atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Par Svēto Vakarēdienu
danar
Iesūtīts: 2009.10.05 12:04:12
Ir teikts,ka pie Vakarēdiena nepielaiž tos,kuri dzīvo atklātā grēkā un to nenožēlo.
Kas tie ir par grēkiem,kuru dēļ cilvēku nepielaiž pie Vakarēdiena?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:03:39
Mulders
tu esi kriptokatolis ar hokus/pokus uztveri, tik shkjiet pats to neapzinies. Bet ceru ka kljuudos.
mjā, man tas ienāca pratā Tavus tekstus lasot
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:06:08
Situaacija: Es eju pa celju, redzu cilveeki ir savaakushies ap viinu un maizi! Pat runaa konsekraacijas vaardus.
Jautaajums: Tur Kristus ir klaatesoshss? Kaapeec jaa vai kaapeec nee?


Un kāpēc lai Viņš tur nebūtu klātesošs?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:11:31
Nu nekonsekrējas. Nav tur tāda maģija. Kristus ir tas, kurš definē realitāti, un solījis, ka `ņemot un dzerot` `ņemot un ēdot` šo sakramentu, mēs baudīsim Viņa miesu un asinis. PUNKTS.

Pag nupat tu pateici kaut ko pretruniigu!

Taatad... tu saki, ka taa lidizi panjemtaa maize un viins NAV miesa... Bet ja kaads to dievkalpojumaa eediis un dzers, tad buus? Es nesaprotu ko tu gribi pateikt...

Taatad ar ko peec buutiibas atshkjiras taa maize uz altaara no taas, kas liidzi tiiklinjaa? Vai Altaaris buutu tas "faktors X"?
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.10.05 17:12:50
Un kāpēc lai Viņš tur nebūtu klātesošs?

Nee jautaajums bij tev... Vai ir vai nav? Nejautaa tak man atpakalj! Tu saki ka IR? Jeb nee? Ja tu saki, ka IR, tad kaa tu to zini? Viss ko tu redzi... barinjsh cilveeku, maize, viins, iestaadiijuma vaardi paar sho maizi un viinu! Tad kaa hokus pokus, jeb kaut kas cits? Taa pati situaacija RIMI... buus nebuus?

Ja tu saki ka Nav, kaapeec nav tavupraat?

Jeb ir kaut kas veel, kas tev buutu jaazin... kas veel tev pietruuxt droshticamam jaa vai nee?

Ilji tu taa pie sveetlietaam piej - a kaapeec gan ne...
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.10.05 17:23:29
Aivars, es tevi moku taapeec... ka es liidziigus jautaajumus uzdevu saviem maaciitaajiem... un vinji man izskaidroja sho hokus pokus slazdu!

Tas ir noveerots pie Luteraanjiem... vinji it kaa uzsver ticiibu shiem Vaardiem, nosoda RKB maaciibu, kura taa arii saka - maaciitaajaa ir taa kvaltiaate izsaukt Kristu kaa dzhinu no pudeles, bet kad parok dziljaak... tad izraadaas, ka vairums Luteraanju (pat maaciitaaji) ARII domaa liidziigi... tikai nepiesien sho dzhina speeku maaciitaajam, bet pashiem izrunaatajiem vaardiem... kas nav mazaak ex opere operato pasaakums un nav mazaaks magjissk hokus pokus, tikai tiek pateikts, ka ne tikai kavlificeets speciaalists var dzhinu izsaukt, bet jebkursh kursh paklupis uz trepeem shos vaardus ljapnjiis var nejaushi Kristu izsaukt tuveejaa viina bruuzii! Tas skan absurdi, bet tieshi taapeec tas noziimee... ka shaada izpratne nav pareiza!

Var paarjautaat shaadi... Vai iestaadiijuma vaardi informee par realitaati, vai rada realitaati?

Tad kad es to sapratu, es sapratu arii Luterisko cepshanos un "piekasiishanos" par Altaara Kopiibu vispaar... un TAAPEEC es vareeju tiiru sirdsapzinju noraidiit LUTERAANJU Dievkalpojumu Erfurtee ar visu vinju gludekli...

