistoša viedokļa par šo tēmu, vai ne?
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:48:50
Ivo Pavlovičs
Tas ko tu dari tiek dēvēts par spamu
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:49:12
Aivars Vai baznīcas prakse kas mērāma teju divu tūkstošu gadu garumā ir teoloģisks arguments?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:50:25
Tu vari kaut ko divi tūkstošus gadus darīt un nepareizi, un tas joprojām būs nepareizi. Tāpat visi var kļūdīties, un visiem nebūs taisnība joprojām, neskatoties uz to , ka visi ir vienisprātis par kaut ko.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:51:17
Ivo Pavlovičs
Domāju, ka prakse ir vēsturisks ne teoloģisks arguments
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:51:30
Mulder
Mož es tiešām tāds vienīgais šeit esmu, kam sexisms nešķiet norma. Ja tā ir tad cīņa ar vējdzirnavām.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:52:09
masiks interesējas [212.93.96.2] es nespamoju, bet tikai norādu uz to, ka šī ir diskusija, kas skar kristiešu. Ja tu sevi par tādu uzskati, tad argumentē ar kristīgiem argumentiem, ja nē, tad ļauj diskutēt citiem.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:53:02
Aivars bet no kā izriet Baznīcas prakse?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:54:25
Pašam kādreiz bija problēmas klausītes sievietes mācītājas sprediķi, bet kad saņēmu atklāsmi, ka sieviete var sludināt, tagad klausos un man tas kalpo. Tā ir mana personīgā pieredze.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:54:40
Raimonds
Nu ja! Kristum jau gadījās pa šokējošai līdzībai, piemēram par Debesu Valstību, kas līdzinājās sievai, kas raugu miltos iejauca
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:55:20
Ivo Pavlovičs
Man šī tēma vienmēr ir interesējusi. Tā kā lasu. Par to , ka sievas sludināja Jēzu man pat nav šaubu , kā visas pasaules kristiešiem. Ja gribi būt izņēmums ok. Tava daļa.
Cik Straupē māsu nav izvikts no purva , ja nebūtu māsu sadraudzības, evaņģēlija sludināšanas. Kas to dara, Tu labi zini. Ne jau vīrietis.
Kalpošana nebeidzas ar ieiešanu altārī un uzkāpšanu kancelē, bet no Turiens kalpošana sākas.
Zinu šo liturģijas globalizāciju. Viena kristīgā pasaule iet pie tautas, sludina evaņģēliju . Kopā ar brāļiem un māsām, otra cīnās par sēdēšanu mājās un svētdienās aiziet līdz baznīcai un noturēt liturģiju. Dzīvot no draudžu īpašumu peļņas , tā ejot postā un raujot citus sev līdz. Kas ir pret Svētajiem rakstiem . Jēkaba vēstule - vai tu zini tukšais cilvēk......liturg.
Domāju , ka liturgi arī uzvarēs, jo to arī Bībele māca, ka no mūsu pašu vidus celsies ......ko tad viņi darīs? Vispirms sāks viltīgu pazemošanas instrukciju izstrādi.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:58:29
Ivo Pavlovičs
Baznīcas prakse mēdz izrietēt no visdažādākajiem apsvērumiem un nosacījumiem. Vieni iemesli bija sākt andelēt indulgences, citi sākt ordinēt homoseksuāļus. Kādi sāka pieprasīt celibātu, citi noteica atlaidu lielumu par konkubīņu uzturēšanu. Vēl dažs pāvests algoja karaspēku, lai tas pretiniekus iekaustītu. Neteiksim taču, ka tas viss izrietējis no Sv. Rakstiem?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:00:53
Mulders
Protams. Bet piesardzība un kritiska pieeja visādām paražām nekad nav nākusi par ļaunu. (Laikam tam kāds sakars ar 31. oktobri bija)
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:03:49
Aivars
Starp citu, atceros, ka reiz kāda ilggadēja mācītāja gan sacīja, ka gadās, ka pēc tuva cilvēka bērēm, sērojošie vīrieši mēdz emocionāli pieķerties sievietei-mācītājai drusku vairāk, nekā gribētos. Stiprā dzimuma vājums tā teikt
Arī vīriešiem mācītājiem sievietes mēdz pieķerties vairāk kā vajadzētu...Tu arī runā tā, it kā šādu situāciju draudzēs būtu mazāk. Pašai ir gadījies, zinu, ko runāju. Bet vai tas ir arguments?
mārrutku vilks
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:08:45
TAs tiešām sieviešu auditorijai skaitās OK?
Nē, es uzskatu, ka Mulders izsakās rupji un nepieklājīgi un man kā sievietei aizvainojoši. Jo es, piemēram, nemēdzu nedēļu būt raudulīga un gluži labi spēju nodalīt savas emocijas no racionāliem argumentiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:09:01
mārrutku vilks
Nu es arī mēģinu saprast, kur ir , kur nav arguments. Pieņemu, ka dažā situācijā varētu būt tā, ka vīrs baznīcas solā tā ieskatās mācītājas acīs, ka vairs nekā no Dieva Vārda nedzird, vai vairāk par Sv. Vakarēdienu alkst izbaudīt manikirēto roku pieskārienu
Bet tas atkal tad ir jautājums, vai arguments izriet no tā, ka sieviete mācītāja varētu būt problēma draudzes vīriešiem (un viņu sievām), vai tam ir kāds sakars ar Dieva standartiem.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:10:07
Mulders Muļķibas, ja tev kalpo Dieva Vārds, tad nav nozīmes vai to izrunā sieviete vai vīrietis
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:13:43
Glābjam slīcēju, kas iet pazudināšanā, netic Jēzum un mirst savos grēkos. Glābjam viņu no kanceles ar vīrieša balsi. Ja sieviete uzkāps uz kanceles, tad neļausim to viņai darīt, jo viņa ir sieviete. Nonsenss!
nekonezinis [95.68.7.38]
# Iesūtīts: 2009.11.02 15:14:27
Cien. Aivars Lapšāns Žēl ka jūsu labā "mācītāja" draudzē Jums nav spējusi izskaidrot liturģijas nozīmi un būtību baznīcas dievkalpošanā. Tas man liek domāt, ka jūsu "mācītāja", kā Jūs pats viņu dēvējat, nemaz šim amatam nav piemērota.
Piekrītu, ka kalpošana nebeidzas ar ieiešanu altārī un uzkāpšanu kancelē. Tieši tāpēc ka tas ir smags darbs no kura Dievs arī sievietes ir vēlējies pasargāt un viņām ir visas tiesības būt par to pagodinātām, ka vīri var viņām kalpot. Domāju, ka tu ar prieku kalpo savai sievai un visus smagākos darbus uzņemies uz sevi (ja vien savu sievu mīli un es ticu, ka mīli), tad kāpēc neatturēt sievas no tik smagas kalpošanas un neuzņemties rūpes par to vīriem.
Es respektēju Jūsu lielās Rakstu zināšanas, bet es īsti nevaru saprast kāpēc, Jūs nevēlaties nopietni ņemt vērā tās Svēto Rakstu vietas, kurās apustulis Pāvils runā pret sieviešu kalpošanu māc
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 105 , pavisam kopa bijuši: 4664