atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē notiks diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu.
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.11.01 10:58:09
Ko teiksiet? Sākam diskusiju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.01 22:24:01
Aivars Lapšāns Tev , evaņģēlist , būtu jāzin ka senbaznīcā nebija ne kanceles , ne altāra
Nepiesienies pie vārdiem. Jau kopš pirmajiem Vasarsvētkiem Baznīcā notika gan sludināšana, gan Sv. Vakarēdiena svinēšana.

- Baznīcai nav jāsaucas , ne par apustulisku , ne ....kādā citā vārdā. Dievs nosauc katru baznīcu savā vārdā. Un sevis nominēšana ir - paaugstināšanās.

Ap. d. 2:42 un tie pastāvēja apustuļu mācībā un sadraudzībā, maizes laušanā un lūgšanās.

Ja baznīca nav apustuliska, tad tā nav vēsturiskā baznīca, bet jauna sekta, kas nāk no nekurienes, un ved cilvēkus uz nekurieni.

skats no alas [80.232.253.110] "senbaznīcas mantojums" arī nav nekāda "svētā govs" - ir vērts pavētīt šo "neaizskaramo pamatu", vai tas maz visos jautājumos atbilst Kristus evaņģēlijam!

To jau darīja Luters un reformatori! Luterāņi nepieņem baznīcas tradīciju en bloc , bet gan patur to, kas nav pretrunā ar Sv. Rakstiem. Tradīcija ordinēt garīgajā amatā tikai vīriešus ir perfektā saskaņā ar Sv. Rakstiem.

akmens [95.68.76.55] bet reizēm šķiet, ka daudzi vīrieši kristietībā ņem aktīvu līdzdalību tikai tādēļ, ka Rakstos atrasts pamatojums, kur sievietes, reizēm pat rupji,bet tomēr oficiāli, var pabīdīt malā, tādejādi izceļot savu izredzētību.

Man personiski nav nekas pret sievietēm vadošos amatos, un dzīvē mani priekšnieki absolūtā vairumā ir bijušas sievietes. Tas man patiešām nekādu macho diskomfortu nav radījis. Bet te mēs runājam ne par laicīgām, bet par garīgām lietām, kur mērauklai mūsu spriedumiem ir jābūt Sv. Rakstiem.

mārrutku vilks interesanti, vai Kristoferam cieņa pret senbaznīcas mantojumu (pret kuru viņš vienmēr izsakās ar cieņu) ir lielāka kā pret māsām Kristū (kaut arī viņaprāt nepareizi kalpojošām), ja par viņu kalpošanu var runāt tikai ar necieņu?

Pastāvošā situācija ir nopietns apgrūtinājums ticīgo sirdsapziņām. Sv. Raksti un Baznīcas tradīcija ir kategoriski pret sieviešu garīdzniecību. Man personīgi nav Rakstos un tradīcijā bāzētas ticības pārliecības, ka nekanoniskas garīdznieces administrēti sakramenti ir patiesi valīdi sakramenti, t.i., ka sievietes garīdznieces pasludināta absolūcija patiesi nozīmē manu grēku piedošanu, un ka sievietes konsekrēts Vakarēdiens ir patiesi Kristus Miesa un Asinis.

Varētu jau teikt, ka sievietes teikts sprediķis pēc literārās formas tak ir sprediķis, bet vai tad nevajadzētu ņemt vērā sv. apustuļa Pāvila vārdus 1 Kor 14: Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka. Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē. Vai tad Dieva vārds ir no jums izgājis? Jeb vai tas pie jums vien ir nācis? Kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku, tam jāatzīst, ka tas, ko es jums rakstu, ir Tā Kunga pavēle. Bet, ja kāds to neatzīst, tas paliek neatzīts.

Negribu te ieiet nekādās eksegēzes diskusijās, jo Kristus Baznīca vienmēr to ir sapratusi, ka šie Pāvila vārdi skaidri nozīmē, ka sieviete nedrīkst uzņemties sv. sludināšanas amatu.