Es sheit nepaarstaavu savus izgudrojumus, bet komuniceeju to ko man maaciija mani maaciitaaji, ko vinji pashi bij no saviem skolotaajiem sanjeemushi! Tas arii paskaidro kaapeec RIMI tas nenotiek, kaapeec droshi varam nest uz dievkalpojumu vinchiku un maizi un tomeer dodot to neticiigajiem viesiem tas vinjiem nevar kaiteet... un kaapeec... pat vienaa otraa Kristiigaa draudzee Kristus nav klaatesoshss maizee un viinaa!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:28:55
Mulders
Nejautaa tak man atpakalj! - un kāpēc ne?
Kā ievēroji, tad tieši ar to tēma sākās, kad Jānis Kalniņš pajautāja, no kurienes Tev tāda pārliecība, ka Kristus nav klātesošs tur, kur citi svin Sv. Vakarēdienu.
Varbūt pirms gadiem 10 es arī mestos visu `izskaidrot , un `izrevidēt`, bet šobrīd man liekas daudz svarīgāk, ka Sv. Vakarēdiens ir iespēja vispirms pašam saņemt grēku piedošanu Kristus Golgatas upurī, un tur pietiek ar Viņa apsolījumu, kas iedrošina svinēt Sv. Vakarēdienu.
Par tevis minēto bariņu ceļmalā runājot, es ieteiktu Tev izturēties tādā situācija ar visu to cieņu, kā Tu rīkotos, ja Kristus būtu klātesošs.
Taatad... tu saki, ka taa lidizi panjemtaa maize un viins NAV miesa... Bet ja kaads to dievkalpojumaa eediis un dzers, tad buus? Es nesaprotu ko tu gribi pateikt...
Jā, līdzpaņemtā maize ir maize un vīns ir vīns. Kad svinam Sv.Vakarēdienu Kristus caur šādiem elementiem top mums satverams, ja tie ir tie, ar ko Sv. Vakarēdienu svinam, bet sakristejas skapī stāvošais vīns un hostijas, vai Boļeslava kabatā blašķe un ņuka paliek kāda bijusi.
Ja Tev tik ļoti gribās to teritoriju iezīmēt, tad cik zinu, tas simboliski top darīts ar korporāli, jeb to drāniņu, uz kā atrodas Sv. Vakarēdiena elementi.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:33:24
Mulders
Oi, par to nu neuztraucies, ka es vārdu izrunāšanu kā maģisku formulu uztvertu. Tavā terminoloģijā es teiktu tā, ka Kristus toreiz sacīdams šos vārdus ir definējis to realitāti, par kuru mācītājs informē, šos vārdus atkārtodams.

Tikai re, tur tā sāls, ka šis neizskaidro, kaapeec... pat vienaa otraa Kristiigaa draudzee Kristus nav klaatesoshss maizee un viinaa!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:34:10
Aivars, neee robezha ir objektiiva... nevis draaninja... Bet tu to vai nu nezini vai negribi teikt!

Redzi... ja man dziivee buutu vajadziigs Vakareediens (reiz tas bij), tad man LJOTI svariigi buut 100% paarliecinaatam, ka tas tieshaam tur ir! Ar savu cieniijamo attiexmi es Kristu nekaadiigi nevaru "ieburt" maizee un viinaa, kur vinja nav! Taapeec es shaadaa situaacijaa riskeeju ar "paspestiishanos" un to ko shkjita saakumaa (bet veelaak gan noskaidroojaas ka taa nav) sludinaaja te Sveetais... ka Kristus klaatesamiiba ir mans subjektiivais noskanjojums... Nee taa nav unshkjiet tu to saproti!

Tad ja tas nav subjektiivi, tad tas ir objektiivi... Kas to padara par Objektiivu? Vaardi? Kaa izraadaas nee... jo vaardus var runaat arii paar RIMI pudeleem... Kas veel vajadziigs?

Iisteniibaa tu jau to esi pateicis... tik tev atliek to "pienaglot" un TAD tu sapratiisi, atbildi uz un kaapeec ne?

Es esmu ljauns... nesaku tev tieshi atbildi... Bet simboliska draaninja buus par maz!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:34:44
Tikai re, tur tā sāls, ka šis neizskaidro, kaapeec... pat vienaa otraa Kristiigaa draudzee Kristus nav klaatesoshss maizee un viinaa!

Izskaidro... tikai tu neredzi to kas tev ir deguna galaa!
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.10.05 17:36:53
Mani prosto izbriina, kaa Luteriskie Maaciitaaji nevar sho objektiivo realitaati "pienaglot" kaa skaitaampantinju, jo jums tas buutu jaazin un jaaizskaidro arii 3os naktii...

