atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Par Svēto Vakarēdienu
danar
Iesūtīts: 2009.10.05 12:04:12
Ir teikts,ka pie Vakarēdiena nepielaiž tos,kuri dzīvo atklātā grēkā un to nenožēlo.
Kas tie ir par grēkiem,kuru dēļ cilvēku nepielaiž pie Vakarēdiena?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.10.07 08:41:58
Nesaprotu, ko tam mācītājam var kraut virsū. Mācītājs ir lai izdalītu Svēto Vakarēdienu, nevis šķirotu kam došu, kam nedošu. Katrs pats zin pēc kā iet. Atstājat taču vietu arī Dieva Darbam

Un man ir jautājums. Vai Svēto Vakarēdienu var iestādīt tikai Mācītājs?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.07 08:52:57
skolniekss
Cik man zināms, tad LELB kārtības noteikumi paredz, ka evaņģēlisti, lektori, diakoni var pasniegt jau iestādītu vakarēdienu, kur mācītājs kaut kādu iemeslu dēļ netiek, bet paši to iestādīt nevar. Atbildība par Sv. Vakarēdiena nodrošināšanu draudzes locekļiem pamatā ir uzticēta mācītājam.
lēnprātīgais
# Iesūtīts: 2009.10.07 08:57:46
Aivars
Kā sapratu no Taviem iepriekšējiem tekstiem, tad tādu cilvēku,kas dzīvo atklātā grēkā nemaz nav iespējams atklāt. To neviens macītājs nevarot nekādi konstatēt. Tad nu nekā...
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.10.07 09:32:21
Aivars bet paši to iestādīt nevar

Kas to aizliedz?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.07 11:22:05
skolniekss
Nu Baznīcā mēdz būt sava vienošanās par kārtību. Bet kāpēc tā vaicā?

lēnprātīgais
Mācītājam laikam visvieglāk būtu konstatēt tādu atklāto grēku, kā 3. baušļa pārkāpšanu. Tas laikam nozīmētu, ka pie Sv. Vakarēdiena vispār nav pielaižami ļoti daudzi, ja reiz tādi uzstādījumi. Bet kaut kā absurdi sanāk, kā jau te Papucs norādīja.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.07 11:24:37
skolnieks LTA par gariigo amatu
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.07 11:27:29
Aivars, tad tavuprāt tā robeža ir "Baznīca", tb esi kristīts/iesvētīts - vari nākt, neesi kristīts/iesvētīts (nav par to informācija) nedrīxti nākt?
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.10.07 11:35:49
Mulders
Cik varu iedomāties, tā ir vienīgā reāli definējamā robeža. Pieņemu, ka var būt kāds rūdīts sātanists, kas nodarbojas ar publisku zaimošanu un kategoriski nebūtu pielaižams pie Dievgalda, bet tāds jau ir izslēdzams no draudzes kā tāds. Bet citādi ar to `atklāto grēku` laikam ir problēmas. Trilobītes stāstu esmu no savas katoļu vecāsmātes dzirdējis, kur viņai tika liegts bērnus kristīt, jo lūk vīrs esot luterānis un negrib kļūt par katoli un laulāties katoļu baznīcā. (Tā arī līdz pat pašiem pēdējiem mūža gadiem viņa Sv. V. netika baudījusi) Tādas normas Baznīcu padara smieklīgu.
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.10.07 13:53:13
Mulders LTA par gariigo amatu
Vai ir norādes arī Bībelē?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.07 14:41:26
Vai ir norādes arī Bībelē?

A mees par Luteraanjiem runaajam ilji par ko?

