atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē notiks diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu.
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.11.01 10:58:09
Ko teiksiet? Sākam diskusiju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.11.02 14:12:16
Aivar, tur es varētu piekrist, ja mēs gribam konsekventi sekot Pāvila vārdiem, arī draudzes padomē mācītājam jābūt galavārdam visās lietās, bet dāmām tikai padomdevēju tiesības.

Kur LELB bija pēdējais lielais ČP, pareizi, Salaspilī!!! Kas tur kalpo? Kas tur vada draudzes padomi?
Lūk, uzskatāms piemērs ginokrātijai...
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:13:42
masiks interesējas [212.93.96.2]Pagāns [85.15.232.34]Ctulhu Es tik atkārtošu to, ko jau pirms laika sacīju:Pagāns un visi pārējie nekriškoņi. Ko jūs maisaties kristiešu diskusijā. Jūs tak tik un tā uz baznīcu neejat, tā ka jums arī nevar būt saistoša viedokļa par šo tēmu, vai ne?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:14:14
masiks interesējas [212.93.96.2]
Tā jau blakus tēma . Bet politikā atceros tikai vienu, kas nāca ar lozungu `vīrs un vārds`
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:15:12
Mulders Bet nav rakstīts, ka sieviete nedrīkst to darīt. Līdz ar to nav uzlikts aizliegums! Jebšu parādi kur ir, jo es nezinu tādu vietu Bībelē..
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.11.02 14:15:30
Aivar Lapšān , nav rakstīts, ka drīkst ordinēt!
Un, par to, ko drīkst ordinēt, stāv rakstīts, ka kandidātam jābūt vienas sievas vīram , ne viena vīra sievai.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:17:23
indriķis
Aivar Lapšān , vai ne harizmātu sektas ir tās, kur tu smelies savas idejas?
labāk pie harizmātiem , nekā pie liekuļiem
Paldies par apvainojumu. Es kalpoju LELB. Šitādi teksti no Tavas mutes ir kristiešu vajāšanu idoloģisko sekretāru pamatraksti.
Svētais
# Labojis Svētais: 2009.11.02 14:18:04
indriķis Tas ir tāpēc, ka apraksts ir par vīrieti, ja apraksts būtut par sievieti, tad tu dzirdētu vārdus viena vīra sieva.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:20:28
indriķis
Un, par to, ko drīkst ordinēt, stāv rakstīts, ka kandidātam jābūt vienas sievas vīram , ne viena vīra sievai
Bet tas jau teikts par bīskapiem
Ne viena vārda par mācītājām
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:20:37
Godātie, jūs paši maz piefiksējat, ka esat izteikti seksisti? Vai te pie vainas būtu kādi kompleksi?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:22:44
Pagāns [85.15.232.34]
Vajadzētu vēl ieviest jēdzienu ginefobi, tad varētu vēl gaumīgāk `uzbraukt`
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:24:05
Mulders Šīs prasības raksturo vīrieti, bet nevis sievieti. Ja tu kaut ko raksturo un kaut ko nenoraksturo, tad tas neliedz nenoraksturotajam pēc tam piedalīties procesā
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:27:07
Ivo Pavlovičs
Jā pie draudzes. Bet viņš nesaka - nesludini Kristu. Ja tajos laikos sieva publiski uzstātos par Kristu , tad viņu momentāli nosistu. Pāvila teiktais ir ar redzējumu , lai sievas pasargātu. Tad arī nemaz nevajadzēja sievas , jo ve`či bija svētā gara pilni. M`jās sievas noteikti sludināja. Noteikti viņām bija sadraudzības utt.. To arī ziņo svētie raksti. Kāpēc gan sieva nevarētu sludināt Kristu? Nu , kāpēc? Viņa tak nesludina sātanu.
Sieviešu cietumā vien s mācītājs mēģināja kapot par kapelānu, bet aiztinās , jo neizturēja. Rudīte Losāne to dara. Saki , kā Losānei piemērot ,, es sievai nepieļauju mācīt,, ? Viņa mācīja un mācīs līdz liekuļi neizstrādās likumus ( kristiešu vajāšanu politdokuments , kas laiku beigās notiks) . Neuķersimies vismaz mēs uz šitā sātana āķa.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:30:26
atliek tikai par viņām iedomāties - ij visi pātari sajūk

Starp citu, atceros, ka reiz kāda ilggadēja mācītāja gan sacīja, ka gadās, ka pēc tuva cilvēka bērēm, sērojošie vīrieši mēdz emocionāli pieķerties sievietei-mācītājai drusku vairāk, nekā gribētos. Stiprā dzimuma vājums tā teikt
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:32:27
"... jo mees atljaujamies pieziimeet, ka peec radiishanas ir tieshi 2i atshkjiriigi Dzimumi?"