Kas intereasnti... shii mana izpratne izskaidro arii to, kaapeec koncentraacijas nometnee pussapeleejis sakaltis maizes doninjsh un roziinju novaariijums var buut taa vieta, kur Kristus objektiivi naak un ir klaatesoshss!!! UN tai pat laikaa... vinjsh var nebuut klaatesoshss aareeji Kristiigaa dievkalpojumaa (sakramentaalisti) kur viss pareizi tiek runaats un dzerts un eests...

Kas atshkjir "pieminjas mielastu" kas ir, piemeram arii Jehovas Lieciniekiem un "vakareedienu" kas ir Luteraanjiem, Katoljiem, Pareizticiigajiem... Anglikaanjiem... nu un izraadaas arii dazhiem harizmaatiem un baptistiem! Bet es nekad neieshu pie Jehovas Lieciniekiem vinju pieminjas mielastaa... jo visai droshi zinu, ka Kristus tur nav maizee un viinaa!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:38:41
Mulders
Paklau, par ko Tu peries? Kur te noskaņojums, cienījamā attieksme un drāniņa pārtapa par pīlāriem?
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.10.05 17:41:29
Paklau, par ko Tu peries? Kur te noskaņojums, cienījamā attieksme un drāniņa pārtapa par pīlāriem?

Es censhos tavaa textaa saskatiit kaa tu zini ka Kristus Ir klaatesoshss tajaa barinjaa pie celjmalas? Viss ieksh kaa tu balsti savu paarlieciibu ir tajaa, ka es neatbildu uz "Kaapeec gan ne..." tb tikai taapeec, ka tu nevari atbildeet, kaapeec ne... tu tici, ka IR... Diez ko nestabila lieta manupraat... Tb apgalvot kaut ko pozitiivi tikai taapeec, ka nezini kaapeec gan negatiivs buutu aktuaals!

Es cereeju, ka tu neuzdodot pretjautaajumus vareetu atbildeet..
Jaa Kristus tur ir klaatesoshs jo a,b,c,... RIMI vinjsh nav klaatesosh jo a,b,c un lidizpanjemta maize un viins nav/ir jo a,b,c



Uz doto momentu no situaacijas apraskta tur bij - cilveeki ap viinu un maizi, Kristus iestaadiijuma vaardi... viins, maize... Kas no taa visa liek tev domaat, ak Kristus tur miesaa ir klaatesoshss... Vai taa ir viena komponente, vai vairaakas... ja taas nodala no paareejaam... vai joprojaam buus???

cilveeki, maize, viins - bet Iestaadiijuma Vaardi nav... Kristus ir vai nav?
maize, viins, iestaadiijuma vaardi (pa radio) - Kristus ir vai nav?
cilveeki, Kristus iestaadiijuma vaardi, bet maize un viins nav - Kristus ir vai nav?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.05 17:44:27
Mulders
Nu skaidrs, Tevi vulgārais `sakramentālisms` biedē. Nu privātās mises ieguvums protams ir nulle. Taču viss ir kārtībā, ja slimniekam Vakarēdienu individuāli pasniedz.
Mani savukārt biedē Sv. Vakarēdiena validitātes atvasināšana no ordinācijas pareizā sukcesīvajā līnijā
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.10.05 17:47:57
Mulders
Re, Tu velc uz Rimi plauktiem, es atkal uz to, kur es varu sastapt Pestītāju, kopā ar draudzi svinot Sv. Vakarēdienu (Un zini, es nemaz negaidu, ka man kāds pa punktiem izstāstīs formulu, pēc kuras uz korporāļa atrodošies elementi ir konsekrēti, bet turpat blakus uz altāra stāvošajā ciborijā un vīna traukā, paliek kādi bijuši) Mani apmierina Jēzus pavēle saņemt to, ko Viņš dod, un tālāk tā ir Viņa darīšana.
Lai arī atbilde nav abc formā, domāju, ka nepaslīdēja garām norāde uz Kristus paša apsolījumu, kas šoreiz būtu tas alfas un omegas punkts.