Protams, ar to mana sirdsapziņa nonāk konfliktā ar faktu, ka mums ir pāris Baznīcas ordinētas sievietes mācītājas un vesela rinda ar evaņģēlistēm. Ceru, ka šajā konferencē šīs problēmas tiks izrunātas. Jo valīda garīdzniecība ir jautājums, kas vistiešāk skar mūsu visu pestīšanu.



mārrutku vilks
# Labojis mārrutku vilks: 2009.11.01 22:34:52
Kristofers
paldies par paskaidrojumu, man bija nojausma, ka Tavi uzskati ir tiešām tādi.

tomēr, vai tas, ka pastāvošā situācija ir nopietns apgrūtinājums ticīgo sirdsapziņām var būt iemesls necienīgi izteikties?
Negribu kašķēties tāpat vien, bet norādīt uz to, ka ļoti daudzi man pazīstami mācītāji un kristieši ar šādiem noniecinošiem tekstiem mēdz izteikties par sieviešu kalpošanu. Es nedomāju, ka ar to viņi parāda cieņu pret Kristus evaņģēliju - drīzāk savu pārākuma sajūtu pār oponentu.
Ir taču iespēja pasniegt savus uzskatus, nelaupot savam oponentam cieņu.
skats no alas [80.232.253.110]
# Iesūtīts: 2009.11.01 22:40:45
1)"Tradīcija ordinēt garīgajā amatā tikai vīriešus ir perfektā saskaņā ar Sv. Rakstiem." sieviešu ordinācija garīgā amatā nav pretrunā ar Sv. Rakstiem
2) "Ja baznīca nav apustuliska, tad tā nav vēsturiskā baznīca, bet jauna sekta, kas nāk no nekurienes, un ved cilvēkus uz nekurieni."
Es ieteiktu padomāt par šo jēdzienu "apustuliskā sukcesija" - vai tas nav absurds, paskatoties, ko šis vārds nozīmē grieķiski, un kā tas lietots JD.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.01 22:42:31
Kristofers

Varētu jau teikt, ka sievietes teikts sprediķis pēc literārās formas tak ir sprediķis, bet vai tad nevajadzētu ņemt vērā sv. apustuļa Pāvila vārdus 1 Kor 14: Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.


Lūk šī ir lieta par ko sen esmu domājis. Cik forši būtu patriekt ratā visas tās tantas, kam draudzes dažādus amatus uzticējušas. Lai nevārās draudzes sapulcēs.
Bet tad es paskatījos dievkalpojuma translāciju no Rīgas Doma, kur brīvmūrniece V. V. Freiberga kaut ko līdzīgu lūgšanai sacīja, un samulsu...
skats no alas [80.232.253.110]
# Iesūtīts: 2009.11.01 22:59:29
Kristofers "Negribu te ieiet nekādās eksegēzes diskusijās" bet nebūtu par sliktu paskatīties uz eksegēzi, jo tad redzētu tādu pretenciozu izteikumu "Kristus Baznīca vienmēr to ir sapratusi, ka šie Pāvila vārdi skaidri nozīmē, ka sieviete nedrīkst uzņemties sv. sludināšanas amatu" segumu!

Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.01 23:34:41
Kristofers
Ja baznīca nav apustuliska, tad tā nav vēsturiskā baznīca, bet jauna sekta, kas nāk no nekurienes, un ved cilvēkus uz nekurieni.
Man ļoti žēl, bet Tev ir maza jēga par ko iet runa. Un runa iet par paaugstinātiem gudrīšiem , kuri sevi nominē kā apustulisku draudzi, bet nesaprot kas ir mīlestība, iecietība utt. Tu vari sevi saukt kā vēlies , bet Dievs Tev pasaka - es Tevi izspļaušu , jo Tu runā necenzētiem vārdiem pret ticības māsām.
Un Dievs inspirē jaunu Baznīcu ( pēc Tava teiktā - sektu) . Kā šī baznīca sevi sauks , tas ir maznozīmīgi , jo , ja viņa iet svētā sadraudzē un ,,maizes laušanā,, , dzīvo pēc apustuļu mantojuma un Jēzus pavēlēm , tad viņa pats par sevi ir apustuliska , kaut viņu sauc -Lutera baznīca.
Mums katram ir jātiek pašam pie skaidrības - vai esmu apustuļa cienīgs. Ja es teikšu , ka lai man māsas nemaisās pa kājām , tad , protams , ka ne. Tu to dari , farizeja stilā un Tavi Bībeles teksti mani neiedvesmo, jo no Tavs mutes viņi ir tikai burti priekš nokaušanas. Kad atvainosies no sirds Dievam par tādu auKstprātību , tad burti Tavā sirdī ieplūdīs ar citu jēgu. Pašlaik Tev šī lieta nav atklājusies , jo evaņģēlija sludināšana nav burtu izcelšana , pēc Vecās derības sistēmas - Es daru perfekti visu pēc rakstiem, bet Dievs pasaka , tu esi akls, un es tev atņemu , izraēl, tavas sabatus un svinamās dienas , tavus altārus , jo Man ir vajadzīgs kas cits - neliekuļota mīlestība... tāpēc , Dievs Ecehiēlā saka , Es tev atņemšu tavas ganāmās avis....tas pats ir jaunajā derībā. Ja kalposi pēc burta - sievietes maisās pa kājām , tad ...kaut kas nav kārtībā ar Tavu sirdi. Tu vienkārši esi vēsturnieks. Un ļaunuma sējējs. Nesvētu attiecību turētājs starp savējiem. Piedod , ka tik asi.
Ja Tavas kalpošanas jēga ir kancele un vakarēdiens , tad jau var Tevi saprast. Bet ir kaut kas daudz lielāks par sievu un vīru pie evaņģēlija sludināšanas.
Sadzīves attiecības tur , tajos laikos bija savādākas. Un , ja māsa izdalītu tur vakarēdienu , neviens nekliegtu kā Tu, jo tajā laikā vēl Jēzus mīlošās sirds noslēpums bija kā pavēle - ja kāds kalpo no sirds , tad , liekuli , nenosodi. Ej pats un dari , lai sievai tas nebūtu jādara. Bet , ja Tu netaktiski izrunājies pret savām māsām , tad Tu jau esi sektants. Tu esi ārpus apustuliskās draudzes. Jo sevi esi paaugstinājis.
Tur nav ne jūda, ne grieķa, nav ne kalpa, nedz svabadā, tur nav ne vīra, nedz sievas, jo jūs visi esat viens Kristū Jēzū.
jānis no Rīgas [95.68.113.199]
# Iesūtīts: 2009.11.02 08:38:28
Gnidrolog, varbūt ieguldi sevis izglītošanā un palasi Jauno Derību? Atradīsi daudz foršu lietu, kuras Kristus teica un iedibināja.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.02 09:03:15
Aivar, tavā tekstā ir par daudz emociju, bet par maz loģisku secinājumu. Bet mēģināšu izteikties lai saproti. Man patīk tā doma, ko es dzirdēju no kāda mācītāja. Tas ka sieviete kļūst par mācītāju nozīmē to, ka tajā izšķirošajā brīdī viņai nav bijis klāt labs garīgais tēvs, kurš viņas vēlmi kalpot būtu ievirzījis pareizā gultnē.
Tu raksti: Sadzīves attiecības tur , tajos laikos bija savādākas. Un , ja māsa izdalītu tur vakarēdienu , neviens nekliegtu kā Tu, jo tajā laikā vēl Jēzus mīlošās sirds noslēpums bija kā pavēle - ja kāds kalpo no sirds , tad , liekuli , nenosodi.

Tu nosodi Kristoferu, sauc viņu par vēsturnieku un farizeju, bet pats izsaki apgalvojumus itkā tu zinātu kā tajā laikā bija. Tu vari mieriīgi pateikt ko sacītu un kā reaģētu cilvēki, kāda būtu Jēzus attieksme. Kā tu to zini?

