Mulders
|
Iesūtīts:
2009.10.02 15:03:32
|
Aivars |
# Iesūtīts: 2009.10.05 23:39:24
*Duksis Sublimācija liek dvēselei briest |
Merlins |
# Iesūtīts: 2009.10.06 00:11:43
"And he was sentenced to die For something that somebody else did"
Slavenākais sižets par šo tēmu droši vien ir saistīts ar šo stāstu:
I dreamed I met a Galilean A most amazing man He had that look You very rarely find The haunting hunted kind
I asked him To say what had happened How it all began I asked again He never said a word As if he hadn`t heard
And next the room was full Of wild and angry men They seemed to hate this man They fell on him and then disappeared
Then I saw thousands of millions Crying for this man And then I heard them mentioning my name And leaving me the blame |
Balss |
# Labojis Balss: 2009.10.06 00:49:51
Aivars Apakš zemes pazemē zinu gan... Tikai domāju, ka secība ir otrāda!
Mjā, par Pilātu man šad un tad ir bijis jādomā. Mēs visi esam tādi pilāti... |
Balss |
# Iesūtīts: 2009.10.06 01:03:50
Eleuterio Sánchez was born in 1942 in Salamanca, in western Spain. He was born into a desperately poor Merchero family, while his father was in prison.
Eleuterio Sánchez was sentenced to six months in prison for stealing two hens. Shortly thereafter, in 1965, he was sentenced to death over the robbery of a jewelry store in Madrid in which a security guard was killed. Eleuterio Sánchez claimed he was not guilty of the murder, and was imprisoned because of his poor background as a convenient scapegoat[citation needed]. The sentence was commuted to thirty years in a military prison. Eleuterio Sánchez maintained his innocence and fought his conviction. He escaped several times and was Spain`s most wanted person.
Although he entered prison as an illiterate peasant, he taught himself to read and gained a law degree, authored five books, and continued his fight to clear his name.
He was finally pardoned on June 20, 1981[1]. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2009.10.06 10:57:48
Balss Tikai domāju, ka secība ir otrāda! Es ar tā domāju, kad pirmo reizi dzirdēju to `ārzemju` variantu, bet zinātāji manas aizdomas kliedēja, un kā rādās, tad arī angļu versijai kā mūzikas autors tiek norādīts Pauls
Bet Sančo kungam tad jau tas militārais cietums bija tīri vai glābiņš, ja var ticēt stāstam. |
*Duksis |
# Iesūtīts: 2009.10.07 18:19:18
> Tā dziesma šķiet drusku tāda kā apsūdzoša. > Kas vainīgs pie jauna cilvēka izniekotas dzīves? > Sabiedrība? Kapitālisms? Ģimene? > Baznīca? Dievs? Pats?
Kārtīgam kristietim, kam viss ir skaidrs kā diena, tādam jautājumam it kā nevajadzēru rasties. ... . Dziesmiņā par "El Luto" tās teksta autors liek noprast, ka nelaimes sakne viņaprāt ir meklējama nabadzībā ("...A man who was born to be hunted like a wild animal/ Because he was poor...". ,,, , Īsts kristieties vēlas dzīvē iet vidusceļu - laipot starp divām nelaimēm, kas var piemeklēt cilvēku: bagātību un nabadzību. Abas šīs galējības kristiešprāt maitā cilvēku: "Divas lietas es lūdzos no Tevis, un neliedz man tās iekams es mirstu: elku kalpība un meli, lai būtu tālu no projām no manis; nabadzību un bagātību nepiešķir man! Bet atļauj man tomēr mierīgi baudīt man novēlēto barības daudzumu,- manu dienišķo maizi. Citādi es varētu, kad es būtu pārmērīgi paēdis, sākt tevi noliegt un sacīt: "Kur tad ir tas Kungs?" Vai arī, ja es kļūtu pārmērīgi nabags, es varētu sākt zagt un apgrēkoties pret sava Dieva vārdu." /Salamans Mācītājs/. Taisnības labad jāpiezīmē, ka dziesmiņā ir vēl kāds motīvs... "but he refused to accept his fate"... - nevēlēšanās samierināties ar savu likteni, bet tā jau ir pavisam cita opera, |
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus
|