Protams Jehovieši un teatrāli iestudējumi ir atsevišķa tēma, bet Jānis Kalniņš jautājumu uzdeva drusku citā sakarā, vai ne?
No tā izejot, arī aizrādīju uz pārlieku cītīgu `kur Kristus nav` teoloģiju.
Man liekas svarīgāk ir rādīt, kur Viņš ir, līdzīgi, kā pie šķības spēlēšanas var daudz rādīt, kur ir kādas aplamības, un kāpēc tas vairs nav Bēthovens, bet daudz sakarīgāk ir nodemonstrēt, kā gabalam bija jāskan
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.10.05 21:02:35
Тrilo
līdzīgi MJ nokļūt Nepālā un mācīties pazemību, nēsājot ūdensspaiņus

Ja kas, laba sagatavošanās laulības dzīvei
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.10.06 10:07:31
Aivars, bet vai Kristus apsoliijaas buut tur, kur taa arii tiek pasludinaats, ka vinja tur nav? Vai tad mees varam buut droshi, ka arii tur Kristus ir? Kam tad iisti ticeet... formaali noskaitiitiem iestaadiishanas vaardiem, kurus arii Jehovieshi skaita... jeb bez draudzes TA, altaara un kanceles maaciiabs neiztikt?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 10:48:39
Mulders
Protams, ka pie jehoviešu altāra neietu un arī citiem to neieteiktu, bet to, ka viņi neapgrēkojas pret Kristus miesu un asinīm, es neņemtos galvot. Varētu jau pieķerties tam, ka šie noliedz Trīsvienību, un Jēzus šiem vien tāds muhamedāņu pravietis ir, un tādēļ šie nav pulcējušies patiesā Dēla vārdā. Bet vai tādēļ spēle ap Sv. Vakarēdienu ir kļuvusi par nekaitīgu rotaļu?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 12:05:41
Aivars,

Bet tu pac teici, vai ar Kristus Vaardiem nepietiek... Bet Kristus Vaardu objekts pat tu atzini ir Sv. Vakareediens... taatad visai konkreets galds visai konkreeta vieta un notikums un laiks...
Ja kaada grupa apgalvo, ka Vinji Jeezus Vaardaa sapulceejas ap CITU Galdu - ne to, kur Kristus ir miesaa klaatesoshss, tad es visai droshi saku, ka Jeezus pie taa galda nav... Vinjsh ir klaatesoshs tieshi pie viena konkreeta galda... pie taa kur tiek pasniegta vinja Miesa un Asinis, kur vinjsh pats ir miesaa klaatesoshs. Ja cilveeku grupa seezh pie cita "pieminjas mielasta galda" kas var buut 100 un viens dazhaadi shaadi pieminjas galdi un no Altaara un Kanceles maaciibas tas tiek atklaati pasludinaats - mees pulceejamies ap taadu piemnjas mielasta galdu, kur Kristus nav viinaa un maizee klaatesoshs... tad aiz kaada paarbiilja man buutu tomeer jaadomaa, ka Kristus tur ir... ja vinjsh teica, ka vinjsh buus tur kur vinjsh buus!

Tieshi taapeec Iestaadiijuma Vaardi nav "hokus pokus" Dzhina izvilkshana no pudeles... shie vaardi ir kulminaacija... ka jaa sheit Vinjsh Ir... shie vaardi Informee, nevis definee! Un tajaa situaacijaa pie celjmalas cilveeku barinja es attureeshos iet pie galda, ja es nebuushu iisti dzirdeejis ap ko tad shie tur pulceejas... vai tas ir vienkaarshi pieminjas mielasts, jeb vinji pulceejas ap to vienu vieniigo paarlaiciigo Kristsu iestaadiito galdu...

Tas tach ir absurds iet pie galda A un domaat, ka tu esi pie galda B, laigan pac pat apzinies, ka tu esi pie A nevis pie B galda...
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 12:51:16
Mulders
Nu kad tu šitā beidzot noformulē, tad var saprast, ko tu īsti esi domājis. Te nu Tev var piekrist. Pirms tam nebija īsti skaidrs uz kurieni velc, un starp rindām arī visādus pelagiānismus un citas briesmas sliecos ielasīt. Re cik labi, ka viens otru kā kriptokatoli jau neuzgrillējām.
Bet pie galda vienmēr iet vislabāk ir pazīstamā kompānijā.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 12:58:57
Aivars... nure... bet tas ir buutisks faktors!

Man savaa zinjaa patika kaa mans maaciitaajs maaciija, ja kaadreiz dziivee sanaak (veejsh aizpuush) nepazisitamaa vietaa... nepaziistama draudzee... un ir vajadziiba peec vakareediena... tad ir legjitiimi pie vakareediena maaciitaajam pajautaat, kas tas ir ko juus man te dodat! Buutiibaa tas arii ir... nosaidrot kas taa par kompaaniju. Bet manupraat pati situaacija ir ljoti ljoti maaxliiga un extreema, jo es patieshaam neieshu pie dievgalda pirms nebuushu kompaaniju iepazinis...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 7 , pavisam kopa bijuši: 36042