Līdz pat pagājušā gadsimta sešdesmitiem gadiem nebija sieviešu priesterības. Fakts, ka sievietes ir sākušas kāpt kancelē un iet altārī nav saistīts ar kādu jauku garīgu atmodu Baznīcā, bet gan ar seksuālo revolūciju sešdesmitajos gados. Šī seksuālā revolūcija iedarbināja tos mehānismus, kuri arī noveda pie geju un lezbiešu priesterības, pie viendzimuma laulībām u.t.t.

Redzi, Aivar, tu pazīsti kādas jaukas ticības māsas (es arī pazīstu) un ņemot par piemēru viņas mēģini attaisnot sieviešu priesterību. Mēģini lūdzu saprast, ka tie,kuri protestē pret sieviešu ordināšanu garīgajā amatā necīnās pret konkrētām sievietēm, vai sievietēm kā tādām, bet gan pret šo aplamo praksi.
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.11.02 09:17:37
Ivo Pavlovičs tavā tekstā ir par daudz emociju, bet par maz loģisku secinājumu

Tā pat, kā sakāpinātas emocijas, kļūdaina var būt arī neapgāžama loģika...
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.02 09:21:50
Redzu, ka esmu viens "nepareizais" pret visiem "pareizajiem" Šos vārdus gan es ieliku pēdiņās, jo garīgajās lietās patiesību nenoskaidro demokrātiski nobalsojot. Mums te paralēli iet diskusija par Zviedrijas "luterisko" "Baznīcu", kas demokrātiski nobalsoja, ka var laulāt gejus. Tur gan vairums diskutētāju uzskata, ka sinodes vairākuma balsojumā neatklājas dievišķā patiesība.

Aivars Lapšāns jo Tu runā necenzētiem vārdiem pret ticības māsām Lūdzu, citātu, kur es kaut ko tādu esmu runājis!

Man ļoti žēl, bet Tev ir maza jēga par ko iet runa. Un runa iet par paaugstinātiem gudrīšiem , kuri sevi nominē kā apustulisku draudzi, bet nesaprot kas ir mīlestība, iecietība utt. Tu vari sevi saukt kā vēlies , bet Dievs Tev pasaka - es Tevi izspļaušu ... Un Dievs inspirē jaunu Baznīcu ( pēc Tava teiktā - sektu) . Kā šī baznīca sevi sauks , tas ir maznozīmīgi jo , ja viņa iet svētā sadraudzē un ,,maizes laušanā,, , dzīvo pēc apustuļu mantojuma un Jēzus pavēlēm , tad viņa pats par sevi ir apustuliska , kaut viņu sauc -Lutera baznīca.

Luters un luteriskie reformatori vienmēr ir uzvēruši, ka viņi nav nodibinājuši jaunu baznīcu un ieviesuši jaunas mācības. Bet gan to, ka viņi pieder pie katoliskās (t.i. vispārējās) baznīcas, kura vienmēr ir pastāvējusi, un reformācija ir tikai atmetusi pāvesta ieviestās jaunās mācības. Luteram vārdi jauna mācība un jaunievedums ir sinonīms vārdam ķecerība . Atziņa, ka mēs neesam jauna baznīca, bet gan piederīga Kristus un apustuļu dibinātajai Baznīcai, parādās arī mūsu Baznīcas Satversmes preambulā.

Aivars Cik forši būtu patriekt ratā visas tās tantas, kam draudzes dažādus amatus uzticējušas. Lai nevārās draudzes sapulcēs.
Pāvils 1. Kor 14:34 saka ἐν ταῖς ἐκκλησίαις , tātad - lai sievas baznīcās cieš klusu. Tās sapulces parādās tikai latviešu tulkojumā. Tātad Dieva Vārds aizliedz sievām runāt baznīcas dievkalpojumos, nevis draudzes padomes sapulcēs vai citos draudzes pasākumos.