Paņem un ar vēsu galvu pārlasi to ko pats, Indriķis un vēl daži labi te ir sarakstījuši. Un tad pasaki, ka par sieviešu dzimumu neesat izteikušies augtsprātīgi, necienīgi un pat pazemojoši. Ir jauki redzēt gadījumus, kad kristietis savā dzīvē ir pilnīgs pretpols tam, kādu viņš sevi domājas esam. Es jau pirmīt rakstīju, jums savi pirdieni šķiet kā dievu ambrozijs, tik tālu esat savā paštīksmē aizgājuši.
Raimonds
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:35:26
Kā no kādas reklāmas, pielūkojiet, ka vakarā nesanāk tā... "Un kad tu gribēsi ar savu uzbrucēju ielauzties manā aizsardzības zonā, tālāk par viduslīniju netiksi... "
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:36:51
Mulders
Nu, ja runājam par maldu mācībām, tad dzimums te nav nekāda garantija, vai ne? Šai ziņā arī večiem ir tādas šķirbas, ka maz neliekas, kam dēļ arī šobrīd LELB ir gana dažādi teoloģiski novirzieni, ja neņem vērā tos vīrieša cilvēkus, kas jau aizdauzījušies uz kaut kādām sektām
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.02 14:39:08
INDRIĶIS Un, par to, ko drīkst ordinēt, stāv rakstīts, ka kandidātam jābūt vienas sievas vīram , ne viena vīra sievai.
No harizmātiem pagrābi viltusevaņģēliju
Lelbieši to saprot , un šķiet, skaidri un gaiši rakstīts par bīskapiem. Bīskapi ir tie , kuri tika nozīmēti pieskatīt vairākas draudzes. Viņi bija pār attiecīgo draudžu vecajiem.
Bīskapam ir jābūt vīram. Protams. To saka Svētie raksti. Tāpēc sieviešu mācītāju ordinācijas pamattēzēm ir jābūt , ka viņas netieksies pēc bīskapa amata. Vārds mācītājs Svētajos rakstos nav ievietojams LELB hierarhijā. Apustuļu laikos draudzes vadībā bija vecaji , nevis mācītāji . Pār viņiem stāvēja pārraugi - bīskapi. Tad , nu bīskaps būs tas sākumpunkts , par ko sievai nevajadzētu būt.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:40:17
Raimonds
Lūk lūk. Bet tieši tādēļ, ka mācītāju sievas mēdz būt greizsirdīgas, ka vīri aizrunājas ar draudzes meitenēm, cik daudz briesmīgāka būtu mācītāju(sieviešu) vīru greizsirdība, ja pie viņu sievām sirdi kratīt nāk pagasta veči.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:43:55
Aivars Lapšāns Sievietes arī senbaznīcā varēja mācīt bērnus un citas sievietes, tā ka ar sievietes kalpošanu sieviešu cietumā viss ir kārtībā.
Tu saki: Mājās sievas noteikti sludināja. Noteikti viņām bija sadraudzības utt...
Aivar, tu nevari savus pieņēmumus un domas par to kā tavuprāt bija uzdot par patiesību. Ja gribi zināt kā bija, tad palasi baznīcas vēsturi, banzīcas kanoniskos noteikumsu, bet ne šodienas atgremojumus. Vērsies pie vēsturiskiem pirmavotiem - tā laika dzīves aprakstiem un hronikām.
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 14:45:23
"Neesam izteikushies... Mees shamaas nevelkam uz karoshanu, nevelkam uz smagiem darbiem psihologjiski vai fiziski, respekteejam vinju emocionalitaati un objektiivos garstaavoklju mainjas vinju dazhaadaas dienaas... Mees par sievieteem ruupeejamies un dazhreiz tas noziimee, pasargaat vinjas no vinjaam pashaam!"
VAi man vienīgajam kaut kas ar šo Muldera tekstu nešķiet riktīgi? TAs tiešām sieviešu auditorijai skaitās OK? Ja tā, tad es neredzu principālas iebildes poligāmijai un citiem "vīriešu" jaukumiem.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 161 , pavisam kopa bijuši: 5884