Biibelee vispaar nav nekaadas noraades iipashas par dajebkaadu organizaacijas formu Evangjeelija Pasludinaashanai - dajebkursh ir labs! Aiz ko mees pakljuustam zem panta "Pakljauties jebkurai cilveeku starpaa iedibinaatai kaartiibai" -> taatad LTA texts par gariigo amatu. Tur arii ir pamatojumi Rakstos kur un kaapeec un kaa un kad kas ir iestaadiits!
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.10.07 18:45:40
Lai arī esmu luterānis, nespēju sev iestāstīt, ka kristietis katolis, pareizticīgais, baptists, da jebkurš kristietis būtu nomaldījies attiecībā pret luterāni . Katrs no šo konfesiju teologiem sāks skaidrot savu sapratni un patiesību. Un galu galā katram būs pieņemama tikai sava . Tāpēc uzdevu jautājumu. Kāpēc kristīgs cilvēks nevar iestādīt, ja viņš jūt nepieciešamību pēc Tā? Viņš protams to var, bet kā uz to nez skatās mūsu gani.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.07 19:05:25
skolniekss
Zini, Sv. Vakarēdiens tomēr saistās ar svinēšanu draudzes kopībā (ņemiet, ēdiet, dzeriet, dariet Mani pieminēdami - daudzskaitlis, draudze, kas pulcējas ap Kristu). Tur nav, `ja jūties, tad dari`. Šai ziņā tas saistās ar kopā nākšanu, kur pēc mūsu kārtības mācītājs kalpo dievkalpojumā draudzei, lai viss noritētu kārtīgi. Protams, slimniekam pasniegts Vakarēdiens ne vienmēr savienojams ar visas draudzes ierašanos teiksim intensīvās terapijas palātā, un tad nu mācītājs kā draudzes reprezentants un brālis Kristū ir viens no diviem, kas kopā nākuši Kristus vārdā.
Protams, varam apcerēt situāciju, kad cilvēks ir uz vientuļas salas, bet nu, kamēr paši sev zobus neurbjam un kapu nerokam, tikmēr tā situācija laikam nebūs tik spiedīga, ka pašiem sev būtu jāpasniedz Vakarēdiens.
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.10.07 19:39:55
Aivars Nu To Teica Kristus! Un brāl, Svētais Vakarēdiens Valmierā, Ogrē un Daugavpilī un arī kāda istabā ir viens un tas pats, vai ne tā? To taču nevar dalīt. Miesa ir no Viena un asinis ir no Viena. Priekš visiem... Tāpēc arī manā izpratnē daudzskaitlis.
Un kāda starpība situācijai. Katrs pats lai izvērtē savu situāciju.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.07 19:44:37
skolniekss
Nu? Vai par to kāds strīdās?
Bet draudze nav izolēti indivīdi.
vilks
# Iesūtīts: 2009.10.07 19:44:48
skolniekss
Hmm, ar tādu attieksmi jau arī uz baznīcu vispār nav vērts iet..galu galā, mājās Kristus ir tikpat klātesošs? vai Bībeli lasīt, vai vispār neko.
Tur jau tā lieta, ka postmodernajā laikā katram pašam gribas būt vienīgajam savas dzīves mēram, tomēr kristietībā lietu mērs nekad nav atsevišķs cilvēks..tāpat kā nav tādas personīgās kristietības un personīgā Pestītāja, ir draudzes kopība un Kristus kā draudzes Galva un Pestītājs.
vai arī tu lasi citu Bībeli kā es?
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.10.07 19:52:00
vilks Man noteikti ir tā pati Bībele. Un noteikti man ir arī nepareizie iemesli. Un visticamāk, ka es lasu un daudz nesaprotu. Tāpat nesaprotu, kāpēc cilvēks uz laiku vēlas pabūt viens, kāpēc nevēlas nevienu redzēt, kaut tajā pašā laikā lūdz un sarunājas ar Dievu. Kāpēc to darīt un kāpēc Kristum viņu būtu jāapdala ko?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.07 19:52:11
Un kāda starpība situācijai. Katrs pats lai izvērtē savu situāciju.

Atgādināji aņuku par tēti, kas visu var pats izdarīt. Protams, ka ja kāds ieņems galvā pats konsekrēt sev Sv. Vakarēdienu, neviens viņu no tā atturēt nevar. Tāpat, kā nevar aizliegt būt pašam sev zobārstam, ērģelniekam, ginekologam utt.
Tikai, ja man ejot uz dievkalpojumu, uzrodas viens, kurš iedomājies, ka jūt, ka pats var ērģeles spēlēt, un rauj vaļā kakofonijas, es laikam palūgtu, vai draudze nevar šitādu fruktu turēt no tām pa gabalu. Draudzē tomēr zināmai kārtībai jābūt.
skolniekss
# Labojis skolniekss: 2009.10.07 19:58:21
Aivars Un kāda starpība situācijai. Katrs pats lai izvērtē savu situāciju
Rakstīju par atbildību Dieva priekšā.
Kāpēc Tu pārspīlē?
Vai esi sastapis kādu, kurš skrien ērģeles spēlēt, vai piedāvā viltus ginekologa pakalpojumus?
Un nerakstīju, ka kāds skrietu uz draudzi ar savu-labāku Sv,Vakarēdienu...
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.10.07 20:01:00
skolniekss
Pārspīlēju tikai lai ilustrētu to, kāpēc draudzē ir jāvienojas par kādu kārtību, un kāpēc es ar aizdomām skatītos, ja kāds man apgalvotu, ka pats sevi ir kristījis vai sniedzis Sv. Vakarēdienu, un kāpēc man pašam patīk, ja nav viss pašam jādara, bet varu vērsties kādās situācijās pie cilvēkiem, kas specializējušies kādās kalpošanās.
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.10.07 20:06:01
Aivars Ja tāds arī ir viņš noteikti Tev to neapgalvos.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 170 , pavisam kopa bijuši: 4407