skats no alas [80.232.253.110] sieviešu ordinācija garīgā amatā nav pretrunā ar Sv. Rakstiem
Tu to saki, balstoties, droši vien`, uz dažādu Dr. theol. eksegēzēm un liberālu "baznīcu" sinožu lēmumiem. Bet viņi visi maldās vienā fundamentālā lietā - viņi jauc kopā sievietes - pravietes, sievietes - matronas un kalpošanu bīskapa, presbitera vai diakona amatā.
JD tiešām piemin pravietes. Un tas nav nekas neparasts. Arī VD bija sievietes pravietes. Jo Dievs var izmantot jebkuru instrumentu, caur ko runāt, kaut vai Bileāma ēzeli.
JD piemin kādu sieviešu mājas draudzes - piem. Akvila un Priscilla 1. Kor. 16.19. Sengrieķu oriģinālā Akvila ir vīrietis (Ἀκύλας). Bet Priscilla visticamāk ir matrona - bagāta kristiešu kundze, kuras privātmājā uz sanāksmēm pulcējas kristīgā draudze. Matronas un atraitnes ( īstās atraitnes , kā definē ap. Pāvils 1. Tim. 5) ieņēma augstu stāvokli pirmkristiešu draudzēs.
Bet runājot par bīskapiem, presbiteriem un diakoniem (1. Tim. 3, 5), ap. Pāvils raksta, ka šo amatu būs uzņemties tikai vīriem, un tālāk min, kādiem viņem ir jābūt, un kādi ir kanoniskie šķēršļi, lain nevarētu kādu vīru iecelt šajā amatā.
Arī vēsturiskā kristīgā Baznīca, ecclesia catholica et orthodoxa , vienmēr par bīskapiem, presbiteriem un diakoniem ir iecēlusi tikai vīrus, kā to apliecina Baznīcas vēsture un senie kanoni.
Tātad, baznīcas, kuras sāk ordinēt sievietes, ipso facto skaidri pasaka, ka viņām vairs nav saistības ar ecclesia catholica et orthodoxa, ka tās ir jaunas ekleziālas kopienas, kuras apgūst jaunu mācību.
Ceru, ka mācītāju konferencē tiks runāts par lietas būtību un teoloģiju, nevis par personālijām un cieņas izrādīšanu sanākušajām māsām.
danar
# Labojis danar: 2009.11.02 09:32:58
Tas vien jau ka sis jautajums rada saskeltibu kristiesu starpa uz kaut ko norada.Vienpratiba jau nav panakama tur,kur turamies pie saviem vardiem un domam,bet gan taja ko Kristus mums ir teicis.
Mani nepavisam tas neapvaino,ka Pavils nav pielavis so iespeju sievam macit.Sievam ir daudz citu iespeju ka kalpot draudze.
Redzot to cik no sievietes panem rupes par gimeni,rodas jautajums ka ar to visu var tikt gala..vel ganot draudzi.Kaut kur zud "kvalitate"
Paulus
# Iesūtīts: 2009.11.02 09:44:08
Protams, man kā katolim nebūtu teikšanas par LELB jautājumiem, tomēr paužu atbalstu tiem, kas noraida sieviešu ordināciju kā nebiblisku un tradīcijā nebalstītu praksi.
Manuprāt, Bībele un Baznīcas tradīcija par to runā ļoti skaidri - sievietēm ir ļoti daudz kalpošanu draudzē, tomēr uz mācītāja/priestera kalpošanu un publisku sludināšanu draudzē Dievs aicina tikai vīriešus! Un te nav runa par vienlīdzību/nevienlīdzību, bet gan par Dieva iedibinātu kārtību. Tāpat kā mēs nerunājam par vienlīdzību/nevienlīdzību tajā, ka bērniņa laišanu pasaulē Dievs uzticējis tieši sievietei, bet vīrietim uzdevis par viņiem rūpēties.
Šis ir garīgs jautājums, tādēļ izspriežams Svēto Rakstu gaismā, nevis ietekmējoties no feminisma/liberālisma caurstrāvotā pasaules gara.
incognito
# Iesūtīts: 2009.11.02 10:13:19
"Jūsu gādībai ieteicu Foibu, mūsu māsu, kas kalpo Kenhrejas draudzē.
Uzņemiet viņu iekš Tā Kunga, kā svētajiem klājas, un palīdziet viņai, ja viņai kādā lietā vajadzīgs jūsu atbalsts: arī viņa daudziem bijusi par aizstāvi, arī man pašam." (Rom. 16:1)


Vai tad "māsa, kas kalpo.. draudzē" nav tas pats, kas mācītāja?
Pagāns [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2009.11.02 10:29:07
Šī diskusija kārtējo reizi izgaismo vienu no luterkatoļu lielākajām problēmām. Matu skaldīšanu un formas dominanti pār saturu. Lai kā daži te spurojas un saka "lično neko pret sievietēm/gejiem ņeimeju , bet..." Un tas kas parasti seko aiz šī "bet" ir klajā pretrunā ar to, ko jūsu virtuālais pielūgsmes objekts pirms 2000 gadiem ir sludinājis - gan par paaugtināšanos, gan par lepnību, gan par "pirmā akmens mešanu" utt. utjp.
danar
# Iesūtīts: 2009.11.02 10:32:57
incognitoNav tas pats,jo draudzee ir dazadas kalposanas.Maasas var uzkopt,but par sekretarem,pieskatit bernus,apkalpot pie galda..but par ludzejaam,svetdienasskolas skolotajam,diakonijas darbiniecem u.c.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.11.02 10:50:51
Mulders
Man prieks, ka jau no pasha saakuma esmu Lapshaana garu atpazinis... taadeejaadi... jo dziljaak mezhaa jo resnaaki partizaani, jo vairaak shis gars tiek konfronteets ar skaidrajiem Rakstu vaardiem, jo vairaak emociju un verbaalaas diarejas tas izverd... un kaa galveno teologjisko argumentu tiek izmantots "es paziistu..." un apelaacija pie temporaalaas telepaatijas (speejas zinaat ko kursh kad un kaa domaaja pirms 2000 gadiem)

Interesanti, kā nosaukt visus tavus žargonismus un pat rupjības.

Un kāds tad gars pēc tavām domām vada Lapšānu? Saki droši, skaļi, citādi pats provocē pretjautājumu - kāds gars tevi pašu vada, ka runā bailīgiem aplinkiem. Bet, ja neesi drošs, vienkārši paklusē.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.11.02 10:53:49
Un kāds tad gars pēc tavām domām vada Lapšānu? Saki droši, skaļi, citādi pats provocē pretjautājumu - kāds gars tevi pašu vada, ka runā bailīgiem aplinkiem. Bet, ja neesi drošs, vienkārši paklusē.

Viltus Pravieša gars!

Es savu emocionālos izvirdumus nodalu no Rakstu vārdiem un nelieku starp tiem vienādības zīmi. Kad gribu, lai Dievs runā, tad ļauju Dievam runāt... ar Rakstu vārdiem! Bet kad runā Mulders, tad nepiekritību man nesaucu par Sv. Gara zaimošanu!
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.02 10:53:55
Ivo Pavlovičs
Mazliet pielabošu. Seksuālā revolūcija vēsturiski skaitās no pagājušā gadsimta sākuma.
Sieviešu lomas izaugsme sadzīvē un kalpošanā nav atkarīga no seksuālās revolūcijas , tas tiešām ir smieklīgi kā Tu esi atradis formulējumu māsu pazemošanai, bet tas ir atkarīgs no vīriešu mazspējas. Vīri ir kļuvuši lupatas. Piem. 30 - 40 gados Latvijā skolās strādāja vairāk nekā puse vīriešu skolotāju.
Tajā pašā laikā baznīca būtībā bija neevaņģēliska . Piem. visā Latgalē bija aizliegums mājās turēt Bībeli. Tāpēc jau sievas un vīrus varēja muļķot ar ,,Dievu,,. Pie kādas mācītāja mājas , tīrot dīķi, atrada bērnu līķīšus. Mācītājs izvaroja savas kalponi un lika taisīt pastāvīgi abortus. Un šis mācītājs noteikti bija visdedzīgākais vizuālais kalps.
Pie homoseksuālistu un geju mācītāju parādes nav vainīgas sievietes, bet atkal vīrieši. Kuri paaugstinājušies savā baznīcā aiz labas dzīves (nodarbojoties pārsvarā ar liturģiju) sāka piekopt netiklas darbības. Šādi sātana kalpi tad arī nespēja vairs vadīt baznīcu pareiz. Viņiem bija vienalga - vai sieva ir lezbiete, kura pabeigusi kristīgo augstskolu , vai tas vīrs ir homoseksuālists. Protams , ka tam bīskapam , kurš ir homoseksuālists ir priecīgi pieņemt darbā ,,kalpošanā,, homoseksuālistus un lezbietes. Jo viņš ir starp savējiem. Kopība , kur Tev neviens nebāž acīs - Tu grēko ...Tas notiek vecajā rietumu pasaulē. Nesen Lielbritānijā atkal iesākās tiesas prāva , kur apsūdzēti padsmit mācītāji par bērnu izvarošanu.
Latvija ir kas cits. Šeit sievas ir ordinētas un viņas dzīvo svētu dzīvi. Viņas kalpo pēc gaismas. Nevis pēc seksrevolūcijas tumsas. Latvijā arvien vadošo lomu ir ieņēmušas sievietes , jo vīrieši vairs nav spējīgi. Mūs nācija ir tāda kāda tā ir.
Dievs saka tā - ja tu neesi spējīgs , tad es to darbu došu citam. Tas ir Dieva vārds. Sants , Cālītis....kas viņi ir sievietes? Viņi te taisa šovus , lai tikai grēku ienestu baznīcā. Praida nedēļā Straupes baznīcā mācītāja no kanceles sludināja pret šo grēku.
Tas , kaTu to saisti ar seksrevolūciju man ir jauna teorija par sievu pazemošanas ideloģisko priekšlikumu. Rietumos pagājušajā gadsimtā ir notikuši kari. Miljoniem vīru krita. Padomju laikos alkohols dzina kapā latviešus. Tagad mācītāji vīri atsakās no kalpošanas darba , bet pabeiguši krsitīgo skolu. Kāda iemesla pēc? Paprasi...Nauda. Tam , kam vajag naudas , tam ar Svēto Garu būs uz jūs.....
Kā jārīkojas Latvijā? Latvijā ir jāseko , lai mācītāji , mācītājas, evaņģēlistes nesludinātu homoseksuālismu. Ja tas notiek , nekavējoties jāreaģē. Ir ļoti auKstprātīgi dzīvot ar domu , ka šī mācītāja , kura man pagāja garām , drīz te Latvijā paliks par lezbieti un sludinās grēku. Piedod. Tā es to saprotu.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.02 11:04:27
Kristofers
Ja ar šo teikto Tu neuzskati , ka esi savas māsas pazemojis , tad es Tevi saprotu -,, ja pastāv tāda lieta kā sieviešu maisīšanās pa altāri un kanceli. ,,

Nu re, Kristofer, pats tomēr apstiprini , ka Tava baznīca sākas ar 3gs. sorī.
Luters un luteriskie reformatori vienmēr ir uzvēruši, ka viņi nav nodibinājuši jaunu baznīcu un ieviesuši jaunas mācības. Bet gan to, ka viņi pieder pie katoliskās (t.i. vispārējās) baznīcas, kura vienmēr ir pastāvējusi, un reformācija ir tikai atmetusi pāvesta ieviestās jaunās mācības. Luteram vārdi jauna mācība un jaunievedums ir sinonīms vārdam ķecerība . Atziņa, ka mēs neesam jauna baznīca, bet gan piederīga Kristus un apustuļu dibinātajai Baznīcai, parādās arī mūsu Baznīcas Satversmes preambulā.
LELB ir jauns vīns jaunā traukā. Un starp katoļu baznīcu vienmēr būs atšķirība. Piem. Nav nekur Evaņģēlijos rakstīts , ka kāds pēc Marijas nāves ir lūdzis - Marija , Jēzus māte... Tā kā Luteram arī uzdeva jautājumus par atšķirībām. Un tās ir.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.02 11:06:23
danar
Tur tas joks , ka sievām kvalitāte ir lielāka. Pēc mana apostereori.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 199 , pavisam kopa bijuši: 4005